Obywatel
1. Imp < Goblin Impy są tu traktowane jako dostawca Demonów.
2. Magog < Wilczki Dwa ataki dają znać o sobie. No i szybka ta bestia.
3. Cerber > Uruk Deklasacja. Uruk tylko strzela i nic poza tym.
4. Demony > Ogry Przez dodatkowy dochód Demonów za sprawą Czartów one wygrywają.
5. Czart = Ptak. Czarty przez farmowanie są kluczową postacią Inferna, Ptak jest lepszy w walce.
6. Ifryt > Cyklop. Ifryt bez dwóch zdań. Cyklop jest słaby, a Ifryt średni.
7. Diabeł < Behemot. Umiejętność obniżania obrony jest świetna. Tyle na ten temat.
Magia
Inferno > Twierdza, czyli 5 poziomów > 3 poziomy gildii.
Bohaterowie
Inferno < Twierdza za CragHacka.
Cena
Inferno < Twierdza Gdyby nie Cyklopy, byłoby świetnie.
Wynik:Coś jakby remis z lekkim wskazaniem na Twierdzę.
Offline
Mathias napisał:
Hmmmm... Myślę, że Twierdza. Oto sarcia jednostek:
Chochlik vs. Goblin - lepszy Goblin
Gog vs.Ork- Zdecydowanie Ork.
Piekielny Ogar vs. Wilczy Jeździec - Zdecydowanie Ogar.
Demon vs. Ptak Gromu - Ptak gromu rulezzzz.
Irfyt vs. Ogr - REMIS
Diabeł vs. Behemot - Behemot wymiata!
Ee... Ork jest na 3 poziomie, a Wilczy Jeździec na 2...
Jak dla mnie wygra
Diablik vs. Goblin = Diablik //Denne jednostki, ale Diablik bardziej przydatny do formowania Demonów
Magog vs. Wilczy Jeździec = Remis/przewaga Magoga //Magog naparza wszystkie pola wokół celu
Cerber vs. Uruk = Cerber //Uruk strzela i nic więcej, Cerber atakuje 3 pola na raz
Demon vs. Ogr = Demon //Ogry jako obrona, Demony sformowane to potęga
Czart vs. Ptak Gromu = Czart //Formowanie Demonów
Ifryt vs. Cyklop = Ifryt //Cyklop denny, burzy mury i kosztuje fortunę, Ifryt ma tarczę ognia i lepsze staty
Arcydiabeł vs. Starożytny Behemot = Remis //Behemot -80% obrona, Arcydiabeł -1szczęście przeciwnika.
7 / 2 wg. mojej skali wygrywa Inferno.
Offline
Rekrut
Twierdza vs. Inferno :
1. 1:0
2. 1:1
3. 0:1
4. 1:0 (Hirador, nie zartuj sobie, ze Demon jest lepszy, bo to nawet smieszne nie jest )
5. 1:1*
6. 0:1
7. 1:0 (zaden argument mnie nie przekona, ze jest inaczej - obnizanie obrony o 80% i 100(!) punktow roznicy w HP, to zbyt wiele, nawet dla Arcydiabla )
* - Oczywiscie lepszy jest ptak Gromu, lecz jak wiadomo Czarci Lord posiada umiejetnosc, ktora potrafi wiele zdzialac, na polu bitwy.
Wynik:
Twierdza: 5
Inferno: 4
Jak widac roznica miedzy tymi miastami jest niewielka, lecz jednak na korzysc Twierdzy. Sila
armii obu miast jest dosc wyrownana, lecz roznica w cenie, miedzy tymi dwoma miastami jest
wrecz ogromna. Twierdza ma najszybsza rozbudowe, sposrod wszystkich miast w grze, Inferno
niestety nie.... Sila armii jets dosc podobna, lecz to Twierdza ma jednostki duuuzo tansze,
przyklad? A chociazby Siedlisko Behemota i Diabla - jest roznica? No wlasnie. Duzo szybciej
(bez problemu 1 tydzien gry) wybudujesz Siedlisko Behemota, niz siedlisko Diabla.
Offline
Generał
Moje porównanie:
1. Chowaniec - hobgoblin 1:1 obydwa mięso armatnie, chowaniec wyssie manę, a goblin troszkę lepsze staty.
2. Magog - wilczy rycerz 1:1 magog strzela ognistą kulą, zły nie jest, ale super też nie, rycerza łatwo zabić, dwa ataki, szybki. Dla mnie remis.
3. Cerber - uruk 1:0 uruk bezapelacyjnie ginie. Jest cienki.
4. Rogaty demon - ogr szaman 1:1 lub 0:1 zależy czy bierzemy pod uwagę farmowanie. Jeśli tak, to ogr wysiada, jak nie, to demon ginie.
5. Czarci lord - ptak gromu 1:1 Czart też ma ładne dmg, farmuje demony, czyli przydatny do posunięć taktycznych.
6. Ifryt sułtański - cyklop 1:0 chyba tutaj nie trzeba komentarza.
7. Arcydiabeł - Star. behemot 1:1 diabeł super szybki, atak powstrzyma, -1 do szczęścia, duże dmg, behemota łatwo zdobyć, zmniejsza obronę o 80%. Jeden i drugi są dobrzy. Znowu remis.
Bohaterowie: 1:1 każdy ma dobrych
Magia: 1:0 dla Inferna
razem: 7, lub 8 Inferno Twierdza: 6 Inferno nieznacznie lepsze.
Offline
Rekrut
Sauron napisał:
4. Rogaty demon - ogr szaman 1:1 lub 0:1 zależy czy bierzemy pod uwagę farmowanie. Jeśli tak, to ogr wysiada, jak nie, to demon ginie
Ludzie! Z jakiej paki Wam sie to bierze? Przeciez farmowanie to nie jest specialnosc Demona, tylko Czarciego Lorda! Farmowanie mozecie sobie uwzgledniac przy pisaniu o Czarcim Lordzie, ale nie o Demonie! Co z Wami nie tak? Demon nie ma ZADNYCH zdolnosci specialnych, wiec czemu piszecie przy Demonie o farmowaniu? To nie jego zdolnosc specialna!
Offline
Generał
Bo wtedy demon ilością miażdży ogry. A farmować można łatwo, mamy chowańce, minus taki, że trochę tych czartów trzeba mieć. Farmowanie zabronione nie jest i można go czasem użyć w argumentacji ( ale nie ładuję tego nałogowo i nie wiadomo gdzie). Nawet gdy nie weźmiemy go pod uwagę to Inferno i tak jest lepsze, tylko z odrobinę mniejszą przewagą.
Offline
Sauron, stary, ok, farmowanie jest dozwolone w dyskusjach i można je przywoływać, jednak bezpośrednio tyczy się nie demona czy chochlika, tylko czarta. Chochlik jest materiałem, a demon produktem. To czart wszystko robi, tj. przywołuje owe demony z ciał w/w chochlików.
Co do tematu(nie wiem, czy się już tu wypowiadałem, czy nie), nie ocenię, póki nie przyrównam:
Chochlik vs. Goblin - Chochlik najgorszy na poziomie, goblin to mięso armatnie, ale lepszy od chowańca.
Magog vs. Wilk - Magog jest najlepszy na poziomie: wysokie staty i atak kulą ognia. Wilk wali dwa razy i jest szybki, jednak szybko ginie. Ponadto gog jest jedn. strzelającą.
Cerber vs. Uruk - Nie ma wątpliwości, że cerber wygra: szybki, wytrzymały, trójpolowy atak i powstrzymywanie kontry... A ork? Żadnych zalet.
Demon vs. Ogr - Lepszy jest ogr: potężne staty i rzucanie żądzy krwi mówią same za siebie. Demon ma przeciętne statystyki, a ponadto żadnych umiejętności specjalnych.
Czarci Lord vs. Ptak Gromu - pierwszy pojedynek, który sprawia mi problem. Porównajmy spece:
Ptak: lot i rzut błyskawicy
Czart: przywoływanie demonów (farming)
Wg mnie zdolność czarta jest lepsza, bowiem z czasem może utworzyć on np. z beznadziejnych chochlików kilkaset demonów. Ptak ma skille bardzo dobre, ale tutaj to za mało.
A statystyki?
Atak taki sam, obrona lepsza u czarta (+2), obrażenia większe u czarta (+2), za to HP dużo większe u ptaszyny (aż 15!), szybkość również wyższa u ptaka (4), koszt identyczny. Podsumowując:
wartość przewagi w w obronie u czarta nie jest tak znacząca jak 15 punktów HP więcej u ptaka. Wysoki speed również jest więcej warty. Wg mnie ptak gromu posiada lepsze statystyki.
Dostępność siedliska: Ptaka można mieć już nawet w 3 dniu, a ulepszenie w 4. Tutaj bije czarta, do którego upa wymagana jest gildia magów poz. 2 (a tylko ulepszenie jest u czarta dobre).
A więc: Ptak gromu jest lepszy.
Ifryt vs. Cyklop - nie ma się nad czym zastanawiac: ifryt duużo lepszy.
Arcydiabeł vs. Behemot - Arcydiabeł, z niewielką jednak różnicą, jest lepszy od beha.
Wynik: Inferno 4, Twierdza 3
Co dalej?
Bohaterowie: lepsi w Twierdzy
Magia: wyższa w Inferno
Cena: twierdza tańsza
Graal: wszystko lepsze od Twierdzy
Wynik ostateczny: 6:5 dla Inferno
Inferno wygrywa!
Offline
Rekrut
Mathias napisał:
Arcydiabeł vs. Behemot - Arcydiabeł, z niewielką jednak różnicą, jest lepszy od beha.
A za Chiny Ludowe, nie. Ja takze, tak samo, DAWNO TEMU myslalem, ale niestety prawda jest inna, powiem tylko dwie rzeczy, nic wiecej:
- Obnizanie obrony o 80(!)%
- Roznica w HP, pomiedzy tymi dwoma jednostkami wynosi az 100 punktow!
Offline
No to co? Arcydiabeł jest praktyczniejszy:
- powstrzymuje kontratak
- lata
- ma całe pole hexowe dla siebie
- prawie zawsze zaczyna turę
- ma więcej ataku i obrony
Behemot? Ma więcej HP, a jego skill wiele mu nie daje w konfrontacji z wrogiem, który ma bardzo dużo obrony.
Offline
Obywatel
Mathias napisał:
Behemot? Ma więcej HP, a jego skill wiele mu nie daje w konfrontacji z wrogiem, który ma bardzo dużo obrony.
Błąd, im więcej obrony tym lepiej dla behemota. Stąd bardziej opłaca się nim atakować jednostki wyższych poziomów, na jednostki 1-2 poziomu skill ma znacznie mniejsze znaczenie.
Offline