Z twoim stwierdzeniem się nie zgodzę Sauron.Twierdzą też trzeba umieć trochę grać,bo taki kompletnie zielony gracz już w 1 dniu straciłby wszystkie wilczki i połowę goblinów co uniemożliwiłoby mu dalszą ekspansje mapy.Gobliny dzielimy po 1 w slocie i główny oddział i wilczki.Pojedynczymi ściągamy kontrę,a wilczki i główny oddział uderza na wroga.Taki zielony gracz tego nie potrafi i od razu by się posypały wilczki.Więc nie pisz,że jest dla początkujących.Dla takich początkujących to niezły jest ramp,albo zamek.
Offline
Przestępca
Jak dla mnie Inferno to najsłabszy zamek w grze... Słabe jednostki i słabi bohaterowie,Dno dna....
Offline
Ciekawe,no to zycze porazek z nim,bo Inferno jest silnym miastem,tylko trudnym w prowadzeniu...
Offline
Thunderbird napisał:
Jak dla mnie Inferno to najsłabszy zamek w grze... Słabe jednostki i słabi bohaterowie,Dno dna....
Słabe jednostki? Ifryt mnie często wkurza tą swoją Tarczą, Arcy powstrzymuje kontrę i jest szybki, ale drogi. Demony przy odpowiedniej grze biorą wszystko na hita, poniższe jednostki są pożywką do wskrzeszania Demonów. No a Czarty.. właśnie ich specjalność nadaje Infernu taką siłę Ten zamek jest w środku stawki, ale na pewno to nie jest dno.
Ostatnio edytowany przez Viewer (2010-01-02 18:10:20)
Offline
Inferno za to ma strasznie trudny poczatek i jak trafimy na mapie np 3 przerazarnie to 6 ifrytami ich nie zdejmmy i mamy problem z wykupema twierdza robi przerazy praktycznie w 2 tyg bez strat... ale jesli mapasie ulozy to roznie moze byc
Offline
Obywatel
Jesli chodzi o atak Twierdzy na inferno to skonczy się on katastrofa Twierdzy,ktora ma tylko 1 jednostke latajaca.
Tymczasem atak Inferno na Twierdze przy 2 jednostkach latajacych i to na 6-7 poziomie wspieranych przez Magogi walace po 2 przeciwnikow na raz ma duze szanse na powodzenie.
Czyli w ataku/obronie miast Twierdza przegrywa.
Jedyne szanse jakie widze to pojedynek ladowy.Tu Twierdza tez przegrywa bo jest wolna i atakuje jako druga ale tylko tak mozna cos zdzialac.
Wygrywa Inferno.
Offline
Nie? Prawie każda walka jest na wolnym terenie. Poza tym, Twierdza w 1. tyg. ma beszki i lepszych heroesów...
Offline
Żółtki są zajebiste jak podłogi KOMFORT taki maly żarcik, hłehłehłehłehłe.
Offline
Obywatel
Tutaj twierdza ma pod kazdym wzgledem lepiej . Jednostki i budynki i tansze i latwiejsze do budowania . Bohaterowie lepsi . Tylko wrota wymiarow jesli jest po kilka zamkow moga poprzez szybkosc poruszen pomoc inferno . Jeden na jeden szanse ma njawieksze twierdza .
Offline
Generał
Szkoda kasy na wrota wymiarów. Za te oszczędzone 10 tys. można się rozbudować do 6 lvl, jedynie w diabły trzeba więcej zainwestować. Obydwa miasta dążą do zwarcia, ale Inferno mając ifyty sułtańskie będzie zaczynać pierwsze, działając haste by wbić się w Twierdzę, lub lepiej rzucić curse (wtedy Twierdza może sobie przyspieszać, jeśli nie będzie mieć wody na mistrzu i cure/dispell to sytuacja będzie nieciekawa). Inferno będzie farmować wielką liczbę demonów. Jeśli nie będzie tego robić (bo np. gracz nie potrafi lub coś innego), to będzie mieć do dyspozycji dodatkowo chowańce (które ukradną trochę many i takie mięso armatnie do ściągnięcia kontry powiedzmy), magogi (których kula ognia przyda się przy tłoku w czasie walki) oraz cerbery (które również będą szukać swego wielopolowego ataku w dużym tłoku). Twierdza prawdopodobnie nie będzie miała cyklopów oraz ogrów (z powodów surowcowych), co sprawia że w kwestii ataku na dystans Inferno nie będzie kompletnie zdeklasowane przeciw Twierdzy (wielka ilość magogów zbalansuje uruki).
Zwycięzcę ciężko przewidzieć, jeśli czarty pożyją wystarczająco długo to mogą sobie dodatkowo przywołać jeszcze kilka demonów z jednostek, które padną w boju. Bardziej jestem za Inferno.
Offline