Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#81 2009-07-31 12:50:15

marlock

Obywatel

Zarejestrowany: 2009-07-31
Posty: 13
Miasto: Loch/Forteca
Jednostka: Czarny smok/Archanioł
Bohater: Gunnar

Re: Zamek v Lochy

altaeir napisał:

O harpiach kiedyś pisał rozbójnik,wiec nie widze powodu pisac niektórych argumentów.Kusze lepsze,dodatkowo mają 2x obrażenia.Meduza to syf,bez wózka z amunicją wystarczy poczekać kto bedzie musiał podejść...chimera na równi z czempionem,ludzie trzymajcie mnie.
Co ty gadasz,klon znika po jednym ataku na niego,a balista zawsze strzela w klona,wiec jak ktoś wyczaruje takie coś nie trzeba newet tego atakować.Balisa jest bardzo dobra Czyli jak klon szybko znika,wystarczy jeden atak,kompa żeby reszta mogła uderzyć.A zamiast marnowac manę,mogłeś rzucić mass slow.

Wiesz co, co do kusznika i harpii, to jak to tak ujmujesz, to harpia jest o wiele lepsza .
Co do meduzy, to 8 strzał wystarcza całkowicie, a zdobycie wózka to nie problem, nie mówię że jest to [świetna] jednostka, ale słaba też nie.
Co do chimery i champa, są na równi, a wiesz dlaczego? Bo ty tylko patrzysz się na staty i widzisz, która by wygrała, jakby walczyły przeciw sobie, a tak w prawdziwym życiu nie jest . Champ sobie nie polata i przez mury nie przeleci ehh, ale widzę, że ty nie reprezentujesz odpowiedniego poziomu do dyskusji na temat przydatności jednostek latających . Dodam jeszcze koszty.

A co do klona to totalna załamka <tak gadają tylko dzieciaki - przyp. Administratora>, napisałem tylko, że możesz sobie zreanimować większość armii albo chociaż część, jak z kompem walczysz, a ty mi tu coś o tym, że klon pada, jakbym nie wiedział, a szczerze to i dobrze, że właśnie klon bo inaczej nici z reanimacji . to też jest jego zaleta

A co rzucania mass slow to oki, ale ja mówię o końcu! Więc zrób mi tą łaskę i naucz się czytać.

Mathias: Upomnienie za prowokacje.

Offline

 

#82 2009-07-31 13:37:00

 altaeir

Obywatel

10752445
Zarejestrowany: 2008-12-23
Posty: 532
Miasto: różnie to bywa...
Bohater: zależy od zamku

Re: Zamek v Lochy

Gratuluję, ale najpierw trochę pograj, potem mnie ucz. To, że chimera przelatuje przez mur, mnie nie obchodzi, zamków się nie oblega. Co do czytania ze zrozumieniem, wskaż mi, w którym momencie oceniam te jednostki w walce przeciw sobie. Takie coś, co mi zarzucasz, jest głupie, bo sam to zrobiłeś, porównując jednostki strzelające z piechotą... Tak się składa, że to, że mogę zreanimować większość armii, jest nic nie warte. W końcu bitwy archów jest mało i zdecydowanie wolałbym rzucić wskrzeszenie. Człowieku, pograj trochę, a nie gadasz takie bzdury, jakie czytam w twoich postach. Zauważyłem, że zachowujesz się, jakbyś każdego miał gdzieś. Rzucę ci taki cytat, od pewnego kolesia:

"- Wyrażaj się jeszcze dalej z taką absolutną wyższością, z taką absolutną pogardą dla nas, jakbyśmy byli totalnymi idiotami i kretynami. Mów tak dalej, patrz sobie z góry."


http://img.userbars.pl/23/4480.pnghttp://img.userbars.pl/92/18250.png
http://img709.imageshack.us/img709/5922/zniwiarz.png

Mam sto rąk,sto sztyletów,gdy zechcę sto ran zadam.

Offline

 

#83 2009-07-31 14:12:57

marlock

Obywatel

Zarejestrowany: 2009-07-31
Posty: 13
Miasto: Loch/Forteca
Jednostka: Czarny smok/Archanioł
Bohater: Gunnar

Re: Zamek v Lochy

altaeir napisał:

Gratuluję,ale najpierw troche pograj potem mnie ucz.To że chimera przelatuje przez mur mnie nie obchodzi,zamków sie nie oblega.Co do czytania ze zrozumieniem,wskaż mi w którym momencie oceniam te jednostki w walce przec w sobie.Takie coś co mi zarzucasz jest głupie,bo sam to zrobiłeś poróznujac jednsotki strzelające z piechotą...Tak się składa,że to ze mogę zreanimowac większosc armii,jest nic nie warte.W końcu bitwy archów jest mało i zdecydowanie wolabłym rzucić wskrzeszenie.Człowieku pograj trochę,a nie gadasz takie bzdury jakie czytam w twoich postach.Zauwazyłem,że zachowujesz się jakbyś każdego miał gdzieś.Rzuce ci taki cytat,od pewnego kolesia:
"- Wyrażaj się jeszcze dalej z taką absolutną wyższością, z taką absolutną pogardą dla nas, jakbyśmy byli totalnymi idiotami i kretynami. Mów tak dalej, patrz sobie z góry."

Grałem wystarczająco długo, że znam tą grę dobrze, choć jeszcze wiele by mi się przydało dowiedzieć .
To, że chimera lata, to akurat mnie bardzo obchodzi ,dlatego nie mamy o czym rozmawiać.

Mówisz, że źle że porównuje jednostki chodzące ze strzelającymi, a ty to samo robisz, porównując latające z chodzącymi, więc Cię nie trybie.

Wskrzeszenie z czaru przy większej ilości archów już wymięka, no chyba że masz nie wiadomo ile mocy, zresztą ja napisałem, że jest taka opcja, a ty zaraz na mnie za to najeżdżasz, a tak właściwie ty nadal nie czaisz, o co mi chodziło na samym początku, skoro używasz takich argumentów.

A co do wyższości, ja odniosłem podobne wrażenie w stosunku do Ciebie . A swoją drogą ja tu nikogo za kretyna nie uważałem, wręcz przeciwnie, są tu bardzo dobrzy gracze dysponujący [świetną] wiedzą o tej grze, aż miło sobie poczytać i się dowiedzieć paru ciekawostek, ale od teraz Ciebie uważam za kretyna.

Mathias: Upomnienie za obrażanie innych userów.

Offline

 

#84 2009-07-31 14:34:08

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Zamek v Lochy

Lepiej nie uważaj nikogo za kretyna, jeśli nim nie jest i nie rób z siebie takiego kozaka, bo ten "kretyn" też swoje wie, champ jest lepszy od chimery. I nie gadaj, że tego powinno się banować, temu zabronić pisać, bo to forum i zrozum to, a nie jesteś ani modem, ani adminem, więc se w [tyłek] wsadź takie opinie i zwracaj się do innych z szacunkiem. Wiesz co? Żal to mnie [zadek] ściska, jak ktoś zaczyna wbijać komuś, kto ma inne zdanie, nie mówiąc o tym, że ma argumenty i nie mów tyle o implozji czy klonowaniu, bo w walce ZAWSZE największa role odgrywają błogosławieństwa i klątwy, to właśnie te niskopoziomowe czary jak: przyspieszenie, spowolnienie, klątwa itp. rzucane masowo dają największa przewagę. A i jeszcze coś, nawet jak mówisz o oblężeniach, to tych stoczysz najwyżej kilka, obliczając procentowo ilość oblężeń w stosunku do ogólnej liczby walk spokojnie na większych mapkach nie będzie wynosić nawet 1% wiec tez se to daruj...


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#85 2009-07-31 17:24:17

 altaeir

Obywatel

10752445
Zarejestrowany: 2008-12-23
Posty: 532
Miasto: różnie to bywa...
Bohater: zależy od zamku

Re: Zamek v Lochy

marlock napisał:

Grałem wystarczająco długo że znam tą grę dobrze choć jeszcze wiele by mi się przydało dowiedzieć:)

Widać.

marlock napisał:

mówisz że źle że porównuje jednostki chodzące ze strzelającymi a ty to samo robisz porównując latające z chodzącymi więc Cie nie trybie

Lol, człowieku, czy czytasz czasami, co piszesz? Może porównamy, co lepiej strzela: meduza czy krzyżowiec... Jednostki latające i piechota walczy wręcz, więc pomyśl czasami.

marlock napisał:

wskrzeszenie z czaru przy większej ilości archów już wymięka no chyba że masz nie wiadomo ile mocy zresztą ja napsiałem że jest taka opcja a ty zaraz na mnie za to najeżdzasz a tak właściwie ty nadal nie czaisz o co mi chodziło na samym początku skoro używasz takich argumentów

Ale z ciebie ignorant, sam powiedziałeś, że odnosi się to do sytuacji pod koniec walki, wtedy nie ma dużo archów, a jeśli mówisz o grze z kompem, to swoje argumety wsadź sobie w [tyłek], bo tam implozja jest boskim czarem.

marlow napisał:

a co do wyższości ja odniosłem podobne wrażenie  w stosunku do Ciebie:p a swoją drogą ja tu nikogo za kretyna nie uważałem wręcz przeciwnie są tu bardzo dobrzy gracze dysponujący zajebistą wiedzą o tej grze aż miło sobie poczytać i sie dowiedzieć paru ciekawostek ale od teraz Ciebie uważam za kretyna

Wiesz, jak dotąd nie nazwałem cię kretynem, choć twoje posty wskazywały, że nim właśnie jesteś, ale nie pozwolę się obrażać jakiemuś "ekspertowi".
Może skoro nie możesz mi tego wytłumaczyć na forum, spróbuj w grze, jestem otwarty na takie propozycje.

Ostatnio edytowany przez altaeir (2009-07-31 17:37:25)


http://img.userbars.pl/23/4480.pnghttp://img.userbars.pl/92/18250.png
http://img709.imageshack.us/img709/5922/zniwiarz.png

Mam sto rąk,sto sztyletów,gdy zechcę sto ran zadam.

Offline

 

#86 2009-07-31 17:47:49

 Majer

Obywatel

8683191
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2007-04-24
Posty: 486

Re: Zamek v Lochy

Ja gram 9 lat, a zapewne nie znam połowy możliwości tej gry. Co do oceny tych zamków to się wstrzymam, bo sam nie opanowałem ich do perfekcji by się o nich wypowiadać. Problem leży w tym, że ty zapewne grasz w większości mapy XL z kompami. Realia sceny H3 pokazują, że M'ki górują i swoje opinie buduje się głównie na tych mapach. I tutaj sprzedawca artów za 5k (poprawcie, jeśli się mylę) + siano/surka wydana na arty jakoś rzadko idzie w parze przy, nie ukrywajmy, drogim zamku. Na taki przywilej wydania prawie w błoto, jeśli chodzi o zysk, 5k złota ma Cytka, wydając na magazyn zasobów potrzebny do destrukcji, lecz ta 1 siarka dziennie często, lecz nie zawsze, mało się przydaje, ale różnie bywa.

Z tym, że "nowi" (jeśli chodzi o rozgrywki on-line) piszą, że wilczki w twierdzy szybko padają, nie znając prostej zasady ściągania kontry pojedynczym wilczkiem się przyzwyczaiłem, ale żeby ktoś pisał że krzyżowcy szybko padają, to pierwsze słyszę. Na blessie 2 ataki krzyżowca nawet z kontrą mają efekt kozacki. Porównałeś strzelców w tych zamkach. Zapewniam cię, że 3/4 graczy w miarę dużym FB, wróć: w każdym FB, jeśli już mają walić w strzelców swoimi strzelcami, to będą to oczka. Pierwsze, dajmy na to 2 tury, to rozstawianie jednostek, "podchody" i myślenie, i liczba strzał meduzy to jest śmiech na sali, co za tym idzie, Loch podjedzie. Chempion gorszy od Chimery, hmm, tym to mnie wręcz rozbawiłeś, pisałeś o lataniu nad murami, więc informuję cię, że w grze on-line z żywym graczem, a o tym cały czas mówimy, a nie o grze z bezmyślnym kompem, oblężenie jest w 1 grze na 100-1000. Koniki nawet bez upa otwierają nam przez większość rozgrywki nieograniczony dostęp do expa w postaci potworków, czyt. kładą wszystko na swej drodze. Harpie są dobre na neutrale, ale w przypadku walki z graczem, np. przeciw takiemu defensywnemu zamkowi jak Cytka, to mogą one maksymalnie odganiać muchy od Hydry czy Gorgonki. Shakti z trogami na start to dobry start, jeśli chodzi o M'ke, bo też mamy nieograniczoną drogę.

Pisałeś o 5 lvl gildii magów i implozji, to też cię zawiodę, bo są 2 czynniki, które uniemożliwiają taki rozwój sytuacji. (Mówimy o potężnej Implozji)
1. Magiem na M'ce czy nawet L'ce można się przejechać i zdecydowanie wojowie wymiatają.
2. Postawienie 5 lvl gildi magów to z jednej strony głupota, z drugiej trochę szczęścia, surki na to idzie sporo, a mapa może być różna i żeby się wykupić trzeba będzie np. sprzedać surke, a tu [tyłek].

Z twoich postów w tym temacie wywnioskowałem, że dla ciebie strzelcy i magia ofensywna, czyt. na wysokim poziomie, jest najważniejsza i daje nam przewagę. W takim wypadku Cytka od Lochów powinna legnąć w kilka tur z małymi stratami. Czemu tak nie jest, odpowiedz sobie sam. A ludzi, którzy znają tę grę dość dobrze jest mało, tobie się tylko wydaje, że tę grę znasz dość dobrze.


http://img.userbars.pl/137/27235.png
"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"

http://i49.tinypic.com/11m9lyv.png

Offline

 

#87 2009-07-31 22:44:28

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Zamek v Lochy

Możesz grać całe lata w Heroesów, ale i tak zawsze cię coś zadziwi.
Trochę filozofii
Wracając do tematu: Halabardnik mocny i wytrzymały, mógłby być zawsze szybszy, ale on służy do zasłony strzelców i ewentualnie zdjęcia kontry. Kusznik delikatny, ale jak go dobrze zasłonimy to się nam pięknie odwdzięczy . Gryf bardzo mocny, czołówka poziomu. Krzyż ustąpi tylko wampirowi, ale jego podwójny atak na blessie na przykład jest po prostu miażdżący. Jakoś się długo trzyma na polu bitwy. Kapłan średni, ale strzela i coś nabruździ w szeregach wroga. Czempion mocny, świetny na takich neutrali, jego szarża łatwo zabija stworki. Jak mamy blisko stajnie to oszczędzamy na ulepszeniu areny. Archanioł bardzo fajny, mocne staty, zawsze zadaje 50 dmg. Klątwa na niego nie zadziała.

Loch: Trogi takie sobie, bez Shaktiego się nie obejdzie. Harpie mogą się przydać przy dobrym użyciu. Lubię oczka, są mocne, a jak ktoś podejdzie, to mocno skontrują a potem wystarczy dobić minosem lub co tam będziemy mieć pod ręką. Meduza średnia, ale nie jest droga. Ot średnia cena=średnia jakość. O minosów nie muszę rekomendować. Chimera średnia, paraliż nie zawsze wychodzi, a staty mogły być lepsze. Czarny smok wiadomo potęga, ale drogi. Wadą Lochu jest wrażliwość na klątwę. Brak albo rzadka magia wody, brak dispella, a niektóre jednostki mają pewien rozrzut obrażeń.

Daję remis.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#88 2009-09-25 19:25:53

 Talscire

Rekrut

Zarejestrowany: 2009-07-03
Posty: 468
Miasto: Bastion
Kampania: Ostrze Armaggedonu
Jednostka: Czarny Smok
Bohater: Ivor
Magia: Wody

Re: Zamek v Lochy

Sauron napisał:

Krzyż ustąpi tylko wampirowi, ale jego podwójny atak na blessie na przykład jest po prostu miażdżący.

Zapomniałeś dodać, że ulepszony Wampir go pokona, bo nieulepszony to beznadzieja.

Offline

 

#89 2009-09-26 21:05:06

 Crassus11

Rekrut

176794
Call me!
Skąd: Słupsk
Zarejestrowany: 2009-08-13
Posty: 397
Miasto: Zamek/Lochy/Necro
Kampania: Eliksir Życia/Smocza krew
Jednostka: Błękitny Smok
Bohater: Gelu/Isra xD

Re: Zamek v Lochy

Zamek lepszy, ale Lochy są 2. po nim. Prowadzi w jednostkach, Bohaterowie mniej więcej równi, ale magia bije zamek na łeb i z tym musicie się zgodzić.


http://img2.imageshack.us/img2/8906/15192.gif
http://i646.photobucket.com/albums/uu184/Squitxl/MinecraftUserbar.png
http://heroes.vot.pl/Obrazki/Fora/nekropolia.png
Jeśli boisz się śmierci i trzymasz się kurczowo życia, to widzisz jak demony ci je wyrywają, ale jeśli pogodzisz się ze śmiercią, to demony staja się aniołami, które uwolnią cię od życia na ziemi.
~ Ludwig Erhard

Offline

 

#90 2009-10-21 14:41:54

 Viewer

Obywatel

1883248
Zarejestrowany: 2009-10-11
Posty: 329
Miasto: Lochy
Kampania: łatwa musi być :P
Jednostka: Minotaur Królewski
Bohater: Gunnar :P

Re: Zamek v Lochy

Pika - Trogle - Pika niestety górą. Staty, dmg, wytrzymka, speed ten sam, nieco droższa, ale Pika.
Kusza - Harpia - Staty dla Harpii (szczególnie deff), Harpia wali, powstrzymuje kontrę i wraca [z haste sporo zrobi ], Harpia szybsza i lepsza wytrzymka. Jedynie w cenie ustępuje Kuszy I przyroście. Ale Harpia.
Gryf - Beholder - Hm, hm, hm. Staty prawie te same [9-9 gryf, 10-10 beh]. Beholder strzela. Gryf ma nieco lepsze dmg, szybszy, nieco tańszy. ACZKOLWIEK, bonusy są dla Beha o.O Bez ograniczeń w walce wręcz daje mu REMIS z gryfem. Przykro mi, fani Zamku Beholderów zawsze mi dużo zostawało po walce i zmiatały wszystko [nikt nie atakuje, a jak już, to kontra i śmiałek leży ;p a na Gryfy zawsze wszyscy idą wpierw]
Krzyż - Meduza - Krzyż lepsze dmg, staty, hp, speed ten sam, Meduza tańszaa. Bez ograniczeń. Strzela. Jednak.. MINIMALNIE [zaznaczam to!] wygrywa Krzyż.
Kapłan - Minotaur - chyba nie trzeba komentarza. Minotaur kładzie Kapłana na kolana!
Czempion - Mantikora - No i ciekawe. Siedlisko Czempa jest nieco trudniejsze do zdobycia, niż Mantikory. Staty są tylko minimalnie dla czempa. HP tylko 20 różnicy. Skill.. stawiałbym w tej kwestii na Mantikorę (wolę paraliż na kilka kolejek niż raz dostać morale w walce). DMG? Czemp. Ale Mantikora tańsza. Stawiam w tej kwestii na remis.
Archanioł - Czarny Smok - Arch ma lepsze staty, dmg i speed, ale trochę głupie bonusy. Jest nieco droższy. Czarny Smok atakuje na 2 hexy i ma wyczepisty bonus - odporność na wszystkie czary. Cóż, oślepienie na Archanioły i dziękujemy za grę. Remis.

Gildia? Lochy wygrywają. Lochy są.. tańsze mimo wszystko. Bohaterowie - na remis moim zdaniem.


8:6 dla Lochów.


http://i49.tinypic.com/2gse8ti.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora