Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#71 2009-06-14 11:46:01

I.M.P.R

Obywatel

Zarejestrowany: 2009-06-10
Posty: 68
Miasto: Bastion
Jednostka: Strzelec
Magia: Ziemia

Re: Zamek v Lochy

Ja tam lubię Lochy i popieram wszystkich, którzy mówią, że Loch jest lepszy niż Zamek .


Requiescat in Pace

Offline

 

#72 2009-06-14 11:52:35

 Magyar

Rekrut

Skąd: Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2008-08-29
Posty: 1634
Miasto: Zamek, Bastion i Forteca
Kampania: The Restoration of Erathia
Jednostka: Archaniol, Zloty Smok i Tytan
Bohater: Lyonis, Elleshar i Solmyr
Magia: Woda

Re: Zamek v Lochy

Alamar napisał:

Ja tam lubię Lochy i popieram wszystkich którzy mówią że Loch jest lepszy niż Zamek:)

A jakieś konkrety? Czemu wolisz Loch niż Zamek? Napisz nam swoje zdanie o tych dwóch miastach .

Ja i tak uważam, że Zamek był, jest i będzie najlepszym miastem w całej grze. Najlepsza i najsilniejsza armia, dobra magia i bohaterowie. I to jest to .


http://i46.tinypic.com/2lkp2fa.png

"Do ataku! - Krzyknął dzielnie Generał, Spierdzielając w krzaki..."

Offline

 

#73 2009-06-14 12:36:59

I.M.P.R

Obywatel

Zarejestrowany: 2009-06-10
Posty: 68
Miasto: Bastion
Jednostka: Strzelec
Magia: Ziemia

Re: Zamek v Lochy

Magyar napisał:

A jakies kokrety? Czemu wolisz Lochy, niz Zamek? Napisz nam swoje zdanie, opinie o tych dwoch miastach...

Proszę bardzo. Lochy mają lepszych strzelców, Czarne Smoki (odporność na magię), Harpie Wiedźmy (powstrzymuje kontratak, wraca na miejsce), Troglodyci (odporność na oślepienie), 3 jednostki latające (Harpia Wiedźma, Chimera, Czarny Smok), budowle specjalne: Wir Magii (podwojenie punktów many), Akademia Wojny (+1000 PD), Sprzedawca Artefaktów (zakup artefaktów), Portal Przyzwania (rekrutacja stworzeń z odległych siedlisk należących do gracza). W tym mieście Gildia Magów sięga poz. 5. Przeważa magia ziemi. Sanktuarium Graala w Lochu jest Strażnik Ziemi. Zwiększa on o +20 moc bohatera dowodzącego garnizonem na czas oblężenia. Wystarczy?

A Zamek? Dwie słabe jednostki strzelające (Kapłani, Kusznicy), dwie latające (Archanioł, Gryf Królewski), Miasto w rozbudowie jest drogie. Budynki specjalne: Stajnie (zwiększające szybkość bohatera), Bractwo Miecza (+2 do morale garnizonu broniącego miasto), Stocznia (budowa okrętów) i Latarnia Morska (zwiększająca szybkość okrętów). Dwie ostatnie są dostępne tylko wtedy gdy miasto znajduje się bezpośrednio przy wodzie.

Ostatnio edytowany przez Alamar (2009-06-14 12:42:05)


Requiescat in Pace

Offline

 

#74 2009-06-14 13:00:15

 altaeir

Obywatel

10752445
Zarejestrowany: 2008-12-23
Posty: 532
Miasto: różnie to bywa...
Bohater: zależy od zamku

Re: Zamek v Lochy

Ja bym dał w sumie remis między tymi miastami, bo na jednych mapkach lepsze jest to miasto, na innych drugie. A loch najbardziej ratują smoki...


http://img.userbars.pl/23/4480.pnghttp://img.userbars.pl/92/18250.png
http://img709.imageshack.us/img709/5922/zniwiarz.png

Mam sto rąk,sto sztyletów,gdy zechcę sto ran zadam.

Offline

 

#75 2009-07-13 19:02:23

Soran

Przestępca

Skąd: Polska
Zarejestrowany: 2009-07-11
Posty: 63
Miasto: Loch, nekro,twierdza i bastion

Re: Zamek v Lochy

Oczywiście lepszy jest loch. Ma dużo lepszych bohaterów (a nie jakichś cieciów z shitowatym dowodzeniem, jak zamek), a prawie na każdym poziomie lepszą jednostkę, a już na pewno - bardziej przydatną. Ma też lepsze unikalne budynki.

Offline

 

#76 2009-07-30 16:33:35

 altaeir

Obywatel

10752445
Zarejestrowany: 2008-12-23
Posty: 532
Miasto: różnie to bywa...
Bohater: zależy od zamku

Re: Zamek v Lochy

Hehe, tak często wspominacie o Dace, ale czy kiedykolwiek wybierzecie tego boha do gry? Shak jest lepszy, a na kompa można pograć Gunnarem. Jedyna opcja, gdzie można pograć Dace, to arena. Dowodzenie nie jest super skillem, ale morale może zadecydować o zwycięstwie, gdy w odpowiednim czasie siądzie na jakiejś kluczowej jednostce. O tej świetnej magii bym do końca nie powiedział, bo w większość gier to loszek podchodzi do zamku, a posiadanie slowa, gdy potrzebny jest haste to masakra. Zamek może mieć każdy rodzaj magii, a jak się trafi klątwa... Rycerze łatwo dostają taktykę, a poza tym ja przykładowo grając zamkami, którymi grywam, zawsze do tego dążę, więc nie jest to to mocny argument. Zamkiem można na bogatych mapkach budować anioły + zamek, czyli mam tutaj na myśli fixy i kilka templi (Jebus, Long Run - więcej takich nie znam).
Osobiście wolę jednostki z zamku, bo loch ma tylko minosy lepsze i dla niektórych smoki (choć ja bym się zastanawiał,bo archy są wypasione i można je w niektórych sytuacjach szybko postawić, a smoczki mają ogromne hp, odporność na magię i zionięcie).


http://img.userbars.pl/23/4480.pnghttp://img.userbars.pl/92/18250.png
http://img709.imageshack.us/img709/5922/zniwiarz.png

Mam sto rąk,sto sztyletów,gdy zechcę sto ran zadam.

Offline

 

#77 2009-07-30 16:37:19

Zen-Aku

Przestępca

12747603
Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 1140
Miasto: Loch
Kampania: Podziemia i diabły
Jednostka: Minotaur/Cerber
Bohater: Gunnar

Re: Zamek v Lochy

Altaeir napisał:

Zamek może mieć każdy rodzaj magii,a jak się trafi klątwa...

Jest mały problem - rycerze oczywiście mogą mieć magię ognia, ale w gildii Zamku nigdy nie będzie klątwy

Offline

 

#78 2009-07-30 17:01:18

 altaeir

Obywatel

10752445
Zarejestrowany: 2008-12-23
Posty: 532
Miasto: różnie to bywa...
Bohater: zależy od zamku

Re: Zamek v Lochy

Hehe, często w gildiach nie ma tego, co chcemy i wtedy książka jest ważna. Właśnie dlatego są kapliczki, a po drugie jest boh z zamku który ma klątwę na start - Ingham, dobry na arence, jak nie ma innej opcji . Jak się trafi jakiś koleś z nauką czarów to żaden problem. Zresztą na mapce jak nie w kapliczce to w innym zamku jest odpowiedni czar.


http://img.userbars.pl/23/4480.pnghttp://img.userbars.pl/92/18250.png
http://img709.imageshack.us/img709/5922/zniwiarz.png

Mam sto rąk,sto sztyletów,gdy zechcę sto ran zadam.

Offline

 

#79 2009-07-31 11:38:58

marlock

Obywatel

Zarejestrowany: 2009-07-31
Posty: 13
Miasto: Loch/Forteca
Jednostka: Czarny smok/Archanioł
Bohater: Gunnar

Re: Zamek v Lochy

Czytając ten wątek, aż się chce odpisać coś, bo widz,ę że profesjonalna rozmowa czasami, a czasami aż żal za [serce] ściska.

Na wstępie powiem, że jestem fanem lochów, więc wiadomo, co będzie ostatecznie, choć mogę zaskoczyć. Plus odrzucam hipotetyczną sytuację, że na planszy są tyko dwa zamki i wiadomo jakie.

Zanim porównanie jednostek to porównanie innych rzecz:

Graal: po co w zamku +2 morale, skoro i tak każdy główny bohater (bo to raczej wojownik i ma dowodzenie) będzie miał +4, nie licząc artefaktów? a co do +20 do mocy fajnie, ale zazwyczaj z tego raz skorzystasz, czasami troszkę więcej i tylko w jednym zamku, nie czaję ludzi, którzy bronią jednego albo drugiego.      0:0

Gildia magów: ludzie jak ludzie, champ z krzyżowcem przechlali 5 poziom gildii, ehh porażka (nie ma teleportów i implozji, oczywiście jeśli mówimy zamek vs lochy, bo wiadomo, że się inny podbije i wyciągnie), co do lochów wir magii cudeńko, szczególnie jak masz inteligencje i dwa zamki, i podwójny wir, to o mp nie musisz się martwić już.     0:1

Bohaterowie: tu nie ma co komentować, jak dla mnie najlepszego maja lochy (GUNNAR), ale za to punktu nie dostaną, bo specjalność logistyka w walce się nie przyda, a weźmy np takiego ORRINA, więc:  0:0

Koszt rozbudowy: tutaj powiem tak - champy za dużo drewna, a ono prawie do każdego budynku jest potrzebne, oczka koszt [świetny] , portal chwały niby droższy, ale koszt zrównoważony - po 10, za grotę smoków 20 siarki trzeba .    Ogólnie: 0:0

Sprzedawca artefaktów: jak dla mnie ma to kolosalne znaczenie, więc wiadomo, gdzie punkt.

Tutaj wygrywają lochy, ale zejdźmy na ziemię, czego większość osób nie potrafi i tak każdy ma inne zamki, więc powyższe 0:2 dla lochów się nie liczy i koniec najważniejsze są i tak jednostki i ich siła w dłuższej perspektywie.


JEDNOSTKI

Widzę, że ludzie lubią porównywać akurat dziwny trafem jednostki odpowiedniego lvl, nie robiąc jednocześnie porównania ogólnej przydatności jednostek w całej grze.

lvl na lvl bardzo OBIEKTYWNIE, bo lubię jednych i drugich, tylko klimat zamku mi nie odpowiada"

1. 1:0 zamek, kocham lochy ale trogowi nie dam punkty w porównaniu do pikiniera.
2. 1:1 jedno strzela, jedno jest po prostu [świetne].
3. 1:1 nie czaję, dlaczego niby gryf jest jednostka idealną, oczko strzela i samo tez się obroni, choć siły gryfa nie wolno nie doceniać.
4. 1:1 a tu pewnie zaskoczenie, dlaczego meduza, bo tak samo jak oczko, tutaj w zasadzie powinien być punkt tylko dla zamku, ale za to, że krzyżowiec ma mało hp i łatwo pada to nie, kocham tę jednostkę, ale tylko wtedy, jak mam pewność, że atakowany odział nie odda, bo inaczej są spore straty.
5. 1:1 strzela to strzela i obronić się potrafi, choć powinna to być jednostka 4 lvl jak mag w fortecy, minotaur też jest po prostu [świetny] jak harpia i nie trzeba pisać, dlaczego, bo każdy wie.
6. 1:1 chimera lata i paraliż swoje robi, szczególnie jak w aniołki wejdzie, champ za słaby jest jak dla mnie, mocniejszy powinien być jak na jednostkę chodzącą, no ale cóż, nie można mieć wszystkiego .
7. 1:1 <...>, do rzeczy: anioł speed i wskrzeszanie, smok: atak dwóch jednostek, ogrom hp i odporność.

Wygrywa zamek! Zresztą na upartego nawet większą przewagą dzięki krzyżowcowi.

Ogólna przydatność w walce

1. 1:0
2. 0:1
3. 1:1
4. 1:1
5. 0:1
6. 1:1
7. 1:1

Wygrywają lochy i już nie ma co komentować tych dwóch różnic, bo harpia robi o wiele więcej niż kusznik, a minotaur niż kapłan, ale można by się tu bez końca rozpisywać.

Na podsumowanie powiem, że znów pora zejść na ziemię, czego zaskakująca liczba osób nie potrafi, najważniejsze co się liczy to umiejętności graczy i to one decydują kto wygra. Nie ma najlepszego zamku!

<...>

OSTATECZNIE

Siła armii = umiejętności graczy (ale porównując jedynie hipotetyczna sytuację, co niektórzy czynić potrafią, to powiem tak: 25%, że wygrają lochy, bo masz implozje i asta lavista aniołku/ki, a 75% zależy), więc trzeba się skupić na dodatkowych atutach by wyłonić zwycięzcę.

Nie mogę nie powiedzieć, że zamek jest najlepszy, jak się gra z kompem, a nie z innym graczem, gdyż jak masz rezurekcję w czarach i klonowanie, to możesz pokonać o wiele większą armię, a na koniec sobie wszystko podnieść, bo jak zostanie jeden komp, to będzie tylko klona atakował, a co rundę klon coś ożywi (mi się udało mając 50 archaniołów  i resztę w idealnych prawie proporcjach jak jest przyrost do poziomu 75 archaniołów rozwalić 350 złotych smoków bez żadnej straty, no cóż mp na to poszło sporo trza było się wracać do miasta na noc)

Sprzedawca artefaktów plus wir magii jak dla mnie przechylają szalę zwycięstwa w stronę lochów, moją subiektywną opinią jest, że forteca i lochy są najlepsze w całej grze właśnie przez to, że możesz sobie kupić pamiątki . Bo siła jednostek zależy od graczy, więc one same o niczym nie decydują (OCZYWIŚCIE W PRZYPADKU TYCH DWÓCH ZAMKÓW, W PRZYPADKU INNYCH MOŻNA JASNO STWIERDZIĆ KTÓRY JEST LEPSZY, ALE NIE ZAWSZE), a mając niezłe staty dzięki artefaktom, można spokojnie wygrywać z mocniejszymi przeciwnikami. Wiem, że to drogi interes, ale jak masz sporo zamków, to i tak nie ma co z kasą robić, oczywiście na początku to nic nie daje, ale ja mam podejście przyszłościowe. Za to wir daje na początku, a heros jest grą, gdzie czary maja kolosalne znaczenie, więc czym więcej many, tym lepiej i to duży plus.

Proponowałbym założenie tematu lochy vs forteca, bo to mogłoby być ciekawe albo zamek vs forteca .

Swoją drogą fajnie, że ludzie jeszcze w to grają .

Mathias: Upomnienie za niekulturalny język (usunięte fragmenty).

Offline

 

#80 2009-07-31 11:50:58

 altaeir

Obywatel

10752445
Zarejestrowany: 2008-12-23
Posty: 532
Miasto: różnie to bywa...
Bohater: zależy od zamku

Re: Zamek v Lochy

Pierwsza rzecz: magowie są na długie gry badziewni. A wojowi do szczęścia potrzebne są podstawowe czary, wiec to, że loch może zbudować 5 poziomów gildii, mnie nie rusza. Ciekawe, kto w normalniej grze będzie budował sprzedawcę artów. Na mniejsze gry bardzo drogi wydatek, na długie gry nie ma tam na tyle dobrych artów, żeby go stawiać, skoro lepsze można znaleźć na mapie... O harpiach kiedyś pisał rozbójnik, więc nie widzę powodu pisać niektórych argumentów. Kusze lepsze, dodatkowo mają 2x obrażenia. Meduza to syf, bez wózka z amunicją wystarczy poczekać, kto będzie musiał podejść... chimera na równi z czempionem, ludzie trzymajcie mnie.
Co ty gadasz, klon znika po jednym ataku na niego, a balista zawsze strzela w klona, więc jak ktoś wyczaruje takie coś, nie trzeba nawet tego atakować. Balista jest bardzo dobra . Czyli jak klon szybko znika, wystarczy jeden atak kompa, żeby reszta mogła uderzyć. A zamiast marnować many, mogłeś rzucić mass slow.


http://img.userbars.pl/23/4480.pnghttp://img.userbars.pl/92/18250.png
http://img709.imageshack.us/img709/5922/zniwiarz.png

Mam sto rąk,sto sztyletów,gdy zechcę sto ran zadam.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora