Rekrut
Łowca, niby ogry, powolne kloce, mają być lepsze od demonów. Phi! Potrafi porządnie przyłożyć, demony, ifryty, ewentualnie cerbery, jeśli nie pójdą na farm, a, i jeszcze czarty na arenkach. No dobra, przesadziłem, że są najlepsze na poziomie, ale na pewno są lepsze od klocowatych ogrów. Arcymagowie też mogą najwyżej naskoczyć demonom.
Offline
Generał
Jeżeli oceniamy jakościowo (jedna jednostka) to demony w czołówce na pewno nie są, gwarantuję to.
W dużej ilości każda jednostka jest dobra, a farmienie jest zdolnością czartów, więc nie jest to plus demonów. To średniaki.
Porównując statystykami:
Rogaty Demon
Atak: 10
Obrona: 10
Obrażenia: 7-9
Wytrzymałość: 40
Szybkość: 6
Przyrost: 4/8/12
Koszt: 270
Ogr szaman
Atak: 13
Obrona: 7
Obrażenia: 6-12
Wytrzymałość: 60
Szybkość: 5
Przyrost: 4/8/12
Koszt: 400
Osobiście demony nawet lubię, jednak porównując suche statystyki, to ciężko już powiedzieć kto naprawdę wygra. Wytrzymałość, atak i obrażenia ogra robią wrażenia.
Arcymag
Atak: 12
Obrona: 9
Obrażenia: 7-9
Wytrzymałość: 30
Szybkość: 7
Przyrost: 4/8/12
Koszt: 450
Zwraca uwagę większy od rogatego demona atak i szybkość. Obrażenia te same, obrona o 1 mniejsza. Przyrosty te same. Wytrzymałość mniejsza, jednak strzela z obrażeniami równymi uderzeniu demona. To czyni prawdziwe spustoszenie w szeregach wroga. W razie ekstremalnej potrzeby zadaje pełne obrażenia w zwarciu, choć mniejsza wytrzymałość utrudnia życie, niestety coś za coś, bycie strzelcem kosztuje.
Offline
Rekrut
Nie oceniam ich po jednej, tylko oceniam ich w ogólnej bitwie. Dlaczego Demony są lepsze od Arcymagów i od Ogrów Szamanów? Sieją spustoszenie po farmieniu. Nic ich nie zatrzyma, może z 10 archów, co jest mało prawdopodobne w multi.
Sauron napisał:
Zwraca uwagę większy od rogatego demona atak i szybkość.
Po jakiego grzyba Arcymagowi szybkość?
Offline
Nie no, Arcymag potrzebuje szybkości, żeby jak najwcześniej strzelić. Szybkość odpowiada za kolejność ruchów jednostek, nie tylko za ich zasięg .
Sory, że się wtrącam, ale akurat miałem chwilkę .
Offline
Rekrut
Jak najwcześniej strzelić, i tak prawdopodobnie sobie nie postrzela, bo gremliny strzelają słabo, tytanów rzadko mamy, bo są drodzy, więc praktycznie zawsze się ma oślepienie, to rzuci się je na arcymaga. Bez oślepienia, minimalnie może być lepszy, lecz i tak uważam, że nie ma szans z demonem.
Mathias napisał:
Sory, że się wtrącam, ale akurat miałem chwilkę.
Nic nie szkodzi ^^.
Offline
Bzdury. Skoro demony są takie pro, to walcz nimi na mapie, gdzie nie możesz miec up 5 lvl. Demony same w sobie nie mają ani specjalnych zdolności, ani wyśmienitych statystyk i kładzie je większośc "kolegów" z poziomu. Krzyżowcy, arcymagowie, wampirzy lordowie, ogry szamani, bazyliszki, nawet meduza jest porównywalna w dużym stopniu siłowo, bo strzela i nie ma kar w walce wręcz, dodatkowo petryfikuje.
Offline
Ogólnie to Inferno jest mocne jak farmi, a nawet wtedy przy odrobinie szczęścia można jeszcze je rozwalić. Demony są po prostu przeciętne i tak jak szkielety nadrabiają liczebnością (chodź to i tak nie ta skala). Inferno jest ogólnie miastem trudnym do opanowania i jakoś mi do gustu nigdy nie przypadło. Jednostki fajne, ale czegoś mi tam brakuje.
W kwestii demona to na poziomie ustępują mu tylko pegaz i energia, chodź nadrabiają speedem.
Offline
Szybkość jest naprawdę ważna. Można pokombinować z atakiem i odwrotem. Jeśli chodzi o demona... dla mnie jest najgorszy na poziomie, a ich liczebność oznacza dużą słabość. Łatwo taki oddział wyeliminować. Tak więc demon jest ... słaby.
Offline
Rekrut
GiBoN, nie ma mapki na której nie można 5lvl up. Ja i tak uważam, że demony są lepsze od badziewnych arcymagów i ogry, bo zanim ogry dokądkolwiek dojdą miną z 3-4 tury. Arcymagowie może i strzelają, ale ja bym ich eliminował oślepieniem.
Offline
Generał
Eragon napisał:
Arcymagowie może i strzelają, ale ja bym ich eliminował oślepieniem.
To samo można zrobić z twoimi demonami. Klątwy to broń obosieczna.
Offline