Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#41 2009-04-07 18:25:08

Zen-Aku

Przestępca

12747603
Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 1140
Miasto: Loch
Kampania: Podziemia i diabły
Jednostka: Minotaur/Cerber
Bohater: Gunnar

Re: INferno

Magyar napisał:

2. Magog - 5/10

8/10. W końcu mogą atakować wielu wrogów i są wytrzymałe w porównaniu do takich np. kuszników.

Magyar napisał:

3. Cerber - 8/10

10/10 - najlepsza jednostka na 3. poziomie.

Mayar napisał:

7. Arcydiabel - 7/10

8/10, bo jest bardzo szybki i powstrzymuje kontratak, a staty ma gorsze tylko od archanioła. Jedynymi jego wadami są cena i małe HP.

Magyar napisał:

nic szczegolnego poza tym soba nie reprezentuje

Prezentuje sobą bardzo dużo i w niczym nie ustępuje innym miastom. Ma naprawdę niezłą armię, szczególnie magogi, cerbery, czarty i diabły, ifryty mają najwyższą (na równi z ul. ważką) szybkość poziomów 1-6, ponadto mają irytującą tarczę ognia, nienawidzą dżinnów, a przede wszystkim są odporne na ogień (a przypominam, że magia ognia ma najwięcej przekleństw, na które w konsekwencji ifryt jest odporny), diabły ustępują siłowo jedynie czarnym smokom i archaniołom, szkoda tylko, że są takie drogie. Farmowanie demonów z kolei pozwala nieźle zaszaleć, tak, że stosunkowo niska jakość demonów jest całkowicie pominięta.

Offline

 

#42 2009-04-07 18:44:35

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: INferno

Moja ocena Inferna:
1. Chowańce to słabe mięso armatnie do wyssania many, farmowania demonów te 4/10 dam.
2. Magog ma nieco więcej HP niż 10, ognista kula dobra, ale oddziały można ustawić tak, że masowe trafienie się nie zdarzy. Można zranić swoich. Daję 7+/10.
3. Cerber to 8+/10 jest skuteczny i przydatny.
4. Demon to 5+/10 średniak, nadrabia braki tylko jak jest ich dużo przez farmowanie, bez niego: słabo.
5. Czarci lord to 9/10 jednostka dobra, wielokrotnie się przydaje.
6. Ifryt to 8/10 świetna, szybka jednostka szturmowa.
7. Arcydiabeł 7+/10 są lepsze jednostki, np. archanioł, czarny smok, mało HP mocno go osłabia.
Ocena: wychodzi 7/10, to nie Zamek, czy Loch, ale dokopać umie.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#43 2009-04-09 13:14:41

Drago

Przestępca

Zarejestrowany: 2009-01-14
Posty: 305
Miasto: Inferno
Kampania: Wszystkie z Inferno
Jednostka: Arcydiabeł i Czarny Smok
Bohater: Calh

Re: INferno

Wg systemu Magyara:

Imp - słaby, ale jako materiał na demony się sprawdza i za to 2/10.

Magog - świetna jednostka, może walczyć z harpią o miano najlepszej na poziomie. Atakuje wielu wrogów i jest wytrzymały. 9,5/10.

Cerber - brak wad: 11/10.

Demon - średnia piechota, występująca zawsze w dużej liczbie, dzięki czartom (i chochlikom w sumie też). 6,5/10.

Czart - walczy gorzej tylko od minotaura, ptaka i gorgony, ponadto wskrzesza demony. 9,5/10.

Ifryt - najbardziej irytująca jednostka Inferna, jego tarcza użyta przeciw nam jest czymś nadzwyczaj wkurzającym. Ważniejsza jest jednak najwyższa szybkość poziomów 1-6 i odp. na ogień, co daje ifrytowi 8/10.

Arcydiabeł - w walce gorszy tylko od czarnego smoka i głupiego aniołka, niestety ma drogie siedlisko (ale i tak tańsze od aniołka), staty ma za to świetne, szybkość także, a skille? Powstrzymywanie kontry jest najlepsze w grze. 9/10.

Magia: 7/10 (za samą gildię mogę dać tylko tyle, bo nie ma dopalaczy w stylu wiru magii, czy biblioteki)

Bohaterowie: Marius się wyróżnia, ogólnie jest to jakośc powyżej średniej, ale rewelacji nie ma. 7,5/10.

Cena: Nie jest tanio, ale taniej, niż w Zamku i Fortecy. 7,5/10.

Ogół: Miasto ma b. dobrą armię, która ustępuje jedynie tej z Lochu, a i to minimalnie, tylko przez minotaury i smoki. 8/10, ale jest farmowanie demonów, dzięki czemu łatwo zbieramy hordy tych jednostek, za to +1, więc końcowy wynik = 9/10.

Offline

 

#44 2009-04-09 14:25:21

 Magyar

Rekrut

Skąd: Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2008-08-29
Posty: 1634
Miasto: Zamek, Bastion i Forteca
Kampania: The Restoration of Erathia
Jednostka: Archaniol, Zloty Smok i Tytan
Bohater: Lyonis, Elleshar i Solmyr
Magia: Woda

Re: INferno

Drago napisał:

Arcydiabeł - w walce gorszy tylko od czarnego smoka i głupiego aniołka, niestety ma drogie siedlisko (ale i tak tańsze od aniołka), staty ma za to świetne, szybkość także, a skille? Powstrzymywanie kontry jest najlepsze w grze. 9/10.

Ocena 9/10, za te nedzne 200pkt. HP i te "obrazenia" (o ile mozna to tak wogole nazwac)... nie bede wnikal...

Drago napisał:

Magia: 7/10 (za samą gildię mogę dać tylko tyle, bo nie ma dopalaczy w stylu wiru magii, czy biblioteki)

A budynek dajacy +1 punkt do mocy zaklec?

Drago napisał:

Cena: Nie jest tanio, ale taniej, niż w Zamku i Fortecy. 7,5/10.

I taniej niz w Lochu, bo o tym miescie chyba zapomniales, wymieniajac tyle te "miasta dobra".

Drago napisał:

Miasto ma b. dobrą armię, która ustępuje jedynie tej z Lochu, a i to minimalnie.

Hahhahaha

Zen-Aku edit: Wyśmiewasz czyjeś zdanie, a sam nie potrafisz uzasadnić swojego... Dobrze radzę - uważaj co robisz i pomyśl, zanim coś napiszesz. A za te "wielokropki" już dawno powinieneś oberwać. Możesz mi dziękować, że przymykałem na to oko, ale wymagam natychmiastowej poprawy, bo następnym razem na edicie się nie skończy.

Ostatnio edytowany przez Magyar (2009-04-09 14:27:22)


http://i46.tinypic.com/2lkp2fa.png

"Do ataku! - Krzyknął dzielnie Generał, Spierdzielając w krzaki..."

Offline

 

#45 2009-04-09 15:13:07

Drago

Przestępca

Zarejestrowany: 2009-01-14
Posty: 305
Miasto: Inferno
Kampania: Wszystkie z Inferno
Jednostka: Arcydiabeł i Czarny Smok
Bohater: Calh

Re: INferno

Magyar napisał:

Ocena 9/10, za te nedzne 200pkt. HP i te "obrazenia" (o ile mozna to tak wogole nazwac)... nie bede wnikal...

Ocena 9/10 za prawie najlepsze staty, świetną szybkość i najlepszy skill w grze. Diabeł i tak żyje długo, bo ma wysoką obronę. Wiesz, że gdyby miał 300 HP i wyższe obrażenia, to byłby najlepszy na swoim poziomie? Nie, ale bredzisz bez sensu... Obrażenia są normalne, chyba, że dla ciebie hydra też zadaje "obrażenia"...

Magyar napisał:

A budynek dajacy +1 punkt do mocy zaklec?

I może myślisz, że jest to równe wirowi magii? ...

Magyar napisał:

Hahhahaha

Argumenty? Brak, ale to normalka... A wiesz, gdzie możesz sobie wsadzić to "hahahahahaha"? Sam sobie odpowiedz...

Offline

 

#46 2010-08-07 14:17:35

 Kusznik

Obywatel

Zarejestrowany: 2007-05-27
Posty: 62

Re: INferno

cowance - cioty
magogi- no nawet dobre so
cerbery - takie średnie
demony - jakies takie byle jakie ale nie so złe
czarty- dobre
mirydy - dobrye
arcydiabły- troche cioty ale to nic mozna nimi dobze pokierowac

pioty lv. gildi magow
przydatne wrota wymiarow
+ 1 do mocy

POdsumowanie: takie sredniawe miasto; so lepsze acczkolwiek lubie nim grac ; ma swoj klimat; lubie mirydy

Offline

 

#47 2010-08-07 22:15:53

 Rufus42

Obywatel

Skąd: Żabki
Zarejestrowany: 2010-07-16
Posty: 105
Miasto: kilka
Kampania: lubie te z Cienia Śmierci
Jednostka: najfajniejszy jest chłop :)
Bohater: Pan Piotr-sam zrobił kuchnie
Magia: combo
WWW

Re: INferno

Popieram tego goscia Kusznik, miasto byle jakie...


Praktyker - da rade!

Offline

 

#48 2010-08-07 23:47:39

 Lowcakur

Rekrut

4499461
Skąd: Rumia/Strande
Zarejestrowany: 2010-02-17
Posty: 1391
Miasto: Lochy/Nekropolia/Inferno
Kampania: Podziemia i Diabły
Jednostka: Złe Oko/Wampirzy Lord/Magog
Bohater: Ajit/Vokal/Xeron
Magia: Ogien/Ziemia
WWW

Re: INferno

Inferno jest mocnym miastem, potrafi niezle napsuc krwi. Rufus, naprawde, podaj choc raz argumenty, ktore wnioslyby cos do tematu. Ale niestety, niektorzy nie doceniaja tego miasta, poniewaz trzeba sie duzo uczyc, zeby Inferno jakos grac.


One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...

http://i48.tinypic.com/1zou4h1.png

Offline

 

#49 2010-08-08 11:54:37

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: INferno

Jak nie umie się grać danym miastem, to jest ono słabe. Inferno potrzebuje wprawnej ręki, by wyzwolić swój potencjał. A ma spory.

Chowańce mięso armatnie, magogi raczej średnie (choć w miarę wytrzymałe), reszta już jest niezła (oprócz demona, który jest średni).


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#50 2010-08-13 13:53:00

 Solejuk

Obywatel

11216547
Call me!
Skąd: W twoim zamku
Zarejestrowany: 2010-07-23
Posty: 27
Miasto: Inferno
Kampania: Na razie Cień Śmierci
Jednostka: Hell Baron
Bohater: Xyron
Magia: Fajer

Re: INferno

Ja to miasto uwielbiam, nie wiem czemu, ale świetnie mi się nimi gra. Arcydiabły się teleportują po polu bitwy, nieźle mieszają i wcale takie słabe nie są. Ifryty latają, wlatuję nimi do wrogiego zamku, robię rozpierdziel i wracam. Kamikadze w stylu Mag nauczony armageddonu, magia ognia rozwinęta, mięso armatnie poustawiane na każdym polu i używasz skilla. Potem dojeżdżasz wroga swoją główną armią. Robiłem tak, jak miałem problem bo wróg miał Behemoty, Hydry i masę dobrych jednostek.



EDIT :

Nie gram już inferno, pewnie to moja wina i ciągle szmacę, ale nie daję nimi rady. Wróg zamieniał moje jednostki w kamień, piekielne hydry z trucizną, gorgony ze swoim wzrokiem, setki reptilionów wycinające moją armię, klątwy, bolty, miny, ogień, strzały, śmierć i płacz.

Oto screen .. =.= :

http://img534.imageshack.us/img534/6880/rggr.png

Ostatnio edytowany przez Solejuk (2010-08-13 18:39:26)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora