Ale można powiedzieć, że ja częściej gram Fortecą i chyba bardziej je lubię.
Offline
Rekrut
bo co ci ze sciany wiedzy? - tylko 10 pkt. many wiecej (co prawda na stale ale tylko 10), a wir magii podwaja punkty magii, jezeli masz 20, to Ci sie zrobi 40 itp.
Offline
stasek93 napisał:
bo co ci ze sciany wiedzy? - tylko 10 pkt. many wiecej (co prawda na stale ale tylko 10), a wir magii podwaja punkty magii, jezeli masz 20, to Ci sie zrobi 40 itp.
O teraz mi się przypomniało:
Grałem Lochem, miałem 40 czarnych smoków i 200pkt. magii, poszedłem do zamku(mądrość miałem na mistrza) dostałem 400pkt. magii i super czary np. Armageddon. W trakcie trudnej walki to mi pomogło, bo punty magii się nie kończyły, a ja dawałem cały czas Armageddon, oczywiście smok był odporny i... wygrałem.
Offline
Wir many bo jak mam bohaterów z maksymalnymi magią wody i powietrza to łatwo zyskuje przewagę. Ale nie zapominajmy że wszystkie są dobre. Bo stajnie w Zamku zwiększają zasięg ruchu na tydzień.
Offline
W Inferno są słabe:
-wrota wymiarów
-chmury siarki
To jest chyba najgorsze.
Offline
W Inferno są słabe:
-wrota wymiarów
-chmury siarki
To jest chyba najgorsze.
Hmm nie zgodzę się. jest to dobrze tylko w momencie gdy się posiada dużo miast tego typu.
Offline
Rekrut
Wrota Wymiarow w Inferno sa dobre, ale sa drogie i przydaja sie tylko, jezeli mamy kilka Infern, a tak wybudowac kilka Wrot Wymiarow, to niezbyt tania inwestycja, ale co prawda, oplaca sie.
Offline
Obywatel
Chmury Siarki też nie są złe, +2 do Mocy może się przydać, są tanie i ładnie wyglądają .
Offline
Nie jest tanie mieć np. 5 Wrót Wymiarów, bo to kosztuje 50000 złota i jeszcze zasoby...
Offline
Rekrut
Zasoby to nie problem, (kamienie i drewno) ale gorzej ze zlotem, a raczzej z tonami zlota....
Offline