No, temat odwrotny do ośmiu najpotrzebniejszych umiejętności. Które zdolności waszym zdaniem są najgorsze i najmniej warte. Oto moja propozycja:
1. Nawigacja (praktycznie nigdy się nie przydaje)
2. Mistycyzm (chyba że mamy dobrą strategię magiczną i potrafimy tę umiejętność wykorzystać)
3. Znajdowanie drogi (przydaje się tylko wtedy, jeśli cała mapa jest trudna do przejścia (pwzgl. trudności terenu).
4. Odkrywanie (umiejętność przydatna tylko na początku, gdy zbieramy surowce porozrzucane na mapie, potem staje się bezużyteczna).
w/w umiejętności nigdy nie używam. Są wręcz beznadziejne (moim zdaniem). Przydatne jedynie w skrajnych przypadkach.
Czekam na wasze propozycje.
Offline
Rekrut
Pole Widzenia i Nawigacja najmniej przydatne moim zdaniem.
Offline
1. Mistycyzm - tak żałosnej umiejętności ze świecą szukać... Mam marnować miejsce dla ok. 4 pkt many na turę?
2. Sokoli wzrok - to też nie ma plusów,
3. Nauka czarów - kolejny badziew.
Chciałbym tylko dodać, że nawigacja na mapach z wodą ma znaczenie, a odkrywanie (i finanse) są pożądanymi umiejętnościami bohaterów drugorzędnych, którzy za zadanie mają odkrywać mapę i zbierać leżące surowce
Offline
Zdecydowanie Sokoli Wzrok i Nauka Czarów. Mistycyzm też. Reszta mniej lub bardziej przydatna. Balistyka jeszcze taka średniawa: miałem na max. a i tak nie trafiałem w ten kawałek muru, który chciałem.
Offline
Odkrywanie jest bardzo dobre, nawigacja tylko jeśli jest dużo wody . Najgorszy mistycyzm.
Offline
mistycyzm jest bardzo pożyteczny, żebyś sie zdziwił
Offline
zauważcie, że mana się wolno regeneruje. Jak w grze cały czas, się walczy- jest dosyć przydatna
Offline