Czepiasz się Sauron, to że zapominam, nie znaczy, że nie pamiętam jak się oblega, a w szczególności moim konikiem jest obrona (MJO coś o tym wie ).
Offline
Oblężenia są rzadkie, ale w kampaniach i scenariuszach single często bardzo ważne. Choć tu akurat się zgadzam, że po 1. zdobywanie miast nie jest decydujące, a po 2. Cytadela radzi sobie nie gorzej od Lochu (Ważki, Wiwerny, Hydry+Teleport, Reptile, no i za pazuchą jeszcze silne gorgony), jeśli chodzi o atak. W obronie jest ten deficyt strzelców, ale za to spory bonus do skilla Obrony. No a magia faktycznie w Lochu mocniejsza, nie mniej Cytadela ma to, co najważniejsze, czyli klątwy, wspomagania oraz wspomniany wcześniej teleport.
Offline
Obywatel
Teleport trzeba zdobyc. Poza tym nie chodzi o to ze sie nie da zdobyc miasta tylko jakim kosztem. Wiezyczki chocby ci duzo zaszkodza. A kazda strata to trudniej wygrac.
Offline
Szeregowiec
Jak masz obrony bez liku to wieżyczki ci figę z makiem zrobią.
Offline
Obywatel
Sa tez strzelcy. A jak stoisz pod murem to dostajesz.
Offline
Racja, wieżyczki to głównie postrach dla strzelców, a te w obronie utykają mocno. Wiadomo, z bohaterem z dużą obroną to inna rzecz, ale mimo wszystko wieże nieraz mogą pokrzyżować niejeden plan .
Offline
W sumie racja, w tym konkretnym starciu Cytka sobie poradzi z wieżami. W drugą stronę może być już trochę gorzej. Dokładając to, że Władcy Bestii mają sporą szansę na tę nieszczęsną balistykę (co w 90% przypadków jest wadą, ale jakieś minusy muszą być), to oblężenia dla Cytki nie będą problemem.
Offline
Generał
Balistyka wciąż jest lepsza niż kilka innych śmieciowych umiejętności. Przynajmniej gdy mówimy o kampaniach i scenariuszach, gdzie często trzeba na dużych mapach zdobywać mnóstwo zamków. Ręczne sterowanie katapultą i więcej strzałów do oddania pozwalają na nieco lepszą kontrolę, choć wciąż pocisk leci nie do końca tam gdzie byśmy chcieli. Jeśli tylko jednak rozwalimy bramę czy wieżyczki to możemy wejść do środka czy zmniejszyć obrażenia jakie nasze jednostki muszą przyjmować. Zwykle wieże atakują jednostki które są nam przydatne.
Offline
W kampaniach, gdzie mamy wiele oblężeń, jak najbardziej balistyka czasem jest w porządku. Jakby można było precyzyjnie określić, gdzie pocisk trafi i mieć tego 100% pewność, to miałaby nawet szersze zastosowanie niż tylko jako "skill lepszy niż sokoli wzrok".
Offline