Obywatel
To co mam od razu atakować w 1 tyg. z 50 szkieletami i co ja tym zrobię przy pierwszych 2 walkach stracę wszystkich i co mi po tym?
Oceniasz mnie a nie wiesz jak gram.I poza tym nie wyobrażam sobie jak można iść w samą armię a nie pakować bohatera w między czasie.Jeśli tak się robi to się nie umie grać chyba że gra się na S wtedy to się nie da.
Ostatnio edytowany przez Frezen (2011-07-24 10:35:04)
Offline
Obywatel
Ok mogę zagrać tylko że gram średnio i multi tylko z kumplami ale nie jestem takim noobem żebym nie wiedział że trzeba bohatera też pakować.
Ostatnio edytowany przez Frezen (2011-07-24 11:30:56)
Offline
Frezen czego się boisz? Grasz z kumplami, bo ich ogrywasz i się przez to nie rozwijasz. Ja jak grałem z kumplami też ich rozwalałem i my myślałem, że gram dobrze. Po pierwszej grze w lidze stwierdziłem, że jestem lama. Teraz mogę powiedzieć, że znam podstawy gry multi i trochę triców podczas walki z neutralami.
Offline
Obywatel
Już posta edytowałem i mogę zagrać.
Offline
Obywatel
Jednostki
Piekielny Troglodyta
Przeciętna jednostka, choć na początku gry sprawuje się całkiem nieźle. Później może stanowić wsparcie dla strzelców lub robić za mięso armatnie.
Harpia Wiedźma
Statystyki ma dość przeciętne, wyróżnia się niezła szybkość i (niestety) spory rozrzut obrażeń. Jednak dzięki swoim genialnym umiejętnościom (lot, powstrzymywanie kontrataku + powrót na miejsce startu) jest bardzo przydatna w eliminowaniu mało wytrzymałych, ale uciążliwych jednostek, szczególnie strzelców na tyłach armii. Przy Taktyce na Ekspercie jest w stanie w pierwszej turze dolecieć do dowolnej jednostki.
Obserwator
Bardzo solidny strzelec. Porządne staty, sporo życia i brak ograniczeń w walce wręcz. Niestety jest też bardzo drogi (najdroższy na swoim poziomie, nie licząc żywiołaka), a koszt jego siedliska jest nieprzyjemny przy braku surowców specjalnych.
Meduza Królewska
Staty dość przeciętne, raczej słabe obrażenia (ale i tak większe od wampira ), ale za to niewielki koszt (tylko trochę droższa od Obserwatora). Umiejętności bardzo dobre - brak ograniczeń w walce wręcz i zamiana w kamień. Ogólnie daje radę.
Minotaur Królewski
Elita elit. Atak i obrona jak na poziomie 6, obrażenia przeboskie (szkoda tylko, że dość rozrzucone) duża szybkość i nawet niewielki koszt jak na taką jakość. Punktów życia nie ma za dużo, więc lepiej używać go ostrożnie w walce z niektórymi jednostkami. Umiejętność słaba, ale to zawsze coś. Moja ulubiona jednostka, obok Czarnego Smoka .
Chimera
Słaba jednostka. Atak, obrona i obrażenia prawie jak u minotaura, punkty życia i koszt przeciętne. Na szczęście jest szybka, lata i ma bardzo fajną umiejętność paraliżu.
Czarny Smok
Czołówka poziomu. Właściwie wszystkie statystyki ma bardzo dobre, a koszt jest niewygórowany. Umiejętności również nie należą do słabych - lot, zionięcie, nienawiść do Gigantów i Tytanów oraz odporność na wszystkie czary. Trochę boli konieczność rozbudowy Gildii Magów do postawienia siedliska, przez co czas, w którym można mieć te jednostki może się nieprzyjemnie wydłużyć na biedniejszych mapach.
Kompozycja armii
Trzy jednostki latające i dwie strzelające, potrafiące w razie potrzeby się same obronić to bardzo wygodny układ, dający dużą swobodę działania.
Budynki specjalne
Znakomite. Akademia wojny dająca doświadczenie, sprzedawca artefaktów, taniutki wir magii raz w tygodniu regenerujący i podwajający manę oraz Portal Przyzwania mogący dać sporą przewagę przy odpowiednim zajmowaniu siedlisk na mapie.
Bohaterowie
Również znakomici. Władcy Podziemi mają zwykle bardzo dobre umiejętności na starcie. Wystarczy wymienić takich herosów jak Dace i Shakti z Taktyką i Skutecznością Ataku, Gunnar z Taktyką i Logistyką, czy Damacon z zaawansowaną Skutecznością Ataku. Jeśli chodzi o Czarnoksiężników, to jest już gorzej, choć znajdą się perełki. Jeddite z wskrzeszeniem i zaawansowaną Mądrością, Sephinroth z Mądrością i Inteligencją, czy nawet Malekith z Mądrością i Talentem Magicznym. Na uwagę zasługuje Alamar, który jako bohater poboczny może po kilku zdobytych poziomach uczyć innych bohaterów wskrzeszenia. Czarnoksiężnicy skupiają się na Mocy, co jest bardzo dobre z uwagi na Wir Magii, przez co nie ma potrzeby posiadania dużej Wiedzy, czy zużycia slotu na Inteligencję.
Podsumowując, Loch jest według mnie miastem z silną armią i dużymi możliwościami rozwoju bohatera, a granie nim to sama przyjemność .
Offline
Ja sam nie przepadam za Lochem. Owszem, przyznaję, że miasto jest baaardzo silne. Niestety, nie potrafię kierować taką potęgą ^^
W ogóle samo padnięcie meduz może być sporym ciosem, jeśli nie gra się Lochem umiejętnie. Są świetnymi strzelcami, a to, że zamieniają przeciwnika w kamień daje znać, że potrafią się same bronić. Smoki mają ten problem i szczęście, że magia na nich nie działa, same jednak są mocne. Minotaury też są świetną jednostką, za to Chimery z czasem zamieniają się u mnie w paraliżujące mięso armatnie. na które warto rzucać zaklęcia dodające obrony, lub zmiejszające liczbę otrzymywanych obrażeń. Harpie mają świetną zdolność powstrzymywania kontry i powrotu na swoje miejce. Wpakować trochę ataku i mamy dobrą jednostkę. Co do reszty, jestem obojętny.
Takie jest moje zdanie
Offline
Generał
Nonsens, Loch to bardzo solidne miasto, o możliwości bardzo dobrego startu czyli troglodytów Shaktiego. Bez niego wojska będzie oczywiście mniej, ale wciąż można sobie poradzić. Miasto nie ma jakichś szczególnie słabych stron, jego główną słabością jest brak możliwości łatwego radzenia sobie z klątwami i wysokie nakłady finansowe przy części budowli. Armia jest wyważona i zróżnicowana, beholder i meduza to solidni i pewni strzelcy, z paroma usprawnieniami by lepiej radzić sobie w zwarciu. Przydatne w sytuacjach awaryjnych, ale wciąż nie pchajmy ich do zwarcia. Minotaur w mojej opinii jest sercem armii Lochu, obok czarnego smoka to prawdopodobnie najbardziej rozpoznawana jednostka Lochu. Chimera dorzuca do worka sztuczek paraliż, a smok jest całkowicie odporny na magię i jest jednym z głównych powodów złej sławy tego miasta.
Wir magii sprawia, że jak już zauważono, Czarnoksiężnicy mogą sprawować się trochę lepiej niż przeciętni magowie. Władcy są jednak priorytetowym wyborem ze względu na to, że spora ich ilość oferuje coś przydatnego. Niesławny Gunnar od logistyki, Shakti ze 100 trogli na starcie to najbardziej znani przedstawiciele.
Offline