Mają przyzwoity dmg i dobre są na początek razem z kuszami, ale wiadomo, że liczebność trogli razem ze shaktim to jest wymiot.
Offline
Generał
Pikinierzy? Statystycznie najlepsi, choć mogliby być szybsi. Co prawda pod tym względem trogi też nie są rewelacyjne, ale na start mamy ich więcej a Shakti jeszcze daje im bonusy do ataku i obrony. Centki z kolei bardzo sprawnie poruszają się po polu bitwy, czyli ofensywnie są lepsze choć trochę bardziej kruche od pikinierów.
Offline
Obywatel
Pikinierzy maja najwieksza sile...
Centaurzy rzecz jasna z nimi wygraja dzieki szybkosci...
Offline
Centaury, których nie wtopione są zawsze przydatne, bo zawsze mocno uderzą i trochę pożyją...
Offline
Na je.busie długo nie pożyją, bo na samym neutralnym terenie, czy przy utopiach już je tracimy. (Jeżeli nie pomyliłem go block busterem)
Offline
U mnie w utopiach centy brały smoki na siebie, bo krasnali nigdy nie chciały tykać.
Offline
Piknier ma 2 pkt obrony więcej niż centaur, ale traci 3 pt szybkości. Reszta jest identyczna u tych jednostek... No ale nie o tym temat
Piknier to siłowa czołówka swojego poziomu, choć użytecznością nie zachwyca. Szkielet prezentuje się na pierwszym poziomie podobnie jak demon na czwartym. Ani szału, ani tragedii nie ma.
Ogólnie jednostką lepszą jest piknier, ale wiadomo jak to wygląda w praktyce
Offline