Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#41 2010-10-25 18:35:46

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Wasze miasto

Schronienie dla wypędzonych... ciekawa koncepcja i nawet by pasowała moim zdaniem.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#42 2010-10-25 19:09:49

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Wasze miasto

Może by tak skombinować fabułkę dla kampanii - wypędzeni chcą się zemścić i ruszają podbić świat. Wychodzi nawet nie najgorsze miasto, mamy tutaj sporo świetnych jednostek (drogich niestety też), a początkowe poziomy są słabiutkie. Choć strzelcy na początek powinni wystarczyć.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#43 2010-10-25 19:52:50

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Wasze miasto

strzelce i obstawa niszczą wszystko, do tego smoki... W azylu mieszkają koczownicy? Judy podróżujące? Nie pasuje mi, poza tym, mieszanie stworzeń leśnych i arktycznych, nienaturalnych(nie posiadających woli) i naturalnych smoków(które żyją przy błękitnych) jest do kitu.


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#44 2010-10-27 23:18:24

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: Wasze miasto

Twje koncepcje sa dziwne bo golemy sa sztuczne a magowie naturalni.Tytani naturalni a Gargulce sztuczni.W jednym miescie.
Strzelcy sa i w zamku i w Bastionie to i tutaj moga byc w koncu...
Chlipi moga byc w kazdym dobrym zamku a dalem im przyrost 100+50 zeby nie padali za szybko.W takiej masie byli by grozniejsi.
Bylo by duzo czarodziejskich jednostek pasujacych do siebie.
No i Albo Nmadzi albo Golemy.Golemy powodowaly by podobienstwo do zamku Tytanow.
A przede wszystkim chcialem wykorzystac te jednostki ktore sa i te siedliska,ktore sa!Zrobienie tego miasta bylo by latwe i szybkie.A duzo radosci by bylo!I mozna by sobie pograc tymi smokami.
Byly by drogie abys za szybko ich nie kupil i nie wygral...
Wiec gra byla by cieakwa.

Offline

 

#45 2010-10-28 13:19:56

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Wasze miasto

Po pierwsze Tytani w heroesie to bardziej golemy, po drugie golemy i gargulce są tworzone przez magów. Co do strzelców to można wyszkolić ich z ludzi, ale tylko jeżeli masz bohatera z Bastionu, to już zawęża możliwość takowego ulepszenia. Kryształowe smoki nie mogą mieć ulepszenia, w ogóle jeżeli wykorzystujesz stworzoną koncepcje przez twórców to jej nie łam i nie wiąż ze sobą całkiem różnych stworzeń. Jeżeli już chcesz takowe wprowadzić to złote-> czarodziejskie, czarne-> rdzawe. Twoje miasto to mieszanina nie zbalansowana niszcząca wszystko, jeżeli nie masz kasy niszczona przez wszystko, bo siedliska tych stworzeń(smoków) nie schodziłyby z 50k złota, same stworzenia kosztują od 10k wzwyż...


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#46 2010-10-31 22:00:18

 Shawn

Rekrut

Zarejestrowany: 2009-07-08
Posty: 229
Miasto: Forteca
Kampania: Zło wraca do domu (WoG)
Jednostka: Dżinn Sułtański
Bohater: Astral

Re: Wasze miasto

A ja bym chciał miasto złożone JEDYNIE z orków.

Ostoja Orków

Jednostki:
1.lvl Ork / Uruk
Atak: 6 / 7
Obrona: 2 / 2
Prędkość: 6 / 6
Obrażenia: 1-3 / 2-4
HP: 8 / 10
Skille: --- / ---

2.lvl Łamacz kości / Gruchotacz
Atak: 9 / 10
Obrona: 4 / 5
Prędkość: 9 / 9
Obrażenia: 3-6 / 5
HP: 15 / 20
Skille: 10% na wzbudzenie strachu, Szał / 15% na wzbudzenie strachu, Szał, Regeneracja

3. lvl Miotacz / Miotacz Wyborowy
Atak: 7 / 8
Obrona: 7 / 8
Prędkość: 8 / 8
Strzały: 12 / 15
Obrażenia: 2-5 / 3-5
HP: 20 / 20
Skille: Strzela / Strzela, brak ograniczeń za odległość

4.lvl Jeździec / Ujeżdżacz Bestii  (jeżdżą na połączeniu wilka i wiwerny OMFG)
Atak: 11 / 13
Obrona: 5 / 5
Prędkość: 12 / 12
Obrażenia: 6-8 / 6-9
HP: 60 / 70
Skille: Podwójny atak, odpieranie kontry / Podwójny atak, Zawsze kontratakuje

5.lvl Niszczyciel / Miażdżyciel
Atak: 12 / 14
Obrona: 7/9
Prędkość: 11 / 12
Obrażenia: 8-10 / 9-12
HP: 100 / 115
Skille: Podwójny kontratak / 35% szans na podwójne obrażenia

6.lvl Procarz / Miotacz czaszek
Atak: 12 / 13
Obrona: 9 / 10
Prędkość: 9 / 10
Strzały: 12 / 15
Obrażenia: 11 / 7-14
HP: 80 / 90
Skille: Podwójny strzał / Brak ograniczeń za przeszkody i odległość

7.lvl Bestia / Władca (Ork na smoku OMFGx2)
Atak: 20 / 24
Obrona: 15 / 18
Prędkość: 14 / 16
Obrażenia: 50-60 / 60-75
HP: 250 / 350
Skille: Lata, powstrzymuje kontrę / Lata, powstrzymuje kontrę, zatruwa, rzuca klątwę






Coś mi się zdaje, że ostatnia jednostka zbyt mocna w stosunku do poprzednich.


http://i46.tinypic.com/osqwef.png
Bo Szatana trzeba mieć w serduszku, a nie na koszulce...

Offline

 

#47 2010-10-31 22:46:58

 Mr_eLka

Obywatel

Skąd: Necropolis
Zarejestrowany: 2010-10-30
Posty: 152
Miasto: Necropolis
Kampania: Long live the King!
Jednostka: Arcy-Licz
Bohater: Christian/Isra/Sandro
Magia: Nekromancja

Re: Wasze miasto

Darkstar

1 Cień/Mrok (Strzelec mrok wywołuję oślepienie wygląd: Cień: półprzezroczysta sylwetka strzelca Mrok: ciemna figura strzelca wyborowego)
2 Opętany/Przejęty (Jednostka do walki w zwarciu,nie można oślepić, wygląd: człowiek, ciemna cera strzępki ubrań, z oczu ,,dymi" mu mrok Przejęty: prawie tak samo tylko że z oczu mu ,,dymi" jeszcze bardziej a ręce i nogi ma otoczone ciemnością jest szybszy od opętanego.)
3 Rycerz cienia/Rycerz mroku (jednostka do walki w zwarciu wygląd: człowiek tylko z błyszczącymi się na zielono oczyma, Rycerz mroku Tak jak rycerz cienia tylko że zamiast twarzy widać mu tylko ciemność i parę żarzących się oczu.
4 Opętywacz/Złodziej dusz (Strzelec (Złodziej dusz:brak ograniczeń.) Potrafi rzucić zaklęcie ,,Opętanie" wygląd: Mag w mrocznych szatach Złodziej dusz ma kilka złotych naszyjników i ozdób.)
5 Mieszaniec/Hybryda (jednostka latająca wygląd: Mieszaniec: człowiek unoszący się nad ziemią z rogami demona. Hybryda: tak samo jak mieszaniec tylko że z pleców wyrastają mu macki stworzone z ciemności a rogi stworzonę są z ognia.)
6 Mistrz ciemności/Mistrz mroku (Potężny strzelec wygląd: Lewitujący cień za głowę odpowiada czaszka, i posiada duży miecz. Mistrz mroku: taki sam tylko że z czaszki dymi zielony cień a sam jest z niego zrobiony.
7 Smok cienia/Smok mroku (Potężna jednostka latająca wygląd: Smok zrobiony z cienia Smok mroku, Smok zrobiony z zielonego cienia który dymi.)


Never kiss a girl, it's super gay.
Tańczące loli
http://www.anime-planet.com/images/users/signatures/eLkathebaloon.jpg
Anime-Planet.com - anime | manga | reviews

Offline

 

#48 2011-02-13 13:04:53

 Deferdus

Wojownik

7242199
Skąd: Krewlod
Zarejestrowany: 2010-12-31
Posty: 812
Miasto: Twierdza i Zamek
Kampania: Ostrze Armagedonu
Jednostka: Strzelcy, Kapłani
Bohater: Gelu
Magia: Nie określona

Re: Wasze miasto

A może my stworzymy własne miasto. Polscy (upomniał mnie Sauron) fani Heroesa stworzyli Grove, a Rosyjscy WoGa. My też coś do tego dodajmy, korzystając z tych pomysłów. Znam program do robienia jednostek, a w necie się poszuka reszty. Co wy na to?

A do tematu:

Królestwo

lvl 1
Wieśniak/Uzbrojony Wieśniak. Rekrutowany a Farmie
lvl 2
Piechota/Ciężka Piechota. Rekrutowana w Szkole Walki
lvl 3
Myśliwy/Łowca. Rekrutowany w Leśniczówce.
lvl 4
Lekka jazda/Strzelec konny. Rekrutowany w Zagrodzie Konnej.
lvl 5
Haradim/Muzułmanin. Rekrutowani w namiocie Haradimów.
lvl 6
Słoń/Mumakil (albo Słoń Bojowy, nie wiem co bardziej pasuje) Rekrutowani w Oazie (albo Safari)
lvl 7
Bohater/Heros. Rekrutowany w Pałacu

No i co wy na to?

Ostatnio edytowany przez Deferdus (2011-02-13 13:36:58)


Odwaga to panowanie nad strachem, a nie brak strachu.
http://lastlabs.pl/musicbar.php?username=Deferdus&color=lemon&unicode=no
http://osusig.ppy.sh/image5.png?uid=3636051&m=1

Offline

 

#49 2011-02-13 13:25:39

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Wasze miasto

Akurat Grove robili Polacy...

Polecam poczytać na Kwasowej Grocie. To jej użytkownicy byli zaangażowani w ten projekt (na czele z Dragonarem)

Ostatnio edytowany przez Sauron (2011-02-13 13:28:17)


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#50 2011-02-13 14:32:45

 Lowcakur

Rekrut

4499461
Skąd: Rumia/Strande
Zarejestrowany: 2010-02-17
Posty: 1391
Miasto: Lochy/Nekropolia/Inferno
Kampania: Podziemia i Diabły
Jednostka: Złe Oko/Wampirzy Lord/Magog
Bohater: Ajit/Vokal/Xeron
Magia: Ogien/Ziemia
WWW

Re: Wasze miasto

Nie moge zaangazowac sie w projekt, gdyz wspolpracuje w jednym tajnym projekcie, z mala grupka osob, przerabiamy calkowicie HoMM 3, przenosimy je w inny swiat. Wiecej dowiecie sie wkrotce, smiertelnicy(ale mroczne).


One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...

http://i48.tinypic.com/1zou4h1.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora