Przygody bohatera, który walczy o prym wśród wszystkich na Antagarichu. Bardzo mocny spec i speel power. Jednak przeciwnicy też są nie byle jacy. Diamentowe, rdzawe, czarodziejskie i wreszcie królewskie (błękitne) smoki stają nam na drodze. Jakie są wasze opinie, co możecie o tej kampanii powiedzieć.
Offline
Najtrudniejsza kampania w jaka gralem, udalo mi sie nia przejsc tylko na poziomie konia(z wieza juz jest prawie nie do przejscia).
Najlepiej Draconem poznac magie ziemii, powietrza oraz wody. Odwiedzac kazdy oboz ataku, obrony czy czegokolwiek(walka z wataha blekitnych smokow w ostatniej misji to masakra, staty musza byc OLBRZYME zeby wygrac bitwe).
Offline
Słowo w słowo mogę zgodzić się z Lowcą. Najtrudniejsza ze wszystkich kampanii Heroes 3. Nigdy nie udało mi się jej przejść na poziomie proponowanym przez twórców. Fabularnie bardzo ciekawa, oryginalna. Mamy okazję spotkać się z różnymi rodzajami smoków.
Offline
Obywatel
bardzo fajna kampania w 1 misji ważne jest aby wykształcić łucznictwo , magie ziemi , logistyke i znajdowanie dróg
Offline
Chyba złożę surrender, robiłem dziś cały dzień misję z czarodziejskimi smokami, nie dość, że guardy trudne jak cholera (3500 nag O.o'), to ja się po prostu w czasie nie wyrobiłem. Był 3. tydzień 6. miesiąca, a ja dopiero kończyłem obrabianie kontynentu. A tu się nagle dowiaduję, że jeszcze jakieś wyspy mnie czekają! Chyba nie dam rady tego przejść. No way .
Offline
Mati na czarodziejskie smoki polecam ci przede wszystkim golemy przez wzgląd na ich fajna umiejętność. Oczywiście musisz też mieć czar implozje i town portal. Jeśli nie masz tych czarów w misji z czarodziejskimi to po prostu zawaliłeś misję z rdzawymi, bo to się spokojnie dało zrobić bez jakiegoś większego pośpiechu i miało się jeszcze czas na całkowite rozbudowanie gildii magów w każdym mieście i jeszcze dobudówkę bibliotek i ścian wiedzy.
Wiedza wbrew pozorom będzie wam bardzo potrzebna przez wzgląd na ostatnią misję, gdyż tam nie ma możliwości odnowienia swoich punktów many, a u artefakciarza nie pojawia się nic co zwiększa ilość many (mi się przynajmniej nie pojawiło).
Ogólnie moje rady.
Obowiązkowo czary implozja i town portal.
Obowiązkowo zbierać wszystkie arty, które pojawiają się za jakimiś mocniejszymi strażnikami (bywa, że są potrzebne w kolejnych misjach- wyjątek korona ze smoczych zębów).
Obowiązkowo odwiedzamy wszystko co może nam podnieść statystyki. W ostatniej misji ma się każdą statę ponad 30 bez większych problemów, a to i tak może być mało jeśli się coś zawali
Mati a co do twojej misji. Zbierasz wszystkich magów u dracona, a resztę dajesz na innego bolka. Dracon idzie na południe i otwiera pierwszą skrzynkę z tym, że musisz mieć implozje (szacun jeśli bez tego czaru ukończyłeś rdzawe smoki) i porozkładanych magów na pojedyncze sloty. Drugi boh idzie w górę i czyści co się da zbierając surkę. Dalej nie powiem, bo raz nie chcę za bardzo pomagać, a dwa nie pamiętam
A do samej kampanii. Wielu się ze mną nie zgodzi, ale jak dla mnie najtrudniejsza jest jednak misja z Kilgorem
Offline
Na takie guardy jakie tam są to ja proponuję magię ziemi i spowolnienie no i magia ognia i berserk, o wiele lepszy niż implozja, szczególnie na te nagi.
Offline
Mati na czarodziejskie smoki polecam ci przede wszystkim golemy przez wzgląd na ich fajna umiejętność. Oczywiście musisz też mieć czar implozje i town portal. Jeśli nie masz tych czarów w misji z czarodziejskimi to po prostu zawaliłeś misję z rdzawymi, bo to się spokojnie dało zrobić bez jakiegoś większego pośpiechu i miało się jeszcze czas na całkowite rozbudowanie gildii magów w każdym mieście i jeszcze dobudówkę bibliotek i ścian wiedzy.
No bo ja tę misję z czarodziejskimi robiłem jako pierwszą. Mówisz, żeby lepiej zacząć od rdzawych? Ok, spróbuję... Może mi wypadnie implo lub tak jak mówił Xeno berserk. Ja bazowałem na kompilacji oślepienia i spowolnienia.
Offline