Obywatel
W sumie to jak gram moim ulubionym miastem - Bastionem - Prawie zawsze biorę łowców..., logistyka, atak, łucznictwo, płatnerz, taktyka na małych i średnich mapach zamiatają a na większych zdążę rozwinąć mądrość i magię ziemi do experta.
Offline
Praktycznie zawsze wybieram bohatera, który bardziej zna się na magii aniżeli na walce- mag,druid,itp.
Offline
Obywatel
dobry warrior zawsze wygra z magiem
Offline
Dark Master napisał:
dobry warrior zawsze wygra z magiem
Jesteś tego 100% pewien,że zawsze? A wyobraź sobie sytuacje,gdzie zarówno ty jak i wróg ma silna armię. Ty jako najsilniejszą jednostkę masz przypuśćmy 30 Starożytnych Behemotów (grasz Twierdzą),a wróg 15 Aniołów i posiada w księdze zaklęć "Blind" (oślepienie) i "Klon". Z racji tego,że Anioły są szybsze,on w 1. kolejce rzuca zaklęcie Oślepienie na twoje Behemoty. Jego moc zaklęć wynosi 15 (zatem zaklęcie to będzie działało przez 15 rund!).W tym czasie wykancza powoli reszte twojej armii.W drugiej rundzie znów rzuca to zaklęcie na twoje Cyklopy,czy Ptaki i co kolejke następne,które ci jeszcze pozostały (ty w tym momenice nie masz many na uzdrowienie czy niwelowanie czarów,bo wojownicy nie kształcą się w kierunku magii). W dodatku co runde może tworzyć klony (nawet jednostek 7 poziomu,kiedy ma magię wody na expercie). Dodatkowo jeszcze będzie się wskrzeszał. Z twojej armii nic nie pozostanie,a kiedy już zostaną ci tylko Behemoty,to on będzie miał przypuśćmy zamiast 15 aniołów, 60 aniołów,bo się sklonuje. Nie doceniasz siły magii .
Offline
Obywatel
eee... Macielug, oślepienie x4 oraz klonowanie x4 kosztuje około 120 many. to chyba sporo? a poza tym wątpię żeby po tak długim czasie gry, wojownik nie miał 18 pkt. many żeby rzucić trzy razy uleczenie (czar 2 poziomu) .
a więc twój przykład jest bez sensu. a jak mana się skończy to mag może się zabić .
Offline
Obywatel
Astraf, może i przykład Macieluga nie jest najlepszy, ale mając bohatera z dużą ilością many (inteligencja, wir magii lub źródło many) można stosować taką taktykę. Może i magia nie jest najważniejsza w grze i początkowej fazie gry nie daje zbyt wiele, ale później, mając silnego maga można wygrać z dużo silniejszą armią dowodzoną przez woja
a tak przy okazji to nawet ekspert wody nie pozwala na klonowanie stworzeń 7 levela
Offline
Astraf napisał:
eee... Macielug, oślepienie x4 oraz klonowanie x4 kosztuje około 120 many. to chyba sporo? a poza tym wątpię żeby po tak długim czasie gry, wojownik nie miał 18 pkt. many żeby rzucić trzy razy uleczenie (czar 2 poziomu) .
a więc twój przykład jest bez sensu. a jak mana się skończy to mag może się zabić .
Uważasz,że 120 many to dużo? Przy umiejętności inteligencja na expercie (co dosyć szybko przychodzi magowi) to nawet 300 pkt nie jest trudne do zdobycia. Niby rzucisz uleczenie,ale pamiętaj,że to wojownikowi pierwszemu zabraknie many,a nie magowi Dobry mag (na poziomie np 20. ma około 300 many przy inteligencji,a nie zapomnij,że jest coś takiego jak wir magii czy też źródełka,które podwajają ilość many. (nie pamiętam ich nazwy)...wtedy już ma 600 A w przypadku,gdy postawiłbyś raczej na kształcenie bohatera w kierunku wiedzy,a nie mocy czarów,to nawet i 20/25 pkt wiedzy łatwo i szybko zdobędziesz,czyli 800/900 pkt many.Także nie bój się o maga...tylko o siebie
FeestQ napisał:
(...)
a tak przy okazji to nawet ekspert wody nie pozwala na klonowanie stworzeń 7 levela
Właśnie,że można...ja miałem expercką magię wody i klonować mogłem wszystkich (no prócz niektórych Smoków,bo one opierają się magii). Klonowałem zarówno Starożytne Behemoty jak i Archaniołów...jednym słowem żaden problem . Nawet w księdze zaklęć jak klikasz prawym przyciskiem na klonowanie to jest napisane : "Clones creatures of any level" .
Offline
Obywatel
ok, tylko zauważ że oślepienie kosztuje 20 many a uleczenie 4. więc po 4 krotnym rzuceniu i odparciu oślepienia, mag zapłaciłby 80 a woj 18 many. a nawet jak kształcę woja to ma min. 3 pkt. wiedzy
Offline
wg mnie wojownicy lepsi. magii nie mozna ufac.
Offline
Obywatel
Astraf napisał:
tylko zauważ że oślepienie kosztuje 20 many
jesteś pewien, że aż tyle O.O myslałem że 12 albo 15 ale że 20 to trudno mi uwierzyć .
Astraf napisał:
więc po 4 krotnym rzuceniu i odparciu oślepienia, mag zapłaciłby 80 a woj 18 many
a co byś powiedział gdyby mag rzucił spowolnienie na mistrzowskim, potem klątwe lub inne negatywne zaklecie obejmujące całą armię na expercie? co wtedy zrobi twój wojownik, który raczej nie ma magii wody na mistrz? rozproszy jeden oddział i zaplaci w sumie tyle samo many, a część jego jednostek pozostanie nadal pod wplywem negatywnego czaru i nie bedzie walczyć wystarczająco efektywnie co moze dac przewagę magowi
Offline