Bastion musi podejść to jest wiadome, bo WŻ nie będzie się pchało na atak frontalny wiedząc, że na starcie ma przewagę
Generalnie wystarczy taktyka na mistrz i mass speed i wszystko podejdzie, ale wtedy elfy zostaną odsłonięte
Ciekawy jest fakt, że miasto defensywne (Bastion) musi atakować miasto ofensywne (WŻ), a w związku z tym wynik może być różny. Ciężko mi to rozstrzygać, bo w tym pojedynku walczy się inaczej niż te miasta mają to w nominalnej "instrukcji obsługi". Te miasta muszą walczyć inaczej niż powinny.
Ja osobiście w tej walce starałbym się w ogniu walki ocalić możliwie dużo krasnali lub entów i ubić rusałki, chodź wiadomo, że walczy się przede wszystkim po to by wygrać
Offline
Rusałki w 2 turze jeśli nie padną to będzie naprawdę duży sukces. Bastion nie przestrzeli WŻ, dwóch dobrych strzelców na jednego. Nawet jeśli będziemy mieli haste to podejście w pierwszej turze może nie być dobre w skutkach. Ostrzał w wykonaniu lodów, czy burz i centki albo pegazy śpią. Mając wodę WŻ ma jeszcze większy DMG, żywiołaki również mają duży rozrzut, ale na większość magia ognia nie działa:p WŻ jest dobre na szybką gre, ponieważ tylko forteca z kulkami może sobie pozwolić na taką szybką eksploatację mapy. Później jednak bohaterowie bastionu i staty jednostek dają przewagę.
Offline
Ogolnie to <co to w ogóle za hasło miało być?> raczej by wygrala, poniewaz WZ nie maja za bardzo czym zatakowac taich np. entow(tylko rusalki moga cos zdzialac, ale i tak padna juz w 2/3 turze walki). Wiec WZ wygra na poczatku gry, a w pozniejszych etapach gry wygra bastion(ale oczywiscie z patchem, ktory daje normalny przyrost feniksow, poniewaz 6 fenixow z grallem to drobna przesada, co nie?).
Offline
Powtórzyłeś prawie wszystko co ja napisałem. Jest możliwość wygrania długiej gry WŻ z patchem, a mianowicie granie magiem z łańcuszkiem lub implo. Jest to tylko niestety niewielka szansa na zwycięstwo, ale jest.
Offline
Generał
Rusałki to raczej najmniejsze zmartwienie Bastionu. Jak zostało już napisane, padają od byle czego, w związku z tym nie będą nam bardzo zagrażać (choć przy użyciu haste/ taktyki mogą do elfów dolecieć, ale płatnerstwo + Mephala + pomoc np. pegazów pozwolą na szybkie rozprawienie się z rusałkami). Jak nie podejdą, to i tak zostaną wystrzelane, albo ktoś do nich podleci. Czyli rusałki nie mają wpływu na przebieg bitwy.
Lód i burza to strzelcy, którzy nawet w bliskim kontakcie są niebezpieczni, o nich nie trzeba się specjalnie martwić. Energia i magma to są jednostki I kontaktu. Będą kręciły się wokół strzelców i ściągały kontry jednostek wroga, by osłonić cenne żywiołaki magii.
Offline
A magia robi rzeznie, jesli wejdzie bez strat pomiedzy paru przeciwnikow... A feniksy leca na elfy w nastepnej turze, i wracaja z powrotem. Po dodaniu czegos w stylu modlitwa, WZ wygra z bastionem.
Offline
Pitolisz, nigdy nie widziałem, żebyś wybierał maga, może w single to robisz... WŻ ma szanse na małych mapkach, przy długiej grze wymięka, no mogę jedynie podpisać się pod tym co napisał Xeno, bo moje zdanie jest praktycznie identycznie, a nie ma sensu powielać...
Offline
Mowie o zywiolaku magii Gibon, a nie o bohaterze magu. I to wlasnie tak mysle ze WZ ma szanse na duzych mapkach, a to z powodu Fenixow(oczywiscie bez patcha) oraz ogolnie wielkiego przyrostu np. takiej magmy badz nimf.
Offline
Przyrost jest tam wyższy jedynie u jednostek bardzo łatwych do zabicia, natomiast burza, czy lód mają obniżony przyrost. Ja liczę patha, więc fenixy ssą pytę. Żyw. magia jest średniakiem, za szybko pada, by dawał taki efekt jak hydra, a bohaterowie mu za dużo obrony nie dadzą...
Offline
Noo, magma nie jest taka latwa do zabicia, wytrzymaly jest ten kloc(ale to jego jedyna zaleta ) a zywiolak magii z bohaterem Passisem wymiataja.
Offline