Sauron, z twojej wypowiedzi (mogłeś tego nie zauważyć) wynika, że magia wody jest najlepsza w grze. Bo to ona posiada najwięcej czarów wspomagających. Może nie to miałeś na myśli, ale tak to można było zinterpretować. I to szczera prawda.
Ja zawsze biorę mądrość na mistrza. Ostatnio grałem inaczej - arenkę z Żywiołakiem - i waliłem tylko w atak i obronę (grałem cytką, więc głównie deff), a czarów prawie wcale.
Offline
Generał
Dla mnie brać dla bohatera Cytadeli mądrość to trochę marnotrawstwo slota. Magowie, czyli wiedźmy i tak ją mają na początek, więc tu się nie czepiam, ale dla wojownika mądrości nie biorę, bo on i tak pójdzie w inne skille, tylko biorę sobie magię wody lub ziemi ( Cytka głównie te typy dostaje), więcej nie trzeba, jak zdobędę miasto z wyższą gildią powyżej 3 poziomu, to mogę wiedźmę czarów nauczyć.
Offline
arena u mnie mądrość jak widze modlitwe, implozje i wiem że koło 1k damage zada i chyba więce nie ma na tyle cennych czarów by slot tracić. Chyba jeszcze klonowanie bo np. takie wskrzeszenie dużo nie pomaga.
Offline
Obywatel
Bastion ma bardzo dobre Centaury swietne Elfy W miare dobre Smoki wytrzymale Enty w porzadku Jednorogi silne Krasnale i slabe Pegazy.
Oczywiscie krasnale nie sa sila ofensywna i nie kupuje ich od razu ale nieraz się przydadza...
Elfy sa super bo kosztuja tylko 225 !!!
Co do Smokow to nie mowie ze sa rewelacyjne ale maja duzy zasieg i omiataja dwa pola a to jest cos!
Enty u mnie startuja z taktyki arcymistrz i przyspieszone.Wiec mloca...
Z szybkich jednostek mam w Bastionie Smoki.Ewentualnie ulepszam Centy.
>>>>>>>>>>
Cytadela ma swietne Gorgony bardzo silne Hydry srednie sa Wazki Bazyliszki Rapciowie i slabe Wiwerny i Gnolle...
Wazki sa srednie bo szybko gina!Trudno nimi atakowac od razu.Jak juz odbierze się kontre to owszem...
Szybkosc wazek jest dobra i dobrze miec pojedyncze do blokad i szybkich wyskokow ale w masie to lepiej nimi czekac i cos dobic... Oczywiscie swietne sa gdy masz np. ,,tydzien wazki'' i dyplomacje...
Jesli nie masz wielu rojowisk wazek to Wiwerny sa jedna z najgoszych jednostek...
Hydry sa bardzo silne bo atakuja kilka pol i powstrzymuja kontre.Jak wejdziesz nimi miedzy wroga i ugyziesz na raz 3 jednostki to jest wymlocony!Oczywiscie 1 na 1 to nie sa juz takie super...
>>>>>>>>>>
Co do odpornosci.Cytadele mozesz rozproszyc!A on ci nie rozproszy bo masz odpornosc!To w Bastionie dobra umiejetnosc...
Biorac pod uwage ze mozna ich spowolnic pooslepiac a Bastion ma duza odpornosc na to Bastion wyraznie przoduje...
No i jeszcze Skarbiec!Skarbiec rozwala wszystkich!
Ostatnio edytowany przez Baron (2010-05-08 12:23:07)
Offline
Po pierwsze: Pisz wyrazniej, ciezko sie to czyta.
Po drugie: Radze podzielic artykulna rubrykiw stylu:
BASTION: CYTADELA
Po trzecie: Dylomacja jest zakazana, wiec zycze szczescia z twoja taktyka na wazki.
Po czwarte: Elfy nie sa takie super, 14pkt zycia na 3 poziom to cholernie malo, ale i tak stanawia wazny punkt Bastionu(jedyni strzelcy)
Po piate: Skille wazek sa rewelacyjne, sa szybkie,daja pierwszy ruch(bez 7 poziomu oraz ifrytow)
Po szoste: Enty nie sa takie mocne, sa mocniejsze tylko od zywiolakow ziemi(nawet Kaplani wygrywaja z Entami)
Po siodme: gnolle sa calkiem niezle, przydaja sie na mieso armatnie, oraz odbieranie kontry.
Po osme: PISZ WYRAZNIEJ ORAZ PO POLSKU!!
Offline
Generał
Gnolle to akurat mają staty przyzwoite, więc do ściągania kontry są dobre, bo tracimy ich mniej niż takich goblinów na przykład. Reptilioni na pewno nie są słabi. Mają potężną obronę, atak mniejszy, ale jakoś to im nie przeszkadza. Ważne jest, żeby mieć łatkę dającą obrażenia 2-5 reptilionom. Bez tego nie mogą rozwijać swoich pełnych możliwości. Ważka pełni liczne pożyteczne funkcje m.in. współdziała z gnollem, kiedy ten drugi ściągnie kontrę to wtedy ważka uderza. Inny sposób to fruwanie ważką po polu bitwy, a głupie neutrale będą za nią gonić. Tymczasem reptilioni spokojnie strzelają i pokonują wroga. Wynika z tego, że Cytadela ma bardzo dobry zestaw początkowy do zajmowania kopalń.
Gdy nie brakuje nam drewna można postawić wiwerny, lub może lepiej wybudować poziomy 1-5 + zamek. Ewentualnie można pójść w hydry, ale uważam że bezpieczniejsze jest 1-5 + zamek. Można zawsze trochę zebrać surowca na ulepszenie gorgon i wtedy nawet 7 poziom będzie mógł mi naskoczyć. Tymczasem gdy wybuduję hydry, a mapa będzie taka sobie, to może się okazać że nie mam kasy na wykup/ pieniędzy na nowe siedliska/ zamek/ itd. (niepotrzebne skreślić).
Hydry są jednak wiele warte. Można nimi łatwo czyścić siedliska stworków, na przyspieszeniu są śmiertelnym zagrożeniem dla armii, która nie zdąży rozproszyć armii. Rzadko kilka jednostek ustawia się obok, ale kiedy coś takiego się zdarzy to po prostu piękna sprawa. Bohaterowie nastawieni na obronę pozwalają na zwiększanie wytrzymałości jednostek. Rzucić tak grupową tarczę czy kamienną skórę i mieć Tazarem 15 obrony. Ach... Cudowne.
Rozpiskę dla Bastionu zrobię później.
Offline
Po pierwsze, jak dobrze pójdzie to można mieć hydry + zamek w 1. tyg, wtedy już nie będzie problemów z zarabianiem. No i chyba chodziło Ci o Tazara na 15 lvlu, a nie z taką obroną...
Offline
Na razie rozpiszę poziomami
Gnoll vs Centaur- tutaj zwycięstwo centaura jest bezsporne 0:1
Jaszczur vs Krasnal- krasnal jest mocny, ale Jaszczur pełni bardziej istotną rolę 1:0
Ważka vs Elf- Tutaj daję remis. Elf wali najmocniej na poziomie, ale przydatności ważki nie trzeba chyba tłumaczyć 1:1
Bazyliszek vs Pegaz- co tu dużo pisać... 1:0
Gorgona vs Ent- Ent jest mocny, tani i ma duży przyrost, ale musze być obiektywny. Gorgona jest po prostu lepsza 1:0
Wiwerna vs Jednorożec- tutaj dużej różnicy nie ma, ale odnoszę wrażenie, że konik jest lepszy 0:1
hydra vs smok- Smok jest mocny, ale hydry mamy w 1 tyg, a po za tym mają zaje... skill 1:0
Budynki specjalne- Jak dla mnie Bastion 0:1
Gildia- Bastion 0:1
Bohaterowie- tutaj mnie pewnie sbesztacie, ale dam remis. Tazar- Mephala ; Wystan-Ivor. 1:1
Wychodzi mi 6:6
W praktyce dużo zależy od tego ile elfów nazbiera bastion, i czy Ważki dadzą mu bloka. Obydwa miasta są mocne i dużo przetrzymają.
Offline
Wiwern można natłuc z ważkowni o ile nie gra się samego pc2. Tazar jest lepszy od Mephali, Wystan tylko na pc2 ma zastosowanie.
Piszecie ze hydry są w 1tyg, to mnie bardzo intryguje bo jak patrzę do działu multiplayer i screenów to trochę słabe wojsko widzę. Więc moje jest zdanie jest takie żeby nie powielać tego co się gdzieś przeczytało jak samemu nie jesteśmy w stanie tego zrobić. Może poprę to przykładem w 2 dniu atakuje hordę up behów jedna harpią i wygrywam bez problemu.
Na templach fixach gdzie są 2 takie same miasta tego samego typu, lizardy przestrzela elfy o ile ramp nie miał szybko db. Na innych mapach nawet nie ma się co zasłaniać trzeba pruć do przodu. Jak nie mamy dobrej magii i lizardów dosyć mało(taki jebus) to istnieje duża szansa że elfy wystrzelają nas jak kaczki. Jak bagno dorwie się do utopii z rampa może zostać mega miazga. Największym atutem pedałków jest łatwe db.
Offline
Chyba ten tekst o hydrach nie był do mnie mistrzu. Elfy są mocne, ale jakoś łatwiej je wybić czarami i wojem niż lizaki za co mają u mnie +, a elfy no niestety głównym punk armii pedałowni i łatwo je stracić.
Offline