Gość
Bez problemu, ale czy z zamkiem? Koszt w sumie 50 drewna nie jest zbyt ciekawy, poza tym jeśli mamy pecha, to na zbudowanie łuczników + up dajemy 10 drewna, na kapłanów 7. Ci drudzy co prawda nie są potrzebni, ale bez kuszników nie wyobrażam sobie gry Zamkiem, tym samym mamy do wydania 55 (jeśli są łucznicy) - 60 (jeśli ich nie ma) sztuk drewna na pierwszy tydzień.
Z zamkiem też można postawić koniki,ale jeśli nie było 2 siedlisk na start,trzeba by zrezygnować z kusz.Dla mnie różnica pomiędzy łukami i kuszami jest na tyle duża,że osobiście wolę już robić konie z cytą,ale za to mieć czym expic.
Offline
Kapłanów się robi na końcu. Kawalerzystów idzie już w 1. tygodniu, osobiście jednak nie zawsze wyrabiam się z Zamkiem (czasem po prostu zeń rezygnuję na rzecz kuszników, lecz tylko wówczas, gdy mam tylko piki na start).
Wydatek wydaje się duży, ale raczej da się wyrobić, oczywiście jako premię startową należy wybrać drewno i kamień. Mamy wtedy 20 szt. dr. Jeśli oflagujemy tartak w 2. dniu, do końca tygodnia przyjdzie nam 12 jednostek drewna. Obok tartaków zwykle leży kilka kupek drewna, przynajmniej 10 sztuk z tego zbierzemy. A resztę uzbiera się po prostu z leżących na ziemi zasobów.
Więc akurat z ceną możecie dać spokój.
Offline
Przestępca
Nagi są definytywnie lepsze - zadają lepsze obrażenia, są niewrażliwe na klątwę (stałe dmg), do tego nie są wcale takie wolne, a jak na siłę, którą prezentują wcale nie są drogie. One maja cenę adekwatną do możliwości, a czempioni? Oni mają cenę zbyt wygórowaną, szczególnie jeśli chodzi o drewno. Nad czym się więc zastanawiać? Jednostka silniejsza - naga, jednostka przydatniejsza - naga, jednostka tańsza - naga, czyli jednostka lepsza - oczywiście naga. Dziękuję za uwagę.
Offline
Rekrut
Ja daję na Czempiona, dlatego że:
Czempioni jeśli wróg zaatakuje, będą mało skuteczni, a jeśli to Zamek zaatakuje to będą silniejsi.Mają więcej obrony od Skorpen.Za darmo można ich ulepszyć.Są szybsi.
Offline
King of Slayer napisał:
Ja daję na Czempiona, dlatego że:
Czempioni jeśli wróg zaatakuje, będą mało skuteczni, a jeśli to Zamek zaatakuje to będą silniejsi.Mają więcej obrony od Skorpen.Za darmo można ich ulepszyć.Są szybsi.
Ja daję remis, jako iż do tego dodajmy najlepszy skill w grze występujący u Nagi oraz wysokie, równe obrażenia. No i ona kosi chyba więcej niż 1 jednostkę [jak są koło siebie] tymi nożami? Tutaj nie mam pewności
Offline
Jak dla mnie Czempion jest lepszy od nagi.
Jest szybszy, a premia od szarży daje dość sporą premie do obrażeń.Naga nie jest słaba, ale z czempionem nie wygra
Offline
Nie chce sie powtarzac,ale napisze tak,szarza czempiona jest niczym w porownaniu do dmg nagi i ma jakies wieksze znaczenie tylko przy pierwszym ataku gdy przejdzie duzo pol,naga ma dmg niezalezne od takich czynnikow,ma mniej obrony,ale wiecej hp.no i ma 1 atak wroga przypadaja 2 miazdzace wrecz ataki nagi,to,ze czempion szybszy nie jest wielkim plusem,gdyz on prawie nigdy nie zapewnia zamkowi pierwszego ruchu...
THE END
Offline
Nie wiem ile można się spierać oto,która z tych jednostek jest lepsza,bo z nagą tylko nasz czarnuch może konkurować.Szarża jest dobra na początek i to może się nie udać wykorzystać jej w pełni jak dojdzie szybkiego kontaktu z wrogiem.Naga jest może wolniejsza i ma mniejszą obronę,którą spec neli niweluje.Wysokie hp,stały dmg 30 i powstrzymywanie kontry czyni tego stwora maszynką do zabijania i chyba któryś raz z kolei powtarzam się.
Offline
Mój błąd dopiero teraz spojżałem na staty. Naga jest lepsza od czempiona.
Tak kilka argumentów:
-Powstrzymywanie kontry to najlepszy skill w grze
-Stałe obrażenia to też niezły bajer, jednostka zawsze odeży w pełni efektywnie
-Może i jest troche powolna, ale na co jej speed w mieście typowo strzeleckim.
-Ma wyższe hp od czempiona o 10 pkt
-niby ma mniej pkt obrony, ale to jest rekompensowane przez powstrzymywanie kontry
No to by było na tyle
Mogłem wcześniej na staty spojżeć
Offline