Rekrut
I to jak dobry! Mozesz atakowac pare razy podczas jednej kolejki, jezeli ci gryfa zaatakuje ktos.
Offline
Rekrut
No i to, ze cerbery maja 3-polowy atak, oj cholera jak ja juz dawno nie gralem infernem.
Offline
Obywatel
Also.
1.Gryf
2.Żyw. Lodu
3.Cerbery
4.Elfy
5.Złe oka
6.Golemy
7.Ważki
8.Uruki
9.Upiory
Offline
Koragg napisał:
1. Gryf - staty, nieograniczona kontra, lot - idealna jednostka,
2. Cerber - staty, atak na 3 pola, p. kontrataku,
3. Elf - strzela 2 razy,
4. Beholder - strzela, staty, HP, 100% walki wręcz (poprzednich postów nie zamierzam komentować, bo musiałbym użyć niecenzuralnych słów, beholder jest bardzo dobrą jednostką...),
5. Golem - staty, odp. na obrażenia od magii,
6. Ważka - szybkość i lot,
7. Uruk - strzela i nic poza tym
8. Zjawa - zdolności niby dobre, ale staty są tak żałosne, że nie ma szans z żadną z ww. jednostek.
Ja właściwie tak samo. Do 4 miejsca mam identyczny punkt widzenia, ale:
5. Ważka - szybka, lata.
6. Golem - odporność na obrażenia magiczne... Ale nie wiem do którego poziomu.
7. Zjawa - lata.
8. Orki - niby strzela, ale dla mnie jednostka denna.
Offline
Zmieniłem zdanie właściwie całkowicie. Tylko pierwsze 2 jednostki bez zmian:
1. Gryf Królewski - zawsze kontratakuje, jest bardzo silny i odporny oraz super szybki. (bez zmian)
2. Cerber - trójpolowy atak, bardzo silny i odporny. (bez zmian)
3. Złe oko - zmieniłem o nim zdanie. Obserwator to jednostka lepsza nawet od elfa. Wprawdzie zadaje nieco nizsze obrażenia, ale za to jest odporny i ma brak ograniczeń w walce wręcz. Więc jakiś centaur już mu nie zaszkodzi
4. Smocza Ważka - zatruwa ofiarę, jest szybka, rzuca też rozproszenie. Jest bardzo dobrą jednostką.
5. Wysoki elf - strzela dwa razy, dosyć dobra jednostka. Ale drastycznie mało HP, przez co byle stwór 1-2poz. może mu poważnie zaszkodzić.
6. żelazny golem - odporny na magię, odporny ogółem, ale za wolny.
7. Zywiołak Lodu - strzela, ma dużo HP, ale reszta stat jest niska. Słaba jednostka, jak zresztą całe wrota
8. Uruk - cienka jednostka, na początku się przydaje, ale potem... (bez zmian)
9. Upiór - staty tragiczne, choć umiejętności nienajgorsze. Ale i tak nie ma szans z innymi. Jak dla mnie powinna się znajdować poziom niżej.
Offline
Rekrut
U mnie ranking jednsotek 3 poziomu wyglada tak:
1. Gryf Krolewski
2. Cerber
3. Smocza Wazka
4. Szary Elf/ Beholder
5. Zelazny Golem
6. Zywiolak Lodu
7. Uruk
9. Upior
Offline
Przestępca
1. Cerber - świetne staty, najlepszy skill w grze (p. kontrataku) i drugi bardzo dobry - trójpolowy atak.
2. Oko - strzela, bardzo wytrzymałe i nie ma kar w walce wręcz.
3. Gryf - lata, b. dobre staty, nieskończona kontra.
4. Ważka - upierdliwość przede wszystkim...
5. Elf - strzela 2x, ale okropnie slaby w obronie.
6. Golem - wolne i średnio silne, ale ma tam jakieś głupie odporności.
7. Ork - strzela i dość wytrzymały, ale staty ma słabe.
8. Upiór - niby lata i się regeneruje, ale ogólnie jest po prostu najsłabszy.
Offline
Obywatel
1. Szary elf - strzela dwa razy
2. Żywiołak lodu - bardzo wytrzmyały strzelec
3. Złe oko - dobry strzelec, do tego nie daje się masakrować w walce wręcz
4. Gryf królewski - lata, jest bardzo szybki, niestety łatwo ginie
5. Smocza ważka - bardzo szybka, lata, ma niezłe zdolności
6. Cerber - atakuje wielu wrogów i powstrzymuje kontratak
7. Żelazny golem - bardzo wytrzymały i ma odporność na magię
8. Uruk - dość słaby, nawet jak na strzelca
9. Zjawa - ekhem, nadawałyby się raczej jako jednostka 2. poziomu
Offline
Obywatel
1.Obserwatorzy
2.Smocza ważka
3.Gryf Królewski
4.Cerber
5.Uruk\żywiołak lodu\Wysokie Elfy
6.Zelazne Golemy
Offline