Takie testy to w **** możesz wsadzić(przepraszam za zwrot).Jednostka vs jednostka to żaden test,ponieważ elf i golem spełniają w armii zupełnie inna role i takie porównywanie nie ma sensu.
Offline
Nie ma za co przepraszać, Xeno, bo ja mam identyczne odczucia w stosunku do testów. Praktycznie każda jednostka w testach jest w mniejszym lub większym stopniu poszkodowana, co do jaszczura, to każdy powie, że jest on bardzo dobrą jednostką (przed chwilą rozegrałem sobie partyjkę Wystanem, trafiłem mass slow i rozjechałem grupę up behemotów - praktycznie samymi jaszczurami).
Offline
Poziom 12, mistrz łucznictwa, mistrz płatnerz i mistrz magii ziemi z tych liczących się w walce skilli, reptilionów miałem 162 (z dwóch miast pochodziły), behemotów było 9 (rozbite po 3) i praktycznie jaszczury same wygrały tę bitwę - tylko raz skorzystałem z gorgon, żeby dobić jednego beha, a ważki oczywiście wodziły miśki za nos po polu bitwy.
Offline
Obywatel
Akurat kamienna skóra to najgorszy czar jaki by można było rzucić Zresztą nie zabiłyby 3 hydry grupy miśków.
Offline
Przestępca
P1:
1. Szkielet - wojownik zawsze w ogromnych ilościach, dosłownie zmiata wszystko inne także z wyższych poziomów
2. Rusałka - bardzo szybka i powstrzymująca kontratak wroga - idealna na wolne jednostki, np. drzewa
3. Centaur - szybki, silny, wyrzymały
4. Halabardnik - silny i wytrzymały, ale wolny
5. Troglodyta - średnio silny, ale jest go dość dużo na tydzień
6. Gnoll - podobnie jak wyżej, jednak trochę gorszy
7. Gremlin - niby strzela, ale słabe dmg i staty
8. Goblin - szybkość jest jego jedyną zaletą
9. Chochlik - brak zalet
P2:
1. Żywiołak burzy - idealne staty i potężna wytrzymałość, do tego strzela
2. Reptilion - bardzo dobre staty, świetne dmg, do tego wytrzymały i ma duży przyrost
3. Harpia wiedźma - za latanie i powstrzymywanie kontrataku
4. Wilczy rycerz - szybki, atakuje 2 razy, niestety ma mało wytrzymałości
5. Magog - dobre staty i dmg, strzela i ma kulę ognia
6. Gargulec - staty dość mizerne, ale ma duży przyrost i jest szybki, poza tym lata
7. Kusznik - denna wytrzymałość, jeszcze bardziej denna obrona i słabe dmg, jego jedyna zaleta to podwójny strzał
8. Zombie - powolny i słaby, ale wytrzymały - lepiej go dawać do szkieletorni i mieć więcej szkieletów
9. Krasnolud - jak wyżej - ale w Bastionie nie ma szkieletorni...
P3:
1. Cerber - zdumiewająca jednostka, potężne staty, świetne dmg, bardzo dobra szybkość, a do tego wszystkiego atak 3 pól dookoła i powstrzymywanie kontrataku!
2. Żywiołak lodu - strzela, dobre staty i wytrzymałość
3. Beholder - podobne zalety, jak u żywiołaka lodu, ma nieco gorsze staty, ale za to nie ma kary w walce wręcz
4. Golem - wytrzymały i ma wysoką odporność na czary ofensywne, poza tym silny w zwarciu - jego wadą jest niska szybkość
5. Ważka - zdumiewająca szybkość, wysoki przyrost i niezgorsze staty - oto ważka
6. Gryf - lata, dobre staty
7. Elf - strzela dwa razy, ale ginie niesamowicie szybko
8. Uruk - strzela
9. Upiór - tego nie na szkielety, bo wysysa manę i jest stosunkowo szybki
P4:
1. Wampir - miażdży autentycznie wszystko, powstrzymuje kontratak i odradza się, do tego lata - idealna jednostka, bez wad
2. Arcymag - strzela, nie ma kar w walce za mury i zmniejsza nasz koszt czarów
3. Ogr - dobre staty i bardzo dobra wytrzymałośc, wadami są niska szybkość i obrona
4. Bazyliszek - dobre staty, do tego zamienia w kamień - ogólnie solidna jednostka, przy tym tania
5. Meduza - strzela i zamienia w kamień, do tego nie ma kar w walce wręcz, niezłe staty posiada, a jej jedyną wadą jest mała liczba strzał w nieulepszonej wersji
6. Krzyżowiec - dobre staty, atakuje 2 razy, ale jest powolny i mało wytrzymały
7. Demon - taki sobie, średnie staty, ale brak specjali
8. Pegaz - szybki, ale słaby i pada szybko
9. Żywiołak ognia - to samo co wyżej
P5:
1. Minotaur - jednostka zwalająca z nóg swoją potęgą - miażdżące staty, miażdżące obrażenia, do tego bardzo dobra szybkośc i nigdy nie ma kary za morale, ba, ma zawsze szansę na premię
2. Gorgona - dobre staty, wysoka wytrzymałość i zabijanie wzrokiem (nie działa na nieumarłych, hahaha )
3. Ptak gromu - wysoka szybkość, bardzo dobre staty, uderzenie piorunem i niska cena
4. Arcylisz - atak naokoło, do tego bardzo dobre staty i wysoka (jak na strzelca) wytrzymałość
5. Czart - dobre staty, wysokie dmg, niestety jest drogi
6. Dżinn - szybki i rzuca czary, niestety słaby w walce
7. Żywiołak magmy - powolny, ale wytrzymały, ogólnie jednak jest słaby
8. Ent - jego "szybkość światła" i wszystko jasne...
9. Kapłan - do niczego, zupełny brak zalet
P6:
1. Upiorny rycerz - tak, absolutny lider, niezwykłe staty i potężne obrażenia, do tego szybki i może zadać podwójne dmg i rzucić na wroga klątwę, poza tym bardzo wytrzymały - nie ma wad
2. Naga - powstrzymuje kontratak, ma wysokie, stałe dmg i jest stosunkowo tania, do tego bardzo dobre staty
3. Jednorożec - dość szybki, bardzo dobra wytrzymałość i niekiedy oślepia
4. Chimera - tania, niezwykle przydatna poprzez swoją wysoką szybkość, lot i paraliż, jej wadą są dość niskie staty
5. Żywiołak magii - dość szybki, dobre staty, odp. na magię i atakuje naokoło
6. Ifryt - najszybszy, na równi z ważką, z poziomów od 1 do 6, ma tarczę ognia i jest odporny na wszystkie czary ognia, w tym np. na oślepienie lub armagedon
7. Czempion - niby staty dobre, ale za drogi
8. Wiwerna - szybka i lata, ale kiepski specjal i wymaga bardzo dużo drewna
9. Cyklop - za drogi
P7:
1. Czarny smok - bardzo dobre staty, całkowita odporność na magię, do tego niezwykła wytrzymałośc i zionięcie ogniem
2. Tytan - strzela, bardzo wysoka wytrzymałość i bardzo dobre dmg, niestety jest drogi i niezbyt szybki
3. Hydrant - tania, atakuje naokoło i powstrzymuje kontratak, do tego dość wytrzymała
4. Złoty smok - jest słabszy od czarnego, ale przede wszystkim na bardzo kiepską odporność na magię, jedna poza tym bardzo silna jednostka
5. Behemot - obniża obronę wroga, wytrzymały i niezwykle tani, jednak jest dość wolny
6. Arcydiabeł - bardzo dobre staty, dobre dmg i powstrzymuje kontratak, do tego bardzo szybki
7. Feniks - odporny na ogień, najszybszy w grze, odradza się, zionie i lata, do tego tani, ale stosunkowo mało wytrzymały
8. Archanioł - bardzo dobre staty to jego jedyna zaleta - jest drogi, ma mniej wytrzymałości od wielu innych jednostek, poza tym jego wskrzeszanie jest słabe, a jego dodawanie morale wręcz śmieszne i żałosne, jest przereklamowany i zdecydowanie za drogi
9. Upiorny smok - słabe staty, ale jest tani i dysponuje świetnym postarzaniem
Offline
Obywatel
Ja bym radzil szczegolowe rankingi zrobic do kazdej jednostki a tutaj tylko pierwsze miejsca bo za duzo na raz ...
1 . Pikemon - bez konkurencji ulepszony Halabardier tez najlepszy .
2 . Nieulepszony chyba najlepszy bedzie gargulec ale ulepszony zywiolak burzy !
3. Gryf i gryf bo jest ich duzo .
4. Mag ale ulepszony to wampir !
5. Lisz ale ulepszona Gorgona .
6. Naga i Naga tutaj bez konkurencji.
7. Ptaki/feniksy bo jest ich duzo .
Taki bylby chyba ranking .
Offline
Generał
Pikemon? Chyba pikemen, chyba że mówisz o pokemonie.
Szybki update.
Poz. 1
1. Halabardnik
2. Centaur bojowy
3. Gnoll Maruder = kościej
4. Piekielny troglodyta/ gremlin większy
5. Goblin
6. Rusałka
7. Imp
Poz. 2
1. Reptilion
2. Żyw. burzy
3. Kusznik
4. Magog
5. Harpia = gargulec = krasnolud
5. Zombi.
Poz. 3
1. Cerber
2. Gryf królewski = smocza ważka
3. Żywiołak lodu
4. Wysoki elf
5. Obserwator
5. Golem = upiór
6. Uruk
Poz. 4
1. Wampir
2. Krzyżowiec
3. Arcymag
4. Ogr szaman
5. Większy bazyliszek
6. Meduza królewska
7. Demon
8. Pegaz.
9. Żyw. Ognia
Poz. 5
1. Wielka gorgona = minotaur królewski
2. Ptak gromu
3. Arcylisz
4. Czarci lord
5. Dżin = ent
6. Kapłan
7. Żyw. energii
Poz. 6
1. Upiorny Rycerz
2. Naga
3. Czempion
4. Żyw. magii = jednorożec
5. Ifryt
6. Wiwerna
7. Chimera
8. Cyklop
Poz. 7
1. Archanioł = czarny smok
2. Tytan
3. Złoty smok
4. Hydra = arcydiabeł
5. Behemot
6. Upiorny smok = feniks
Offline