Magyar - 2009-04-11 12:19:59

W tym temacie mozna napisac wlasny ranking dla wszystkich poziomow, wszystkich jednostek, ze wszystkich miast ;P . A wiec zaczynam: (od najlepszych, do najgorszych)
Poziom 1.
1. Centaur Bojowy
2. Halabardnik
3. Wiekszy Gremlin
4. Gnoll Maruder (wielki Kozak :P )
5. Kosciej
6. Piekielny Troglodyta
7. Hobgoblin
8. Driada
9. Chowaniec (Imp)

Poziom 2.
1. Zywiolak Burzy
2. Krasnoludzki Wojownik
3. Obsydianowy Gargulec
4. Harpia Wiedzma
5. Kusznik
6. Reptilion
7. Magog
8. Wilczy Rycerz
9. Zombii

Poziom 3.
1. Gryf Krolewski
2. Cerber
3. Zywiolak Lodu
4. Zelazny Golem
5. Szary Elf
6. Beholder
7. Smocza Wazka
8. Uruk
9. Upior

Poziom 4.
1. Krzyzowiec
2. Wampirzy Lord
3. Arcymag
4. Ogrzy Szaman
5. Bazyliszek Krolewski
6. Meduza Krolewska
7. Rogaty Demon
8. Srebrny Pegaz
9. Zywiolak Energii

Poziom 5.
1. Wielka Gorgona
2. Minotaur Krolewski
3. Ptak Gromu
4. Arcylisz
5. Czarci Lord
6. Ent
7. Wielki Dzinn
8. Kaplan
9. Zywiolak Magmy

Poziom 6.
1. Wladca Mroku
2. Czempion
3. Naga Krolewska
4. Jednorozec Bitewny
5. Sultanski Ifryt
6. Zywiolak Magii
7. Cyklop Krolewski
8. Wiwerna Krolewska
9. Chimera

Poziom 7.
1. Archaniol
2. Tytan
3. Zloty Smok
4. Czarny Smok
5. Hydra Chaosu
6. Starozytny Behemot
7. Arcydiabel
8. Feniks
9. Smok Cienia

Drago - 2009-04-11 17:11:05

Magyar napisał:

Poziom 6.
7. Cyklop Krolewski
8. Wiwerna Krolewska
9. Chimera

Poziom 7.
1. Archaniol
2. Tytan
3. Zloty Smok
4. Czarny Smok

To chyba jakiś ranking na opak...

Więc tak:

Lvl 1:

1. Centaur - staty i szybkość
2. Halabardnij - tylko staty
3. Szkielet - nawet dobre staty
4. Trog - w ilości wymiata
5. Gnoll - średniak i nic poza tym
6. Gremlin - słaby, byle co dojdzie i ginie hurtowo
7. Goblin - tylko za szybkość
8. Imp - materiał na demony

Lvl 2:

1. Harpia - wspaniałe skille, dobre staty
2. Magog - wspaniały skill, dobre staty
3. Wilk - podwójny atak i wysoki speed
4. Jaszczur - wytrzymałość i staty
5. Krasnal - staty i 20% odp. na magię
6. Kusznik - no, niby ten podwójny strzał
7. Gargulec - szybkość
8. Zombie - brak zalet

Lvl 3:

1. Cerber - znakomite staty i skille
2. Gryf - znakomite staty
3. Beholder - świetne staty i b. dobry skill
4. Ważka - szybkość i osłabianie
5. Elf - podwójny strzał
6. Golem - ma jakieś śmieszne odporności
7. Uruk - strzela
8. Upiór - brak zalet

Lvl 4:

1. Wampir - świetne skille i dobre staty
2. Krzyżowiec - dobre staty
3. Bazyliszek - dobre staty i dobry skill
4. Meduza - dobry skill, strzela
5. Arcymag - za drogi
6. Ogr - za drogi i za wolny
7. Demon - j/w, ale gdy mamy ich hordy, to są o 5 oczek wyżej
8. Pegaz - szybkość

Lvl 5:

1. Minotaur - rywalizuje z 6 poziomem
2. Ptak - szybkość, lot, tania cena, błyskawica, dobre staty
3. Gorgona - spojrzenie, droga
4. Czart - wspaniały skill, dobre staty
5. Lisz - strzela naokoło
6. Ent - dobry w obronie
7. Dżinn - szybkość, rzucanie czarów
8. Kapłan - brak zalet

Lvl 6:

1. Czarny rycerz - najlepsze staty i skille
2. Naga - świetne staty i skille
3. Czempion - szarża
4. Ifryt - szybkość, odp. na ogień, tarcza ognia
5. Jednorożec - oślepienie, dobre HP
6. Chimera - paraliż, szybkość
7. Wiwerna - zatruwanie, szybkość
8. Cyklop - za drogi, brak zalet

Lvl 7:

1. Czarny Smok - najlepsze skille, świetne staty, dobra cena
2. Aniołek - drogi, dobre staty
3. Arcydiabeł - świetny skill, szybkość, niestety jest drogi
4. Behemot - obniża obronę, dobre HP
5. Hydra - powstrzymuje kontratak
6. Tytan - za drogi, strzela
7. Upiorny Smok - słabe staty, ale jest tani i ma świetne postarzanie i obniżanie morale
8. Złoty smok - jednostka, która jest niewarta budowania, za drogi.

Mathias - 2009-04-11 17:56:50

Drago, szybkość też podchodzi pod staty.

Poz. 1
1. Halabardnik
2. Centaur Bojowy
3. Kościej.
4. Hmmm... Trog/Gnoll Maruder
6. Gremlin Większy.
7. Goblin.
8. Rusałka
9. Chochlik

2. poziom
1. Harpia Wiedźma
2. Magog
3. Kusznik
5. Zyw. Burzy - byłby najlepszy na poziomie, gdyby nie żałosny przyrost.
6. Reptilion
7. Krasnoludzki Wojownik
8. Gargulec Obsydianowy
9. Zombie

3. poziom
1. Gryf Królewski
2. Cerber
3. Obserwator
4. Zyw. Lodu (zastanawiam się, czy nie powinien być na równi z Obserwatorem...)
5. Smocza Ważka
6. Elf Wysoki
7. Golem
8. Uruk
9. Upiór

4. poziom
1. Krzyżowiec/Wampirzy Lord
3. Ogr Szaman
4. Bazyliszek Większy
5. Arcymag/Meduza
7. Demon Rogaty
8. Srebrny Pegaz
9. Zyw. Ognia

5. poziom
1. Wielka Gorgona/Minotaur Królewski
3. Ptak Gromu (?)/ Czarci Lord - Ptak ma lepsze staty, czart przywołuje demony
5. Arcylish - strzela i to dość nieźle
6. Kapłan - brak ogr. w walce wręcz i strzelanie go ratuje
7. Dżin - za drogi, za słaby
8. Ent - brak zalet, tylko dzięki HP nie jest ostatni
9. Zyw. Ziemi - brak zalet

6. poziom
1. Czarny Rycerz
2. Czempion
3. Naga Królewska
4. Jednorożec Bitewny
5. Żywiołak Magii (chociaż nie wiem, czy nie powinno się go dać na równi z jednorogiem)
6. Ifryt Sułtański (tu również nie jestem do końca pewien)
7. Chimera/Wiwerna
9. Cyklop Królewski

7. poziom
1. Archanioł (Drago, chcesz upomnienie za łamanie regulaminu dyskusji?)
2. Czarny Smok
3. Arcydiabeł
4. Tytan
5. Hydra Chaosu
6. Behemot Starożytny
8. Złoty Smok
9. Upiorny Smok (Drago, obniżanie morale jest dobre, a podwyższanie nie?)

Fenixa nie brałem pod uwagę, gdyż waham się, który przyrost brać pod uwagę.
Nie chcę mi się opisywać, bo robiłem to już wiele razy w innych tematach.

Żywiołak - 2009-04-11 18:39:52

Skąd bierzecie te rankingi? Dwa razy rusałka na 8 miejscu?

Myślałem, że się gra z SoDem, a tu Drago nawet nie kupił sobie dodatku... Bo wż nie widze..

Bez sensu... Ani nie ma łatek dla jednostek, ani przez internet nie zagra...


Lvl 2:

1. Harpia - wspaniałe skille, dobre staty
2. Magog - wspaniały skill, dobre staty
3. Wilk - podwójny atak i wysoki speed
4. Jaszczur - wytrzymałość i staty
5. Krasnal - staty i 20% odp. na magię
6. Kusznik - no, niby ten podwójny strzał
7. Gargulec - szybkość
8. Zombie - brak zalet

Haha :P Kolega chyba wypił :)


1. Czarny Smok - najlepsze skille, świetne staty, dobra cena
2. Aniołek - drogi, dobre staty
3. Arcydiabeł - świetny skill, szybkość, niestety jest drogi
4. Behemot - obniża obronę, dobre HP
5. Hydra - powstrzymuje kontratak
6. Tytan - za drogi, strzela
7. Upiorny Smok - słabe staty, ale jest tani i ma świetne postarzanie i obniżanie morale
8. Złoty smok - jednostka, która jest niewarta budowania, za drogi.

Przecież giganty się robią od 2 tyg... A diabła się w ogóle nie robi... Więc jakim cudem taka kolejnosc? I upiorny przed złotym? <lol>

Zen-Aku edit: Radzę się opamiętać... Jeszcze jeden post z takimi wyrażeniami w stosunku do innych, a wylecisz z minusem. Ostrzegam.

Sauron - 2009-04-11 18:45:34

Poz. 1
1. Halabardnik ( mocne staty)
2. Centaur bojowy ( słabsze staty, ale szybki)
3. Gnoll Maruder ( też ładne staty)
4. Kościej
5. Piekielny troglodyta/ gremlin większy ( bo gremlin strzela)
6. Goblin
7. Rusałka
8. Imp

Poz. 2
1. Harpia/ reptilion ( dobrze pokierowany bohater z reptilami rozwali nawet wysokie elfy)
2. Żyw. burzy ( mocne staty, ale II miejsce za słaby przyrost)
3. Magog/ krasnolud / kusznik ( naprawdę nie wiem, magog ma kulę, kusznik ma podwójny strzał, a krasnolud najwyższe HP na 2 poziomie i odporność na magię)
4. Gargulec.
5. Zombi.

Poz. 3
1. Gryf królewski
2. Cerber/ smocza ważka
3. Żyw. lodu/ obserwator ( obie są dobre)
4. Wysoki elf
5. Golem/ upiór
6. Uruk

Poz. 4
1. Wampir/ Krzyżowiec
2. Bazyliszek królewski/ ogr szaman ( bazyliszek szybszy, obrażenia niewiele gorsze, ataku mniej o 1 pkt, a znacznie więcej obrony i zamienia w kamień)
3. Arcymag
4. Meduza
5. Demon
6. Pegaz.
7. Żyw. Ognia

Poz. 5
1. Wielka gorgona/ minotaur królewski ( gorgona ma minimalną przewagę, ale juz dam remis)
2. Ptak gromu/ czart ( wybór między błyskawicą, a farmowaniem demonów, ech)
3. Arcylisz.
4. Kapłan / dżin / ent ( dżin drogi, też nie najlepszy, a kapłan słabe HP, a ent powolny)
5. Żyw. energii

Poz. 6
1. Upiorny Rycerz
2. Naga/ czempion
3. Żyw. magii / jednorożec ( obie jednostki dobre, jednorożec antymagia, a żywiołak atakuje kilku naraz)
4. Ifryt
5. Wiwerna
6. Chimera
7. Cyklop

Poz. 7
1. Archanioł / czarny smok
2. Tytan / arcydiabeł
3. Hydra ( niewiele gorsza)
4. Behemot
5. Upiorny smok/ feniks ( oba tanie)
6. Złoty smok ( bo cena, w porównaniu do jakości jest za wysoka... O wiele za wysoka)

Rozbójnik - 2009-04-11 18:49:39

Żywiołak napisał:

Myślałem, że się gra z SoDem a tu Drago nawet nie kupił sobie dodatku.. bo wż nie widze..

WŻ wyszło razem z armageddonem, a nie SoDem...

P.S. Złoty smok jest praktycznie identyczny jak czarny, a rozbieżności ogromne w ocenie :P Z góry uprzedzam, że koszty również podobne :P

Sauron - 2009-04-11 18:57:17

Ale na implozję już nie jest odporny, HP o 50 mniej od czarnego, o punkcik szybszy, ale właśnie cena siedliska i innych potrzebnych budynków za wysoka, dlatego jest gorszy.

Dreader - 2009-04-11 22:08:08

1:

1. Centaur,
2. Halabrdnik,
3. Gremlin,
4. Gnoll,
5. Szkielet,
6. Troglodyta,
7. Goblin,
8. Chochlik,

2:

1. Jaszczur,
2. Wilk,
3. Krasnolud,
4. Harpia,
5. Magog,
6. Kusznik,
7. Gargulec,
8. Zombi,

3:

1. Cerber,
2. Gryf,
3. Oko,
4. Elf,
5. Golem,
6. Ważja,
7. Ork,
8. Zjawa,

4:

1. Alp,
2. Krzyżowiec,
3. Ogr,
4. Mag,
5. Bazyl,
6. Meduza,
7. Demon,
8. Pegaz,

5:

1. Ptak,
2. Minotaur,
3. Gorgona,
4. Lisz,
5. Czart,
6. Ent,
7. Dżinn,
8. Kapłan,

6:

1. Wladca mroku,
2. Naga,
3. Koń,
4. Jednorożec,
5. Ifryt,
6. Wiwerna,
7. Chimera,
8. Cyc,

7:

1. Czarny smok,
2. Anioł,
3. Behemot,
4. Diabeł,
5. Hydra,
6. Tytan,
7. Upiorny smok,
8. Zloty smok.

Żywiołak - 2009-04-11 22:30:30

Poziom 1.
1. Driada
2. Centaur Bojowy
3. Wiekszy Gremlin
4. Halabardnik
5. Hobgoblin
6. Kosciej
7. Gnoll Maruder
8. Piekielny Troglodyta
9. Chowaniec

Poziom 2.
1. Zywiolak Burzy
2. Kusznik
3. Wilczy Rycerz
4. Reptilion
5. Harpia Wiedzma
6. Magog
7. Krasnoludzki Wojownik
8. Obsydianowy Gargulec
9. Zombii

Poziom 3.
1. Gryf Krolewski
2. Zywiolak Lodu
3. Cerber
4. Szary Elf
5. Smocza Wazka
6. Beholder
7. Zelazny Golem
8. Uruk
9. Upior

Poziom 4.
1. Krzyzowiec
2. Wampirzy Lord
3. Arcymag
4. Ogrzy Szaman
5. Bazyliszek Krolewski
6. Meduza Krolewska
7. Rogaty Demon
8. Srebrny Pegaz
9. Zywiolak Energii

Poziom 5.
1. Wielka Gorgona
2. Ptak Gromu
3. Minotaur Krolewski
4. Wielki Dzinn
5. Czarci Lord
6. Arcylisz
7. Ent
8. Kaplan
9. Zywiolak Magmy

Poziom 6.
1. Wladca Mroku
2. Czempion
3. Naga Krolewska
4. Zywiolak Magii
5. Sultanski Ifryt
6. Jednorozec Bitewny
7. Chimera
8. Wiwerna Krolewska
9. Cyklop Krolewski

Poziom 7.
1. Archaniol
2. Tytan
3. Starozytny Behemot
4. Zloty Smok/Czarny Smok
6. Hydra Chaosu
7. Arcydiabel
8. Feniks
9. Smok Cienia

Rozbójnik - 2009-04-12 12:35:31

Poziom 1.
1. Centaur
2. Rusałka
3. Gremlin
4. Halabardnik
5. Kościej
6. Hopgoblin
7. Gnoll
8. Troglodyta
9. Chowaniec

Poziom 2.
1. Żywiołak Burzy
2. Kusznik
3. Reptilion
4. Wilczy jeździec
5. Magog
6. Harpia
7. Krasnal
8. Gargulec
9. Zombii

Poziom 3.
1. Gryf
2. Żywiołak Lodu
3. Cerber
4. Elf
5. Ważka
6. Golem
7. Obserwator
8. Uruk
9. Upiór

Poziom 4.
1. Krzyżowiec
2. Wampirzy Lord
3. Arcymag
4. Ogrzy Szaman
5. Bazyliszek
6. Pegaz
7. Meduza
8. Demon
9. Żywiołak Energii

Poziom 5.
1. Czart
2. Gorgona
3. Ptak Gromu
4. Minotaur
5. Dżin
6. Arcylisz
7. Ent
8. Kapłan
9. Żywiołak Magmy

Poziom 6.
1. Władca Mroku
2. Naga
3. Czempion
4. Jednorożec
5. Ifryt
6. Żywiołak Umysłu
7. Chimera
8. Wiwerna
9. Cyklop

Poziom 7.
1. Archanioł
2. Behemot
3. Tytan
4. Złoty Smok=Czarny Smok
6. Hydra Chaosu
7. Arcydiabeł
8. Upiorny Smok
9. Feniks (przyrost 2)

OldSkull - 2009-06-14 18:54:32

I
1. Gremliny (strzelają)
2. Centaury (są szybkie i mają niezłe statystyki)
3. Szkielety (jest ich mnóstwo)
4. Halabardnik (nie najgorsze statystyki, dużo HP jak na 1. poziom)
5. Gnoll (szybki)
6. Hobgoblin (szybki)
7. Troglodyta (słabiutki)
8. Chowaniec (szybki, ale słabiutki)
9. Rusałka (bardzo szybka, ale giną jak muchy)

II
1. Kusznik (strzelają 2 razy)
2. Reptilioni (są wytrzymali i dobrze strzelają)
3. Żywiołaki burzy (są wytrzymali o dobrze strzelają)
4. Wilczy jeździec (2 ataki!, do tego szybkie)
5. Gargulec (szybki)
6. Harpia (nie odpowiada jej się, do tego lata, szkoda, że nie jest lepsza)
7. Krasnal (bardzo wytrzymały, do tego odporny na magię, wolny)
8. Magog (idealny sposób na samobójstwo, już nieulepszona wersja jest lepsza)
9. Zombii (totalnie bezuzyteczne)

III
1. Szary elf - strzela dwa razy
2. Żywiołak lodu - bardzo wytrzmyały strzelec
3. Złe oko - dobry strzelec, do tego nie daje się masakrować w walce wręcz
4. Gryf królewski - lata, jest bardzo szybki, niestety łatwo ginie
5. Smocza ważka - bardzo szybka, lata, ma niezłe zdolności
6. Cerber - atakuje wielu wrogów i powstrzymuje kontratak
7. Żelazny golem - bardzo wytrzymały i ma odporność na magię
8. Uruk - dość słaby, nawet jak na strzelca
9. Zjawa - ekhem, nadawałyby się raczej jako jednostka 2. poziomu

IV
1. Wampir
2. Meduza
3. Krzyżowiec
4/5. Ogr (bardzo dobra wytrzymałość i dobry atak, szkoda, że tyle drewna potrzeba)
4/5. Arcymag (bardzo niska wytrzymałość, niestety - poza tym drogie ulepszenie, aczkolwiek dobry)
6. Pegaz (bardzo szybki - chyba najszybszy z poziomów 1-6, do tego lata)
7. Żywiołak energii (lata, pozo)
8. Bazyliszek (staty podobne do krzyżowca... ale tylko jeden cios, a zdolność specjalna nie działa zbyt często)
9. Rogaty demon (walczy i to dość przeciętnie)

V
1. Arcylisz(atakuje obszarowo,można go mieć dość wcześnie)
2. Minotaura(bardzo dobre statystyki,szybki)
3. Ent(tani, dużo, wytrzymały, unieruchamia, niestety wolny)
4. ptak gromu (+bardzo szybki,+lata,+błyskawice,+wytrzymałość,-cena,-słaby atak)
5. kapłan (-słabe staty,-słaba wytrzymałość,+strzela,+niezła cena)
6. gorgona (+bardzo wytrzymała,+zabójcza dla 6-7. poziomowych,-zdecydowanie za wolna, zanim doczłapie będzie już z nią cienko, albo ktoś ją oślepi,-cena, umierkowane zwykłe obrażenia)
7. dżin (+szybki, + lata, -kiepska wytrzymałość, -cena)
8. żywiołak (+jest ich dużo,+-niezła cena,-słabe statystyki, taka troszkę lepsza jednostka 4. poziomu)
9. czarci lord (+nienajgorsze obrażenia,-zdecydowanie za wysoka cena za coś takiego,-specjalna zdolność właściwie bezużyteczna, przydatna tylko dla potorków stojących na mapie)

VI
1. Czarny rycerz (bardzo silny, z dobrymi statystykami, szybki minus za cenę),
2. Czempion (szarża, szybki),
3/4.Żywiołak umysłu (lata, nie odpowiada mu się, atakuje wszystkich dookoła, aczkolwiek ma wady)
3/4. Naga (nie odpowiada jej się)
5. Jednorożek (oślepia, ogólnie niezły)
6/7. Wywerna (mozna ją mieć bardzo wcześnie, lata i zatruwa)
6/7. Chimera (lata i paraliżuje, aczkolwiek w swoim mieście minotaury są zwykle lepsze)
8/9. Cyklop (bardzo słaby, drogi, mały plus za atakowanie murów)
8/9. Ifryt (słaby, całe szczęście szybki, ale w moim odczuciu zawsze był gorszy od innych latających 6. poziomu - połączenie statystyk i ceny)

VII
1. Archanioł (bardzo mocny, do tego wskrzesza)
2. Czarny smok (drogi, ale zabójczy)
3. Feniks (tani, jest ich dużo, bardzo szybki, a podstawową wersję można mieć bardzo szybko)
4. Złoty smok (bardzo dobry, ale gorszy od czarnego, gdyż wrażliwy na zaklęcia 7. poziomu)
5. Arcydiabeł ("lata", nie odpowiada mu się, szybki)
6. Tytan (bardzo wytrzymały, bardzo groźny strzelec)
7. Behemot (jak juz dojdzie to robi miazgę, no właśnie - jak dojdzie, szczególnie przeciwko mocnym jednostkom)
8. Duch smoka (zbyt mała wytrzymałość, ale za to lata)
9. Hydra (zbyt wolna aby była uzyteczna, aczkolwiek jak już dojdzie to może zrobić zamieszanie większe niż Behemot, przynajmniej wśród jednostek poziomów 1-5)

Soran - 2009-07-14 12:07:46

I.

1. Rusałka
2. Centaur
3. Halabardnik
4. Szkielet
5. Troglodyta
6. Gnoll
7. Goblin
8. Chowaniec
9. Gremlin

II.

1. Ż. burzy
2. Reptilion
3. Wilczy jeździec
4. Harpia
5. Magog
6. Krasnolud
7. Kusznik
8. Zombi
9. Gargulec

III.

1. Ż. lodu
2. Cerber
3. Oko
4. Elf
5. Gryf
6. Ważka
7. Ork
8. Zjawa
9. Golem

IV:

1. Wampir
2. Ogr
3. Krzyżowiec
4. Meduza
5. Bazyliszek
6. Arcymag
7. Demon
8. Ż. energii
9. Pegaz

V:

1. Minotaur
2. Ptak gromu
3. Arcylisz
4. Gorgona
5. Czarci lord
6. Ent
7. Ż. magmy
8. Dżinn
9. Ksiądz

VI:

1. Czarny rycerz
2. Ż. magii
3. Kobieta-ślimak
4. Jednorożec
5. Czempion
6. Chimera
7. Ifryt
8. Wiwerna
9. Cyklop

VII:

1. Czarny smok
2. Behemot
3. Feniks
4. Złoty smok
5. Arcydiabeł
6. Archanioł
7. Upiorny smok
8. Hydra
9. tytan

furak151f - 2009-07-18 19:34:06

Nie będę podawał pełnych nazw, domyślnie są to jednostki po ulepszeniu.

I.

1. Halabardnik - wytrzymały i silny
2. Centaur - już nie tak silny ale szybki
3. Gnoll - po prostu solidny zawodnik
4. Szkielet - w kupie siła
5. Troglodyta - nic specjalnego
6. Gremlin - gdyby nie walił na odległość byłby niżej
7. Goblin - dużo ich ale są słabe
8. Chochlik - no cóż, słabiutkie i tyle
9. Rusałka - Kompletne dno, dobrze że powstrzymują kontratak

II.

1. Ż. burzy - silny, szybki, wytrzymały, strzela, może konkurować z trzecim lvl -em potworów
2. Kusznik - Strzela dwa razy, beznadziejny w walce kontaktowej
3. Krasnolud - Wytrzymały, odporny na czary, ale wolny
4. Wilk - Atakuje dwa razy i jest szybki, ale mało wytrzymały
5. Magog - Strzela kulą ognia ale nic poza tym
6. Harpia - Powstrzymuje kontratak, jest szybka i wraca na miejsce, ale słaba, odpada w walce ze strzelającymi jednostkami.
7. Gargulec - Ot taki sobie dość słaby gargulec, ale szybki.
8. Zombi - Wolny, słaby, wytrzymały
9. Jaszczur - Strzela, ale poza tym to słaba i niewytrzymała

III.

1. Cerber - szybki, silny, atakuje 3 naraz, powstrzymuje kontratak
2. Gryf - szybki, silny, zawsze kontratakuje.
3. Golem - wolny, ale mocny i silny, odporny na czary
4. Ż. Lodu - Strzela, a poza tym staty są przeciętne
5. Elf - Strzela dwukrotnie, niestety bez szans w bliskim starciu
6. Oko - Strzela i radzi sobie w bliskim kontakcie
7. Ważka - szybka, osłabia przeciwnika, niweluje czary, ale poza tym to słabiutka
8. Zjawa - jedyny plus to taki że się regeneruje i wysysa manę.
9. Uruk - beznadzieja, dobrze że strzela.

IV.

1. Wampir - świetna jednostka, szybka, niezbyt silna, ale wysysa życie i powstrzymuje kontratak
2. Krzyżowiec - Atakuje dwa razy, silny i mocny
3. Szaman - Silna i wytrzymała jednostka, ale wolna. Rzuca czar.
4. Arcymag - Silny i na dystans i w bliskim kontakcie. Gdyby nie ta wytrzymałość byłby wyżej.
5. Bazyliszek - Przyzwoita siła i wytrzymałość. Unieruchamia przeciwnika.
6. Meduza - Strzela, ale słaba siła i wytrzymałość. Zamienia w kamień.
7. Demon - Żadnych plusów, a staty słabe.
8. Pegaz - Strasznie słaby i kruchy, szybki i może się nadać tylko do niszczenia jednostek strzelających.
9. Ż. Energii - Niewiele lepszy od żywiołaków burzy czy lodu. Słaby i tyle.

V.

1. Gorgona - silny i wytrzymały byk, zabija wzrokiem
2. Minotaur - również silny i wytrzymały, wysokie morale
3. Ptak gromu - szybki i reszta statów niezła, uderzenie piorunem.
4. Czart - porządne staty, ożywia poległe jednostki w postaci demonów
5. Lisz - Strzela, moze atakować kilka jednostek naraz. Poza tym to kiepskie staty
6. Ent - Niezbyt silny, dość mocny, ale bardzo wolny
7. Kapłan - Strzela i to jest jedyny plus.
8. Dżin - Szybki ale słaby i niewytrzymały, rzuca czary.
9. Ż. Ziemi - Tak jak poprzedni żywiołak, trochę od niego lepszy ale nie radzi sobie z jednostkami tego poziomu

VI.

1. Naga - silna, wytrzymała, powstrzymuje kontratak
2. Upiorny rycerz - Niewiele gorszy od nagi, silny, wytrzymały, szybki, uderzenie śmierci.
3. Czempion - szybki, obrażenia zależą od przebytej odległości, poza tym to przeciętny.
4. Ż. Magii - szybki, odporny na magię, powstrzymuje kontratak, atakuje wielu przeciwników naraz, ale staty są słabe.
5. Ifryt - szybki, tarcza ognia i nic poza tym.
6. Jednorożec - szybki, oślepia przeciwnika, aura antymagiczna, ale ogólnie to słaby.
7. Chimera - EEeeeeeee szkoda gadać, po prostu kiepski. Paraliżuje przeciwnika.
8. Wiwerna - Tak jak wyżej. Zatruwa przeciwnika.
9. Cyklop - Strzela, niszczy mury. Kiepski pod każdym innym względem.

A teraz elita :D

1. Archanioł - jednostka doskonała ( no prawie ) Silny, mocny, szybki, dodaje do morale, wskrzesza.
2. Arcydiabeł - co zdziwieni ! Szybki, silny i powstrzymuje kontratak. Bardzo dobra jednostka.
3. Behemot - Jedyna jednostka która ma jakieś szanse w bezpośredniej walce z Archaniołem, ale jest wolniejszy i nie ma tylu bonusów. Obniża obronę przeciwnika. Wprawdzie wygrywa w starciu z Arcydiabłem ale radzi sobie gorzej z innymi jednostkami na tym poziomie ( nie licząc Archanioła )
4. Tytan - Świetny w walce na odległość i w bliskim kontakcie. Wytrzymały.
5. Złoty Smok - Nic szczególnego, ale przyzwoita jednostka.
6. Czarny Smok - nie wiem dlaczego niektórzy go uważają za najlepszą jednostkę, jest słaby, jak na smoka nie grzeszy szybkością, przegrywa z każdym z wyżej wymienionych potworów tego poziomu. Ratuje go tylko wytrzymałość. Co z tego że jest całkowicie odporny na czary, to może się obrócić przeciwko niemu, nie możne go przyspieszyć, wzmocnić, wskrzesić. Ogólnie to słaba jednostka.
7. Hydra - Słaba i niezbyt mocna, powstrzymuje kontratak i atakuje wielu przeciwników, lecz poza tym to kiepsko.
8. Feniks - Najszybsza jednostka w grze, duży przyrost, ale reszta do bani. Odradza się.
9. Upiorny Smok - Słaby, niewytrzymały. Jeszcze trochę i byłby gorszy od upiornego rycerza. Postarza ofiarę.

Drago - 2009-07-18 20:04:59

furak121f napisał:

1. Halabardnik - wytrzymały i silny
2. Centaur - już nie tak silny ale szybki

Ciekawe w czym centaur ustępuje nieprzydatnemu halabardnikowi? Centaur jest najlepszy na 1 poziomie, nie halabardnik.

furak151f napisał:

4. Szkielet - w kupie siła

Nekromancji na forum nie uznajemy.

furak151f napisał:

2. Kusznik - Strzela dwa razy, beznadziejny w walce kontaktowej
3. Krasnolud - Wytrzymały, odporny na czary, ale wolny
4. Wilk - Atakuje dwa razy i jest szybki, ale mało wytrzymały
5. Magog - Strzela kulą ognia ale nic poza tym
6. Harpia - Powstrzymuje kontratak, jest szybka i wraca na miejsce, ale słaba, odpada w walce ze strzelającymi jednostkami.
7. Gargulec - Ot taki sobie dość słaby gargulec, ale szybki.
8. Zombi - Wolny, słaby, wytrzymały
9. Jaszczur - Strzela, ale poza tym to słaba i niewytrzymała

Może ktoś inny czuje się na siłach to skomentować, bo ranking ten powinien być z grubsza (poza zombi, gargulcem i wilkiem) odwrotny.

3. Golem - wolny, ale mocny i silny, odporny na czary
4. Ż. Lodu - Strzela, a poza tym staty są przeciętne
5. Elf - Strzela dwukrotnie, niestety bez szans w bliskim starciu
6. Oko - Strzela i radzi sobie w bliskim kontakcie

Rozumiem, że to głupi żart? 3 jednostki, które są wyraźnie lepsze i sto razy przydatniejsze od dennego golema mają być od niego "gorsze"? Chciałoby się.

5. Złoty Smok - Nic szczególnego, ale przyzwoita jednostka.
6. Czarny Smok - nie wiem dlaczego niektórzy go uważają za najlepszą jednostkę, jest słaby, jak na smoka nie grzeszy szybkością, przegrywa z każdym z wyżej wymienionych potworów tego poziomu. Ratuje go tylko wytrzymałość. Co z tego że jest całkowicie odporny na czary, to może się obrócić przeciwko niemu, nie możne go przyspieszyć, wzmocnić, wskrzesić. Ogólnie to słaba jednostka.

Co za debilizm (sorry za to słowo, ale inaczej nie można tego określić). Czarny smok SŁABY? Rozumiem, że kolega dostał Herosa 15 minut temu i nie wie, że smok jest jednostką o statach 25-25, szybkości wcale nie takiej małej, bo 15, obrażeniach 40-50, wytrzymałości = 300 i dwóch świetnych umiejętnościach - zionięciu i odporności na magię. Jest to do tego najwytrzymalsza jednostka w grze i nazwanie jej SŁABĄ to skończony DEBILIZM. Już kompletnie nie kapuję stawienia złotego nad czarnym, skoro złoty ma najgorszą odporność magiczną z możliwych i ma o 50 pkt wytrzymałości mniej, dodatkowo jest trudniej dostępny.

Zen-Aku edit: Upomnienie nr [1] za te słowa, choć osobiście Cię w pełni rozumiem.

Zen-Aku - 2009-07-18 20:23:32

Prosiłbym jednak o nieużywanie takich słów, Drago i niestety będę musiał Ci wstawić upomnienie, choć zgadzam się z Tobą praktycznie słowo w słowo.

furak151f napisał:

2. Kusznik - Strzela dwa razy, beznadziejny w walce kontaktowej
3. Krasnolud - Wytrzymały, odporny na czary, ale wolny
4. Wilk - Atakuje dwa razy i jest szybki, ale mało wytrzymały
5. Magog - Strzela kulą ognia ale nic poza tym
6. Harpia - Powstrzymuje kontratak, jest szybka i wraca na miejsce, ale słaba, odpada w walce ze strzelającymi jednostkami.
7. Gargulec - Ot taki sobie dość słaby gargulec, ale szybki.
8. Zombi - Wolny, słaby, wytrzymały
9. Jaszczur - Strzela, ale poza tym to słaba i niewytrzymała

Po pierwsze to zombie jest najgorszy, a nazwanie jaszczura niewytrzymałym to ogromna bzdura (drugi najwytrzymalszy strzelec 2. poziomu). O jaszczurze można powiedzieć wszystko, ale na pewno nie jest słaby pod żadnym względem. Gargulec jest od niego także dużo gorszy, podobnie zresztą krasnal i kusznik są gorszymi jednostkami od reptiliona. Wilk jest świetny i nie wiem co bezużyteczny krasnolud robi nad nim, kusznik także jest zresztą od wilka gorszy. Magog to nic specjalnego, a od harpii na pewno lepszy nie jest. Innymi słowy powinno to wyglądać tak:

1. Burza,
2. Wilk,
3. Jaszczur,
4. Harpia/Kusznik,
5. Magog
6. Krasnolud,
7. Gargulec,
8. Zombie.

Czarnego smoka już może nie skomentuję, bo musiałbym użyć takich słów, jak Drago...

furak151f - 2009-07-19 10:31:09

Hej Drago to jest temat w którym można wypisywać własne rankingi we własnym odczuciu, a nie tylko to co Tobie się spodoba, więc przynajmniej staraj się nie obrażać innych. Dla mnie Czarny Smok po prostu nie zalicza się do The beściaków i już. A halabardnik ma lepszą obronę, ale jest wolniejszy od centaura, jednak po długich rozważaniach postanowiłem go umieścić przed człowiekiem-koniem. W twoim rankingu jest też wiele rzeczy które innym mogłyby się nie spodobać :/ ale nikt nie robi z tego takiej afery i nie wyśmiewa Cię.
PS. Gram w Hom&m III już bardzo długo i już wyrobiłem sobie zdanie co do większości jednostek.
Pozdro dla forumowiczów.

Zen-Aku - 2009-07-19 11:21:42

Tyle że liczb się nie oszuka, a statystycznie czarny smok jest bardzo dobry. Nie pochwalam zachowania Drago, ale rozumiem jego odczucia. Ponadto to jest ranking względem siły, nie względem tego, czy daną jednostkę lubisz.

furak151f - 2009-07-19 11:50:16

Ranking układałem właśnie tylko pod względem siły jednostek, a raczej jej efektywności w typowej walce. Gdyby biorąc pod uwagę wszystkie czynniki takie jak siła jednostki, jej zdolności, cena, użyteczność strategiczna nie tylko podczas typowych walk, to ten ranking mógłby wyglądać inaczej, np wyżej byłaby umieszczona na pewno Harpia czy wilczy jeździec, Czarny Smok również byłby wyżej, sądzę że Hydra również, natomiast niektóre jednostki poszłyby w dół. Hehe, gdybym ranking układał pod względem tego jak lubię dane jednostki to na pierwszych miejscach byłyby Centaur, Harpie, Elf, Wampir, Gorgona, Upiorny Rycerz, Archanioł :) Pozdr

Zen-Aku - 2009-07-19 12:56:58

To na pewno nie było pod względem siły, skoro jaszczur był na ostatnim miejscu na 2. poziomie, chociaż jest świetną jednostką, a tak bezużyteczna jednostka, jak golem była wyżej od elfa, czy beholdera na 3. poziomie. Czarny smok ze słabością nie ma absolutnie nic wspólnego (przystępna cena, bardzo dobre staty i skille - nie możesz się potem dziwić, że niektórzy reagują tak, jak Drago, jeśli bardzo silną jednostkę nazwiesz "słabą"), poza tym jest tańszy od diabła i tytana jako jednostka, czy złotego smoka (siedlisko).

furak151f - 2009-07-19 13:16:17

Przecież jaszczur dostanie baty nawet w walce z Zombi, uważam, że przeceniasz jego możliwości. Tak jak pisałem wcześniej, jest to ranking tylko pod względem skuteczności w walce w warunkach testowych, jeden oddział na jeden odział ( np. 1000 vs 1000 ) Pod tym względem nawet golem wypada lepiej od elfa ( mnie samego też to nie cieszy ). Zresztą nie będę się rozpisywał.

Xeno - 2009-07-19 13:56:24

Takie testy to w **** możesz wsadzić(przepraszam za zwrot).Jednostka vs jednostka to żaden test,ponieważ elf i golem spełniają w armii zupełnie inna role i takie porównywanie nie ma sensu.

Zen-Aku - 2009-07-19 15:15:41

Nie ma za co przepraszać, Xeno, bo ja mam identyczne odczucia w stosunku do testów. Praktycznie każda jednostka w testach jest w mniejszym lub większym stopniu poszkodowana, co do jaszczura, to każdy powie, że jest on bardzo dobrą jednostką (przed chwilą rozegrałem sobie partyjkę Wystanem, trafiłem mass slow i rozjechałem grupę up behemotów - praktycznie samymi jaszczurami).

Zen-Aku - 2009-07-19 20:15:11

Poziom 12, mistrz łucznictwa, mistrz płatnerz i mistrz magii ziemi z tych liczących się w walce skilli, reptilionów miałem 162 (z dwóch miast pochodziły), behemotów było 9 (rozbite po 3) i praktycznie jaszczury same wygrały tę bitwę - tylko raz skorzystałem z gorgon, żeby dobić jednego beha, a ważki oczywiście wodziły miśki za nos po polu bitwy.

Xeno - 2009-07-19 20:18:51

Jak by były hydry,to 3 hydry+ czary kamienna skóra i uleczenie i miski śpią hehe.

Rozbójnik - 2009-07-19 22:47:48

Akurat kamienna skóra to najgorszy czar jaki by można było rzucić :D Zresztą nie zabiłyby 3 hydry grupy miśków.

Xeno - 2009-07-19 22:48:11

Hydry i behy to chyba jedyne jednostki,które można postawić z zamkiem w 1 tygu,nie licząc archów.

Zen-Aku - 2009-07-19 22:50:15

O ile masz siarkę/kryształy, bo nieraz jest krucho z surowcami ;]

Moandor - 2009-07-29 23:12:49

P1:

1. Szkielet - wojownik zawsze w ogromnych ilościach, dosłownie zmiata wszystko inne także z wyższych poziomów

2. Rusałka - bardzo szybka i powstrzymująca kontratak wroga - idealna na wolne jednostki, np. drzewa

3. Centaur - szybki, silny, wyrzymały

4. Halabardnik - silny i wytrzymały, ale wolny

5. Troglodyta - średnio silny, ale jest go dość dużo na tydzień

6. Gnoll - podobnie jak wyżej, jednak trochę gorszy

7. Gremlin - niby strzela, ale słabe dmg i staty

8. Goblin - szybkość jest jego jedyną zaletą

9. Chochlik - brak zalet

P2:

1. Żywiołak burzy - idealne staty i potężna wytrzymałość, do tego strzela

2. Reptilion - bardzo dobre staty, świetne dmg, do tego wytrzymały i ma duży przyrost

3. Harpia wiedźma - za latanie i powstrzymywanie kontrataku

4. Wilczy rycerz - szybki, atakuje 2 razy, niestety ma mało wytrzymałości

5. Magog - dobre staty i dmg, strzela i ma kulę ognia

6. Gargulec - staty dość mizerne, ale ma duży przyrost i jest szybki, poza tym lata

7. Kusznik - denna wytrzymałość, jeszcze bardziej denna obrona i słabe dmg, jego jedyna zaleta to podwójny strzał

8. Zombie - powolny i słaby, ale wytrzymały - lepiej go dawać do szkieletorni i mieć więcej szkieletów

9. Krasnolud - jak wyżej - ale w Bastionie nie ma szkieletorni...

P3:

1. Cerber - zdumiewająca jednostka, potężne staty, świetne dmg, bardzo dobra szybkość, a do tego wszystkiego atak 3 pól dookoła i powstrzymywanie kontrataku!

2. Żywiołak lodu - strzela, dobre staty i wytrzymałość

3. Beholder - podobne zalety, jak u żywiołaka lodu, ma nieco gorsze staty, ale za to nie ma kary w walce wręcz

4. Golem - wytrzymały i ma wysoką odporność na czary ofensywne, poza tym silny w zwarciu - jego wadą jest niska szybkość

5. Ważka - zdumiewająca szybkość, wysoki przyrost i niezgorsze staty - oto ważka

6. Gryf - lata, dobre staty

7. Elf - strzela dwa razy, ale ginie niesamowicie szybko

8. Uruk - strzela

9. Upiór - tego nie na szkielety, bo wysysa manę i jest stosunkowo szybki

P4:

1. Wampir - miażdży autentycznie wszystko, powstrzymuje kontratak i odradza się, do tego lata - idealna jednostka, bez wad

2. Arcymag - strzela, nie ma kar w walce za mury i zmniejsza nasz koszt czarów

3. Ogr - dobre staty i bardzo dobra wytrzymałośc, wadami są niska szybkość i obrona

4. Bazyliszek - dobre staty, do tego zamienia w kamień - ogólnie solidna jednostka, przy tym tania

5. Meduza - strzela i zamienia w kamień, do tego nie ma kar w walce wręcz, niezłe staty posiada, a jej jedyną wadą jest mała liczba strzał w nieulepszonej wersji

6. Krzyżowiec - dobre staty, atakuje 2 razy, ale jest powolny i mało wytrzymały

7. Demon - taki sobie, średnie staty, ale brak specjali

8. Pegaz - szybki, ale słaby i pada szybko

9. Żywiołak ognia - to samo co wyżej

P5:

1. Minotaur - jednostka zwalająca z nóg swoją potęgą - miażdżące staty, miażdżące obrażenia, do tego bardzo dobra szybkośc i nigdy nie ma kary za morale, ba, ma zawsze szansę na premię

2. Gorgona - dobre staty, wysoka wytrzymałość i zabijanie wzrokiem (nie działa na nieumarłych, hahaha xD)

3. Ptak gromu - wysoka szybkość, bardzo dobre staty, uderzenie piorunem i niska cena

4. Arcylisz - atak naokoło, do tego bardzo dobre staty i wysoka (jak na strzelca) wytrzymałość

5. Czart - dobre staty, wysokie dmg, niestety jest drogi

6. Dżinn - szybki i rzuca czary, niestety słaby w walce

7. Żywiołak magmy - powolny, ale wytrzymały, ogólnie jednak jest słaby

8. Ent - jego "szybkość światła" i wszystko jasne...

9. Kapłan - do niczego, zupełny brak zalet


P6:

1. Upiorny rycerz - tak, absolutny lider, niezwykłe staty i potężne obrażenia, do tego szybki i może zadać podwójne dmg i rzucić na wroga klątwę, poza tym bardzo wytrzymały - nie ma wad

2. Naga - powstrzymuje kontratak, ma wysokie, stałe dmg i jest stosunkowo tania, do tego bardzo dobre staty

3. Jednorożec - dość szybki, bardzo dobra wytrzymałość i niekiedy oślepia

4. Chimera - tania, niezwykle przydatna poprzez swoją wysoką szybkość, lot i paraliż, jej wadą są dość niskie staty

5. Żywiołak magii - dość szybki, dobre staty, odp. na magię i atakuje naokoło

6. Ifryt - najszybszy, na równi z ważką, z poziomów od 1 do 6, ma tarczę ognia i jest odporny na wszystkie czary ognia, w tym np. na oślepienie lub armagedon

7. Czempion - niby staty dobre, ale za drogi

8. Wiwerna - szybka i lata, ale kiepski specjal i wymaga bardzo dużo drewna

9. Cyklop - za drogi

P7:

1. Czarny smok - bardzo dobre staty, całkowita odporność na magię, do tego niezwykła wytrzymałośc i zionięcie ogniem

2. Tytan - strzela, bardzo wysoka wytrzymałość i bardzo dobre dmg, niestety jest drogi i niezbyt szybki

3. Hydrant - tania, atakuje naokoło i powstrzymuje kontratak, do tego dość wytrzymała

4. Złoty smok - jest słabszy od czarnego, ale przede wszystkim na bardzo kiepską odporność na magię, jedna poza tym bardzo silna jednostka

5. Behemot - obniża obronę wroga, wytrzymały i niezwykle tani, jednak jest dość wolny

6. Arcydiabeł - bardzo dobre staty, dobre dmg i powstrzymuje kontratak, do tego bardzo szybki

7. Feniks - odporny na ogień, najszybszy w grze, odradza się, zionie i lata, do tego tani, ale stosunkowo mało wytrzymały

8. Archanioł - bardzo dobre staty to jego jedyna zaleta - jest drogi, ma mniej wytrzymałości od wielu innych jednostek, poza tym jego wskrzeszanie jest słabe, a jego dodawanie morale wręcz śmieszne i żałosne, jest przereklamowany i zdecydowanie za drogi

9. Upiorny smok - słabe staty, ale jest tani i dysponuje świetnym postarzaniem

Baron - 2012-07-23 14:05:57

Ja bym radzil szczegolowe rankingi zrobic do kazdej jednostki a tutaj tylko pierwsze miejsca bo za duzo na raz ...

1 . Pikemon - bez konkurencji ulepszony Halabardier tez najlepszy .
2 . Nieulepszony chyba najlepszy bedzie gargulec ale ulepszony zywiolak burzy !
3. Gryf i gryf bo jest ich duzo .
4. Mag ale ulepszony to wampir !
5. Lisz ale ulepszona Gorgona .
6. Naga i Naga tutaj bez konkurencji.
7. Ptaki/feniksy bo jest ich duzo .

Taki bylby chyba ranking .

Sauron - 2012-07-23 15:28:13

Pikemon? Chyba pikemen, chyba że mówisz o pokemonie. :p

Szybki update.


Poz. 1
1. Halabardnik
2. Centaur bojowy
3. Gnoll Maruder = kościej
4. Piekielny troglodyta/ gremlin większy
5. Goblin
6. Rusałka
7. Imp

Poz. 2
1. Reptilion
2. Żyw. burzy
3. Kusznik
4. Magog
5. Harpia = gargulec = krasnolud
5. Zombi.

Poz. 3
1. Cerber
2. Gryf królewski = smocza ważka
3. Żywiołak lodu
4. Wysoki elf
5. Obserwator
5. Golem = upiór
6. Uruk

Poz. 4
1. Wampir
2. Krzyżowiec
3. Arcymag
4. Ogr szaman
5. Większy bazyliszek
6. Meduza królewska
7. Demon
8. Pegaz.
9. Żyw. Ognia

Poz. 5
1. Wielka gorgona = minotaur królewski
2. Ptak gromu
3. Arcylisz
4. Czarci lord
5. Dżin = ent
6. Kapłan
7. Żyw. energii

Poz. 6
1. Upiorny Rycerz
2. Naga
3. Czempion
4. Żyw. magii = jednorożec
5. Ifryt
6. Wiwerna
7. Chimera
8. Cyklop

Poz. 7
1. Archanioł = czarny smok
2. Tytan
3. Złoty smok
4. Hydra = arcydiabeł
5. Behemot
6. Upiorny smok = feniks