Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#31 2009-01-02 13:19:23

 Eleazar

Obywatel

Skąd: Okolice Warszawy
Zarejestrowany: 2008-10-27
Posty: 874
Miasto: Lochy, Bastion
Kampania: Podziemia i Diabły
Jednostka: Czarny Smok, Złoty Smok
Bohater: Gunnar, Clancy
Magia: Ognia, Powietrza
WWW

Re: Wrota Zywiolow

Może i dobre, ale Nimfy to lekka przesada: Nie dość, że chyba najgorsze ze swojego poziomu, to jeszcze przyrost 50, czy to nie za duży +? Albo Feniksy?

Offline

 

#32 2009-01-02 13:23:36

Zen-Aku

Przestępca

12747603
Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 1140
Miasto: Loch
Kampania: Podziemia i diabły
Jednostka: Minotaur/Cerber
Bohater: Gunnar

Re: Wrota Zywiolow

Za duży. To jest to samo, co nekromancja prawie, daje zdecydowanie za dużą przewagę, dlatego przyrost feniksów jest najczęściej ograniczany do 2, wtedy jest ok. (Co nie zmienia faktu, że ja tego miasta nienawidzę i nie zamierzam nim nigdy grać, jako startowym).

Offline

 

#33 2009-01-02 13:40:18

 Eleazar

Obywatel

Skąd: Okolice Warszawy
Zarejestrowany: 2008-10-27
Posty: 874
Miasto: Lochy, Bastion
Kampania: Podziemia i Diabły
Jednostka: Czarny Smok, Złoty Smok
Bohater: Gunnar, Clancy
Magia: Ognia, Powietrza
WWW

Re: Wrota Zywiolow

Koragg napisał:

dlatego przyrost feniksów jest najczęściej ograniczany do 2

Że co? Przyrost jest +4...
Koragg, przewagi WŻ nie daje w ogóle, tylko po prostu zbyt łatwo jest zebrać średniej siły armię

Offline

 

#34 2009-01-02 14:23:45

 Magyar

Rekrut

Skąd: Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2008-08-29
Posty: 1634
Miasto: Zamek, Bastion i Forteca
Kampania: The Restoration of Erathia
Jednostka: Archaniol, Zloty Smok i Tytan
Bohater: Lyonis, Elleshar i Solmyr
Magia: Woda

Re: Wrota Zywiolow

Zgadzam sie z Hiradorem, ze przyrost Feniksow (+4) nie daje Wrotom Zywiolow przewagi, bo reszta jednostek z tego miasta (poza Zyw. Burzy) jest gorsza od jednostek z innych miast. A wedlug mnie to lepsze jest miec 20 Czarnych Smokow/Archaniolow i inne jednostki jednostki z danych miast, niz 40 Feniksow i jednostki z Wrot.


http://i46.tinypic.com/2lkp2fa.png

"Do ataku! - Krzyknął dzielnie Generał, Spierdzielając w krzaki..."

Offline

 

#35 2009-01-02 14:25:34

Zen-Aku

Przestępca

12747603
Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 1140
Miasto: Loch
Kampania: Podziemia i diabły
Jednostka: Minotaur/Cerber
Bohater: Gunnar

Re: Wrota Zywiolow

Są pliki, które ograniczają przyrost feniksów do 2, tak jak powinno być. Upiornych smoków nie ma 4 na tydzień, więc dlaczego feniksów ma być tyle? Całe szczęście, że przyrost feniksów jest ograniczany.

Offline

 

#36 2009-01-02 14:27:55

 Eleazar

Obywatel

Skąd: Okolice Warszawy
Zarejestrowany: 2008-10-27
Posty: 874
Miasto: Lochy, Bastion
Kampania: Podziemia i Diabły
Jednostka: Czarny Smok, Złoty Smok
Bohater: Gunnar, Clancy
Magia: Ognia, Powietrza
WWW

Re: Wrota Zywiolow

No pewnie, że lepiej jest mieć! Zdecydowanie wygra 20 Czarnych smoków! Mają wytrzymałość 300, a Feniksy 200. Do tego dochodzą możliwości ataku i obrony, gdzie wygrywa... Czarny Smok. Do tego o wiele więcej obrażeń zadaje Czarny Smok. Ale niestety, Feniks ma szybkość 21, a Czarny Smok "tylko" 15. Ale to nie zmienia faktu, ze Czarny Smok wygra

PS. Użyłem Czarnego Smoka dla przykładu!

Offline

 

#37 2009-01-02 14:30:19

 Magyar

Rekrut

Skąd: Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2008-08-29
Posty: 1634
Miasto: Zamek, Bastion i Forteca
Kampania: The Restoration of Erathia
Jednostka: Archaniol, Zloty Smok i Tytan
Bohater: Lyonis, Elleshar i Solmyr
Magia: Woda

Re: Wrota Zywiolow

Koragg, dlatego nie ma w Nekropolis przyrostu Smokow Cienia +4, bo Nekro ma: Arcylisze (atak chmurka), Wladca Mroku (potega) i Wampirzych Lordow.


http://i46.tinypic.com/2lkp2fa.png

"Do ataku! - Krzyknął dzielnie Generał, Spierdzielając w krzaki..."

Offline

 

#38 2009-01-02 14:37:50

Zen-Aku

Przestępca

12747603
Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 1140
Miasto: Loch
Kampania: Podziemia i diabły
Jednostka: Minotaur/Cerber
Bohater: Gunnar

Re: Wrota Zywiolow

Ale upiorne smoki są słabymi jednostkami, więc też powinno być 4. Najlepiej niech wszystkich jednostek 7 poziomu będzie 4, skoro feniksów ma tyle być. Nie ma różnic, ma być uczciwie. Albo wszędzie 2, albo wszędzie 4.

Offline

 

#39 2009-01-02 14:39:32

 Magyar

Rekrut

Skąd: Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2008-08-29
Posty: 1634
Miasto: Zamek, Bastion i Forteca
Kampania: The Restoration of Erathia
Jednostka: Archaniol, Zloty Smok i Tytan
Bohater: Lyonis, Elleshar i Solmyr
Magia: Woda

Re: Wrota Zywiolow

Ale poza tymi Feniksami i Zywiolakami Burzy, to reszta jednostek w tym miescie jest do d.... A Nekro ma wiele poteznych jednostek i inne miasta tez maja taka sytuacje.


http://i46.tinypic.com/2lkp2fa.png

"Do ataku! - Krzyknął dzielnie Generał, Spierdzielając w krzaki..."

Offline

 

#40 2009-01-02 14:40:29

 Eleazar

Obywatel

Skąd: Okolice Warszawy
Zarejestrowany: 2008-10-27
Posty: 874
Miasto: Lochy, Bastion
Kampania: Podziemia i Diabły
Jednostka: Czarny Smok, Złoty Smok
Bohater: Gunnar, Clancy
Magia: Ognia, Powietrza
WWW

Re: Wrota Zywiolow

Koragg, pliki mówisz? Znaczy... Takie pliki zawarte w mapie?
A co do Nekro, Smoki nie mają przyrostu, bo po co, skoro i tak są słabe? Skoro Feniksów jest +4, a są słabe, to po co ma być Smoków +4, skoro tez są słabe?

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora