- Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum http://www.herosy3.pun.pl/index.php - Miasta http://www.herosy3.pun.pl/viewforum.php?id=28 - Wrota Zywiolow http://www.herosy3.pun.pl/viewtopic.php?id=77 |
lordpiorunow - 2007-03-25 10:13:50 |
O wrotaach zywiolow |
Mathias - 2007-03-25 11:46:14 |
misto słabe i zrobione na odwal! Może jakby autorzy się postarali, miałoby więcej zwolenników. Jedyna dobra jedostka: Feniiks. |
lordpiorunow - 2007-03-25 12:03:16 |
zyw magii tez niczego sobie |
Anael - 2007-04-11 01:53:54 |
Miasto słabe ale wygląda bajecznie i muzyczka dobra a i uniwersytet jest przydatny ale tylko na początku... |
Mathias - 2007-04-11 10:54:03 |
Wow! I to jest to, co najbardziej lubię! Różnorodność zdań :D Ja uwaŻAM, ŻE GRAFA JEST BEZNADZIEJNA, A MÓJ PIĘCIOLETNI BRAT MUZY SIĘ STRASZNUIE BOI. A JEDNAK INNI UWIEBIAJĄ TEN WYGLĄD. Sorka, Caps Lock mi się włączył. |
lordpiorunow - 2007-04-11 13:25:37 |
twoj brat sie boi??? |
Mathias - 2007-04-11 13:27:07 |
mojego brata skręca, gdy tylko ją słyszy. Tak samo boi się much i innych bzykaczy :D Ja chyba też se wezme instalnę własną. |
SlowiQ - 2007-07-11 02:18:27 |
Wg. mnie, jedno z najlepszych miast, jeśli nie najlepsze :) |
Mathias - 2007-07-11 13:45:50 |
No cóż, Feniksy, Żyw. Magii i Burzy są dobre, ale reszta nie! Graal, fakt, imponujący! Uniwersytet też się przydaje. Ale reszta bajecznie zepsuta! |
matej64 - 2007-09-08 13:18:27 |
według mnie dobry zamek najlepszy razem z fortecą jednostki dobre duży przyrost przede wszystkim feniksy maja duży przyrost jak na jednostki 7 poziomu co mi sie nie podoba to żywiołak magii gdy atakuje wygląda jak pedofil ze sie tak wyraze |
Asiņains - 2007-12-28 21:11:55 |
zamek beznadziejny . jednopstki do śmieci sie nadają. jak ocena to : 3/10 |
adam68 - 2007-12-29 10:42:25 |
jak dla mnie najlepszym jego plusem jest to że kiedy tam wybudujemy Grala będziemy znali wszystkie zaklęcia po za tym nic ciekawego w tym zamku nie widze stwory są bardzo słabe dlatego 3,5/10 |
Mathias - 2007-12-29 10:50:18 |
Jak oceny, to i ja: wcześniej już podawałem moje zdanie, teraz tylko ocena: 2/10 |
Asiņains - 2007-12-30 10:42:19 |
:p napewno dałeś 2/10 za kolory :p |
Baron - 2008-09-09 19:22:05 |
Bardzo lubie to miasto.Chyba za ten klimat.I tez zywioly fajnie wygladaja. |
Zen-Aku - 2008-09-09 22:15:52 |
1. Badziewny klimat, |
Mutare - 2008-09-10 22:10:55 |
Słabe, ale ładnie zrobione oraz ma ZARĄBISTEGO GRAALA! Na wrotach mi się super grało, chociaż to też zależy bo zazwyczaj jak ja chciałam zagrać na wrotach to dawałam żeby przeciwnik też miał :P |
Zen-Aku - 2008-09-10 22:27:57 |
Słabe? Ciszyłbym się, gdyby tak było, ale WŻ jest mocno przesadzone. Grall - zanim go zdobędziemy (gralla zdobywamy późno) znamy już prawie wszystkie czary, więc jest on zbędny, poza tym wygląda jakby był robiony w paincie, kilka kolorowych kreseczek i gotowe... Już ja bym zrobił ładniejszego we wspomnianym paincie. |
Magyar - 2008-11-30 12:08:54 |
Wrota Zywiolow, to jedno z trzech, moich ulubionych miast w grze. Jest tanie, i blyskawicznie sie je rozbudowuje, a jednostki tez niczego sobie. |
Macielug - 2008-11-30 13:22:03 |
Ja też b. lubię te miasto. Podobają mi się jednostki, a najbardziej żywiołak umysłu. :| |
Magyar - 2008-11-30 14:07:20 |
A mi najbardziej w tym miescie podoba sie taki "dziwnie spokojny" klimat i Zywiolak Magii. |
Eleazar - 2008-11-30 14:43:49 |
Ja lubię to miasto, ale coś mi w nim nie pasuje. Poza tym jest OK ;) Wg mnie troszkę zbyt wielka populacja... |
Nerevan - 2008-11-30 16:59:05 |
Mi całkowicie, ale to CAŁKOWICIE nie odpowiada klimat WŻ... Taki jakiś... eee... nijaki, lekko tajemniczy się wydaje, ale ta muzyczka z tła zawsze mnie dobija (nie wiem czemu- zdarzało się, że głośniki wyciszałem, jak leciała :lol: ). |
Macielug - 2008-11-30 21:11:20 |
Ja właśnie, lubię tą muzyczkę, taka spokojna i... :o |
Magyar - 2008-11-30 23:03:59 |
No i wlasnie na tym polega fenomen klimatu Wrot Zywiolow, bo jest taki ten klimat i muzyka.... tak spokojne, ze az za spokojne (ale nie przesadzone), a co za tym idzie - tajemnicze. |
Nerevan - 2008-12-01 16:07:41 |
I wkurzająca. :) Ale to tylko moje zdanie, mi ta muza zupełnie nie podchodzi- wręcz przeciwnie. Kwestia gustu ;) . Wrota Żywiołów albo się kocha albo nienawidzi- ciężko być wobec nich neutralnym. |
Macielug - 2008-12-02 17:43:22 |
No naprawdę ciężko. ;) |
Zen-Aku - 2008-12-02 22:33:19 |
A ja nienawidzę i bynajmniej nie zamierzam polubić, bo nie znoszę widoku takiego kiczu. Osobiście gdy zdarzy mi się to-to podbić, to buduję tylko to, co ma generować dochód. Resztę zostawiam, nie rekrutuję jednostek, nie buduję gildii - po prostu stoi, a ewentualnie odbijać, gdy wróg zdobędzie? Też nie odbijam. Niech komp sam się zajmuje najgorszym miastem w grze pod względem klimatu. |
Eleazar - 2008-12-05 20:33:54 |
:lol: muzyczka mnie dobija, ale każdy ma inne zdanie. |
Macielug - 2008-12-05 21:25:09 |
Ja, np. nie uważam ich za najgorsze miasta, a nawet dobre są według mnie, ale każdy ma inne zdanie. :lol: |
Eleazar - 2009-01-02 13:19:23 |
Może i dobre, ale Nimfy to lekka przesada: Nie dość, że chyba najgorsze ze swojego poziomu, to jeszcze przyrost 50, czy to nie za duży +? Albo Feniksy? |
Zen-Aku - 2009-01-02 13:23:36 |
Za duży. To jest to samo, co nekromancja prawie, daje zdecydowanie za dużą przewagę, dlatego przyrost feniksów jest najczęściej ograniczany do 2, wtedy jest ok. (Co nie zmienia faktu, że ja tego miasta nienawidzę i nie zamierzam nim nigdy grać, jako startowym). |
Eleazar - 2009-01-02 13:40:18 |
Że co? Przyrost jest +4... |
Magyar - 2009-01-02 14:23:45 |
Zgadzam sie z Hiradorem, ze przyrost Feniksow (+4) nie daje Wrotom Zywiolow przewagi, bo reszta jednostek z tego miasta (poza Zyw. Burzy) jest gorsza od jednostek z innych miast. A wedlug mnie to lepsze jest miec 20 Czarnych Smokow/Archaniolow i inne jednostki jednostki z danych miast, niz 40 Feniksow i jednostki z Wrot. |
Zen-Aku - 2009-01-02 14:25:34 |
Są pliki, które ograniczają przyrost feniksów do 2, tak jak powinno być. Upiornych smoków nie ma 4 na tydzień, więc dlaczego feniksów ma być tyle? Całe szczęście, że przyrost feniksów jest ograniczany. |
Eleazar - 2009-01-02 14:27:55 |
No pewnie, że lepiej jest mieć! Zdecydowanie wygra 20 Czarnych smoków! Mają wytrzymałość 300, a Feniksy 200. Do tego dochodzą możliwości ataku i obrony, gdzie wygrywa... Czarny Smok. Do tego o wiele więcej obrażeń zadaje Czarny Smok. Ale niestety, Feniks ma szybkość 21, a Czarny Smok "tylko" 15. Ale to nie zmienia faktu, ze Czarny Smok wygra ;) |
Magyar - 2009-01-02 14:30:19 |
Koragg, dlatego nie ma w Nekropolis przyrostu Smokow Cienia +4, bo Nekro ma: Arcylisze (atak chmurka), Wladca Mroku (potega) i Wampirzych Lordow. |
Zen-Aku - 2009-01-02 14:37:50 |
Ale upiorne smoki są słabymi jednostkami, więc też powinno być 4. Najlepiej niech wszystkich jednostek 7 poziomu będzie 4, skoro feniksów ma tyle być. Nie ma różnic, ma być uczciwie. Albo wszędzie 2, albo wszędzie 4. |
Magyar - 2009-01-02 14:39:32 |
Ale poza tymi Feniksami i Zywiolakami Burzy, to reszta jednostek w tym miescie jest do d.... A Nekro ma wiele poteznych jednostek i inne miasta tez maja taka sytuacje. |
Eleazar - 2009-01-02 14:40:29 |
Koragg, pliki mówisz? Znaczy... Takie pliki zawarte w mapie? |
Zen-Aku - 2009-01-02 14:41:35 |
Nekro też ma jednostki słabe, zombie, zjawy i upiorne smoki najlepsze nie są. Twierdza też ma dużo słabych jednostek. Nie uznaję 4 feniksów i nigdy nie uznam. |
Eleazar - 2009-01-03 23:04:15 |
No niestety, każde miasto maj swoje dobre i słabe strony, podobnie WŻ. Co z tego, że Feniksów jest +4, jak po jakimś czasie możesz zyskać sporą armię. Jakbyś miał grać tylko i wyłącznie WŻ, to prędzej byś zwymiotował*, niż zaprzeczył, że po jakimś czasie z Feniksów jest dobra armia :D |
Rozbójnik - 2009-03-08 17:46:44 |
Wrota Żywiołów są zamkiem świetnym. Mają doskonały start, dzięki rusałkom i żyw burzy już w 1 tygodniu bez problemu można zabić masy silnych potworków, jeśli te są wystarczająco wolne. Daje to ostrego kopa. Grając Lacusem mamy zapewnioną łatwość ubijania jednostek strzelających o szybkości mniejszej niż 9, zaś jeśli wybierzemy Monere to logistycznie możemy przemieszczać się po mapie niezmiernie szybko. Rusałki są szybkie, więc wtedy poboczne bolki też szybko się poruszają i można ładne łańcuszki robić. |
Magyar - 2009-03-15 17:06:00 |
Ja mam mieszane uczucia, jezeli chodzi o Wrota Zywiolow, bo: |
Rozbójnik - 2009-03-15 17:10:56 |
A chcesz zagrać? :) Najlepiej na balance PC M, bo tam nawet ze zmniejszonym przyrostem WŻ ma sporą przewagę nad pozostałymi miastami. |
Magyar - 2009-03-15 17:14:15 |
Po pierwsze primo, nie moge grac niestety przez neta, a po drugie primo, to OK, Wrota maja szanse, ale gra sie "nie za fajnie". :P ;) Do mnie to miasto nie przemawia - Liczy sie TYLKO Zamek (i ew. Bastion ;) ) i to jest to :P . |
Mathias - 2009-03-15 20:01:10 |
Ostatnio pograłem sobie tym miastem. Chciałem spróbować się przekonać, zobaczyć dobre strony i wiecie co - mam jeszcze gorsze zdanie o nim. Ci pożal się Boże bohaterowie są najgorsi, jakich kiedykolwiek widziałem. A jednostki? Nimfa to żal, sory, ale 3 punkty HP, małe staty mówią same za siebie. Nawet powstrzymywanie kontry i latanie nie naprawi jej sytuacji. Kolejne żyw. burzy - przyznam, że niezłe, ale żałosny przyrost. Lvl 2 ma taki sam przyrost jak lvl 3? Co jest grane? Zyw. lodu średnie. Potem dwie tragiczne jednostki: ogień i ziemia. Nie chce mi się o nich wiele mówić. Następnie żyw. magii - to jednostka, która jest dla mnie denna, ale jak się ją dobrze wykorzysta, to możemy coś wyłuskać(w przeciwieństwie do ognia i ziemi). Ostatni - fenix. Niezły, przyjemny, wyglądem przypominający kurczaka. Ale staty ma średnie(nie uznaję przyrostu +4). |
Magyar - 2009-04-06 12:46:00 |
Wrota Zywiolow |
Sauron - 2009-04-06 18:35:17 |
1. Rusałka ma duży przyrost i powstrzymuje kontrę, co może się przydać. Niestety dość łatwo giną. |
Zen-Aku - 2009-04-06 19:15:18 |
Jest średni... jak na warunki poziomu 4., nie 5. Na 5. poziomie jest to najgorsze możliwe badziewie, dość powiedzieć, że minotaur jest od tego dwa razy lepszy (ptak zresztą też robi z magmą co chce). Jedyny "plus" magmy to odp. na spojrzenie gorgon, co i tak nic nie zmienia, bo gorgona nawet nie musi mieć spojrzenia, żeby rozłożyć magmę na łopatki.
Powiedz to czarnym rycerzom i nagom.
Całe szczęście, że ma mały przyrost... |
Mathias - 2009-04-06 19:39:30 |
Sauronie: |
Rozbójnik - 2009-04-07 15:26:42 |
Poziomy 1-3 to we wrotach najlepszy mix ze wszystkich miast. O tym jak doskonałą jednostką jest rusałka nie chcę się powtarzać, oporni póki się na własnej skórze nie przekonają, nie zrozumieją. Burze nawet ze swoim przyrostem odsadzają każdą inną jednostkę 2 poziomu. Lód też bardzo dobry (czyt. najlepszy na poziomie, na styk z gryfem), przecież jest lepszy od oczek, a ileż to razy widziałem opinie, że oczko jest na podium 3 poziomu. Fakty mówią za siebie, niechęć do WŻ wielu osobom nie pozwala dostrzec realnej siły tego miasta. |
Sauron - 2009-04-07 18:25:25 |
Zen-Aku, nie mówię, że żyw. magii to nie wiadomo co, po prostu nie jest badziewny, często się przydaje, co odbija go od dna. |
Zen-Aku - 2009-04-07 18:35:17 |
Tyle, że ta "wyższa liga" jest lepsza tylko od cyklopa, wiwerny i chimery, co niczym zachwycającym nie jest. O czarnych rycerzach i nagach nie ma co wspominać, bo psych nie ma do nich zupełnie żadnego startu, czempioni są wyraźnie lepsi, jednorożce już nieco mniej, ale nadal są górą, z kolei ifryty może siłowo nie są lepsze, ale mają znacznie lepszą szybkość, przez co są użyteczniejsze. |
Demigorgona - 2009-07-09 14:39:17 |
Jedyne plusy to dwaj strzelcy (choć tylko ulepszeni) i Feniksy. |
Olórin - 2009-11-30 20:19:53 |
Troche się temat zakurzył, więc trzeba odświeżyć |
Thunderbird - 2010-01-03 13:56:22 |
rusałka-najsłabsza jednostka 1 poz. zyw. Energi-nie taki zły, Feniks-jest dobry poniewaz jego przyrost to 4 i gdy zginie odradza sie co jest bardzo przydatne.Bohaterowie hmm jak dla mnie słabi :/, Wrota zywiołów wraz z inferno(Przepraszam wszystkich którzy uwazają inaczej) są dla mnie najsłabszymi zamkami w heroesie |
GiBoN - 2010-01-03 14:03:24 |
Ja tez nie przepadam za wz,ze wzgledu na zbyt bajkowy klimat,ale rusalka ma olbrzymi potencjal,wraz z burza i lodem wymiata.Zyw.energii to szajs tak jak pegaz,przynajmniej moze przyblokowac,magma -na smietnik,a fenix raczej szalu nie robi...a no i zywiolak magii jest raczej przecietny-niezle dmg i skille bardzo dobre,szybkosc tez w miare...Magowie w wz sa najlepsi ze wszystkich miast i ogolnie bohaterowie tez niezli,np. Lacus,czy Monere(o ile dobrze pamietam...) |
Olórin - 2010-01-03 14:07:51 |
Thunderbird- wskaż mi inną jednostkę, po za diabłem, która może rozwalać kloce takie jak golem, ent, czy krasnal i wychodzić z tego bez strat,gdy te jednostki mają znaczną przewagę liczebną, bo chyba tylko rusałka to potrafi. |
Thunderbird - 2010-01-03 14:07:57 |
Rusałka jak dla mnie to najgorsze co moze byc... Bardzo małe HP, DMG tez do bani... Wolałbym oddział Troglodytów niz armie rusałek... |
Viewer - 2010-01-03 16:24:42 |
Widać, że nie doświadczony. Z duchem opresji mając oddział Rusałek i walcząc z klocowatymi [wolnymi] jednostkami NIEstrzelającymi po prostu dajemy Czekaj, tura mija, podchodzimy, walimy, powstrzymujemy kontrę, uciekamy, podchodzimy itd., taki Krasnal czy Golem czy Zombi nic nie może zrobić. Może i jest to nieco czasochłonne, ale wychodzimy z tego bez strat. |
Thunderbird - 2010-01-03 16:34:11 |
Viewer masz racje jestem niedoswiadczony w grze WŻ... Grąłem tym zamkiem tylko dwa razy wiec nie znam sie na tamtejszych jednostkach |
Crassus11 - 2010-01-05 08:51:45 |
W WŻ podoba mi się rusałka, burza i ptaszek. Rusałką możemy nieźle narobić szkód. Burza to znakomity strzelec. Ptaszek najszybszy i zawsze mamy ten 1 ruch :] |
Elektra - 2010-01-08 20:32:10 |
WŻ dla początkujących (lub tych co nie mieli dodatku) to wieki przełom dostać jednostkę. Ja kiedyś kiedy nie miałam Złotej Edycji Heroes III to się przeraziłam gdy zobaczyłam bohatera z WŻ. Odrazu zwiewałam do zamku. Później gdy się przyzwyczaiłam do tego dodatku pomyślałam że WŻ tu d**a. |
GiBoN - 2010-01-08 22:37:35 |
Tak pomyslalas,ale tak nie jest,WZ jest miastem,ktore w niczym nie odstaje od innych,lecz trzeba umiec nim grac... |
Elektra - 2010-01-09 11:04:15 |
Może nie jest tak bardzo słabe ale ja nie umiem nim grać i piszę że jest głupie. Może ktoś ma inne zdanie o nim ale ja go nie lubie. |
GiBoN - 2010-01-09 11:32:48 |
Ale piszac,ze miasto jest slabe tylko dlatego, ze sie go nie lubi tuszuje sie fakty ;p. |
Elektra - 2010-01-09 14:34:33 |
Nie lubię bo jest słabe. Proste. I logiczne. Oczywiście dla mnie jest słabe. |
Viewer - 2010-01-09 17:02:39 |
Sęk w tym, że jest mocne ;P |
Olórin - 2010-01-09 17:29:36 |
Każde miasto jest mocne, tylko wymaga innego stylu gry, bo np. zamkiem nie da się grać tak jak necro itp. |
Bos18 - 2010-01-16 11:04:24 |
Dokładnie tylko bardzo mnie boli walka z utopiami tym miastem... ma ktos jakas strategie zeby nie tracic za duzo nawet rusalek na utopie nie biore bo szkoda ale poza tym prosze o jakies techniki |
GiBoN - 2010-01-16 13:39:21 |
Czy przypadkiem nie mozna uzyc zywiolakow magii podobnie jak hydr,ewentualnie z wsparciem?... |
altaeir - 2010-01-16 13:59:21 |
Nie można. Jak smoki zaczną uderzać w pewnym momencie hydre to ta przeżyje i ją wyleczysz, z magie tego nie zrobisz bo nie da się jej leczyć i ma mało hp. Nie założysz tez na nią blessa ani tarczy. |
Bos18 - 2010-01-16 15:24:44 |
dokładnie hydra na upie ma 250hp a magia nadal te 80 i latwo stracic ze 2 a gdy hydrze zadadza 160 to ona nadal zyje... to ja ponawiam pytanie ma ktos jakas strategie zeby zrobic utopie w 4 tyg z malymi stratami tym miastem liczac ze trafimy np 3 czarnuchy |
GiBoN - 2010-01-16 19:03:09 |
Dlatego mowilem,ze nie sam,zeby miec przynete,wtedy zywiolak moze atakowac,a miesa armatniego nie brakuje w WZ(magma,czy energia)... |
Bos18 - 2010-01-17 09:45:30 |
przy dobfrych statch szkoda marnowac tego miesa bo tak naprawde to wszystko oprcz wody i powietrza to mieso armatnie i ja bym sie tak nie rzucal... jedynym rozwiazaniem jest chyba budowanie db w innych miastach |
altaeir - 2010-01-17 10:59:11 |
Jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest nie grać confem na mapach z utopiami, gdzie ma się mega staty bo conflux jest bardzo kruchy i nie za bardzo wyskoczy do fb przeciwko Cragowi/Tazarowi który ma kulkę lub płaszcz. |
Baron - 2012-05-12 23:36:24 |
To miasto to znakomity pomysl . Jedno z moich ulubionych . Glowna zmiane jaka bym wprowadzil to przyrost feniksow do 2 ALE w zamian gdy polegna moga sie odrodzic w 100 % a nie w bezsensownych 25 % . Jak polegna drugi raz to juz koniec definitywny . Oczywiscie jak polegnie ich 50 % podczas bitwy to po bitwie odradzaja sie do 100 % .Chyba ze za drugim razem po odrodzeniu polegnie ich 50 % wtedy juz tylko 50 % ich zostaje . Po tej zmianie wszystko bylo by perfekcyjne! yikes))) |
Xeno - 2012-05-12 23:49:44 |
Jak zwykle głupoty gadasz. Z twoimi "ulepszeniami" to miasto byłoby nie do pokonania... |
Mathias - 2012-05-13 00:39:44 |
Siłowo trzecie na poziomie, faktycznie jedno z najlepszych miast w grze. Wg mnie biorąc pod uwagę wszystkie okoliczności razem z Zamkiem wiedzie prym w świecie HoM&M. Całkiem dobrzy bohaterowie, duży poziom zaawansowania i ukierunkowania magicznego, ciekawe jednostki, graal bardzo dobry. Gdybym miał wymienic minusy, to byłyby to na pewno kiepskie niektóre poziomy (ziemia/magma, ogień/energia) i fakt, że nieulepszona armia Wrót nie ma ani jednego strzelca. W kwestii czysto estetycznych uważam Wrota za najgorzej wykonane miasto w grze, chociaż sama koncepcja wzbudza we mnie pozytywne emocje. |
Xeno - 2012-05-13 00:42:12 |
Mathias wytłumacz mi jakie ty działania matematyczne robisz, skoro one w praktyce idą do piachu. |
Mathias - 2012-05-13 00:44:29 |
Podobne do tych z Bekalogu. |
Baron - 2012-05-13 00:45:23 |
Nie chodzi tylko o redukcje feniksow do 2 ale zeby mi sie w 100 % raz odradzaly . Jesli ma ich liczba spasc do 2 i tylko tyle to bez sensu . To miasto robi sie najgorsze w grze i nie ma szans . |
GiBoN - 2012-05-13 00:48:02 |
Jest silne, ma solidnych strzelców,świetne ruchałki na neutrali, żyw. magii z bardzo mocnymi skillami i fenixy, które są 7. lvlem pełną gębą. Co do takiego odradzania to z Xenem mówiliśmy o tym- odrodzony w pełni 7. lvl w środku walki, lub tym bardziej pod koniec je niedobitki armii na śniadanie. Bohaterowie też solidni, nagowie jedni z najlepszych i dość tanio. Gdzie Ty widzisz tą słabość? |
Mathias - 2012-05-13 00:48:33 |
Nie rozumiem Twojej koncepcji odradzania, Baronie. Mógłby ją ktoś przetłumaczyc na bardziej polski polski? |
GiBoN - 2012-05-13 00:49:05 |
Przetłumaczyłem wyżej Mati, wiem, to nadal bez sensu... |
Xeno - 2012-05-13 00:49:34 |
Baronowi chodzi o to, by ich przyrost był zredukowany do 2, a za to po zabiciu oddziału 100% lub 50% się odradzało, a nie tak jak teraz każdy feniks ma 20% szans na odrodzenie. |
Baron - 2012-05-13 00:55:34 |
To bardzo proste ... |
GiBoN - 2012-05-13 00:56:36 |
Może graj po prostu na kodach i też będzie super... |
Xeno - 2012-05-13 00:58:10 |
On po prostu sobie nie zdaje sprawy z tego, że to tak jakby mieć za darmo drugie tyle feniksów co się posiada. |
Sauron - 2012-05-13 01:00:57 |
Za dużo tych feniksów, jak na koniec bitwy. One mają na tyle przyzwoite staty, że nie potrzebują takiego odradzania. |
Xeno - 2012-05-13 01:02:46 |
Dla mnie i tak w środku bitwy czy na końcu kilka feniksów to sporo HP do ubicia i w końcu to jest 7lvl. |
GiBoN - 2012-05-13 01:04:50 |
Dokładnie, wysokie statystyki, konkretne skille to jednak dużo. |
Baron - 2012-05-13 01:08:26 |
Absurd . Przeciez jest ich 4 . Jak moglo by byc ich wiecej gdyby przyrost byl 2 a w 100 % sie odradzaly . Zastanowcie sie najpierw zanim zaczniecie atakowac . |
GiBoN - 2012-05-13 01:10:28 |
Ależ odradzają się. My gramy na pathu, gdzie masz dwa fenixy tak jak powinny. A Twoja teoria jest absurdem tak jak przyrost fenixów, które są tańsze niż połowa nieulepszonego siódmego poziomu... |
Xeno - 2012-05-13 01:11:55 |
Baron wyobraź sobie mieć te 6 feniksów, obie armie wykończone i tobie ubili feniksy i one się odrodziły. 6 feniksów w połowie bitwy to jest niestety, ale za dużo do ubicia. |
Baron - 2012-05-13 01:12:55 |
Jakie 6 feniksow ? O czym ty mowosz ? Ja mowie o 2 . Jeszcze raz powtarzam starajcie sie zrozumiec co ja proponuje . Feniksy muasza sie odradzac bo taka jest mitologia tak jak ruslaki musza fruwac smoki zionac ogniem itp. |
Xeno - 2012-05-13 01:13:41 |
Ty chyba nie rozumiesz mojej wypowiedzi albo jesteś na prawdę głupi. Mówię o bitwie, gdzie masz 6 feniksów, no chyba, że bierzesz tylko 2 feniksy z tygodnia a resztę zostawiasz w mieście... |
GiBoN - 2012-05-13 01:14:40 |
Baronie, przetłumaczę na polski. Jak idziesz walczyć, to masz armię ze wszystkich tygodni, czyli w finałowej walce (UWAGA!!) MOŻESZ MIEĆ WIĘCEJ NIŻ DWA FENIXY. Ale jeżeli się wszystkie w środku,czy co gorsza na koniec odrodzą to pozamiatane, kpw? |
Baron - 2012-05-13 01:17:39 |
Jeszcze raz . |
Xeno - 2012-05-13 01:19:33 |
Szczerze powiedziawszy to współczuję tobie rozgarnięcia... |
GiBoN - 2012-05-13 01:21:22 |
Jak grasz na łatce to fenixów masz tyle co ja smoków. Fenixy się przecież odradzają, meduza też ma tylko 20% szans na petryfikacje- a przecież mitologia! |
Baron - 2012-05-13 01:24:52 |
Feniksy odradzaja sie bez sensu . Bo jak moze sie odrodzic 20 % feniksa ? Mitologiczny feniks odradzal sie w 100 % ZAWSZE ... Natomiast meduza moze ale nie musi zamrozic zawsze kazdego . Moze jej sie nie udac . To co innego ... |
GiBoN - 2012-05-13 01:27:24 |
MUAHAHAHAHA Skoro nie musi to czy zamieniałaby sama siebie? Fenixowi też może się nie udać... |
MaD - 2015-05-03 12:36:23 |
To miasto jest według mnie zrobione na szybko i byle jak, na co wskazują następujące rzeczy: |
Mathias - 2015-05-03 23:26:52 |
Fakt, miasto robione na szybko, głównie dlatego że fani (słusznie moim zdaniem) odrzucili Forge i chcieli czegoś innego. 3DO stanęło mimo wszystko na wysokości zadania, ponieważ dało miasto niezwykle ciekawe pod względem strategii, walki i specyfiki. Początkowo można by go nie docenić, ponieważ nieulepszony formy większości, jeśli nie wszystkich jednostek Wrót, są przeciętne lub słabe. Dopiero po upgrade zyskują ciekawe możliwości, które znacznie zwiększają wartość miasta (np. Nimfa -> Rusałka (powstrzymywanie kontry), Żyw. Powietrza -> Burzy (strzelanie), Żyw. Wody -> Lodu (strzelanie), Ognisty ptak -> Feniks (odradzanie)). To chyba jedyne miasto, w którym tak ważne jest ulepszanie jednostek w miarę na bieżąco. |
MaD - 2015-05-05 22:11:40 |
Tak, słyszałem o tej historii. Również myślę, że Forge nie pasowałoby do świata HoMM. Jednak uważam, że już taka Przystań z HOTA jest pod każdym względem bardziej dopracowana, niż Wrota Żywiołów. |
Mathias - 2015-05-06 06:36:13 |
Tak tak, mnie chodziło właśnie o zmiany w grafice wrót, bo to ona stanowi największy mankament tego miasta. Sam byłem do nich niechętny przez dłuższy czas ze względu na niezbyt dobre wykonanie wizualne. Jeśli stracili kod źródłowy, byłoby szkoda. Teoretycznie mogliby go odtworzyć, ale pytanie, czy będą chcieli? Szczerze w to wątpię. |
Baron - 2015-05-30 22:43:35 |
O to mi chodzilo. Przyrost 2 ale 100 % odrodzenia ale tylko raz. Wtedy byla by super oryginalna jednostka szturmowa ktora odbierala by kontre. Mozna by nimi bylo atakowac bez obaw. |
Xeno - 2015-05-31 00:04:54 |
Wiesz to by było już całkowite przegięcie. Masz np 10 feniksów w armii, trochę trzeba się jednak namęczyć by to zabić o potem co z dupy dostajesz znów 10 feniksów. |
Mathias - 2015-06-24 21:34:18 |
Hmm ten przyrost 100% byłby nawet do uznania, gdyby jeszcze obniżyć statystyki Feniksowi. Nie wiem tylko, jak bardzo by trzeba było. Nawet teraz Feniksy ładnie działają z przyrostem 2. |
Xeno - 2015-06-24 21:58:16 |
Gdyby miały się odradzać w 100% to statystyki musiałyby mieć o połowę niższe, czyli to już nie 7lvl jednostki by był. |
Mathias - 2015-06-24 22:51:49 |
Gdyby Feniksy były neutralne, to wtedy można by się pobawić. Ale w mieście faktycznie trudno byłoby je zbalansować przy pełnym odradzaniu. |