Rekrut
Masz racje GiBoN, Twierdza rozbudowuje się szybciej, buduję wszystkie jednostki, a dopiero później Kapitol i pozamiatane.
Offline
Na moje to do końca pierwszego miesiąca Twierdza ma dużą przewagę, ze względu na rozbudowę, ale jeśli nie zdąży się w tym czasie uporać z przeciwnikiem, to raczej przegra .
Offline
Rekrut
Nie, to miasto, może wygrać w każdej dacie, ze względu na, to że, może nazbierać bardzo dużo Behemotów, a to jest potęga.
Offline
Nie zawsze, wystarczy głupie oślepienie i Twierdza ma problem. Twierdza, jeśli ma taktykę na mass i haste, to wtedy jest pozamiatane. W innym wypadku różnie to bywa.
Offline
Poza tym na dłuższej grze większość miast zaczyna przed twierdzą, więc jak oślepisz behy, to albo twierdza odczaruje behy, albo puści mass haste (jeśli będzie je mieć) i wtedy też sobie nie poradzi levelami 1-5. Poza tym ma tylko 1 (slabą) jednostkę strzelającą, więc musi podejść, dlatego zdecydowanie lepiej jest na małych mapach, gdzie ciężko jest mieć w ogóle jednostki 7 poziomu, a ptaszki często dają pierwszy ruch, natomiast behemoty są najsilniejsze na polu bitwy...
Offline
Dla mnie wygra Loch, szczegóły podał Viewer w pierwszym poście.
Ale:
"Chimera vs Cyklop - Cyc ma lepsze staty i dmg, ale gorszy hp i speed. Strzela + wali w mury obronne. Remis."
Trza dodać, że budynek Cyklopa więcej kosztuje i nie warto jest go kupować ;P
Tak, Twierdza rozbudowuje się szybciej, ale Loch wygląda na potężniejszego i jest potężniejszy, nie ma tu wielkiej dyskusji.
W Lochu są aż dwie jednostki strzelające, na dość dobrych poziomach - 3 i 4, a w Twierdzy też są dwie, ale koszta budynku cyklopów nie pozwalają na szybkie kupno i Twierdzy w pierwszych dniach, gdy Loch ma już wykupione Beholdery i Meduzy - Twierdza ma zaledwie Orków ;P.
Offline
Rekrut
Hirador napisał:
Twierdza ma zaledwie Orków ;P
Twierdza ma orków? Twierdza w pierwszym tygodniu już może mieć Behemoty.
Offline
Heej, mówię o jednostkach strzelających - tych dostępnych i w miarę tanich, dlatego nie wliczam Cyklopów, oczywiście.
Behemoty to inna sprawa. Ale masz też rację, Behemoty w pierwszym tygodniu to dla Twierdzy plus
@Niżej: Spoko, każdy może źle przeczytać ^^
Ostatnio edytowany przez Hirador (2009-12-09 18:55:31)
Offline
I to jest powód do nabijania posta? Ale spoko, nie czepiam się. Cyklopy nie mają lepszych statów od chimer, bo maja o jeden punkcik ataku więcej, ale o jeden mniej obrony. Poza tym to dmg się prawie nie różni, chimera jest dużo tańsza, ma więcej hp, lata i może paraliżować. Poza tym można ją mieć w 1 tygodniu bez problemu, a cyklopa się nie kupuje, bo jak już możesz go kupić, to lepiej z reguły ulepszyć behemoty albo rozbudować inne miasto...
Offline
A teraz ja:
Hobgoblin vs trog- goblin jest lepszy, przyrostem niminalnie, ale jest znacznie szybszy 1:0
Wilk vs Harpia- Harpia na fajny skill i jest upierdliwa, ale jak dal mnie wilk jest lepszy 1:0
Uruk vs Oczko- Oko deklasuje Uruka 0:1
Ogr vs Meduza- Jak dla mnie Ogr jest lepszy. Silny, wytrzymały i nie aż tak klocowaty, choć szybki też nie jest 1:0
Ptak gromu vs Minotaur-Ptak jest dobry, ale minotaur ustępuje tylko gorgonie 0:1
Cyklop vs Mantikora- Dałbym remis, ale ta cena 0:1
Behemot vs Czarny smok- Czarny jest lepszy, ale żadna jednostka na polu bitwy nie uderzy tak mocno jak misiek więc w tym pojedynku 1:2
Magia- dla lochów 0:1
Budynki- po zastanowieniu remis 1:1 (może z leksza naciągane dla twierdzy)
Bohaterowie- w Lochach są na 5+, ale w Twierdzy są na 6 1:0
Grall- Jak dla mnie lepszy w Twierdzy 1:0
No i wychodzi ma 7:7 według surowego zestawienia.
Ale praktycznie wychodzi to tak, że jeśli twierdza jest miastem typowo ofensywnym, więc bez mass haste jest krucho .
Offline