Rekrut
Tak, ale jak wczoraj gralem Bastionem, to pierwszego dnia w karczmie kupilem bohaterke z Lochow, to co daje +1krysztal dziennie, a wtedy gra Bastionem, to jedna wielka bajka.
Offline
Przestępca
Miasto dobre miłe i klimatyczne ale enty zawsze mi zostają na końcu i to sporo ich grupka daje przyśpieszenie i wróg kaput:)
Offline
Przestępca
Ludzie umiecie czytać? To temat Bastion a nie ,,kłótnie,, ani ,,zamki na podium,,.Co do tematu to miasto jest d. dobre i jest na podium.
Offline
Rekrut
Ojeju, toc to bylo prawie 2 miesiace temu, ostatni post, nie rozgrzebuj dawnych sporow ktore byly ;P (zarcik). Bastion jest gut - i kazdy o tym wie .
Offline
Obywatel
Bastion to chyba najsłabszy zamek, ale ponieważ jest tani i ma dobry start to sprawdza się na balance PC i mapach gdzie szybko dochodzi do FB.
Offline
Rekrut
Teraz ocenie jednostki Bastionu w skali 1-10, wiec tak:
Centaur Bojowy - 10/10 (najlepsza jednostka 1 poziomu)
Krasnoludzki Wojownik - 8/10 (jedyny mankament - szybkosc)
Szary Elf - 7.5/10 (gdyby mial tylko wiecej HP, to hohoohoo)
Srebrny Elf - 5/10 (szybki, idealna jednostka do blokowania wrogich strzelcow, no ale reszte to sami znacie)
Ent - 8.5/10 (i tak tego nie zrozumiecie...)
Jednorozec Bitewny - 8/10 (duzo HP, dwa dobre skille, staty dobre i reszta tez )
Zloty Smok - 9/10 (bardzo dobre staty, 250HP itp, itd...)
Ogolnie oceniam jednostki Bastionu na: 8.5/10.
Offline
Generał
Moim zdaniem:
1. Centaur to dobra jednostka, ale jest słabszy od halabardnika, który ma mocniejsze staty, ale jest szybki, wjedzie wszędzie.
2. Krasnolud mocny, ciężko go zabić z jego przyzwoitym przyrostem i odpornością na magię, szybkość średnio-wolna.
3. Szary elf szybko wchodzi do akcji, strzela dwa razy, ale nic więcej, za łatwo zabić.
4. Srebrny pegaz( Magyar pomyliło ci się niechcący ) szybciutki, ale badziewny.
5. Ent jest powolny, ale spęta jednostki( które mogą mu oddać, lepiej by było, gdyby paraliżował jak chimera) i jest wytrzymały, przyzwoite dmg.
6. Jednorożec ma antymagię, oślepia, szybki, to nie naga, czy upiorny rycerz, ale użyteczny.
7. Złoty smok wymaga trochę kryształów, rzeczy klasyczne jak u smoka: zionięcie itd., dobre smoki są słabsze od tych złych z Lochu.
Offline
Co mógłbym opowiedzieć o tym mieście? Łączy mnie z nim sentyment, bo drugą kampanię, którą przeszedłem po ,,Niech żyje Królowa", był ,,Nowy Początek". I jest dość silnym miastem. Ale przede wszystkim cenię go za szybkość rozbudowy i bardzo dobre budynki specjalne. Same jednostki jakieś super nie są, chociaż w defensywie nie ma na nich mocnych.
Centaur Bojowy - Sauron powiedział wszystko. Jednostka użyteczna, ale gorsza od Halabardiera.
Krasnolud Bojowy 8/10 - to, co powiedział Sauron, zgadzam się z nim. Minus za mały udział w walce.
Elf 7/10 - mocny off, strzela podwójnie i jest jedynym strzelookiem w tym mieście. Niestety, szybko ginie.
Pegaz 2/10 - co tu dużo mówić? Żeby zablokować strzelców wystarczy, ale też na krótko. Jednostka tragiczna.
Ent 4/10 - tutaj już przegięli z powolnością. Jednostka bezużyteczna. Kapłan przy nim to mistrz. Przy krasnoludach nie było tak źle (w końcu 2. poz. od biedy można wykorzystać, żeby chronić elfa), ale tutaj to się nie sprawdza! Dobry w deffie, ale w walce nie bierze czynnego udziału. Na co mi aż 2 jednostki, które stoją i się nie ruszają?!
Jednoróg Bitewny 6-7/10 - przyzwoity. Zgadzam się z Sauronem. To nie czołówka, ale dość dobry.
Złoty Smok 5/10 - słaba jednostka 7poz. Po pierwsze: za drogie siedlisko(i to o wiele!). To zazwyczaj wyklucza je z gry(ja np. już nigdy ich nie buduję, chyba że nie mam co robić). Po drugie: skill, który nic nie daje, a jeszcze szkodzi (nie można rzucić uleczenia/błogosławieństwa, ale implozję jak najbardziej). Po trzecie: stosunek cena/jakość - nieopłacalny przy średnich statystykach, a ogromnej cenie siedliska i sporej samej jednostki.
Magia: do 5. poziomu, przewaga czarów powietrza.
Bohaterowie: nic specjalnego, dobrzy to np. Ivor czy ten z logistyką na start; generalnie do czołówki to oni nie należą...
Budowle specjalne: ooo, tutaj jest się czym pochwalić! Magiczny staw często bardzo pomaga, Skarbiec zwiększa naszą kasę(a jak mammy więcej bastionów, to na XL może się nawet podwoić!), no i mamy dwa polepszacze populacji. Jest też średnio przydatna fontanna fortuny.
Graal: badziew, jakich mało. Jeden z najgorszych.
Cena: Pomijając drastycznie drogie siedlisko Smoków dość tani. Należy jednak zaopatrzyć się w drewno.
Ponadto duuży plus za szybką rozbudowę.
Offline
Magyar napisał:
Zloty Smok - 9/10 (bardzo dobre staty, 250HP itp, itd...)
A przede wszystkim cena z kosmosu. Kryształy są w Bastionie najbardziej potrzebne, musisz je wydać m. in. na pegazy, a tutaj jeszcze zawrotna suma kryształów i rudy, a także sporo kasy. Siedlisko dla złotych kosztuje w sumie 30000 + 60 (!) rudy + 40 kryształu, ale to nie wszystko. Do siedliska potrzebne jest siedlisko jednorożców, które z kolei wymaga siedliska pegazów, a to ostatnie wymaga gospodarstwa elfów. Ile to daje w sumie? Za zbudowanie i ul. siedliska złotego smoka płacimy w sumie:
37500 + 15 drewna + 65 rudy + 10 klejnotów + 50 kryształów.
Jest to cena bez ulepszeń po drodze, bo razem z ulepszeniami wygląda już tak:
44000 + 25 drewna + 65 rudy + 15 klejnotów + 55 kryształów.
Tyle płacimy za jednostkę bardzo przeciętną...
Offline
Generał
Odporność złotego na poziomy 1-4 to porażka. Jak jest na 4 poziomy odporny, to nie mógł na 5? Ciągle można mu zaszkodzić np. implozją, armagedonem, doliczyć do tego ogromne koszta budowy, ilość zużytych kryształów można porównać tylko z Twierdzą, ale cyklopów nie trzeba budować, żeby mieć behemoty. Otrzymamy jednostkę niewartą swojej ceny.
Offline