Barbarzynca | 55% - 5 | |||||
Rycerz | 44% - 4 | |||||
|
Rekrut
Poruwnajmy wiec oba te miasta:
Chlop - Gobliny = 0:1, wszystko w tej grze jest lepsze od chlopow, (nawet przyrost ich nie ratuje)
Lowca - Ork Wojownik = 1:0, stawiam na Lowce, gdyz ma podwujny strzal, i jako jedyna jednostka w Zamku Rycerza potrafi strzelac, a Ork Wojownik jest strasznie powolny, i to jego glowny minus.
Weteran - Wilk = 0:1, Weteran jest malo przydatny, powolny, jedyny jego plus to, to ze ma az 9 pkt. obrony, a Wilk, jest szybszy, tanszy, jego siedlisko jest duzo tansze, obie jednostki maja tyle samo HP, lecz Wilk atakuja dwukrotnie (czy jak ktos woli, - Podwujnie)
Mistrz Miecza - Wielki Ogr = 0:1, Wielki Ogr jest chyba najlepsza (napewno w czolowce jednostek 4 poziomu) jednostka na swoim poziomie, ma ogromna sile i az 60(!) pkt. HP.
Czempion - Troll Bojowy = 1:1, Troll strzela i sie regeneruje, a Czepmion jest obok Feniksa najszybsza jednostka w grze, i jest bardzo tani, jak na swoj poziom. (prawie dwa razy tanszy niz na przyklad Troll Bojowy)
Cyklop - Krzyzowiec = 1:1, Cyklop atakuje dwa pola (tak jak smoki i feniksy) i ma 20% szans na sparalizowanie wrogiego oddzialu, ma wiecej HP i zadaje wieksze obrazenia, a Krzyzowiec ma wysokie morale, i zadaje podwujne obrazenia w walce z nieumarlymi.
Bohaterowie: 1:1
Cena:1:1
Podsumowanie:
Rycerz:5
Barbarzynca:7
Wynik: Niewiele lepsze, ale jednak lepsze, jest miasto Barbarzyncy.
Napewno macie inne zdanie, wiec licze na Wasze komentarze ;P Piszcie
Offline
Rekrut
Oba miasta nie maja jednostek latajacych, i to jest ich minus. Ale Barbarzynca nadrabia to troche tym, ze ma 2 jednostki strzelajace, i to wysokich poziomow (2 i 5) a Rycerz ma tylko Lowcow (2lvl.)
Offline
Obywatel
Hmm...
Goblin>Chłop- tutaj nie ma porównania(chłopy najgorsze z gry )
Ork=Łucznik- obaj są słabi, ork lepszy w obronie, a łucznik w ataku i jest remis
Wilk=Pikinier- tu podobnie jak u góry
Ogr=Miecznik- Obaj są dobrzy, ale nie wiem kto lepszy
Troll>Czempion- wydaje mi się, że czempion dojdzie w 2 tury, a w 1-wszej już straci 1 życie
Cyklop=Paladyn- obaj są dobrzy(cyklop oślepia, a paladyn atak x2)
Bohaterowie- Barbarzyńca=Rycerz- tutaj może być różnie, ale raczej remis
Cena- Barbarzyńca=Rycerz- oba zamki są bardzo tanie, więc jest remis
Magia- Barbarzyńca=Rycerz- te dwa zamki mają słabą magię
Suma: Barbarzyńca 9>7 Rycerz. Lepszy barbarzyńca.
Offline
Rekrut
Mistrz Miecza - Wielki Ogr, to jest wedlug Ciebie remis? - Chyba zartujesz, ogr jest niezawodny, a gdyby byl troszeczke szybszy, bylby lepszy od niejednej jednostki 5 poziomu..., toc samego HP, on ma tyle co Paladyn.
Offline
Obywatel
stasek93 napisał:
Mistrz Miecza - Wielki Ogr, to jest wedlug Ciebie remis? - Chyba zartujesz, ogr jest niezawodny, a gdyby byl troszeczke szybszy, bylby lepszy od niejednej jednostki 5 poziomu..., toc samego HP, on ma tyle co Paladyn.
Mi chodzi o to, że ogr jest za wolny, a paladyn jest lepszy. Radzę nie zapominać, że mistrz miecza atakuje x2, przez co ma x2 obrażenia.
Offline
Rekrut
Nie zawsze atakuje podwujnym atakiem ....
Offline
Obywatel
stasek93 napisał:
Nie zawsze atakuje podwujnym atakiem ....
Właśnie zawsze, tak samo jak krzyżowiec w Heroes 3(i w 2 też).
Offline
Rekrut
To najwyrazniej jestem slepy jakis, czy co.....
Offline
Obywatel
Albo ja się pomyliłem, nie wiem, może...
Offline
Rekrut
Bo ja sobie dam reke uciac, ze Mistrzowie Miecza, nie zadaja za kazdym razem podwujnego ataku, pozatym sam dzisiaj gralem zamkiem Rycerza i wiem ;P
Offline