Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#31 2009-07-30 15:36:16

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: O Behemotach

Wcale nie sa,uszkodzenia zadaja dobre,dzieki skillowi,ale 300 wytrzymalosci przy 19 punktach obrony to wcale nie tak duzo,atak tez sam w sobie nie zachwyca,nie lataja i sa szybsze jedynie od hydr(na swoim poziomie),sa raczej slabe,dlatego tanie i latwo dostepne,lecz kolejny minus jest taki,ze musi robic za 2 poziomy,bo albo sie nie ma cyklopow,albo sa bardzo pozno...


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#32 2009-07-31 10:44:31

 Eleazar

Obywatel

Skąd: Okolice Warszawy
Zarejestrowany: 2008-10-27
Posty: 874
Miasto: Lochy, Bastion
Kampania: Podziemia i Diabły
Jednostka: Czarny Smok, Złoty Smok
Bohater: Gunnar, Clancy
Magia: Ognia, Powietrza
WWW

Re: O Behemotach

GiBoN napisał:

300 wytrzymalosci przy 19 punktach obrony to wcale nie tak duzo

Dokładnie. Mniejsza obrona - jednostka szybciej traci punkty wytrzymałości. Wystarczy kilka ataków i Behemota nie ma.
No, ale cóż, Behemot obniża też obronę przeciwnika, co jest przydatną umiejętnością.
I GiBoN znów ma rację, Behemot musi robić za dwa poziomy ;D

Offline

 

#33 2009-07-31 11:55:33

marlock

Obywatel

Zarejestrowany: 2009-07-31
Posty: 13
Miasto: Loch/Forteca
Jednostka: Czarny smok/Archanioł
Bohater: Gunnar

Re: O Behemotach

hum fakt faktem że 300 hp przy takich statach dużo nie daje ale chciałbym podkreślić iż siła behemta rośnie wraz z czasem bo czym więcej mamy + do obrony jeśli chodzi o potencjalny cel tym więcej behemot zdejmie obrony i tym więcej obrażeń zada, w poźniejszej fazie gry trzeba je likwidować w pierwszej kolejności bo inaczej zrobi jesień średniowiecza z naszej armii ale na szczęście zabicie go ciężkie nie jest bo mało oborny a nawet bardzo mało

Offline

 

#34 2009-07-31 13:46:17

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: O Behemotach

Tak,ale jest powolny,ponadto,np. taka hydra moze go atakowac,bo zdejmuje kontratak,pozatym po co mi behemoty,ktore zdejmuja duzo obrony,skoro mamy 1 jednostke strzelajaca i 1 latajaca,najszybsza jednostka w tym miescie porusza sie na zaledwie 11 hexow,wiec zaczynac moze jedynie walczac z forteca,gdyby cyklopy nie byly takie drogie to pol biedy,ale,zeby futrzaki mogly nadrobic 2 oddzialy to albo musialyby miec duzo lepsze staty,albo przyrost fenixow,a w porownaniu z innymi 7 poziomowcami rowniez wypadaja cienko,bo sytuacja w ktorej dochodzi do walki 1 vs 1 jest praktycznie niemozliwa i nienalezy sie modlic,zeby wrog mial np. tylko smoki cienia...


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#35 2009-07-31 22:48:09

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: O Behemotach

Robienie za kilka jednostek jest ciężkie, szczególnie, że behemoty mają dość skromny atak ( 19) i obronę ( 19). Przydałby się im albo przyrost feniksa, albo lepsze staty. Bez tego może być ciężko. Behemoty szałowe nie są, a zmniejszanie obrony jest na tyle niebezpieczne, że potem walimy głównie behy.

Ostatnio edytowany przez Sauron (2009-07-31 22:49:13)


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#36 2009-07-31 23:34:09

Zen-Aku

Przestępca

12747603
Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 1140
Miasto: Loch
Kampania: Podziemia i diabły
Jednostka: Minotaur/Cerber
Bohater: Gunnar

Re: O Behemotach

Ich mały atak jest konsekwencją obniżania obrony - wyobrażasz sobie behemota z np. 25 ataku i jeszcze obniżającego obronę? Wtedy behemot byłby najsilniejszą jednostką 7. poziomu, dodatkowo tanio i łatwo dostępną. To że behemot ma taki atak, nie jest jego wadą, skoro taki archanioł obrony będzie miał przy uderzeniu behemota... 6 (przewaga 13 punktów ataku to bardzo dużo). Obronę ma też 19, ale za to 300 HP - oczywiście, że nie wytrzyma tyle, co czarny smok lub tytan, ale i tak wytrzyma więcej od np. arcydiabła, czy nawet złotego smoka. Zresztą jak za tak niską cenę jest to wprost wymarzona jednostka.

GiBoN napisał:

a w porownaniu z innymi 7 poziomowcami rowniez wypadaja cienko,bo sytuacja w ktorej dochodzi do walki 1 vs 1 jest praktycznie niemozliwa i nienalezy sie modlic,zeby wrog mial np. tylko smoki cienia...

Cienko? Behemoty wypadają bardzo dobrze na tle reszty 7. poziomu i są w stanie położyć każdą jednostkę z tegoż poziomu. Poza tym sam fakt istnienia na polu walki behemota odstrasza wroga od atakowania naszej armii 7. poziomem - bo jednak 9 speeda u miśka to wcale nie tak mało.

Offline

 

#37 2009-08-01 08:15:12

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: O Behemotach

Warto rzucić slow na miśki i strzelcami wytłuc. Niska obrona sprawia, że będą na ostrzał wrażliwe, a Twierdza pakuje w atak.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#38 2009-08-01 10:09:03

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: O Behemotach

Tak wypadaja slabo biorac pod uwage to,ze nie lataja,nie strzelaja,do najszybszych tez nienaleza na poziomie,staty tez maja niskie,jedynie ten skill go ratuje,oczywiscie jak juz zada dmg to konkretne .A nie wiem czy wiecej wytrzyma od zlotego smoka,moze i ma o 50 hp mniej,ale o 8 obrony wiecej,a to duzo...


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#39 2009-08-01 10:22:02

Rozbójnik

Obywatel

Zarejestrowany: 2009-03-06
Posty: 240
Miasto: Wrota Żywiołów
Jednostka: Feniks
Bohater: Monere

Re: O Behemotach

Złoty wytrzyma tyle samo lub więcej, w zależności od tego jaka jednostka atakuje.


http://images41.fotosik.pl/168/c448499217b4634b.jpg

Offline

 

#40 2009-08-03 20:08:43

Drago

Przestępca

Zarejestrowany: 2009-01-14
Posty: 305
Miasto: Inferno
Kampania: Wszystkie z Inferno
Jednostka: Arcydiabeł i Czarny Smok
Bohater: Calh

Re: O Behemotach

W zależności jaka jednostka atakuje - a gdy atakuje złotego behemot, to czy przypadkiem misiak nie wytrzyma więcej? Bo złociutkiemu zostanie bardzo mało obrony, a ponadto ciągle ma 250 HP, nie 300.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora