Wcale nie sa,uszkodzenia zadaja dobre,dzieki skillowi,ale 300 wytrzymalosci przy 19 punktach obrony to wcale nie tak duzo,atak tez sam w sobie nie zachwyca,nie lataja i sa szybsze jedynie od hydr(na swoim poziomie),sa raczej slabe,dlatego tanie i latwo dostepne,lecz kolejny minus jest taki,ze musi robic za 2 poziomy,bo albo sie nie ma cyklopow,albo sa bardzo pozno...
Offline
GiBoN napisał:
300 wytrzymalosci przy 19 punktach obrony to wcale nie tak duzo
Dokładnie. Mniejsza obrona - jednostka szybciej traci punkty wytrzymałości. Wystarczy kilka ataków i Behemota nie ma.
No, ale cóż, Behemot obniża też obronę przeciwnika, co jest przydatną umiejętnością.
I GiBoN znów ma rację, Behemot musi robić za dwa poziomy ;D
Offline
Obywatel
hum fakt faktem że 300 hp przy takich statach dużo nie daje ale chciałbym podkreślić iż siła behemta rośnie wraz z czasem bo czym więcej mamy + do obrony jeśli chodzi o potencjalny cel tym więcej behemot zdejmie obrony i tym więcej obrażeń zada, w poźniejszej fazie gry trzeba je likwidować w pierwszej kolejności bo inaczej zrobi jesień średniowiecza z naszej armii ale na szczęście zabicie go ciężkie nie jest bo mało oborny a nawet bardzo mało
Offline
Tak,ale jest powolny,ponadto,np. taka hydra moze go atakowac,bo zdejmuje kontratak,pozatym po co mi behemoty,ktore zdejmuja duzo obrony,skoro mamy 1 jednostke strzelajaca i 1 latajaca,najszybsza jednostka w tym miescie porusza sie na zaledwie 11 hexow,wiec zaczynac moze jedynie walczac z forteca,gdyby cyklopy nie byly takie drogie to pol biedy,ale,zeby futrzaki mogly nadrobic 2 oddzialy to albo musialyby miec duzo lepsze staty,albo przyrost fenixow,a w porownaniu z innymi 7 poziomowcami rowniez wypadaja cienko,bo sytuacja w ktorej dochodzi do walki 1 vs 1 jest praktycznie niemozliwa i nienalezy sie modlic,zeby wrog mial np. tylko smoki cienia...
Offline
Generał
Robienie za kilka jednostek jest ciężkie, szczególnie, że behemoty mają dość skromny atak ( 19) i obronę ( 19). Przydałby się im albo przyrost feniksa, albo lepsze staty. Bez tego może być ciężko. Behemoty szałowe nie są, a zmniejszanie obrony jest na tyle niebezpieczne, że potem walimy głównie behy.
Ostatnio edytowany przez Sauron (2009-07-31 22:49:13)
Offline
Ich mały atak jest konsekwencją obniżania obrony - wyobrażasz sobie behemota z np. 25 ataku i jeszcze obniżającego obronę? Wtedy behemot byłby najsilniejszą jednostką 7. poziomu, dodatkowo tanio i łatwo dostępną. To że behemot ma taki atak, nie jest jego wadą, skoro taki archanioł obrony będzie miał przy uderzeniu behemota... 6 (przewaga 13 punktów ataku to bardzo dużo). Obronę ma też 19, ale za to 300 HP - oczywiście, że nie wytrzyma tyle, co czarny smok lub tytan, ale i tak wytrzyma więcej od np. arcydiabła, czy nawet złotego smoka. Zresztą jak za tak niską cenę jest to wprost wymarzona jednostka.
GiBoN napisał:
a w porownaniu z innymi 7 poziomowcami rowniez wypadaja cienko,bo sytuacja w ktorej dochodzi do walki 1 vs 1 jest praktycznie niemozliwa i nienalezy sie modlic,zeby wrog mial np. tylko smoki cienia...
Cienko? Behemoty wypadają bardzo dobrze na tle reszty 7. poziomu i są w stanie położyć każdą jednostkę z tegoż poziomu. Poza tym sam fakt istnienia na polu walki behemota odstrasza wroga od atakowania naszej armii 7. poziomem - bo jednak 9 speeda u miśka to wcale nie tak mało.
Offline
Generał
Warto rzucić slow na miśki i strzelcami wytłuc. Niska obrona sprawia, że będą na ostrzał wrażliwe, a Twierdza pakuje w atak.
Offline
Tak wypadaja slabo biorac pod uwage to,ze nie lataja,nie strzelaja,do najszybszych tez nienaleza na poziomie,staty tez maja niskie,jedynie ten skill go ratuje,oczywiscie jak juz zada dmg to konkretne .A nie wiem czy wiecej wytrzyma od zlotego smoka,moze i ma o 50 hp mniej,ale o 8 obrony wiecej,a to duzo...
Offline
Obywatel
Złoty wytrzyma tyle samo lub więcej, w zależności od tego jaka jednostka atakuje.
Offline
Przestępca
W zależności jaka jednostka atakuje - a gdy atakuje złotego behemot, to czy przypadkiem misiak nie wytrzyma więcej? Bo złociutkiemu zostanie bardzo mało obrony, a ponadto ciągle ma 250 HP, nie 300.
Offline