Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#21 2011-05-18 16:30:08

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Zaklęcia podrózy

Zdarza się, ale przeważnie widać wroga z wyprzedzeniem. Bardzo przydatne na XL z wieloma kompami, nie trzeba za nimi ganiać...


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#22 2011-05-18 19:58:56

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Zaklęcia podrózy

Najlepiej łączyć miejski portal z logistyką i artefaktami ułatwiającymi ruch po terenie. Można w ten sposób łatwo i spokojnie zabezpieczyć całą mapę. Na czar nie zawsze można trafić niestety, choć na dużych mapach gdzie sporo miast prawdopodobieństwo trafienia będzie większe. Łut szczęścia, jak zwykle jest zawsze mile widziany w każdej grze.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#23 2011-05-18 20:33:27

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Zaklęcia podrózy

Po co tracić sloty na loge i ruch po terenie? Są ważniejsze skile.

Offline

 

#24 2011-05-18 21:00:31

 Visttia

Obywatel

2088082
Skąd: Archiwum X
Zarejestrowany: 2011-05-04
Posty: 74
Miasto: Loch
Kampania: Smocza Krew
Jednostka: Czarne Smoki
Bohater: Mutare
Magia: Wszelaka
WWW

Re: Zaklęcia podrózy

Jak ma się dużo bardzo trudnego terenu to się przydają.
A co tematu, to ja zazwyczaj używam lotu jeżeli się trafi lub spaceru po wodzie, ale to w skrajnych przypadkach, gdy muszę kogoś wyprzedzić zanim mi dotrze mi do zamku, a nie mam miejskiego portalu.

Offline

 

#25 2011-05-19 11:13:41

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Zaklęcia podrózy

Mi jak komp zajmie zamek to albo przez nieuwagę nie wykupiłem woja, albo nie miałem tam woja. Jak zajmie zamek to tylko ciesze się z łatwego expa.
Z czarów podróż w singlu używam tylko miejskiego portalu, to jest wywalony w kosmos czar, ale i many trochę leci na niego.

Offline

 

#26 2011-07-03 14:24:05

 Frezen

Obywatel

Zarejestrowany: 2011-07-02
Posty: 131
Miasto: Nekro/Lochy
Jednostka: Władcy mroku
Bohater: Galthran/Gunnar
Magia: Ziemia/Powietrze

Re: Zaklęcia podrózy

Moim zdaniem Wrota wymiarów i Miejski portal to najlepsze czary podróży.


"...nie ma słabych zamków,są tylko słabi gracze..."

Offline

 

#27 2011-07-03 15:33:43

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Zaklęcia podrózy

Bo tak właśnie jest -.-'. Zresztą nie bardzo masz w czym przebierać w czarach podróży, został Ci lot i bodajże chodzenie po wodzie...


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#28 2011-07-03 16:11:56

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Zaklęcia podrózy

Lot jest niby dobry, ale w praktyce nie tak często używany jak tamte dwa.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#29 2011-07-03 16:33:35

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Zaklęcia podrózy

Czasami można kompa wykiwać lotem. Przez górę i nas nie dogoniat;p

Offline

 

#30 2011-07-03 17:12:35

 Frezen

Obywatel

Zarejestrowany: 2011-07-02
Posty: 131
Miasto: Nekro/Lochy
Jednostka: Władcy mroku
Bohater: Galthran/Gunnar
Magia: Ziemia/Powietrze

Re: Zaklęcia podrózy

lotem można brać np. puszkę pandory lub artefakty nie zabijając potworka stojącego koło nich.


"...nie ma słabych zamków,są tylko słabi gracze..."

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora