Strony: 1
No i stało się! Od premiery Heroes 5 otrzymywaliśmy bardzo mało konkretnych informacji o kontynuacji serii. Niektórzy spekulanci prorokowali koniec sagi Bohaterów. Od jakiegoś czasu dostawaliśmy wiadomości o tzw. Nowej Platformie Ubistoftu, na której miałaby być osadzona gra. Minęły dwa lata. Długo przyszło nam czekać, ale warto było! Dwa dni temu, 17. sierpnia, Ubisoft OFICJALNIE zapowiedział kolejną część HoM&M!
Jak podała Jaskinia Behemota: akcja H6 ma się rozgrywać 400 lat przed historią opowiedzianą w poprzedniej edycji gry. Legendarny archanioł, który zginął podczas Wojen Starszych Ras, wraca zza grobu z zamiarem zemsty. Pod pozorem przygotowań do nadciągającej inwazji demonów, jednoczy ludność Ashanu przeciw swym starożytnym wrogom. Ale nie docenia dynastii Gryfów....
Zgodnie z zapowiedziami najnowsza część Herosów będzie połączenie strategii turowej i RPG. Zapowiada się więc sporo nowości... To najważniejsza zmiana, a poza tym: (podobno) nowe jednostki i łatwiejszy kontakt pomiędzy graczami, zdolność ich obserwowania, komunikowania się, itd.
Kolejne nowinki już wkrótce . Zapraszam do komentowania! Rozpoczyna się szał Heroes VI porównywalny do gorączki złota .
Offline
Generał
Mnie najbardziej martwi to, jak będą wyglądały zabezpieczenia. Czy Ubisoft znowu zastosuje ten swój wspaniały system od Assassin's Creed 2?
Samo łączenie strategii i erpega nie jest złe. Jako przykład mogę podać serię Spellforce, która choć w czasie rzeczywistym, łączyła oba elementy w dobry sposób.
Offline
Właśnie te zabezpieczenia prawdopodobnie okażą się największym mankamentem gry. Nowa Platforma Ubistoftu uniemożliwia grę off-line (z wyłączonym netem), a więc już sobie nie pogramy gdzieś w trasie, na lapku bez sieci, etc.
Może i mix RPG i turówki nie byłby zły, gdyby nie jeden fakt: Heroes NIE jest grą RPG i dlatego jest taki wyjątkowy. Z tego też powodu bardzo mi się nie podobają tego typu zapędy.
Ale nie tracę nadziei. Może to jednak okaże się dobra strategia. Trzeba dać Heroes VI szansę .
Offline
Generał
Można by się doczepić, że awansujący bohaterowie i wybieranie im umiejętności były z RPG, ale to szczegóły.
Ciekawe jak będą wyglądać proporcje RPG do TBS. Może 30% do 70%
Offline
30 do 70 lub 20 do 80 dla turówki to wg mnie optymalne rozwiązanie. Podobno nie zrobią "platformy" jak do Assassin's Creed 2, tylko inaczej to rozwiążą. Widać apele gracze podziałały. Ale opowiem o tym w kolejnym newsie.
Offline
Strony: 1