Baronie, to że ją mają nie oznacza, że zaraz są najsilniejsi. Mieć a umieć korzystać to są dwie różne sprawy.
Po za tym przeciwko necromancji można walczyć skutecznie, a jak mówimy o grze z botem to chyba nie ma o czym nawet rozmawiać.
Offline
Najmocniejsi mogą być wg mnie Władcy lochów, Władcy bestii, ewentualnie Barbarzyńcy, na pewno nie Rycerze śmierci. Pod względem magicznym rzeczywiście chyba Wrota prezentują się lepiej, choć z drugiej strony nekrosy zawsze wyłapią najcenniejsze zaklęcia ziemi czy powietrza, do tego dochodzi nekromancja, więc spokojnie mogą rywalizować. Dobra uwaga z tą księgą czarów, na 200% przydatna (jak ktoś gra ofc), choć z drugiej strony trzeba mieć tę książkę czym zapełnić, więc siłą rzeczy byśmy musieli budować wieżę magów, tak więc ostatecznie zyskujemy tylko te 500 sztuk złota.
Offline
Generał
Nie bardzo się z tym zgadzam, wg mnie główny styl gry Nekropolią powinien polegać na pójściu w ilość (szkielety) z domieszką jednostek elitarnych (wampiry, lisze itd.). Magia powinna skupiać się na osłabieniu jednostek wroga (np. spowolnienie jego wojsk) ze wzmocnieniem własnych (przyspieszenie). Ważna jest też konserwacja wojska (animacja martwych, nekromancja). Stąd wynika pewien mix zdolności magicznych i wojennych. Nadmierne rozpraszanie się po zdolnościach jest wadą, ale z drugiej strony nadmierna specjalizacja ogranicza gracza. Ponownie zaznaczam fakt kiepskiego balansu mocy i magii (wojownicy>magowie blablabla).
Nekropolia niekoniecznie musi zabijać od razu, powinna być przede wszystkim bardzo trudna do zabicia. Skupić się na przeżyciu swoich wrogów i zmiażdżeniu ich przytłaczającą przewagą liczebną. To założenie jest spełnione, a więc w czym problem.
Offline
To fakt, że właśnie tak wygląda i u mnie styl gry Nekropolią, ale jednak stwierdzenie, że jej bohaterowie są najlepsi w grze moim zdaniem przesadzone.
Offline
Obywatel
Nekropolia jest zabraniana na turniejach nieprzypadkowo. Bo to miasto kosi wszystkich. I wlasnie ze wzgledu na ilosc nie jakosc. Bo tak naprawde swietne sa tylko wampiry. Nawet mroczni sa slabsi od nag. A ilosc bierze sie tam tylko z nekromancji.
Offline
Baron na temat lig się nie wypowiadaj, bo w oczy boli jak się czyta. Od dawna już można grać necrosami w lidze, kiedyś necromancja służyła tylko do resetowania strat w szkieletach, teraz szczerze to nie wiem jak to wygląda. W naszej lidze raczej nic się nie zmieniło, ale teraz sporo grają z ruskimi jeżeli się nie mylę więc nie wiem, ale grać można grać od dawna.
Co do rycerzy i nag. Siłowo Naga wygrywa z rycerzem, co do tego nie ma żadnych wątpliwości. Jeżeli chodzi o grę to wypada znacznie gorzeje, wszystko przez jej speeda. Nie jest jakaś efektywna w expieniu, czy podczas bitwy tak jak rycerz.
Offline
Generał
To dobra wiadomość, bo zawsze byłem przeciw banowaniu Necro czy jakiemuś tam grzebaniu nad zdolnościami. Przypomina mi to średniowiecze by korag i palenie na stosie za nieodpowiednie poglądy.
Offline
Generał
Ładny rozstrzał poglądowy.
Na początku tematu peany pod adresem bohaterów Nekropolii.
W środku gdzieś banowanie Nekro? Co to za ankieta była? Wiem o wyrównywaniu strat, ale żeby zaraz całego skilla zaorać?
Offline
Obywatel
Gusta sie zmieniaja. Kazdy moze lubic co chce.
Offline
Ta ankieta dotyczyła, czy uznajemy w dyskusjach nekromancję. Ogólnie to wcale nie dziwię się, że były peany na rzecz nekrosów, bo w dalszym ciągu uważam, tak jak i wtedy, że są to bohaterowie wysokiej klasy. Choć najlepsi w grze niekoniecznie.
Offline