No tylko powinno się oceniać przydatność jednostek na polu walki, a nie co można z nimi zrobić.
Równie dobrze mogę napisać, że zombie są świetne, bo można je przerobić na szkielety.
Offline
Do tego ciagle zmierzam,jak oceniamy cerbera to farming nie ma nic do rzeczy,a zaletami cerbera sa glownie umiejetnosci,bo staty,hp ma takie same,dmg,przyrost i speeda nizszego,a cene wyzsza...
Offline
Eh, kłótnia jałowa
Dobra, oceńmy te jednostki normalnie.
Gryf lata. Cerber wali na 3 pola. Gryf zawsze kontratakuje. Cerber powstrzymuje kontratak. Szybkość dla Gryfa. Cena dla Gryfa. Dmg Cerber ma mniejsze, ale jako Ogar ma lepsze. Staty wyrównane, Cerber bardziej w atak. Przyrost chyba dla Gryfa. Remis/minimalne zwycięstwo Gryfa mi tu wychodzi
Offline
Rekrut
Dobra, ja już wyjaśnię dlaczego postawiłem na Cerbera.Cerber po pierwsze niweluje skill Gryfa.Po drugie ma lepszy obrazek.Gryf lata, a Jego skill niweluje się.Ma minimalnie lepsze obrażenia 3-6 do 2-5, nie wygrywa minimalnie?Cerber jeszcze wali 3 pola co się dodatkowo przydaje.
Offline
Po pierwsze powstrzymywanie kontry>stala kontra.
Po drugie dzieki 3-polowemu atakowi cerber moze zadac od 2-5(w przypadku jednego oddzialu) do 6-15(w przypadku 3 pddzialow)to wiecej niz dmg kaplana,ktory jest na 5 poziomie.
No gryf lata przez co jest bardziej mobilny,jego skille sa pomocne,ma lepsze dmg,chyba,ze cerber wyhaczy zcisniete oddzialy,jest ich wiecej i sa tansze,ja tam lubie obie jednostki .
Offline
Rekrut
Ale bardzo rzadko się zdarza, że jednostki stoją obok siebie.A jeśli tak to już z tych pierwszych poziomów.
Offline
My tu oceniamy surową siłę, King. Ja, jak już nie raz mówiłem, stawiam na Gryfa będącego wg mnie najlepszą jednostką na 3. poziomie.
Offline
King,moze i wyhaczenie 3 oddzialow jest dosc rzadkie,ale 2 oddzialy scisniete zdarzaja sie czesto,a nie ma regoly co do poziomu tych jednostek,wiekszych bredni dawno nie slyszalem,albo armia jest scisnieta,albo nie,ale nie robi sie,ze niskie poziomy moga byc scisniete,a silne juz nie -.-'.
Offline
GiBoN napisał:
King,moze i wyhaczenie 3 oddzialow jest dosc rzadkie,ale 2 oddzialy scisniete zdarzaja sie czesto,a nie ma regoly co do poziomu tych jednostek,wiekszych bredni dawno nie slyszalem,albo armia jest scisnieta,albo nie,ale nie robi sie,ze niskie poziomy moga byc scisniete,a silne juz nie -.-'.
Warto też dodać, że mając Cerberki, osłanianie strzelców [dla wroga ] nie jest takie łatwe.. Cóż, chapniemy wtedy strzelców oraz osłonę
Offline
Obywatel
Gryfy maja lepsze obrazenia sa szybsze lataja i jest ich duzo wiecej. Pod tym wzgledem wygrywaja bez porownania...
Jesli wlecisz do obcego zamku gryfami a przeciwnik po kolei je atakuje to po kazdym ataku dostaje jego jednostka ! To jest bardzo grozne...
Co do cerberow to powstrzymanie kontry jest jedna z najlepszych umiejetnosc bo przeciwnik jest atakowany i kontratakowany ale atakuje tylko raz ! Potrojne ugryzienie jest raczej malo przydatne bo mozna tak sie ustawic aby nie mogl tego wykorzystac.
Wygrywaja zatem gryfy ale cerbery sa mocne ... Gryfy wygrywaja tylko przyrostem !
Offline