Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#1 2016-10-29 07:24:47

 oumen

Obywatel

Zarejestrowany: 2016-01-12
Posty: 112
Miasto: Wrota Żywiołów i Bastion
Kampania: Ciekawa
Jednostka: Jednorożec, żywiołak burzy
Bohater: Monere/ Kyrre
Magia: ŻADNEJ MAGII!!!

wampir vs dżin

Pojedynek czołówki piszcie ja się wypowiem później


Wam się oczy otworzą kiedy mnie się zamkną. JKM
              Tylko głupi odmawia kiedy mądry prosi

Offline

 

#2 2016-11-01 07:15:50

 oumen

Obywatel

Zarejestrowany: 2016-01-12
Posty: 112
Miasto: Wrota Żywiołów i Bastion
Kampania: Ciekawa
Jednostka: Jednorożec, żywiołak burzy
Bohater: Monere/ Kyrre
Magia: ŻADNEJ MAGII!!!

Re: wampir vs dżin

Dżin jest jednostką magiczną o bdb czarach(lodowy pocisk, iluzja i pieśń pokoju)  potrafi poważnie wzmocnić armię ładu przy dużej ilości dżinów(według mnie przyrost mają zawyżony)fajnie jest zadać lodowym pociskiem ogromne obrażenia lub skopiować np. 20 tytanów. Bardzo dobra inwestycja.

Wampiry jednostka ofensywna o dobrym hp spoko obrażeniach zarąbistym ataku i obronie a jeszcze lepszych umiejętnościach(wskrzeszają się po każdym ataku) 30 wampirów potrafi sporo namieszać na polu bitwy i pozwala przeprowadzać bitwy bez strat. Mają mały przyrost ale co z tego jak mamy nekromancję na arcymistrzowskim. Wspaniała jednostka w połączeniu z 4 poziomem są potężną siłą uderzeniową wspomaganą przez duchy lub cerbery.

Ogólnie rzecz biorąc wampiry to solidna siła uderzeniowa a dżiny dobrzy czarodzieje jednak wysokie statystyki i potężna umiejętność wskrzeszania przechylają szalę zwycięstwa na stronę wampirów.

Ostatnio edytowany przez oumen (2016-11-01 07:18:59)


Wam się oczy otworzą kiedy mnie się zamkną. JKM
              Tylko głupi odmawia kiedy mądry prosi

Offline

 

#3 2016-11-01 15:47:18

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: wampir vs dżin

Nigdy nie zastanawiałem się nad ich siłowym porównywaniem, chociaż dżiny ze swoimi czarami posiadają zarówno spory potencjał ofensywny jak i porządne Utility (np. Pieśń Pokoju). Wampiry mają bardzo prostą taktykę, ale mają mniej zdrowia w porównaniu do kilku innych jednostek poziomu. Wskrzeszanie się jest jednak i bez tego okropnie silne. W trójce wampiry były nieco bardziej zrównoważone przez słabsze ogólne obrażenia (siłowo krzyżowcy ich pokonują), ale w czwórce dodatkowo biją z siłą lecącej stodoły.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#4 2016-11-01 22:11:29

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: wampir vs dżin

Sa to jednostki bardzo nierowne. Jak sie trafi wampirami na nie bedacego zywym przeciwnika to sa slabe. W wiekszosci jednak sa przepakowane. Dziny maja potezne łupnięcie magią ale trafia na smoki lub i odpornych magicznie to dno. Na smoki ich lepiej nie brac. Trudno porownac bo sa zupelnie inne. Co zreszta jest piekne w HIV. Jednostki bardzo sie roznia.

Offline

 

#5 2016-11-02 08:31:40

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: wampir vs dżin

Nekropolią bardzo nieciekawie walczy się na inne Nekro, stąd chociaż kampania Gauldotha jest fabularnym majstersztykiem, to jednak gameplay już nie był taki fajny i musiałem sobie sam urozmaicać grę przez różne kompozycje armii czy buildy bohatera. Pomyślmy, spora część czarów Śmierci nie działa na trupy, wyssanie życia wampira nie działa, pomiot nie zatruwa nieumarłych (chociaż działa na demony), a strach kościanego smoka też nie działa na nieumarłych.

Dżinami to można zawsze jednostki skopiować jeśli potrzeba kogoś do odwalenia brudnej roboty. Niestety na czarne smoczki to nie działa, tych bestii absolutnie nic nie rusza. Zdaje się, że nawet artefakty od kampanii Bohba niwelujące odporność na magię też nie działały. Może się mylę, bo dawno nie grałem. Mógłbym przysiąc, że założyłem cały komplet. Poszedłem radośnie na arenę i chciałem walnąć dezintegrację lub coś w ten deseń na smoki. A tu nic.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#6 2016-11-03 17:24:25

 oumen

Obywatel

Zarejestrowany: 2016-01-12
Posty: 112
Miasto: Wrota Żywiołów i Bastion
Kampania: Ciekawa
Jednostka: Jednorożec, żywiołak burzy
Bohater: Monere/ Kyrre
Magia: ŻADNEJ MAGII!!!

Re: wampir vs dżin

nekro vs nekro to nudne walki bo najczęściej najlepszymi zestawieniami są nieumarli na nieumarłych.

Rzeczywiście czarne smoki są nie do ruszenia nie da się zniwelować ich odporności. Jak gram chaosem to expie boha czarnoksiężnika biorę do armii same smoczki i rozpier****m pół świata Armagedonem.

Ostatnio edytowany przez oumen (2016-11-29 21:25:25)


Wam się oczy otworzą kiedy mnie się zamkną. JKM
              Tylko głupi odmawia kiedy mądry prosi

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora