Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#121 2016-09-16 09:13:54

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

Dowodzenie bym chętniej miksował z dyplomacją, w sytuacji gdy byłoby dużo mieszania miast. To cacko jest bardziej przydatne w kolejnych częściach, np. w Heroes 5 gdzie są miasta które lubią się bardziej i mniej np. Sylvan jest lepiej ustosunkowany do Przystani, niż do Inferno, stąd kary do morale są odpowiednio mniejsza i większa. W Heroes 3 sprawa jest o wiele prostsza. Tak jak napisałem 3 lata temu, jednolite wojsko to +1 morale, dwie frakcje to 0 morale, trzy to dopiero -1. Wyjątkiem są nieumarli, oni razem dają -2 (za bycie drugim miastem i nieumarłym).

Szanse są %, jeśli ktoś ma farta i wataha jego kuszników "zamoraluje" z 2-3 razy pod rząd, to będzie dowodzenie wychwalał pod niebiosa.
Sam nigdy nie byłem jakimś strasznym fanem dowodzenia, ale biorąc pod uwagę inne skille, ta zdolność jest w idealnym środku. Kategoria: sytuacyjna.
Sytuacyjnie przydatny bywał też mistycyzm, kiedy czarów rzuca się dużo i swoje kosztują. Odległości do miast są spore, a studni coś okolica poskąpiła. Możecie powiedzieć, wrócić do miasta Miejskim Portalem, ale potem znowu trzeba biec całą drogę. Gdy czas jest na wagę złota, mistycyzm pomoże - w Heroes 2 to była autentycznie przydatna zdolność.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#122 2016-09-16 16:53:17

 Obertyn29

Przybysz

Zarejestrowany: 2016-09-10
Posty: 29
Miasto: Forteca/Twierdza/Zamek/Nekro
Jednostka: Namiot medyka
Bohater: Jabarkas/Isra
Magia: Ziemi

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

Na początku chciałbym podkreślić, że  kolejność podania moich ulubionych umiejętniści była przypadkowa.
Jeśli chodzi łucznictwo to ja gram prawie wyłącznie frakcjami które mają dwóch/trzech strzelców to powinniście zrozumieć czemu zawsze wybieram tą umiejętność.
Czemu inteligencja odpada. Bo magik ze mnie słaby i wogóle na dłuższą mete odporność się  bardziej przydaje.
A jeśli chodzi o morale i szczęście to wiele osób pisze "morale i szczęście są niepotrzebne gdyż zabierają cenne miejsce a wogóle od tego są artefakty" tyle że KIJ MA DWA KOŃCE ! Artefakty dodające szczęście i morale zabierają cenne miejsce lepiej wziąć umiejętność.
Oczywiście żartuję ale gdy nie mam artefaktów dodających S i M to bez wahania biore
A jeśli chodzi o odporność to jest to całkiem przydatna umiejętność ktora w przeciwieństwie do M i S nie ma ograniczeń eięc można łączyć z arrefaktami.


"Kropla miłości znaczy więcej niż ocean rozumu" - Blaise Pascal

Offline

 

#123 2016-09-17 13:57:55

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

Osobiście odradzam branie Szczęścia, nie jest ono niezbędne do zwycięstwa, a artefakty dość powszechne. Jedna z gorszych opcji. Dowodzenie trochę lepsze, ale i tak warto ten slot poświęcić na jakąś Inteligencję czy Znajdowanie drogi, ewentualnie drugą magię.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#124 2016-09-17 15:06:03

 Obertyn29

Przybysz

Zarejestrowany: 2016-09-10
Posty: 29
Miasto: Forteca/Twierdza/Zamek/Nekro
Jednostka: Namiot medyka
Bohater: Jabarkas/Isra
Magia: Ziemi

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

Na pewno w heroes 2 szczęście miało o wiele większą wartość. W dwójce było o wiele mniej umiejętności do wyboru co sprawiało szczęście zyskiwało na wartości. W trójce doszło wiele nowych ciekawych umiejętności ale nie zwiększyła sie liczba dostępnych miejsc na umiejętności. Ale mimo to uważam że szczęście nie jest aż tak złą umiejętnością...
Po pierwsze szczęście daje szanse (jak ma sie na poz. 3 to aż 25%) na zadanie aż dwukrotnie większych obrażeń, taki atak zadaję tylko 30% więcej... ale ktoś pewnie sie przyczepi i powie "ale atak działa zawsze a szczęście nie" no tak zgadza się ale atak działa tylko wtedy gdy atakują jednostki piesze a szczęśliwcami mogą być również strzelcy.
Ludzie też piszą że nie trzeba mieć szczęścia gdyż artefakty dodają szczęście, ale przecież artefakty dodające szczęście też zabierają miejsce o czym zresztą pisałem już wcześniej ja i chyba Sauron.
Na koniec chciałbym podkreślić jedną bardzo ważną rzecz: w ulubionych umiejętnościach napisałem: odporność/szczęście/dowodzenie A NIE SAMO SZCZĘŚCIE, czyli że jeśli mam na przykład znak odwagi to bez wahania biore Odporność/jakąś magie.
Jeśli chodzi o znajdywanie drogi to dla mnie spoko ale mi logistyka wystarczy
A inteligencja jest dla mnie mało przydatną umiejętnością nie tylko w późnej ale W KAŻDEJ FAZIE GRY.
Początek gry: mamy mało many ale słabe mało kosztowne zaklęcia.
Końcówka gry: możeky rzucać potężne i drogie zaklęcia ale mamydużo punktów many że aż nie wiemy co z tą maną zrobić

Ostatnio edytowany przez Obertyn29 (2016-09-17 15:07:35)


"Kropla miłości znaczy więcej niż ocean rozumu" - Blaise Pascal

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora