Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#1 2015-04-17 21:37:16

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Epickie Starcia

Epickie Starcia to zbiorcza seria debat na temat poszczególnych miast Heroes 3 oraz pojedynków pomiędzy nimi. Od zarania dziejów toczą się ożywione rozmowy między graczami, w których padają różnorakie argumenty za i przeciw poszczególnym frakcjom. Ocenia się zamki kompleksowo, pod różnymi kątami, wymieniając plusy i minusy oraz ważąc istotę danego elementu. Na naszym forum takich debat toczyło się dotąd bardzo dużo i wszystko wskazuje na to, że wciąż jest o czym rozmawiać. Stąd też w ramach Projektu ,,Odświeżenie" uznaliśmy, że warto wskrzesić niegdyś gorące rozmowy, aby na pewne aspekty spojrzeć z innej perspektywy, a zarazem zachęcić użytkowników do uczestnictwa w tych dyskusjach. Ponadto warto uporządkować wątki, a także ułatwić graczom dostęp do podstawowych danych na temat miast poprzez zamieszczenie ich na forum.

W tym temacie zamieszczam małe kompendium, zawierające najważniejsze dane dotyczące frakcji Heroes 3 wraz z odnośnikami do tematów na ich temat oraz poszczególnych pojedynków.

Tematy odświeżone w ramach projektu (tj. takie, gdzie wznowiono dyskusje) będą tagowane skrótem [ES] od nazwy Epickie Starcia.

Życzę wszystkim udanych, kulturalnych i wartościowych starć na argumenty, a także powodzenia w grze!

Wybierz miasto, aby przeczytać jego charakterystykę:

http://heroes.egildia.pl/wp-content/uploads/2015/04/zamek.gif http://heroes.egildia.pl/wp-content/uploads/2015/04/bastion.gif http://heroes.egildia.pl/wp-content/uploads/2015/04/forteca.gif
http://heroes.egildia.pl/wp-content/uploads/2015/04/inferno.gif http://heroes.egildia.pl/wp-content/uploads/2015/04/nekropolia.gif http://heroes.egildia.pl/wp-content/uploads/2015/04/lochy.gif
http://heroes.egildia.pl/wp-content/uploads/2015/04/twierdza.gif http://heroes.egildia.pl/wp-content/uploads/2015/04/cytadela.gif http://heroes.egildia.pl/wp-content/uploads/2015/04/wrotazywiolow.gif



----

Niniejsze opracowanie jest tylko swego rodzaju "pomocą naukową", która ma posłużyć skorzystaniu z podstawowych informacji o miastach w dyskusji bez konieczności szukania w innych miejscach. W żadnym wypadku nie aspiruje do miana pełnego kompendium wiedzy na ten temat. Opisy są mojego autorstwa, ich celem jest przekazanie jak najbardziej suchych faktów w celu nienakierowywania innych na konkretne wnioski (również bohaterowie wymienieni w opisach są tylko i wyłącznie przykładowi, a nie "najlepsi" czy "ulubieni").



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#2 2015-04-17 21:43:42

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Epickie Starcia

http://heroes.egildia.pl/wp-content/uploads/2015/04/zamek-preview.jpg


ZAMEK


Zamek – miasto ludzi, z wyglądu przypominające średniowieczny fort (budowle, bohaterowie, większość jednostek).
W armii Zamku znajdziemy dwie jednostki strzelające (Kusznik, Kapłan) i dwie latające (Archanioł, Gryf Królewski). Ponadto Halabardnicy posiadają 10pkt HP i najwięcej obrony na 1. poz. Wojska tutaj mają umiejętności specjalne wspomagające głównie wartość ataku (Kusznicy i Krzyżowcy – podwójny atak, Czempion – szarża, Gryf Królewski – stały kontratak), chociaż są też nieliczne zdolności defensywne (Kapłan – brak ograniczeń w walce wręcz, Halabardnicy – odporność na szarżę). Co więcej Archanioł posiada bardzo charakterystycznego skilla – wskrzeszenie poległych jednostek. Anioły nienawidzą Diabłów (i odwrotnie), co daje im +50% ataku podczas walki z owymi stworzeniami.
Miasto to nie należy do najtańszych. Przede wszystkim potrzebuje sporo drewna i kamieni (tu pomaga trochę Magazyn Zasobów dostarczający 1 szt. drewna i kamienia dziennie, więc warto się w niego zaopatrzyć przed tworzeniem np. Areny Walk). Jeśli chodzi o surowce cenne, to schodzą one dopiero przy budowie Klasztoru (5poz.), a potem Portalu Chwały (7poz.). Są jednak dobrze rozłożone i nie powinno być większych problemów z ich pozyskaniem.
Każda rasa posiada charakterystyczne budowle specjalne. W Zamku są to: Stajnie (zwiększające szybkość bohatera), Bractwo Miecza (+2 do morale garnizonu broniącego miasto), Stocznia (budowa okrętów) i Latarnia Morska (zwiększająca szybkość okrętów). Niestety, dwie ostatnie są dostępne tylko wtedy, gdy miasto leży bezpośrednio nad wodą, czyli bardzo rzadko. Mamy tu też Bastion Gryfów zwiększający przyrost Gryfów o 3.
Bohaterowie dzielą się tutaj na Rycerzy i Kleryków. Ważną cechą, do której należy dostosować strategię, jest zdolność dowodzenia na start u każdego Rycerza. Nie mamy tu żadnego herosa z Logistyką na początek (chociaż mają wysoką szansę na pozyskanie jej w trakcie gry). Ważnymi postaciami są rycerz Sir Mullich (+1 szybkości dla jednostek) oraz kleryk Loynis (Modlitwa). Ich uważa się za najlepszych w mieście.
Tutejsza Kuźnia produkuje Balisty.
Gildia Magów sięga w Zamku poziomu 4. Przeważa Magia Wody, a więc czary wspomagające.
Sanktuarium Graala jest Kolos. Dodaje on +2 morale do wszystkich bohaterów dowodzonych przez gracza.

Jednostki:
1. Pikinier --> Halabardnik
2. Łucznik --> Kusznik
3. Gryf --> Gryf Królewski
4. Zbrojny --> Krzyżowiec
5. Mnich --> Kapłan
6. Kawalerzysta --> Czempion
7. Anioł --> Archanioł

Bohaterowie:
+ Rycerz (wojownik)
+ Kleryk (mag)

Budynki dodatkowe: Stajnie, Bractwo Miecza, Stocznia, Latarnia Morska, Bastion Gryfów
Magia: 4 poziomy gildii
Graal: Kolos (+2 morale wszystkich bohaterów gracza)


----

Temat główny o mieście: Zamek
Zamek w pojedynkach:
+ Zamek vs. Loch
+ Zamek vs. Nekropolia
+ Zamek vs. Cytadela
+ Zamek vs. Forteca
+ Zamek vs. Inferno
+ Zamek vs. Bastion
+ Zamek vs. Wrota Żywiołów
+ Zamek vs. Twierdza



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#3 2015-04-17 21:49:31

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Epickie Starcia

http://heroes.egildia.pl/wp-content/uploads/2015/04/bastion-preview.jpg


BASTION


Bastion – miasto mitycznych leśnych stworzeń o przyjaznym wyglądzie i kojącej muzyce.
Znajdziemy tu dwie jednostki latające (Srebrny Pegaz, Złoty Smok) i tylko jedną strzelającą (Wysoki Elf). Centaury Bojowe jako jedyna jednostka 1poz. zajmuje 2 hexy. Krasnoludzcy Wojownicy i Enty to typowe jednostki defensywne (niska szybkość, wysokie HP i obrona). Żołnierze Bastionu posiadają różnorakie zdolności specjalne o uniwersalnym zastosowaniu. Krasnoludzki Wojownik posiada aż 40% odporności na czary, Wysoki elf strzela podwójnie, Ent paraliżuje zaatakowane jednostki nieprzyjaciela, a Jednorożec oślepia i rzuca Rozproszenie. Aż dwie jednostki mają odporność na czary (Srebry Pegaz na wszystkie, Złoty Smok na poz. 1-4).
Miasto stosunkowo tanie w złocie. Ale mogą pojawić się kłopoty z drewnem, którego potrzeba praktycznie cały czas. Kryształ i Kamień ważne są dopiero przy budowie Smoczych Urwisk (toteż Magazyn Zasobów niezbyt pomaga), natomiast Klejnoty idą na Magiczną Polanę. Mimo wszystkich możliwych problemów Bastion jest stosunkowo szybki do rozbudowy.
Otrzymujemy do dyspozycji 3 budowle specjalne: Magiczny Staw przynoszący co tydzień losową liczbę bogactw, Fontannę Fortuny dodającą +2 szczęścia dla garnizonu broniącego miasto i Skarbiec przynoszący 10% złota posiadanego przez gracza 7 dnia każdego tygodnia. Dodatkowo Gildia Górnicza zwiększa przyrost Krasnoludów o 4, a Zagajnik populację Entów o 2.
Herosi Bastionu dzielą się tutaj na Łowców i Druidów. Co można o nich powiedzieć? Aż 3 posiada na start Odporność, a innych 3 Łucznictwo. Postaciami najczęściej kojarzonymi z tym miastem są Łowcy Ivor (elfy) i Mephala (Płatnerstwo).
W tym mieście w Kuźni możemy nabyć Namiot Medyka.
Gildia Magów sięga w Zamku poziomu 5. Przeważa Magia Ziemi i Powietrza, czyli czary ofensywne.
Sanktuarium Graala jest Duchowy Strażnik dodający +2 szczęścia dla wszystkich bohaterów.

Jednostki:
1. Centaur --> Centaur Bojowy
2. Krasnolud --> Krasnoludzki Wojownik
3. Elf --> Wysoki Elf
4. Pegaz --> Srebrny Pegaz
5. Drzewiec --> Ent
6. Jednorożec --> Jednorożec Bitewny
7. Zielony Smok --> Złoty Smok

Bohaterowie:
+ Łowca (wojownik)
+ Druid (mag)

Budynki dodatkowe: Magiczny Staw, Fontanna Szczęścia, Skarbiec, Gildia Górnicza, Zagajnik
Magia: 5 poziomów gildii
Graal: Duchowy Strażnik (+2 szczęścia wszystkich bohaterów gracza)


----

Temat główny o mieście: Bastion
Zamek w pojedynkach:
+ Bastion vs. Twierdza
+ Bastion vs. Zamek
+ Bastion vs. Cytadela
+ Bastion vs. Wrota Żywiołów
+ Bastion vs. Nekropolia
+ Bastion vs. Forteca
+ Bastion vs. Loch
+ Bastion vs. Inferno



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#4 2015-04-17 21:54:34

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Epickie Starcia

http://heroes.egildia.pl/wp-content/uploads/2015/04/forteca-preview.jpg


FORTECA


Forteca– siedziba magów, ich tworów oraz magicznych istot, o śnieżnym, mroźnym klimacie. Fabularny sojusznik Erathii, Cesarstwo Bracaduum wsparło Katarzynę Ironfist w odsieczy dla królestwa.
Jest to miasto posiadające aż 3 jednostki strzelające (Większy Gremlin – jako jedyny na poz. 1, Arcymag i Tytan – jako jedyny na poz. 7) oraz 2 latające (Obsydianowy Gargulec, Większy Dżin). Armia ma dużo umiejętności związanych z czarami. Żelazne Golemy – zmniejszają obrażenia zadawanie zaklęciami (75%). Arcymagowie zmniejszają koszta czarów. Tytan jest odporny na czary umysłu, zaś Wielki Dżin – rzuca losowe czary wspomagające. Oprócz tych skili Tytan i Arcymag nie posiadają ograniczeń w walce wręcz, natomiast Naga Królewska powstrzymuje kontratak. Dżiny nienawidzą Ifrytów (i odwrotnie), co daje im +50% ataku podczas walki z nimi.
Forteca to jedno z najdroższych miast w grze (jeśli nie najdroższe). Pożera spore ilości wszystkich surowców. Najwięcej schodzi Klejnotów (głównie na Świątynię Obłoków). Ten też surowiec dostarcza Magazyn Zasobów. Złoto również może stać się problemem. Należy więc bardzo rozważnie budować siedliska.
W tym mieście otrzymujemy do dyspozycji następujące struktury specjalne: Sprzedawca Artefaktów, Biblioteka (dodatkowe czary dla Gildii Magów), Ściana Wiedzy (+1 wiedzy dla bohatera odwiedzającego), Strażnica (odkrywa pobliskie tereny) oraz Kaplica (+4 gargulce tygodniowo).
Herosi Fortecy podzieleni są na Alchemików i Czarodziejów. Ważną cechą jest umiejętność Nauki Czarów u prawie każdego bohatera. Do najsłynniejszych należą Alchemik Fafner (Nagi) i Czarodziej Solmyr (Łańcuch Piorunów).
Kuźnia dostarcza Wozy z Amunicją.
To miasto jest do cna przesycone magią. Gildia Magów sięga oczywiście do 5. poziomu. Biblioteka dostarcza do niej dodatkowych zaklęć. No i, jak już mówiłem, wiele stworzeń posiada skille związane z magią.
Tutejsze Sanktuarium Graala to Podniebny Galeon. Odkrywa on całą mapę oraz dodaje +15 wiedzy bohaterowi dowodzącemu garnizonem na czas oblężenia.

Jednostki:
1. Gremlin --> Większy Gremlin
2. Marmurowy Gargulec --> Obsydianowy Gargulec
3. Kamienny Golem --> Żelazny Golem
4. Mag --> Arcymag
5. Dżin --> Większy Dżin
6. Naga --> Naga Królewska
7. Gigant --> Tytan

Bohaterowie:
+ Alchemik (wojownik)
+ Czarodziej (mag)

Budynki dodatkowe: Sprzedawca Artefaktów, Biblioteka, Ściana Wiedzy, Strażnica, Kaplica
Magia: 5 poziomów gildii
Graal: Podniebny Galeon (odkrywa całą mapę, +15 wiedzy garnizonu)


----

Temat główny o mieście: Forteca
Zamek w pojedynkach:
+ Forteca vs. Loch
+ Forteca vs. Cytadela
+ Forteca vs. Nekropolia
+ Forteca vs. Wrota Żywiołów
+ Forteca vs. Bastion
+ Forteca vs. Inferno
+ Forteca vs. Twierdza
+ Forteca vs. Zamek



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#5 2015-04-17 22:03:01

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Epickie Starcia

http://heroes.egildia.pl/wp-content/uploads/2015/04/inferno-preview.jpg


INFERNO


Inferno – miasto diabłów, demonów i innych mieszkańców piekieł.
Znajdziemy tutaj 2 jednostki latające (Sułtański Ifryt, Arcydiabeł) i tylko jedną strzelającą (Magog). Resztę armii stanowi piechota. Chowańce kradną przeciwnikowi 1 pkt many na turę. Magog atakuje kulą ognia (niszczy również swoich!), Cerber posiada trzypolowy atak i powstrzymuje kontrę. Czarci Lord natomiast przywołuje z ciał poległych jednostek demony (ilość zależna od liczby Czartów). Sułtańskie Ifryty są odporne na czary magii ognia i mają Tarczę Ognia. Zaś Arcydiabły – powstrzymują kontratak i ujmują -1 punkt szczęścia wrogowi. Diabły nienawidzą aniołów, zaś Ifryty dżinów (i odwrotnie), co daje im +50% siły ataku podczas walki z tymi jednostkami.
Jak stoi sprawa z ceną? Głównym materiałem budulcowym jest tutaj Kamień. Rtęć – dostępna w Magazynie Zasobów – potrzebna jest tylko do Przeklętego Pałacu, ale za to w olbrzymich ilościach. Poza tym troszeczkę na inne budowle. Generalnie Magazyn Zasobów okazuje się nieprzydatny.
Inferno otrzymuje do dyspozycji jako budowle specjalne: Chmury ognia i siarki (+2 mocy dla bohatera w garnizonie miasta podczas oblężenia), Bractwo Ognia (+1 mocy) i Wrota Wymiarów (przenoszenie wojsk do innych miast, w których owa struktura również jest zbudowana). Dodatkowe Narodzisko zwiększa populację Chowańców o 8.
Bohaterowie dzielą się tutaj na Demony i Heretyków.
W Inferno Kuźnia produkuje Wozy z Amunicją.
Gildia Magów sięga w Zamku poziomu 5. Podstawa to magia ognia
Sanktuarium Graala jest Bóstwo Ognia. Powoduje on, że każdy tydzień jest tygodniem Chochlika.

Jednostki:
1. Chochlik --> Chowaniec
2. Gog --> Magog
3. Piekielny Ogar --> Cerber
4. Demon --> Rogaty Demon
5. Czart --> Czarci Lord
6. Ifryt --> Sułtański Ifryt
7. Diabeł --> Arcydiabeł

Bohater:
+ Demon (wojownik)
+ Heretyk (mag)

Budynki dodatkowe: Chmury ognia i siarki, Bractwo Ognia, Wrota Wymiarów, Narodzisko
Magia: 5 poziomów gildii
Graal: Bóstwo Ognia (każdy tydzień tygodniem chochlika)


----

Temat główny o mieście: Inferno
Zamek w pojedynkach:
+ Inferno vs. Wrota Żywiołów
+ Inferno vs. Zamek
+ Inferno vs. Nekropolia
+ Inferno vs. Forteca
+ Inferno vs. Bastion
+ Inferno vs. Cytadela
+ Inferno vs. Loch
+ Inferno vs. Twierdza



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#6 2015-04-17 22:09:34

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Epickie Starcia

http://heroes.egildia.pl/wp-content/uploads/2015/04/nekropolis-preview.jpg


NEKROPOLIA


Nekropolis – miasto nieumarłych, przesycone do cna śmiercią i nekromancją.
Posiada 3 jednostki latające (Upiór, Wampirzy Lord, Upiorny Smok), ale tylko jedną latającą – Arcylicza. Cała armia z tego miasta jest odporna na Klątwę i Falę Śmierci, a wrażliwa na Zniszczenie Nieumarłych. Jakie mamy tu zdolności specjalne? Zombie zatruwa przeciwnika, Upiór kradnie manę i regeneruje rany, Wampirzy Lord powstrzymuje kontratak i wysysa życie z atakowanej jednostki, wskrzeszając swoje oddziały. Arcylicz atakuje Trującą Chmurą, Upiorny Rycerz zadaje podwójne obrażenia i rzuca Klątwę podczas ataku, Upiorny Smok postarza ofiarę.
Tutaj właściwie nie trzeba się przez dłuższy czar martwić o inne surowce, aniżeli Drewno i Kamień (które produkuje na szczęście Magazyn Zasobów). Schodzą w dość dużych ilościach. Jeśli chodzi o inne zasoby, to 10 Klejnotów i Kryształów potrzeba na ul. Dworek, 15 uncji siarki wymaga budowa Mauzoleum wraz z ulepszeniem. Sale Ciemności wymagają drobnych ilości wszystkich surowców, podobnie Smocza Krypta, tylko nieco więcej. Ulepszenie Smoczej Krypty wymaga 20 szt. rtęci.
Necro posiada następujące struktury specjalne: Stocznia (okręty), Nekromatron (+10% nekromancji dla wszystkich bohaterów), Szkieletornia (zamiana dowolnych jednostek w szkielety), Całun Ciemności (pokrycie dymem okolic miasta) i Rozkopane Groby (+6 szkieletów tygodniowo).
Bohaterowie są tu podzieleni na Nekromantów i Rycerzy Śmierci. WSZYSCY herosi posiadają na start Nekromancję. I jest to jedyne miasto, w którym występuje. Nekromancja pozwala na wskrzeszenie określonego % poległych żołnierzy na polu bitwy w postaci szkieletów. Do najsłynniejszych bohaterów Necro należą np. Rycerz Śmierci Vokial i Nekromanta Sandro.
Kuźnia w tym mieście tworzy Namioty Medyków.
W tym mieście Gildia Magów sięga poz. 5. Przeważa magia ziemi. To jedyne miasto, w którym występują czary Fala Śmierci i Wskrzeszenie Nieumarłych.
Sanktuarium Graala w Necro jest Więzienie Dusz. Zwiększa on o 20% umiejętność nekromancji wszystkich bohaterów gracza.

Jednostki:
1. Szkielet --> Kościej
2. Ożywieniec --> Zombie
3. Zjawa --> Upiór
4. Wampir --> Wampirzy Lord
5. Lisz --> Arcylisz
6. Mroczny Rycerz --> Upiorny Rycerz
7. Kościany Smok --> Upiorny Smok

Bohaterowie:
+ Rycerz Śmierci (wojownik)
+ Nekromanta (mag)

Budynki dodatkowe: Nekromatron, Szkieletornia, Całun Ciemności, Rozkopane Groby
Magia: 5 poziomów gildii
Graal: Więzienie Dusz (+20% nekromancji wszystkich bohaterów)


----

Temat główny o mieście: Nekropolia
Zamek w pojedynkach:
+ Nekropolia vs. Twierdza
+ Nekropolia vs. Loch
+ Nekropolia vs. Inferno
+ Nekropolia vs. Bastion
+ Nekropolia vs. Zamek
+ Nekropolia vs. Wrota Żywiołów
+ Nekropolia vs. Cytadela
+ Nekropolia vs. Forteca



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#7 2015-04-17 22:10:57

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Epickie Starcia

http://heroes.egildia.pl/wp-content/uploads/2015/04/lochy-preview.jpg


LOCH


Loch – siedziba podziemnych stworów i ich panów. Miasto mroczne i tajemnicze. Fabularnie jeden z głównych antagonistów Królestwa Erathii (wojska Nighonu w porozumieniu z Eeofolem dokonały inwazji na ziemie ludzi, przeciwko nim wyruszyła Katarzyna Ironfist wraz ze swym mężem Rolandem).
Otrzymujemy tu do dyspozycji 3 jednostki latające (Harpia Wiedźma, Chimera, Czarny Smok) i 2 strzelające (Obserwator, Meduza Królewska). Na uwagę zasługuje różnorodność umiejętności specjalnych: Troglodyci – jako potwory pozbawione oczu – posiadają odporność na czar Oślepienie. Harpie Wiedźmy dostają powstrzymywanie kontrataku i powrót na miejsce po zadaniu ciosu. Obserwatorzy i Meduzy otrzymują brak ograniczeń w walce wręcz. Dodatkowo Meduza zamienia w kamień. Minotaury Królewskie zawsze mają pozytywne morale, Chimery paraliżują przeciwnika, a Czarne Smoki są odporne na wszystkie czary, ponadto zieją ogniem.
Na Loch schodzi przede wszystkim Kamień, potrzebny niemal do każdej konstrukcji. Bardzo przydatne jest także drewno. Od poziomu 6. konieczne są spore ilości siarki (którą również produkuje tutejszy Magazyn Zasobów). Do poz. 5. potrzeba też trochę klejnotów. Generalnie nie jest to miasto trudne w utrzymaniu na początku, problemy mogą pojawić się dopiero od Minotaurów. Budynki dodatkowe są dość tanie.
Istnieją tutaj następujące budowle specjalne: Wir Magii (podwojenie punktów many), Akademia Wojny (+1000 PD), Sprzedawca Artefaktów (zakup artefaktów), Portal Przyzwania (rekrutacja stworzeń z odległych siedlisk należących do gracza). Dodatkowy Czarci Krąg powiększa populację Troglodytów o 6.
Władcy Podziemi i Czarnoksiężnicy – oto klasy tutejszych bohaterów. Do najpopularniejszych herosów należą Władca Gunnar (Logistyka) oraz Czarnoksiężnik Jeddite (Wskrzeszenie).
Kuźnia w Lochu produkuje Balisty.
W tym mieście Gildia Magów sięga poz. 5. Przeważa magia ziemi.
Sanktuarium Graala w Lochu jest Strażnik Ziemi. Zwiększa on o +20 moc bohatera dowodzącego garnizonem na czas oblężenia.

Jednostki:
1. Troglodyta --> Piekielny Troglodyta
2. Harpia --> Harpia Wiedźma
3. Złe Oko --> Obserwator
4. Meduza --> Meduza Królewska
5. Minotaur --> Królewski Minotaur
6. Mantikora --> Chimera
7. Czerwony Smok --> Czarny Smok

Bohaterowie:
+ Władca Podziemi (wojownik)
+ Czarnoksiężnik (mag)

Budynki dodatkowe: Wir, Akademia Wojny, Sprzedawca Artefaktów, Portal Przyzwania, Czarci Krąg
Magia: 5 poziomów gildii
Graal: Strażnik Ziemi (+20 mocy garnizonu)


----

Temat główny o mieście: Loch
Zamek w pojedynkach:
+ Loch vs. Forteca
+ Loch vs. Cytadela
+ Loch vs. Inferno
+ Loch vs. Bastion
+ Loch vs. Twierdza
+ Loch vs. Nekropolia
+ Loch vs. Wrota Żywiołów
+ Loch vs. Zamek



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#8 2015-04-17 22:18:16

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Epickie Starcia

http://heroes.egildia.pl/wp-content/uploads/2015/04/twierdza-preview.jpg


TWIERDZA


Twierdza – ostoja barbarzyńców. Miasto goblinów, ogrów, cyklopów i ich stworzeń.
Miasto całkowicie skupione na ataku. Kosztuje to niską obronę i liczbę HP żołnierzy. Mamy tu tylko jedną jednostkę latającą (Ptak Gromu), ale za to dwie strzelające (Uruk, Cyklop Królewski). Wilczy Rycerze atakują dwa razy na turę, Ptaki Gromu zsyłają ,,grom z jasnego nieba”, czyli rzucają czar Błyskawica na atakowaną jednostkę. Ogry Szamani mogą rzucić zaklęcie Żądza Krwi na którąś z jednostek w armii. Cyklopy Królewskie kruszą mury. Zaś Starożytne Behemoty zmniejszają obronę atakowanego stworzenia aż o 80%. Gobliny nie mają żadnych umiejętności specjalnych, stanowią klasyczne mięso armatnie.
Jedno z najtańszych miast. W dodatku szybkie w rozbudowie: często już w 1. tygodniu mamy szansę zbudować siedlisko Behemotów. Właściwie cały czas potrzebne są jedynie Kamień i Drewno (które w dodatku produkuje Magazyn Zasobów). Dopiero od Groty Cyklopów następuje nagłe zapotrzebowanie na Kryształ. Należy więc uzbroić się też w ten surowiec.
Otrzymujemy do dyspozycji 3 budowle specjalne: Gildię Najemników (pozwalającą na sprzedaż jednostek), Podziemny Tunel (pozwalający na ucieczkę z miasta w czasie oblężenia) i Sale Valhalli (+1 ataku dla bohatera). Dodatkowa Chata powiększa przyrost Goblinów o 8.
Bohaterowie tutaj podzieleni są na klasy: Barbarzyńca i Mag Bitewny. Każdy Barbarzyńca otrzymuje na start umiejętność Skuteczność Ataku. Najpopularniejszymi bohaterami w mieście są Barbarzyńca Crag Hack(Atak) i Mag Bitewny Dessa (Logistyka).
W tym mieście w Kuźni możemy nabyć Wóz z Amunicją, a po wybudowaniu dodatkowej struktury również Balistę.
Gildia Magów sięga w Twierdzy poziomu 3. Nie jest to typ miast magicznych. Głównie występują tu czary magii ziemi.
Sanktuarium Graala jest Pomnik Wodza, który dodaje +20 ataku dla bohatera dowodzącego garnizonem na czas oblężenia.

Jednostki:
1. Goblin --> Hobgoblin
2. Wilczy Jeździec --> Wilczy Rycerz
3. Ork --> Uruk
4. Ogr --> Ogr Szaman
5. Rok --> Ptak Gromu
6. Cyklop --> Cyklop Królewski
7. Behemot --> Starożytny Behemot

Bohaterowie:
+ Barbarzyńca (wojownik)
+ Mag Bitewny (mag)

Budynki dodatkowe: Gildia Najemników, Podziemny Tunel, Sale Valhalli, Chata
Magia: 3 poziomy gildii
Graal: Pomnik Wodza (+20 ataku garnizonu)


----

Temat główny o mieście: Twierdza
Zamek w pojedynkach:
+ Twierdza vs. Bastion
+ Twierdza vs. Cytadela
+ Twierdza vs. Loch
+ Twierdza vs. Forteca
+ Twierdza vs. Wrota Żywiołów
+ Twierdza vs. Nekropolia
+ Twierdza vs. Zamek
+ Twierdza vs. Inferno



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#9 2015-04-17 22:21:47

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Epickie Starcia

http://heroes.egildia.pl/wp-content/uploads/2015/04/cytadela-preview.jpg


CYTADELA


Cytadela – siedziba bagiennych stworzeń. Miasto Wiedźm i Władców Bestii.
Miasto całkowicie defensywne. Jednostki mają dużo obrony i HP, ale za to niski atak i obrażenia. Mamy tu dwie jednostki latające – Ważkę i Wiwernę i niestety tylko jednego strzelooka - reptiliona. Gnolle oraz jaszczuroludzie nie posiadają żadnych skillów specjalnych. Smocza Ważka swoim uderzeniem rozprasza wszystkie pozytywne czary ze swojej ofiary oraz rzuca Osłabienie. Bazyliszki zamieniają w kamień, Gorgony Większe zabijają wzrokiem, wiwerny zatruwają ofiarę. Hydry Chaosu natomiast nie tylko powstrzymują kontratak, ale również atakują 6 pól na raz.
Miasto bardzo tanie i łatwe w rozbudowie. Cały czas potrzebne są głównie Kamień i Drewno (które w dodatku produkuje Magazyn Zasobów). Poza tym potrzebne jest sporo siarki i rtęci, głównie na Staw Hydr.
Otrzymujemy do dyspozycji budowle specjalne: Wilcze Doły i Obelisk dodające ataku i obrony garnizonowi miasta, Sanktuarium (+1 obrony na stałe dla odwiedzającego) oraz Stocznię (okręty). Kwatery oficerskie powiększają o 6 populację gnoili.
Bohaterowie tutaj podzieleni są na klasy: Władca Bestii i Wiedźma. Władcy Bestii startują z Płatnerstwem. Najpopularniejszymi bohaterami w mieście są Władcy Tazar i Wystan.
W tym mieście w Kuźni możemy nabyć Namiot Medyka.
Gildia Magów sięga w Zamku poziomu 3. Miasto to nie skupia się zbytnio na magii. Górują tutaj czary kanonu wody.
Sanktuarium Graala jest Mosiężna Roślina, która dodaje +20 obrony dla bohatera dowodzącego garnizonem na czas oblężenia.

Jednostki:
1. Gnoll --> Gnoll Maruder
2. Jaszczuroczłek --> Reptilion
3. Ważka --> Smocza Ważka
4. Bazyliszek --> Bazyliszek Większy
5. Gorgona --> Wielka Gorgona
6. Wiwerna --> Wiwerna Królewska
7. Hydra --> Hydra Chaosu

Bohaterowie:
+ Władca Bestii (wojownik)
+ Wiedźma (mag)

Budynki dodatkowe: Wilcze Doły, Obelisk, Sanktuarium, Stocznia
Magia: 3 poziomy gildii
Graal: Mosiężna Roślina (+20 obrony garnizonu)


----

Temat główny o mieście: Cytadela
Zamek w pojedynkach:
+ Cytadela vs. Twierdza
+ Cytadela vs. Wrota Żywiołów
+ Cytadela vs. Bastion
+ Cytadela vs. Inferno
+ Cytadela vs. Nekropolia
+ Cytadela vs. Forteca
+ Cytadela vs. Loch
+ Cytadela vs. Zamek



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#10 2015-04-17 22:29:29

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Epickie Starcia

http://heroes.egildia.pl/wp-content/uploads/2015/04/wz-preview.jpg


WROTA ŻYWIOŁÓW


Wrota Żywiołów – miasto żywiołaków. Klimat raczej bajkowy. Trzeba przyznać, że twórcy niezbyt postarali się o dobrą grafikę. Pod tym względem Wrota wypadają fatalnie. Miasto to weszło do gry wraz z dodatkiem AB.
Co rzuca się w oczy? 2 jednostki strzelające (Żyw. Burzy, Żyw. Lodu), które jednak w nieulepszonej formie są zwykłą piechotą. Poza tym 3 oddziały latające (Rusałka, Żyw. Energii, Fenix). Warto wspomnieć o specyficznych przyrostach żołnierzy: Rusałek przybywa aż 50 tygodniowo, Fenixów 4. Zaś populacja Burzy – bardzo niska – równa poziomowi 3. (kiedy ta jednostka znajduje się na 2). Poza tym jest jeszcze jedna ważna sprawa: tutejsze fenixy są najszybszymi jednostkami w grze. Jakie umiejętności specjalne otrzymują wojska? Ulepszone formy żywiołaków rzucają czar Ochrona przed… odpowiedni do swojego żywiołu i same są odporne na czary odpowiadającemu im kanonu magii (np. żyw. Ognia na czary m. Ognia), zaś wrażliwe na zaklęcia magii kontrastującej (np. Ogień – Woda). Rusałki jako jedyne na poz. 1 powstrzymują kontratak. To samo czyni Żyw. Umysłu, który dodatkowo jest odporny na magię i atakuje wszystkich przyległych wrogów. Fenixy zaś posiadają zionięcie, odporność na ogień i możliwość odradzania się.
Wrota Żywiołów potrzebują dużo rtęci, drewna i kamienia. Poza tym reszta surowców ważna jest jednakowo. Magazyn Zasobów dostarcza rtęci.
W tym mieście otrzymujemy do dyspozycji następujące struktury specjalne: Sprzedawca Artefaktów, Magiczna Uczelnia (możliwość poznania dowolnego kanonu magii na poz. podstawowym) i Stocznia (budowa okrętów). Co więcej Ogród Życia powiększa przyrost Rusałek o 10.
Herosi są podzieleni tutaj na Wędrowców i Elementalistów. Aż 4 z nich (Wędrowcy) posiada na start Taktykę. Wszyscy Wędrowcy posiadają jako specjalizację jakiś rodzaj żywiołaka. Zaś każdy Elementalista otrzymuje na start jakąś magię za umiejętność. Najpopularniejszym bohaterem tego miasta jest Wędrowiec Monere.
W tutejszej Kuźni można nabyć Balisty.
Na pierwszy rzut oka widać, że to miasto mocno magiczne. Na Uczelni można nabyć kurs dowolnej magii, wszyscy Elementaliści dostają jakąś magię na start. Oczywiście, Gildia Magów sięga poziomu 5 i nie przeważa tutaj żaden kanon, wszystkie na równi. A ponadto Graal – Cudowna Tęcza – dodaje WSZYSTKIE czary istniejące w grze do Gildii.

Jednostki:
1. Nimfa --> Rusałka
2. Żywiołak Powietrza --> Żywiołak Burzy
3. Żywiołak Wody --> Żywiołak Lodu
4. Żywiołak Ognia --> Żywiołak Energii
5. Żywiołak Ziemi --> Żywiołak Magmy
6. Żywiołak Umysłu --> Żywiołak Magii
7. Ognisty Ptak --> Feniks

Bohaterowie:
+ Wędrowiec (wojownik)
+ Elementalista (mag)

Budynki dodatkowe: Sprzedawca Artefaków, Magiczna Uczelnia, Stocznia, Ogród Życia
Magia: 5 poziomów gildii
Graal: Cudowna Tęcza (wszystkie czary w gildii)


----

Temat główny o mieście: Wrota Żywiołów
Zamek w pojedynkach:
+ Wrota Żywiołów vs. Bastion
+ Wrota Żywiołów vs. Twierdza
+ Wrota Żywiołów vs. Zamek
+ Wrota Żywiołów vs. Loch
+ Wrota Żywiołów vs. Nekropolia
+ Wrota Żywiołów vs. Inferno
+ Wrota Żywiołów vs. Forteca
+ Wrota Żywiołów vs. Cytadela



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora