Ogłoszenie

Witamy w Królestwie

Ciekawostki Heroes 3

Właściciel karczmy szepcze Ci do ucha:

#1 2015-04-04 13:02:21

 Mathias

Król

35762222
Call me!
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6865
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Epickie Starcia

http://heroes.egildia.pl/wp-content/uploads/2015/04/lochy-preview-e1428143810129.jpg http://heroes.egildia.pl/wp-content/uploads/2015/04/VS-Icon-315x400-e1428143553658.png http://heroes.egildia.pl/wp-content/uploads/2015/04/forteca-preview-e1428143826578.jpg



LINK DO POPRZEDNIEJ DYSKUSJI: Loch vs. Forteca

LOCH


Loch – siedziba podziemnych stworów i ich panów. Miasto mroczne i tajemnicze. Fabularnie jeden z głównych antagonistów Królestwa Erathii (wojska Nighonu w porozumieniu z Eeofolem dokonały inwazji na ziemie ludzi, przeciwko nim wyruszyła Katarzyna Ironfist wraz ze swym mężem Rolandem).
Otrzymujemy tu do dyspozycji 3 jednostki latające (Harpia Wiedźma, Chimera, Czarny Smok) i 2 strzelające (Obserwator, Meduza Królewska). Na uwagę zasługuje różnorodność umiejętności specjalnych: Troglodyci – jako potwory pozbawione oczu – posiadają odporność na czar Oślepienie. Harpie Wiedźmy dostają powstrzymywanie kontrataku i powrót na miejsce po zadaniu ciosu. Obserwatorzy i Meduzy otrzymują brak ograniczeń w walce wręcz. Dodatkowo Meduza zamienia w kamień. Minotaury Królewskie zawsze mają pozytywne morale, Chimery paraliżują przeciwnika, a Czarne Smoki są odporne na wszystkie czary, ponadto zieją ogniem.
Na Loch schodzi przede wszystkim Kamień, potrzebny niemal do każdej konstrukcji. Bardzo przydatne jest także drewno. Od poziomu 6. konieczne są spore ilości siarki (którą również produkuje tutejszy Magazyn Zasobów). Do poz. 5. potrzeba też trochę klejnotów. Generalnie nie jest to miasto trudne w utrzymaniu na początku, problemy mogą pojawić się dopiero od Minotaurów. Budynki dodatkowe są dość tanie.
Istnieją tutaj następujące budowle specjalne: Wir Magii (podwojenie punktów many), Akademia Wojny (+1000 PD), Sprzedawca Artefaktów (zakup artefaktów), Portal Przyzwania (rekrutacja stworzeń z odległych siedlisk należących do gracza). Dodatkowy Czarci Krąg powiększa populację Troglodytów o 6.
Władcy Podziemi i Czarnoksiężnicy – oto klasy tutejszych bohaterów. Do najpopularniejszych herosów należą Władca Gunnar (Logistyka) oraz Czarnoksiężnik Jeddite (Wskrzeszenie).
Kuźnia w Lochu produkuje Balisty.
W tym mieście Gildia Magów sięga poz. 5. Przeważa magia ziemi.
Sanktuarium Graala w Lochu jest Strażnik Ziemi. Zwiększa on o +20 moc bohatera dowodzącego garnizonem na czas oblężenia.

Jednostki:
1. Troglodyta --> Piekielny Troglodyta
2. Harpia --> Harpia Wiedźma
3. Złe Oko --> Obserwator
4. Meduza --> Meduza Królewska
5. Minotaur --> Królewski Minotaur
6. Mantikora --> Chimera
7. Czerwony Smok --> Czarny Smok

Bohaterowie:
+ Władca Podziemi (wojownik)
+ Czarnoksiężnik (mag)

Budynki dodatkowe: Wir, Akademia Wojny, Sprzedawca Artefaktów, Portal Przyzwania, Czarci Krąg
Magia: 5 poziomów gildii
Graal: Strażnik Ziemi (+20 mocy garnizonu)

FORTECA


Forteca– siedziba magów, ich tworów oraz magicznych istot, o śnieżnym, mroźnym klimacie. Fabularny sojusznik Erathii, Cesarstwo Bracaduum wsparło Katarzynę Ironfist w odsieczy dla królestwa.
Jest to miasto posiadające aż 3 jednostki strzelające (Większy Gremlin – jako jedyny na poz. 1, Arcymag i Tytan – jako jedyny na poz. 7) oraz 2 latające (Obsydianowy Gargulec, Większy Dżin). Armia ma dużo umiejętności związanych z czarami. Żelazne Golemy – zmniejszają obrażenia zadawanie zaklęciami (75%). Arcymagowie zmniejszają koszta czarów. Tytan jest odporny na czary umysłu, zaś Wielki Dżin – rzuca losowe czary wspomagające. Oprócz tych skili Tytan i Arcymag nie posiadają ograniczeń w walce wręcz, natomiast Naga Królewska powstrzymuje kontratak. Dżiny nienawidzą Ifrytów (i odwrotnie), co daje im +50% ataku podczas walki z nimi.
Forteca to jedno z najdroższych miast w grze (jeśli nie najdroższe). Pożera spore ilości wszystkich surowców. Najwięcej schodzi Klejnotów (głównie na Świątynię Obłoków). Ten też surowiec dostarcza Magazyn Zasobów. Złoto również może stać się problemem. Należy więc bardzo rozważnie budować siedliska.
W tym mieście otrzymujemy do dyspozycji następujące struktury specjalne: Sprzedawca Artefaktów, Biblioteka (dodatkowe czary dla Gildii Magów), Ściana Wiedzy (+1 wiedzy dla bohatera odwiedzającego), Strażnica (odkrywa pobliskie tereny) oraz Kaplica (+4 gargulce tygodniowo).
Herosi Fortecy podzieleni są na Alchemików i Czarodziejów. Ważną cechą jest umiejętność Nauki Czarów u prawie każdego bohatera. Do najsłynniejszych należą Alchemik Fafner (Nagi) i Czarodziej Solmyr (Łańcuch Piorunów).
Kuźnia dostarcza Wozy z Amunicją.
To miasto jest do cna przesycone magią. Gildia Magów sięga oczywiście do 5. poziomu. Biblioteka dostarcza do niej dodatkowych zaklęć. No i, jak już mówiłem, wiele stworzeń posiada skille związane z magią.
Tutejsze Sanktuarium Graala to Podniebny Galeon. Odkrywa on całą mapę oraz dodaje +15 wiedzy bohaterowi dowodzącemu garnizonem na czas oblężenia.

Jednostki:
1. Gremlin --> Większy Gremlin
2. Marmurowy Gargulec --> Obsydianowy Gargulec
3. Kamienny Golem --> Żelazny Golem
4. Mag --> Arcymag
5. Dżin --> Większy Dżin
6. Naga --> Naga Królewska
7. Gigant --> Tytan

Bohaterowie:
+ Alchemik (wojownik)
+ Czarodziej (mag)

Budynki dodatkowe: Sprzedawca Artefaktów, Biblioteka, Ściana Wiedzy, Strażnica, Kaplica
Magia: 5 poziomów gildii
Graal: Podniebny Galeon (odkrywa całą mapę, +15 wiedzy garnizonu)

----

Powyższe zestawienie jest tylko swego rodzaju "pomocą naukową", która ma posłużyć skorzystaniu z podstawowych informacji o miastach w dyskusji bez konieczności szukania w innych miejscach. W żadnym wypadku nie aspiruje do miana pełnego kompendium wiedzy na ten temat. Opisy są mojego autorstwa, ich celem jest przekazanie jak najbardziej suchych faktów w celu nienakierowywania innych na konkretne wnioski (również bohaterowie wymienieni w opisach są tylko i wyłącznie przykładowi, a nie "najlepsi" czy "ulubieni").

Zapraszam do wypowiadania się na temat tych miast w zestawieniu.


www.mathias.egildia.pl - polityka, literatura, historia, prawo. Zapraszam!
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#2 2015-04-04 14:24:46

 Mathias

Król

35762222
Call me!
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6865
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Epickie Starcia

http://heroes.egildia.pl/wp-content/uploads/2015/04/lochy-preview-e1428143810129.jpg http://heroes.egildia.pl/wp-content/uploads/2015/04/VS-Icon-315x400-e1428143553658.png http://heroes.egildia.pl/wp-content/uploads/2015/04/cytadela-preview-e1428150139536.jpg



LINK DO POPRZEDNIEJ DYSKUSJI: Loch vs. Cytadela

LOCH


Loch – siedziba podziemnych stworów i ich panów. Miasto mroczne i tajemnicze. Fabularnie jeden z głównych antagonistów Królestwa Erathii (wojska Nighonu w porozumieniu z Eeofolem dokonały inwazji na ziemie ludzi, przeciwko nim wyruszyła Katarzyna Ironfist wraz ze swym mężem Rolandem).
Otrzymujemy tu do dyspozycji 3 jednostki latające (Harpia Wiedźma, Chimera, Czarny Smok) i 2 strzelające (Obserwator, Meduza Królewska). Na uwagę zasługuje różnorodność umiejętności specjalnych: Troglodyci – jako potwory pozbawione oczu – posiadają odporność na czar Oślepienie. Harpie Wiedźmy dostają powstrzymywanie kontrataku i powrót na miejsce po zadaniu ciosu. Obserwatorzy i Meduzy otrzymują brak ograniczeń w walce wręcz. Dodatkowo Meduza zamienia w kamień. Minotaury Królewskie zawsze mają pozytywne morale, Chimery paraliżują przeciwnika, a Czarne Smoki są odporne na wszystkie czary, ponadto zieją ogniem.
Na Loch schodzi przede wszystkim Kamień, potrzebny niemal do każdej konstrukcji. Bardzo przydatne jest także drewno. Od poziomu 6. konieczne są spore ilości siarki (którą również produkuje tutejszy Magazyn Zasobów). Do poz. 5. potrzeba też trochę klejnotów. Generalnie nie jest to miasto trudne w utrzymaniu na początku, problemy mogą pojawić się dopiero od Minotaurów. Budynki dodatkowe są dość tanie.
Istnieją tutaj następujące budowle specjalne: Wir Magii (podwojenie punktów many), Akademia Wojny (+1000 PD), Sprzedawca Artefaktów (zakup artefaktów), Portal Przyzwania (rekrutacja stworzeń z odległych siedlisk należących do gracza). Dodatkowy Czarci Krąg powiększa populację Troglodytów o 6.
Władcy Podziemi i Czarnoksiężnicy – oto klasy tutejszych bohaterów. Do najpopularniejszych herosów należą Władca Gunnar (Logistyka) oraz Czarnoksiężnik Jeddite (Wskrzeszenie).
Kuźnia w Lochu produkuje Balisty.
W tym mieście Gildia Magów sięga poz. 5. Przeważa magia ziemi.
Sanktuarium Graala w Lochu jest Strażnik Ziemi. Zwiększa on o +20 moc bohatera dowodzącego garnizonem na czas oblężenia.

Jednostki:
1. Troglodyta --> Piekielny Troglodyta
2. Harpia --> Harpia Wiedźma
3. Złe Oko --> Obserwator
4. Meduza --> Meduza Królewska
5. Minotaur --> Królewski Minotaur
6. Mantikora --> Chimera
7. Czerwony Smok --> Czarny Smok

Bohaterowie:
+ Władca Podziemi (wojownik)
+ Czarnoksiężnik (mag)

Budynki dodatkowe: Wir, Akademia Wojny, Sprzedawca Artefaktów, Portal Przyzwania, Czarci Krąg
Magia: 5 poziomów gildii
Graal: Strażnik Ziemi (+20 mocy garnizonu)

CYTADELA


Cytadela – siedziba bagiennych stworzeń. Miasto Wiedźm i Władców Bestii.
Miasto całkowicie defensywne. Jednostki mają dużo obrony i HP, ale za to niski atak i obrażenia. Mamy tu dwie jednostki latające – Ważkę i Wiwernę i niestety tylko jednego strzelooka - reptiliona. Gnolle oraz jaszczuroludzie nie posiadają żadnych skillów specjalnych. Smocza Ważka swoim uderzeniem rozprasza wszystkie pozytywne czary ze swojej ofiary oraz rzuca Osłabienie. Bazyliszki zamieniają w kamień, Gorgony Większe zabijają wzrokiem, wiwerny zatruwają ofiarę. Hydry Chaosu natomiast nie tylko powstrzymują kontratak, ale również atakują 6 pól na raz.
Miasto bardzo tanie i łatwe w rozbudowie. Cały czas potrzebne są głównie Kamień i Drewno (które w dodatku produkuje Magazyn Zasobów). Poza tym potrzebne jest sporo siarki i rtęci, głównie na Staw Hydr.
Otrzymujemy do dyspozycji budowle specjalne: Wilcze Doły i Obelisk dodające ataku i obrony garnizonowi miasta, Sanktuarium (+1 obrony na stałe dla odwiedzającego) oraz Stocznię (okręty). Kwatery oficerskie powiększają o 6 populację gnoili.
Bohaterowie tutaj podzieleni są na klasy: Władca Bestii i Wiedźma. Władcy Bestii startują z Płatnerstwem. Najpopularniejszymi bohaterami w mieście są Władcy Tazar i Wystan.
W tym mieście w Kuźni możemy nabyć Namiot Medyka.
Gildia Magów sięga w Zamku poziomu 3. Miasto to nie skupia się zbytnio na magii. Górują tutaj czary kanonu wody.
Sanktuarium Graala jest Mosiężna Roślina, która dodaje +20 obrony dla bohatera dowodzącego garnizonem na czas oblężenia.

Jednostki:
1. Gnoll --> Gnoll Maruder
2. Jaszczuroczłek --> Reptilion
3. Ważka --> Smocza Ważka
4. Bazyliszek --> Bazyliszek Większy
5. Gorgona --> Wielka Gorgona
6. Wiwerna --> Wiwerna Królewska
7. Hydra --> Hydra Chaosu

Bohaterowie:
+ Władca Bestii (wojownik)
+ Wiedźma (mag)

Budynki dodatkowe: Wilcze Doły, Obelisk, Sanktuarium, Stocznia
Magia: 3 poziomy gildii
Graal: Mosiężna Roślina (+20 obrony garnizonu)

----

Powyższe zestawienie jest tylko swego rodzaju "pomocą naukową", która ma posłużyć skorzystaniu z podstawowych informacji o miastach w dyskusji bez konieczności szukania w innych miejscach. W żadnym wypadku nie aspiruje do miana pełnego kompendium wiedzy na ten temat. Opisy są mojego autorstwa, ich celem jest przekazanie jak najbardziej suchych faktów w celu nienakierowywania innych na konkretne wnioski (również bohaterowie wymienieni w opisach są tylko i wyłącznie przykładowi, a nie "najlepsi" czy "ulubieni").

Zapraszam do wypowiadania się na temat tych miast w zestawieniu.


www.mathias.egildia.pl - polityka, literatura, historia, prawo. Zapraszam!
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#3 2015-04-04 15:26:52

 Mathias

Król

35762222
Call me!
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6865
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Epickie Starcia

http://heroes.egildia.pl/wp-content/uploads/2015/04/forteca-preview-e1428143826578.jpg http://heroes.egildia.pl/wp-content/uploads/2015/04/VS-Icon-315x400-e1428143553658.png http://heroes.egildia.pl/wp-content/uploads/2015/04/cytadela-preview-e1428150139536.jpg



LINK DO POPRZEDNIEJ DYSKUSJI: Forteca vs. Cytadela

FORTECA


Forteca– siedziba magów, ich tworów oraz magicznych istot, o śnieżnym, mroźnym klimacie. Fabularny sojusznik Erathii, Cesarstwo Bracaduum wsparło Katarzynę Ironfist w odsieczy dla królestwa.
Jest to miasto posiadające aż 3 jednostki strzelające (Większy Gremlin – jako jedyny na poz. 1, Arcymag i Tytan – jako jedyny na poz. 7) oraz 2 latające (Obsydianowy Gargulec, Większy Dżin). Armia ma dużo umiejętności związanych z czarami. Żelazne Golemy – zmniejszają obrażenia zadawanie zaklęciami (75%). Arcymagowie zmniejszają koszta czarów. Tytan jest odporny na czary umysłu, zaś Wielki Dżin – rzuca losowe czary wspomagające. Oprócz tych skili Tytan i Arcymag nie posiadają ograniczeń w walce wręcz, natomiast Naga Królewska powstrzymuje kontratak. Dżiny nienawidzą Ifrytów (i odwrotnie), co daje im +50% ataku podczas walki z nimi.
Forteca to jedno z najdroższych miast w grze (jeśli nie najdroższe). Pożera spore ilości wszystkich surowców. Najwięcej schodzi Klejnotów (głównie na Świątynię Obłoków). Ten też surowiec dostarcza Magazyn Zasobów. Złoto również może stać się problemem. Należy więc bardzo rozważnie budować siedliska.
W tym mieście otrzymujemy do dyspozycji następujące struktury specjalne: Sprzedawca Artefaktów, Biblioteka (dodatkowe czary dla Gildii Magów), Ściana Wiedzy (+1 wiedzy dla bohatera odwiedzającego), Strażnica (odkrywa pobliskie tereny) oraz Kaplica (+4 gargulce tygodniowo).
Herosi Fortecy podzieleni są na Alchemików i Czarodziejów. Ważną cechą jest umiejętność Nauki Czarów u prawie każdego bohatera. Do najsłynniejszych należą Alchemik Fafner (Nagi) i Czarodziej Solmyr (Łańcuch Piorunów).
Kuźnia dostarcza Wozy z Amunicją.
To miasto jest do cna przesycone magią. Gildia Magów sięga oczywiście do 5. poziomu. Biblioteka dostarcza do niej dodatkowych zaklęć. No i, jak już mówiłem, wiele stworzeń posiada skille związane z magią.
Tutejsze Sanktuarium Graala to Podniebny Galeon. Odkrywa on całą mapę oraz dodaje +15 wiedzy bohaterowi dowodzącemu garnizonem na czas oblężenia.

Jednostki:
1. Gremlin --> Większy Gremlin
2. Marmurowy Gargulec --> Obsydianowy Gargulec
3. Kamienny Golem --> Żelazny Golem
4. Mag --> Arcymag
5. Dżin --> Większy Dżin
6. Naga --> Naga Królewska
7. Gigant --> Tytan

Bohaterowie:
+ Alchemik (wojownik)
+ Czarodziej (mag)

Budynki dodatkowe: Sprzedawca Artefaktów, Biblioteka, Ściana Wiedzy, Strażnica, Kaplica
Magia: 5 poziomów gildii
Graal: Podniebny Galeon (odkrywa całą mapę, +15 wiedzy garnizonu)

CYTADELA


Cytadela – siedziba bagiennych stworzeń. Miasto Wiedźm i Władców Bestii.
Miasto całkowicie defensywne. Jednostki mają dużo obrony i HP, ale za to niski atak i obrażenia. Mamy tu dwie jednostki latające – Ważkę i Wiwernę i niestety tylko jednego strzelooka - reptiliona. Gnolle oraz jaszczuroludzie nie posiadają żadnych skillów specjalnych. Smocza Ważka swoim uderzeniem rozprasza wszystkie pozytywne czary ze swojej ofiary oraz rzuca Osłabienie. Bazyliszki zamieniają w kamień, Gorgony Większe zabijają wzrokiem, wiwerny zatruwają ofiarę. Hydry Chaosu natomiast nie tylko powstrzymują kontratak, ale również atakują 6 pól na raz.
Miasto bardzo tanie i łatwe w rozbudowie. Cały czas potrzebne są głównie Kamień i Drewno (które w dodatku produkuje Magazyn Zasobów). Poza tym potrzebne jest sporo siarki i rtęci, głównie na Staw Hydr.
Otrzymujemy do dyspozycji budowle specjalne: Wilcze Doły i Obelisk dodające ataku i obrony garnizonowi miasta, Sanktuarium (+1 obrony na stałe dla odwiedzającego) oraz Stocznię (okręty). Kwatery oficerskie powiększają o 6 populację gnoili.
Bohaterowie tutaj podzieleni są na klasy: Władca Bestii i Wiedźma. Władcy Bestii startują z Płatnerstwem. Najpopularniejszymi bohaterami w mieście są Władcy Tazar i Wystan.
W tym mieście w Kuźni możemy nabyć Namiot Medyka.
Gildia Magów sięga w Zamku poziomu 3. Miasto to nie skupia się zbytnio na magii. Górują tutaj czary kanonu wody.
Sanktuarium Graala jest Mosiężna Roślina, która dodaje +20 obrony dla bohatera dowodzącego garnizonem na czas oblężenia.

Jednostki:
1. Gnoll --> Gnoll Maruder
2. Jaszczuroczłek --> Reptilion
3. Ważka --> Smocza Ważka
4. Bazyliszek --> Bazyliszek Większy
5. Gorgona --> Wielka Gorgona
6. Wiwerna --> Wiwerna Królewska
7. Hydra --> Hydra Chaosu

Bohaterowie:
+ Władca Bestii (wojownik)
+ Wiedźma (mag)

Budynki dodatkowe: Wilcze Doły, Obelisk, Sanktuarium, Stocznia
Magia: 3 poziomy gildii
Graal: Mosiężna Roślina (+20 obrony garnizonu)

----

Powyższe zestawienie jest tylko swego rodzaju "pomocą naukową", która ma posłużyć skorzystaniu z podstawowych informacji o miastach w dyskusji bez konieczności szukania w innych miejscach. W żadnym wypadku nie aspiruje do miana pełnego kompendium wiedzy na ten temat. Opisy są mojego autorstwa, ich celem jest przekazanie jak najbardziej suchych faktów w celu nienakierowywania innych na konkretne wnioski (również bohaterowie wymienieni w opisach są tylko i wyłącznie przykładowi, a nie "najlepsi" czy "ulubieni").

Zapraszam do wypowiadania się na temat tych miast w zestawieniu.


www.mathias.egildia.pl - polityka, literatura, historia, prawo. Zapraszam!
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 
Rangi i tytuły
Zobacz: Komnata Prestiżu

Ludność cywilna
Włóczęga
Przybysz
Obywatel

Armia Królewska
Rekrut
Szeregowiec
Tropiciel
Wojownik
Dowództwo
Generał
Heros

Władze
Strażnik
Hetman
Król
Ranga karna
Przestępca
Nasi Sojusznicy
Zobacz: Sala Tronowa

Akademia Wojny - Heroes of Might and Magic III
Tawerna - 100% Heroes of Might and Magic.
Liga Heroes 3
Liga Heroes 5
www.disciples.pl
Strażnicy Etherii | Warlords Battlecry Forum
Wieża Magów

Zapraszamy na nasz portal gamingowy
Zobacz: e-Gidlia Graczy

e-Gildia Graczy
Odwiedź także nasz profil na Facebooku!
Motta naszych użytkowników
Zobacz: Hala Sław


Zaprzyjaźnione kanały YouTube
Kanał MJOdorczuka
I tak nie ogarniesz...

Kanał Xena
Co tu dużo mówić?



Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora