Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#41 2014-01-19 20:25:23

antomy

Przybysz

Zarejestrowany: 2014-01-19
Posty: 12

Re: Najzbędniejsze umiejętności

artyleria dobra na poczatek, sumujac wszystko zadaje 200, albo 400 dmg na ture, nie pamietam ile. Przeszkadzac nam nie moze, bo przeciez mamy nad nia kontrole, czyli nie bedzie sytuacji, ze nam np. strzeli w oslepionego goscia. jesli jednak gramy dluzej, to traci wartosc, wiekszosc jednostek rozwali ja na hita, a ona juz nie zadaje takich strat, jednak jest bardzo niedroga. Branie jej ma sens, gdzie w kuzni sprzedaja wlasnie baliste, jednym z takich miast jest zamek, do tego mamy tam christiana, choc nie wiem jak jego specjalka zwieksza dmg balisty.
mistycyzm sie moze przydac, jak niezauwazymy ze nam sie skonczyla mana, a my uzywajac wrot wymiarow dostalismy sie gdzies daleko od miasta ;d
sokoli wzrok tragedia, tak jak ktos mowil, byloby calkiem niezle, jakby uczyl wszystkich znanych przeciwnikowi czarow.
Nauka czarow - dla jakiegos bolka w zamku, moze sciagnac od maina cos dobrego. odkrywanie - tylko dla zbieracza. inteligencja - moze byc, wtedy zawsze bierzemy moc zamiast wiedzy, gdy mamy mozliwosc wyboru.
Odpornosc - nigdy nie biore, do tego rzadko mi sie trafia, jest zarezerwowana dla bastionowcow, czy co? 15% to chyba niewiele
W ogole, nie uwazacie, ze to, ze skut ataku daje nam 30% premii, a platnerz 15%, to troche nie fair? Faworyzuje to ofensywna gre. Talent magiczny dla jakiegos goscia z lochu badz fortecy moze byc od biedy, chyba, ze mowa o tym ze specjalka.
Pierwsza pomoc tez jest chyba dla klerykow tylko, slabiutka.
Co do szczescia - jak dla mnie calkiem niezle, na mistrzu fart trafia sie czesto, a na duzych mapach, czesto trafi sie cos lepszego na ten poboczny ekwipunek, niz 3 statuetki szczescia czy cos, na 5 miejsc. To samo z dowodzeniem.
Znajdowanie drogi - dobre, szczegolnie jak sie ma logistyke, wtedy wiadomo - premia jest jeszcze bardziej odczuwalna, a przeciez nie chodzimy tylko po drozkach, jak to niektorzy uwazaja.
Nawigacja jest bardzo dobra na mapy z woda, a na mapy gdzie nie ma ani troche wody, mozna smialo powiedziec, ze jest najgorszym skillem, bo nie ma nawet promila szansy, ze nam cos da. Sokoli wzrok czy cos tam moga miec ja bardzo mala, ale to zawsze wiecej, niz zero.
Balistyka moze byc dobra dla cytadeli - przy podbijaniu miast tym zamkiem, mozemy atakoawc tylko wazkami, ktore szybko padaja, i wiwernami, ktore daja rade. Jaszczury to jedyny strzelec w zamku, ktory jest jednym ze slabszych w grze. Mamy bardzo silne gorgony, i dobre hydry, ktore nie maja jak sie dostac do srodka, i zrobic tam rzezni. Tym bardziej, jest to wazne, bo jak wiadomo, cytadeli ma bonusy do obrony, wiec wazkom i wiwernom ewentualne rozwalenie armii zajmie dlugo.

Offline

 

#42 2014-01-19 21:33:36

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Najzbędniejsze umiejętności

artyleria dobra na poczatek, sumujac wszystko zadaje 200, albo 400 dmg na ture, nie pamietam ile.

Siła ciosu balisty zależy od skillów bohatera, na początku zadaje ona groszowe DMG. Właśnie ja bym powiedział, że w późniejszym etapie gry Artyleria nabiera wartości, kiedy możemy strzałką ubić kilka smoków na turę.

mistycyzm sie moze przydac, jak niezauwazymy ze nam sie skonczyla mana, a my uzywajac wrot wymiarow dostalismy sie gdzies daleko od miasta ;d

Prawda, ale jakby nie patrzeć mistycyzm regeneruje raptem kilka punktów many, więc to i tak niewielkie pocieszenie, a slot stracony .

sokoli wzrok tragedia, tak jak ktos mowil, byloby calkiem niezle, jakby uczyl wszystkich znanych przeciwnikowi czarow.

Wtedy wg mnie byłoby aż za dobre. Sokoli wzrok powinien po prostu dawać większą szansę na nauczenie się jakiegoś czaru wroga w bitwie (np. 50% na mistrzowskim). Wtedy branie go miałoby sens.

Odpornosc - nigdy nie biore, do tego rzadko mi sie trafia, jest zarezerwowana dla bastionowcow, czy co? 15% to chyba niewiele

Oj, wbrew pozorom to bardzo dużo i może nam pomóc wykaraskać się z poważnych kłopotów (szczególnie w połączeniu z artefaktami od odporności). To prawda, Łowcy mają największą szansę na zdobycie tej umiejętności (9 punktów w umownej skali porównawczej), całkiem sporą mają także Władcy i Barbarzyńcy (po 6) oraz Władcy Bestii, Rycerze Śmierci, Alchemicy i Rycerze (po 5). Magowie z reguły mają malutką okazję do zapoznania się z odpornością (w przeciwieństwie do Talentu magicznego).

W ogole, nie uwazacie, ze to, ze skut ataku daje nam 30% premii, a platnerz 15%, to troche nie fair? Faworyzuje to ofensywna gre.

Znaczy mówiąc szczerze gdyby zrównać te współczynniki, to chyba stworzylibyśmy z kolei zbyt defensywną grę. Jakby przyjrzeć się bliżej obliczeniom, jakie wykonywane są przez komputer podczas walki, to okazałoby się, że jednak te premie (30% i 15%) wbrew pozorom się równoważą. Wręcz bym powiedział, że Płatnerz daje więcej.

Pierwsza pomoc tez jest chyba dla klerykow tylko, slabiutka.

Prawda, nic specjalnego i zapycha slot. Dla kleryków, w mniejszym stopniu dla Druidów czy Czarodziejów. Co swoją drogą jest absurdalne, bo 2 z 3 tych klas nie posiada Namiotu medyka na wyposażeniu miasta macierzystego.

Co do szczescia - jak dla mnie calkiem niezle, na mistrzu fart trafia sie czesto, a na duzych mapach, czesto trafi sie cos lepszego na ten poboczny ekwipunek, niz 3 statuetki szczescia czy cos, na 5 miejsc. To samo z dowodzeniem.

Tutaj raczej chodzi o to, że jest od groma artefaktów, lokacji oraz innych modyfikatorów, które zwiększają szczęście/morale i nie ma specjalnej konieczności do posiadania takiej umiejętności. Dowodzenie czasami jest istotne, gdy mamy mieszaną armię.

Co do pozostałych się zgadzam. Jeśli chodzi o balistykę, to wykorzystujemy ją tylko do oblężeń, co samo w sobie jest minusem (pozostałe skille wykorzystuje się zawsze).



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#43 2014-01-20 11:46:44

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Najzbędniejsze umiejętności

Nawigacja powinna mieć ocenę 1/10 - 10/10 lub coś w tym guście. Na mapach morskich, wyspiarskich to wtedy jest to równie cenny skill jak logistyka. Na lądzie równie przydatne co Sokole Oko. Co do balisty to w single jest godna uwagi, bo w multi jeśli wróg zauważy że balista mieli armię niczym oddział elfów to jednak 250 pkt nie jest aż tak dużą wartością w wielkich epickich bitwach.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#44 2014-01-20 13:24:54

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Najzbędniejsze umiejętności

Z doświadczenia wiem, że mapy z przewagą wód zdarzają się rzadko, zatem Nawigacja w większości misji okazuje się bezużyteczna. Co innego, gdyby np. na mistrzowskim umożliwiała załadunek armii ze stratą tylko połowy ruchu, a nie całości. Wtedy byłaby przydatna zawsze.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#45 2014-01-22 11:41:00

antomy

Przybysz

Zarejestrowany: 2014-01-19
Posty: 12

Re: Najzbędniejsze umiejętności

gdzie w ogole mozna znalezc ta tabelke z prawdopodobienstwem na trafienie na jakis skill przez dana klase?
dawno nie gralem z artyleria, nie wiedzialem, ze sie tak zwieksza jej sila. ale prawda, zywy gracz ja rozwali, co z tego, ze potem mozna ja kupic za grosze. chociaz zawsze musi zmarnowac na to jeden atak, jakies to pocieszenie. W ogole, chetnie bym dostal wpierdziel od jakiegos gracza stad, do tej pory raz gralem tylko przez neta, z jakims rumunem, i dwoma innymi, po pewnym czasie wszyscy wyszli, a moje doswiadczenia sa nieciekawe, czeka sie nawet jeszcze dluzej niz w grze z kims na jednym kompie, do tego nic z tego nie wynika, bo w koncu wychodza.

Offline

 

#46 2014-01-22 20:55:43

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Najzbędniejsze umiejętności

Dla mnie artyleria to zbędny skill, wraz z czasem gry traci na znaczeniu, a są inne bardziej potrzebne, ale zawsze można wybrać jako mniejsze zło.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora