Rekrut
Barbarzyńca ma też duży plus za to że zaczyna z trzema umiejętnościami, czyli jest jakby poziom do przodu.
Offline
Generał
To jest rekompensata za brak jakiejkolwiek magii na starcie, oprócz wprowadzenia własnej osoby do walki barbarzyńca niewiele może zdziałać. Same zagrody dla +50% przyrostu są cholernie drogie, ale można tu zauważyć pewną zależność. Otóż tutaj, paradoksalnie Twierdza może być miastem późnej gry! Te wszystkie zagrody dla większych armii, bariery antymagiczne, areny i jaskinie walki by wzmocnić odwiedzającego bohatera. Po prostu Twierdza lubi duże mapy i dużo miast, by mieć silniejszego bohatera, potencjalnie poznać jakąś magię, mieć większą armię i nabrać odporności. Tymczasem w Heroes III Twierdza właśnie musiała działać szybko, a na zwłokę warto było grać Fortecy by mieć lepszą ekonomię, magię i tytanów.
Offline
Rekrut
Dokładnie, to również rekompensata za to że minusuje wszystkim morale
Offline