Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#31 2013-10-07 12:45:36

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Najsilniejsze miasto

Umiejętność Walki dzieli się na kilka kategorii, a jedną z nich jest odporność na magię, na najwyższym stopniu bohater staje się 100% odporny (nie chroni to armii). Ma to swoje zalety, ale też wady, jak u czarnego smoka. Zresztą dojście do arcymistrza czegokolwiek zajmuje sporo czasu, a jeśli Barbarzyńca będzie parł tylko w Walkę to stanie się bardzo silny, ale nie przełoży się to na wzmocnienie siły jego wojska. Musi inwestować w Taktykę, to dosyć naturalna droga rozwoju dla Barbarzyńcy i prawdopodobnie Zwiad gdyż póki co żadnej magii nie zdobędzie.

Barbarzyńca próbuje chronić swoje wojska za pomocą obelisków antymagicznych, ale swoje kosztują i potrzeba ogromnej liczby miast by to dało jakiś efekt, kwestia balansu. Twierdzę jak najbardziej da się pokonać, brak cyklopów bardzo mocno ich rani.

Natura polega na swoim ogromnym zróżnicowaniu jednostek, bo dochodzi portal z którego można wykupić np. żywiołaki. Magia też jest bardzo zacna ale nie ma żadnych bezpośrednich opcji ofensywnych, wzmocnienia są jednak bardzo silne, jest rój os czyli odpowiednik zamętu oraz przywoływanie istot. Nie ma nic dziwnego w takim układzie, gdyż same z siebie jednostki Rezerwatu są dość kruche z wyjątkiem tygrysów, gryfów i feniksów/smoków. Elf strzela podwójnie ale ginie strasznie szybko, ale prawdę mówiąc nie rani aż tak mocno jak mogłoby się wydawać (wrogów trzeba trzymać z daleka by zabłysnął), z kolei o ile tygrysy są całkiem wytrzymałe + 1. cios ale wtedy nie ma nikogo kto walczy na dystans. Problem rozwiązują istoty przywołane i żywiołaki, dlatego usunięcie bohatera Natury z równania ma tu ogromne znaczenie. Jakiekolwiek rozproszenia czy klątwy kontrują wspomagacze Natury i zmuszają do dalszego rzucania zaklęć a to kosztuje więcej niż usuwanie zaklęć.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#32 2013-10-07 21:45:56

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: Najsilniejsze miasto

Praktycznie gdy juz jest tak napakowany ze ma 100 odpornosci to armia niecjest mu potrzebna bo sam wszystko kosi . To tylko w kampaniach bo na zwyklej mapie takiej mocy sie nie osiaga a wtedy brak magii jest strasznym klopotem . Ze zwiadu to tylko przyspieszone poruszanie i zeglarstwo sa sensowne . Ukrywanie jest malo sensowne .

Offline

 

#33 2013-10-07 23:06:18

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Najsilniejsze miasto

Taki już urok tego miasta, ale nie lekceważyłbym go.

Można by uszeregować miasta w kategorii najlepszego dla początkujących graczy. Tutaj poleciłbym Przystań, która jest nawet w I kampanii podstawki. Ma dobry start, jest zróżnicowana i radzi sobie ok w każdej sytuacji. Lecząca i wspomagająca magia to także bardzo solidny dodatek.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora