Rekrut
A ja tą część stawiam zaraz po trójce. Całkowicie się z tobą zgadzam Markham, te pergaminy są fajne. Wiecznie tylko czekałem na kolejny. Ale niestety na niektórych kampaniach ich dali za mało
Offline
Generał
Dlatego też chciałbym zagrać w VI, bo może też jest niedoceniana jak IV. Choć uproszczenia to nie jest do końca to samo co innowacja. ;P
Offline
Heroes VI również jest bardzo niedoceniane. Jak ujął to @Baron, Heroes IV jest świetną grą, ale nie w skali Heroes.
Duży nacisk położony na czary. Jest ich naprawdę wiele, a korzysta wygodnie, dlatego zawsze gram jakimś magikiem. Stworki też zyskały ich więcej w swoim inwentarzu. Niektórych po prostu brakuje w innych częściach.
Świetnie też wypadają skille - logicznie obmyślone, pojawiło się ich nieco. Część szósta przewodzi liczbie zdolności.
Dodatkowego smaczku taktycznego dodają jednoczesne kontrataki - bardzo realistyczne. Tu już raczej nie wyjdziemy bez szwanku. Potyczki muszą być jeszcze bardziej planowe.
Offline
Generał
To brzmi jakby większy nacisk położono na bitwy, co w sumie jest nawet w stylu Black Hole, Armies of Exigo było ciekawym RTS-em inspirowanym Warcraftem ale miał kilka elementów które go wyróżniały. Warhammer Mark of Chaos nie miał ekonomii, skupiał się na bitwach i czarach co było typowe dla tej serii (Dark Omen też czysta taktyka). To demo jest sprawne?
Offline