Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#1 2013-04-23 18:32:41

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Magia Demonologii

Akurat ta dziedzina jest trochę nietypowa. By uzyskać do niej dostęp, musimy opanować zarówno Magię Natury jak i Śmierci. Tym dwóm szkołom jest trochę nie po drodze jeśli chodzi o gildie magów, ale mapa świata może zaoferować nam inne możliwości zgłębienia Magii Natury/Śmierci. Zaklęcia demonologii otrzymujemy automatycznie, gdy spełnimy ich wymagania. Jest wysokie prawdopodobieństwo, że nasz bohater będzie mógł uzyskać specjalizację Demonologa, która o 50% podniesie skuteczność jego zaklęć, co oznacza więcej demonów na nasze usługi. Zobaczmy, co oferuje nam ta szkoła magii:

-------------------------------

POZIOM I

PRZYWOŁANIE CHOCHLIKÓW (Summon Imps)
Przywołuje chochliki. Ich liczba zależy od poziomu osoby rzucającej zaklęcie. Wszystkie istoty znikają wraz z końcem bitwy. Wymagania -znajomość Magii Natury na poziomie podstawowym oraz Demonologii na poziomie podstawowym.

POZIOM II

PRZYWOŁANIE CERBERÓW (Summon Cerberi)
Przywołuje cerbery. Ich liczba zależy od poziomu osoby rzucającej zaklęcie. Wszystkie istoty znikają wraz z końcem bitwy. Wymagania -znajomość Magii Natury na poziomie zaawansowanym oraz Demonologii na poziomie zaawansowanym.

POZIOM III

PRZYWOŁANIE LODOWEGO DEMONA (Summon Ice Demon)
Przywołuje lodowe demony. Ich liczba zależy od poziomu osoby rzucającej zaklęcie. Wszystkie istoty znikają wraz z końcem bitwy. Wymagania - znajomość Magii Natury na poziomie eksperta oraz Demonologii na poziomie eksperta.

POZIOM IV

PRZYWOŁANIE JADOWITEGO POMIOTU (Summon Venom Spawn)
Przywołuje jadowite pomioty. Ich liczba zależy od poziomu osoby rzucającej zaklęcie. Wszystkie istoty znikają wraz z końcem bitwy. Wymagania - znajomość Magii Natury na poziomie mistrzowskim oraz Demonologii na poziomie mistrzowskim.

POZIOM V

PRZYWOŁANIE DIABŁÓW (Summon Devils)
Przywołuje diabły. Ich liczba zależy od poziomu osoby rzucającej zaklęcie. Wszystkie istoty znikają wraz z końcem bitwy. Wymagania -znajomość Magii Natury na poziomie arcymistrzowskim oraz Demonologii na poziomie arcymistrzowskim.

-------------------------------

Jak widać, z każdym poziomem zaawansowania jesteśmy w stanie wytoczyć coraz cięższe działa. W przeciwieństwie do czarów Magii Śmierci, proces przywołania demonów nie wymaga wykorzystania zwłok zabitych jednostek, analogicznie do Magii Natury, demony bierzemy "z powietrza". Oczywistym jest, że stopniowo wymieniamy zaklęcia na coraz potężniejsze. Przywołane diabły mają własny zapas many i mogą normalnie wzywać lodowe demony. Biorąc pod uwagę fakt, że musimy trenować obie szkoły magii, droga do Diabłów jest długa i wyboista. W międzyczasie będziemy mogli korzystać z zaklęć poszczególnych sfer i demonów niższych poziomów. Czy warto bawić się w Demonologię? Zdecydowanie, opis przywoływanych jednostek znajdziecie w temacie o Nekropolis.

http://heroes.vot.pl/heroes-4/magia-demonologii/


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#2 2013-10-05 14:09:49

 Wuwu

Rekrut

Call me!
Zarejestrowany: 2013-08-05
Posty: 253
Miasto: Zamek
Kampania: Nowy początek
Jednostka: Archanioł, Rdzawy Smok, Feniks
Bohater: Gem, Sandro, Gelu

Re: Magia Demonologii

Jakie znów wysokie prawdopodobieństwo? Jak masz same te dwie magie to masz 100 procent. Chyba że rozmieszałeś jeszcze z czymś innym.


,,Ptaki męczy latanie jak chodzenie ludzi"

Offline

 

#3 2013-10-05 14:50:22

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Magia Demonologii

No właśnie o czymś takim mówię, musisz pilnować by jakaś inna dziedzina nie zdobyła przewagi, z reguły można bardzo łatwo zdobyć walkę i w nią ostro pompować. Niestety nie wszystkie specjalizacje z nią związane są dobre np. zabójca jest cienki. Demonologia jest lepsza grając Nekropolią, bo przywołujemy istoty sfery Śmierci więc brak minusów do morale, ale o ile będziemy mogli rozwijać Magię Natury to bez pomocy Rezerwatów/kapliczek na mapie ciężko będzie zdobywać nowe czary Natury, a to jest bardzo potężna sfera, tutaj poleciłbym wszelakie wzmocnienia. Czemu wzmocnienia? Mamy Śmierć z osłabieniami, Demonologię dla Demonów i Naturę by wzmocnić swoje jednostki. Perfekcyjny balans.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#4 2013-10-05 19:41:51

 Wuwu

Rekrut

Call me!
Zarejestrowany: 2013-08-05
Posty: 253
Miasto: Zamek
Kampania: Nowy początek
Jednostka: Archanioł, Rdzawy Smok, Feniks
Bohater: Gem, Sandro, Gelu

Re: Magia Demonologii

No racja, demologia jest przydatna a jeszcze jak mamy Skarabeusz Przywołania to miodzio


,,Ptaki męczy latanie jak chodzenie ludzi"

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora