Przybysz
jeden Tytan jest tylko odporny...a Odporność na Ład,Chaos,Nature,Śmierć czy Życie posiada Magia Natury.Chaosem też można ładnie pograć(przyśpieszenie na jednostki,grupowe pierwsze uderzenie,koci refleks na Hydre,jak wejdzie w tłum to ładnie kosi...)jest wiele też innych opcji,proste...Ładem się poprostu najłatwiej podbija świat...tak sądzę.
Offline
Muszę pograć bo prawie nic nie pamiętam, ale z tego co pamiętam to nie było w tej grze balansu. Ciekawe jak to jest z plikami do gry w turniejach H4.
Offline
Przybysz
nie wiem ja nie gram w turniejach internetowych,teraz nie gram tak dużo w to,a jak gram to przeważnie z ziomkami w jednym domu lub z kompem...
Offline
Rekrut
Dla mnie ład:
+silna magia
+dżiny
+Tytani
+Emilia Nighthaven ( ach ta królowa)
Chaos również nie jest zły, ale w ładem gram zawsze, zawsze go lubiałem i pokochałem Ta dyskusja jest dziwna, to oczywiste że ktoś dobrze gra tym, a ktoś tym. np. Ja nie lubię śmierci, a mój brat nią wymiata
Offline
Wcale nie jest dziwna, bo właśnie chodzi o to, aby powiedzieć, kto jakie woli miasto i dlaczego . Na jak zwykle po stronie Ładu.
Offline
Rekrut
W sumie Mathias to masz racje...
Offline
Masz u mnie duży plus za tę wypowiedź .
A do tematu: drugą stronę konfliktu też lubię, ale jakoś zawsze byłem po stronie światłości. Swoją mroczną naturę ukryłem i stłamsiłem, ale wiem, że któregoś dnia ona wyjdzie...
Offline
Generał
Ład? Dżinny są OP i tyle. Magowie są ok, ale kto wie czy lepiej na ich miejsce nie wstawiać golemów. Te bestie są twarde i można je bezproblemowo kopiować dżinami. Smocze golemy też można, tytanów zresztą też. Smocze golemy są bardzo wszechstronne, całkiem tanie ale obrywają za to po specjalizacji, bo nie są wybitne w niczym. Tytani są drodzy, ale strzelają a to pozwala na dużo. Dżinami kopiujesz wówczas złote golemy by blokowały drogę. Oczywiście można by zrobić krasnolud + niziołek + mag + dżin + tytan, ale nie ma nikogo porządnego by przywalił w walce wręcz. Tytan radzi sobie dobrze, ale z reguły chcemy by mógł strzelać. Bardzo dobra szkoła magii, wymaga pomyślunku, ale jest dobra.
Chaos? Czarne smoki są OP. Obrywają za to po przyroście, ale przy dodatkowych miastach więcej smoków to więcej siły. Niemniej, kalkulując 3 ptaki gromu są równe 1 czarnemu. Miasto wyważone i bardzo wszechstronne, ale nie traci przez to na sile czy specjalizacjach w określonych kierunkach. Meduzy zdawałyby się super OP, w porównaniu do minotaurów to jak dżin do nagi, ale minotaur też potrafi pokazać swoją jakość. Jeśli twoim przeciwnikiem jest Nekropolia, żywiołaki, istoty mechaniczne to minotaury nie są takim złym pomysłem, blok się zawsze przyda, meduza traci zabójcze spojrzenie, a groza zmory nie działa na tych przeciwników. W normalnej sytuacji lepiej brać meduzy ze zmorami. Hydry są fajne, ale tylko jak masz je czym "podkręcić", czyli przyspieszeniem, może pierwszym ciosem, smoczą siłą, kamienną skórą, regeneracją (ta jest akurat z Życia) itd... Jeśli znasz Magię Natury, możesz zaryzykować. Walcząc przeciw Ładowi, wolałbym czarne smoki, by skontrować magików. Magia Chaosu jest nastawiona na niszczenie. Nawet zaklęcia wzmacniające, mają na celu przyspieszyć dojście do wymiany ciosów i zniszczenie przeciwnika.
Podsumowując, nie jestem w stanie jednoznacznie zadecydować. Miastom nie brakuje mocnych argumentów, choć trzeba przyznać że w kwestii demolki bohater Chaosu powinien mieć przewagę nad dowódcą Ładu, Magia Chaosu zawiera cały rząd zaklęć destrukcyjnych, których z kolei brakuje Ładowi. Ten ostatni ma jednak do dyspozycji czary typu zapomnienie czy szał. Wydawałoby się, że Chaos = brutalny, niszczący atak, gdy Ład = subtelne podejście. Znaczenie będzie mieć też kompozycja obu armii.
Offline
Xeno, fajna sentencja ci wyszła, powinieneś ja sprzedać gimbusom na opisy .
A co do treści: nie każdy umie się podporządkować zasadom, właśnie ci wybitni i dlatego wybierają chaos. Tak przynajmniej mnie się wydaje.
Offline