Jak ktoś lubi RPG wspomagany strategią turową to może i dobra zabawa, jak chcę zrobić nieśmiertelną, wykoksowaną postać to gram w gothica.
Offline
Generał
To strategia wspomagana RPG, jak Spellforce 1 (bo w 2 widać już było przesunięcie stronę RPG). Disciples też zawiera pewne elementy RPG i aktywnych bohaterów. Po prostu w tym okresie takie rozwiązania były modne. Warcraft 3 też oferował bohaterów, ale tutaj to właśnie bohaterowie stają się podstawą armii wystarczy popatrzeć na profesjonalne rozgrywki.
Offline
Ponieważ do samego artykułu nie mam zastrzeżeń (wstęp intrygujący i o to chodzi, w dzisiejszych czasach wybić można się tylko przez skandalizowanie ), wypowiem się w rzeczonej sprawie. Nie uważam, aby bohaterowie jako jednostki to coś złego, ale zostało niewłaściwie zrealizowane. Herosi powinni być moim zdaniem zdecydowanie bardziej przykokszeni z każdym poziomem doświadczenia.
Offline
Generał
Osobiście można by ich raczej osłabić, ale na jeszcze wyższych poziomach trudności bez dobrego builda dla bohaterów leżysz. Misje wtedy rzucają ogromne ilości jednostek do pokonania np. w ostatniej misji kampanii Chaosu z podstawki Heroes IV takiej kapliczki z czarem poziomu V magii Chaosu broniła armia: 60 hydr, 50 ifritów, 50 zmor. W poprzedniej misji by dostać się do głównego przeciwnika trzeba było się przebić przez wykokszoną blokadę trzech armii + jego armia złożona z bodajże 70-80 czarnych smoków, 1500 piratów, 1500 bandytów i jeszcze kilkuset obserwatorów.
Offline