Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#71 2012-07-18 21:43:05

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Cerber vs Gryf

Powstrzymywanie kontry jest w czołówce najlepszych skillów, przynajmniej dla mnie. Nieograniczony kontratak to też dobra rzecz, w końcu lepiej mieć jakąś umiejętność, czy nie mieć żadnej? Gryfem można zablokować jakiegoś strzelca, który będzie kontratakował wręcz, ci co stoją przy nim też będą atakować gryfa, który cierpliwie będzie wszystko kontrował. Możemy wtedy szybko zmniejszyć dystans pozostałymi jednostkami, które jeszcze nie doszły i dać przeciwnikowi popalić. Cerbery można albo zrobić na demony (mają dużo hp), albo je zostawić jeśli nie potrafimy, nie możemy lub nie chcemy ich przerabiać. Pieski dzielnie sobie radzą w boju i nigdy nie musiałem narzekać. Taka szybsza, słabsza i o mniejszej ilości głów hydra.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#72 2012-07-19 00:50:24

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Cerber vs Gryf

Cerbery nawet bez farmowania są świetne na swój poziom. Prędkość 8 to u piechoty nie byle co, duży atak, powstrzymywanie kontry, wielopolowy atak...czego chcieć więcej? Sam w sobie przydatniejszy od gryfa.


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#73 2012-07-19 11:15:59

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Cerber vs Gryf

Nie pozostaje mi nic innego jak się zgodzić. Cerberowi do absolutnej perfekcji przydałby się jedynie lot i trochę większy przyrost, ale można dać sobie radę z tym co jest. Lot to fajna rzecz dla gryfa, który lata tu i tam, próbując skupić uwagę przeciwników lub coś skubnąć, może się to przydawać w oblężeniach, ale samym gryfem nie wleciałbym za mury na całą armię. To już jednak zależy od innych czynników takich jak ilość gryfów, czy mamy archanioły, jakie siły ma przeciwnik itd. Gryfem można podlecieć i zablokować strzelca wroga, komp będzie tym strzelcem kontratakował, ktoś w pobliżu też zacznie atakować gryfa, który będzie bez przerwy oddawał. Traci to na znaczeniu w walce z żywym przeciwnikiem, który zasłania swoich strzelców. Niby głowami cerbera ciężko manewrować, ale wbrew pozorom nie jest aż tak źle, bo robi się trochę tłoczno, gdy dwie armie w końcu się zderzą. Chyba ciężej jest tak wejść hydrą, by zaatakować wszystkich wokół siebie.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora