Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#1 2009-02-07 14:03:18

 Magyar

Rekrut

Skąd: Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2008-08-29
Posty: 1634
Miasto: Zamek, Bastion i Forteca
Kampania: The Restoration of Erathia
Jednostka: Archaniol, Zloty Smok i Tytan
Bohater: Lyonis, Elleshar i Solmyr
Magia: Woda

[HEROES II] Zamek Rycerza

Zamek Rycerza na Wortalu Tajemnice Antagarichu: LINK

Jak oceniasz jednostki z Zamku Rycerza, w skali 1-6 ?
Ja oceniam tak:
Chlop - 1/6
Lowca - 4/6
Weteran - 3/6
Mistrz Miecza - 4/6
Czempion - 5/6
Krzyzowiec - 4/6

A jakie jest Wasze zdanie na ten temat?

Ostatnio edytowany przez Mathias (2016-02-06 11:38:22)


http://i46.tinypic.com/2lkp2fa.png

"Do ataku! - Krzyknął dzielnie Generał, Spierdzielając w krzaki..."

Offline

 

#2 2009-02-07 22:01:09

 Eleazar

Obywatel

Skąd: Okolice Warszawy
Zarejestrowany: 2008-10-27
Posty: 874
Miasto: Lochy, Bastion
Kampania: Podziemia i Diabły
Jednostka: Czarny Smok, Złoty Smok
Bohater: Gunnar, Clancy
Magia: Ognia, Powietrza
WWW

Re: [HEROES II] Zamek Rycerza

C o o ?? Chłop jest idealny do zablokowania jednostek! Przynajmniej 3/6
W tym wypadku Czempion jest super 5.5/6

Offline

 

#3 2009-05-30 12:27:47

 Macielug

Obywatel

11734157
Zarejestrowany: 2008-09-25
Posty: 645
Miasto: Wrota Żywiołów
Kampania: WOG
Jednostka: Czarodziejski smok
Bohater: Roland

Re: [HEROES II] Zamek Rycerza

1. Chłop(1/6)
2. Łowca(3,5/6)
3. Weteran(4/6)
4. Mistrz miecza(4,5/6)
5. Czempion(5,5/6)
6. Krzyżowiec(5/6)
To moje typy.


Jeśli coś chcesz to zawsze możesz to osiągnąć.

Offline

 

#4 2012-06-02 13:16:59

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: [HEROES II] Zamek Rycerza

Cóż, gdyby oceniał to Nekromanta, to dla chłopa zabrakłoby skali. Miasto tanie, a jednostki słabsze. Można w ten sposób jechać na dwa miasta, będąc w stanie spokojnie udźwignąć je gospodarczo, czego o takim Czarodzieju powiedzieć nie można.

Łucznik musi być koniecznie ulepszony, co da mu podwójny strzał. Bez niego jest właściwie nic nie warty. Pikinier po ulepszeniu do weterana zyskuje kilka bonusów, choćby zwiększenie szybkości. Teraz jest jednostką naprawdę wartościową. Mistrz miecza niczym nie zapada w pamięć, ot opancerzony, ma tarczę i rąbie mieczem. Czempion rozpędza się, im więcej drogi pokona tym zada silniejsze obrażenia. Jednostka silna i wartościowa. Krzyżowcy są genialni, odporni na klątwy i rąbią podwójnym atakiem. Mogliby mieć więcej życia.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora