Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#1 2009-02-07 14:07:21

 Magyar

Rekrut

Skąd: Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2008-08-29
Posty: 1634
Miasto: Zamek, Bastion i Forteca
Kampania: The Restoration of Erathia
Jednostka: Archaniol, Zloty Smok i Tytan
Bohater: Lyonis, Elleshar i Solmyr
Magia: Woda

[HEROES II] Zamek Barbarzyńcy

Zamek Barbarzyńcy na Wortalu Tajemnice Antagarichu: LINK

Jak oceniasz jednostki z Zamku Barbarzyncy, w skali 1-6 ?
Ja oceniam tak:
Goblin - 3/6
Ork Wojownik - 3/6 (jest zbyt wolny)
Wilk - 4/6
Wielki Ogr - 5/6 (potega sama w sobie)
Troll Bojowy - 5/6 (strzela i sie regeneruje)
Cyklop - 4/6 (nic specialnego, ale paralizuje i tym swoim promieniem z oka, atakuje dwa pola )

A jakie jest Wasze zdanie na ten temat?


http://i46.tinypic.com/2lkp2fa.png

"Do ataku! - Krzyknął dzielnie Generał, Spierdzielając w krzaki..."

Offline

 

#2 2009-02-07 22:00:17

 Eleazar

Obywatel

Skąd: Okolice Warszawy
Zarejestrowany: 2008-10-27
Posty: 874
Miasto: Lochy, Bastion
Kampania: Podziemia i Diabły
Jednostka: Czarny Smok, Złoty Smok
Bohater: Gunnar, Clancy
Magia: Ognia, Powietrza
WWW

Re: [HEROES II] Zamek Barbarzyńcy

Każda jednostka z wyjątkiem Cyklopa 3/6. Słabe są po prostu, podobnie jak Twierdzy z H3 nie lubię tego typu zamku.

Offline

 

#3 2009-05-30 12:35:48

 Macielug

Obywatel

11734157
Zarejestrowany: 2008-09-25
Posty: 645
Miasto: Wrota Żywiołów
Kampania: WOG
Jednostka: Czarodziejski smok
Bohater: Roland

Re: [HEROES II] Zamek Barbarzyńcy

1. Goblin(5/6)
2. Ork(3,5/6)
3. Wilk(5/6)
4. Ogr(4/6)
5. Troll(4,5/6)
6. Cyklop(4,5/6)
To chyba tak.


Jeśli coś chcesz to zawsze możesz to osiągnąć.

Offline

 

#4 2009-05-30 15:12:40

 Magyar

Rekrut

Skąd: Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2008-08-29
Posty: 1634
Miasto: Zamek, Bastion i Forteca
Kampania: The Restoration of Erathia
Jednostka: Archaniol, Zloty Smok i Tytan
Bohater: Lyonis, Elleshar i Solmyr
Magia: Woda

Re: [HEROES II] Zamek Barbarzyńcy

Wielki Ogr tylko 4/6? Przecież to jedna z najpotężniejszych i najlepszych jednostek piechoty w grze, a także jedna z najlepszych (o ile nie najlepsza) jednostek 4 poziomu. Ocena to minimum 5/6, bo 4/6 to definitywnie za mało.


http://i46.tinypic.com/2lkp2fa.png

"Do ataku! - Krzyknął dzielnie Generał, Spierdzielając w krzaki..."

Offline

 

#5 2009-05-30 15:56:09

Zen-Aku

Przestępca

12747603
Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 1140
Miasto: Loch
Kampania: Podziemia i diabły
Jednostka: Minotaur/Cerber
Bohater: Gunnar

Re: [HEROES II] Zamek Barbarzyńcy

Magyar napisał:

Wielki Ogr tylko 4/6???? Przeciez to jedna z najpotezniejszych i najlepszych jednostek piechoty w grze, a takze jedna z najlepszych (o ile nie najlepsza) jednostek 4 poziomu.

O ile się doczłapie do wroga, poza tym wampir i minotaur siłowo ogrowi wcale nie ustępują, a są jednostkami szybszymi. Ogr jest silny, ale za wolny, żeby mógł mieć jakiekolwiek rozsądne znaczenie w armii. Dałbym mu 3.5/6.

Offline

 

#6 2009-05-31 09:48:17

 Macielug

Obywatel

11734157
Zarejestrowany: 2008-09-25
Posty: 645
Miasto: Wrota Żywiołów
Kampania: WOG
Jednostka: Czarodziejski smok
Bohater: Roland

Re: [HEROES II] Zamek Barbarzyńcy

Zanim ogr dojdzie do wroga to nawet łucznikami się go rozwali albo jakimiś czarami. Nikt nie każe podchodzić do ogra, żeby ten bił. 4/6 za to, że jest najwolniejszy na swym poziomie.


Jeśli coś chcesz to zawsze możesz to osiągnąć.

Offline

 

#7 2011-08-18 14:09:50

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: [HEROES II] Zamek Barbarzyńcy

Dodam jeszcze, że moim zdaniem Barbarzyńcy mają najlepszych bohaterów w grze. Mają największe szanse na zdobycie dobrych umiejętności (Znajd. drogi - nie zwalnia na piasku, Logistyka - więcej ruchu), początkowo większość skilla idzie na zdolność podstawową Ataku, później się to rozbija równomiernie na Atak i Obronę.

Drugie miejsce dla Nekromantów - z wiadomych przyczyn (najlepszy skill). Trzecie zaś dla Rycerzy, bowiem mają największe szanse na opanowanie Dyplomacji i w miarę dobrze rozłożone statystyki.

Ostatnio edytowany przez Mathias (2016-02-06 11:43:56)



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#8 2012-06-02 13:06:49

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: [HEROES II] Zamek Barbarzyńcy

Wilki są mocne, ale trzeba ściągać kontrę bo inaczej padają jak muchy. Z reguły mamy ich tyle, że zadają spore dmg. Wielkie ogry i trolle to najważniejsze jednostki Barbarzyńcy. Ogry po ulepszeniu zyskują cenną szybkość, co zwiększa ich znaczenie. Trolle są niebezpieczne, oprócz umiejętności strzelania dysponują zdolnością regeneracji, jeżeli nie zabijesz trolla, to w następnej turze będzie w pełni zdrowy (coś jak regeneracja zjaw/upiorów z Nekro H3). Cyklop nie jest w czołówce, ale mimo wszystko to 6 lvl, trochę działa jak smok z tym okiem, a paraliż jeżeli tylko wejdzie to może nam ocalić tyłek (choć może zostać zdjęty czarem).

Orki wojownicy są zbyt wolni, by mieli ogromne znaczenie, ale na start są wystarczający, bo strzał mają przyzwoity choć nie oszałamiający.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora