Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#21 2011-08-18 14:07:01

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: [HEROES II] Zamek Czarodziejki

Ano, Barbarzyńcy chyba najlepsi, no i oczywiście Nekromanci .

Denni są jeszcze Czarodzieje, aż czuć od nich Fortecą z H3 .



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#22 2012-06-02 13:01:53

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: [HEROES II] Zamek Czarodziejki

Jednostki są bardzo szybkie, próbując w ten sposób zagwarantować sobie pierwszy ruch, by oddać parę strzałów. Krasnoludy są całkiem żywotne, ale dopiero po ulepszeniu stają się naprawdę wartościową jednostką (podstawki zbyt wolne), rusałki mogą zablokować strzelca i powstrzymać kontrę, jednak padają dość szybko. Elf po ulepszeniu do łowczego zyskuje premię do szybkości, druid przypomina kapłana i strzela tuż po elfie, lub nawet szybciej. Jednorożec i feniks nie powalają, ich rolą jest związanie w walce sił wroga, by strzelcy pozostali wolni.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora