Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#1 2012-05-24 15:01:24

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Pomysł: "Ostatnia Kampania"

Być może zacznę pracę nad ciągiem map spiętych fabularną klamrą. Jak pisałem na chatboxie, trochę informacji o czymś, co będzie kampanią:
1. Czas akcji, po Wojnie o Ostrze Armagedonu i zdobyciu Miecza Mrozu. Wielka wojna Kilgor vs Gelu. Czyli głównie Bastion vs Twierdza, gdyż z intra H4 ciężko wywnioskować coś więcej, jednostki piechoty w większości niewyraźne i raczej niepodobne do czegokolwiek.
2. Jakbym zaczął całą akcję?
a) I misja - Kilgor atakuje Erathię, pokonuje tamtejsze garnizony i wdziera się wgłąb kraju.
b) II misja - Krewlod atakuje Steadwick, bronione oczywiście przez kultowego z tego powodu generała Kendala jest okazja by jeszcze raz użyć mapy z kampanii, tylko miasta wymienić. No może bym coś tam pozmieniał. Miasto upada i połowa Erathii przechodzi pod władania Kilgora.
c) III misja - Gelu razem z Kendalem (który uniknął schwytania i uciekł, by zebrać siły) dokonują udanego kontrataku na siły Krewlod, spychając je w kierunku granicy.
d) IV misja - the final battle, Gelu-Wan Kenobi vs Darth Kilgor. wiemy jak się kończy, jako Gelu pokonujemy główną armię Kilgora, ale w międzyczasie miecze się zderzają i bum!
e) V misja - grając na terenach Inferno (cała mapa lawa, bo to już po wybuchu), uchodźcy z najróżniejszych miast i ras (dodam ducha opresji, by nie było problemów z morale) przedzierają się w kierunku portalu mającego ich zabrać do Axeoth. Problem w tym, że z tego portalu chce skorzystać wielu, a nie wszyscy zdążą przejść na czas. Po drodze też będą klany barbarzyńców, którzy nie będą chcieli odejść wybierając pozostanie na Antagarichu, będą chcieli zrabować uchodźców i ich zniszczyć, obwiniając ich za koniec świata. Jako dowódca jednej z takich armii, będziemy musieli wszystkich pokonać i przedrzeć się do portalu by uciec. Limit czasowy?

Czy zrealizuję ten pomysł, nie wiem. Gdyby jednak komuś się spodobał, a ja nie zrobiłbym tego, to może dokończyć za mnie.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#2 2012-05-24 15:41:54

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Pomysł: "Ostatnia Kampania"

No brzmi to ciekawie. Masz jakiś pomysł, jak "stworzyć" na potrzeby kampanii Ostrze Mrozu? Osobiście sugerowałbym w czwartej misji możliwość wyboru strony konfliktu - Gelu lub Kilgor. A w ogóle jakie rozmiary będą miały poszczególne mapki? Może byłbym w stanie jakoś pomóc.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#3 2012-05-24 18:34:18

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Pomysł: "Ostatnia Kampania"

Przekopiowałem z gg jakieś drobne szczegóły.

Sprawa była bardzo prosta. jak ta wojenka mogła wyglądać.
18:06:04
Żeby się dostać do AvLee, trzeba walić przez Erathię.
18:06:44
no to I misja, to wdarcie się w głąb kraju. II misja to ponowny upadek Steadwick, ale Kendal ucieknie i razem z Gelu będzie bohaterem w III misji.
18:07:05
IV misja może i będzie do wyboru, ale żeby były po 2 misje dla obu stron to chciałem Gelu.
18:08:11
V misja, to mała zmiana, teren inferno, czyli lawa, może jeszcze ta brązowa ziemia czy przeklęta.
18:09:54
V misja - gracz jako dowódca armii uchodźców musi przedrzeć się na czas do jednego z portali do Axeoth. Niestety inni też chcą z tego portalu skorzystać, a nie wszyscy zdążą przejść na czas. Będą też watahy barbarzyńców obwiniających wszystkich o zagładę i wybierający pozostania na Antagarichu - będą chcieli zabić i ograbić uchodźców z ich majątku by przetrwać.
18:10:55
Gracz dowodząc armią złożoną z jednostek z najróżniejszych miast musi pokonać wrogów i przedrzeć się do portalu, może zlokalizowanego w jakimś mieście - inferno, by pasował kolorystycznie?
18:11:17
by nie było problemów z morale mogę dać jako artefakt ducha opresji, w sumie nawet pasuje do sytuacji.
18:12:40
W pierwotnym planie chciałem wcisnąć jeszcze misję, że Bracada chciała wspomóc Erathię jako sojusznik, ale Lochy powiązane tajnym układem z Kilgorem atakują armię czarodziejów i w zależności od wyboru gracza gromią ją albo zostają odparci.
18:13:11
żeby mapki nie były czasochłonne to powinny być mniejsze.
18:13:41
chciałem trzymać się Mki, choć może final battle powinna być L. To dużo map, 5, więc łatwo nie będzie.

Mathias zaproponował 1 Skę, 2 Mki i 2 Lki. Duch Opresji być może powinien być jako nagroda za quest.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora