Dla mnie 4 feniksy nie istnieją, bo gram z ludźmi to każdy ma ten plik od ich redukcji, wiec wali mnie ten argument.
Nawet mając 4 feniksy to jednak jesteśmy narażeni na stratę podczas walki, bo obrywają też z kontry, gdzie u hydry tego nie ma i w dodatku jak się neutral rozstawi to walimy 2 na raz. Olo też wspomniał o obrabianiu utopii. Da się to zrobić archami, bechamia i właśnie hydrami w 2 tygodniu bez straty ani jednego.
Argument z magią jest nietrafiony. Na początku walki nie wiesz co ma przeciwnik za magię, rzucisz haste, możesz dostać kontrę slowem i jesteś w dupie, tak samo rzucając slow, może być skontrowany haste. Więc rzucanie magii, które można skontrować na początku jest złym pomysłem.
Kramer grałeś ty trochę multi, czy wszystko rżniesz stąd i z własnego doświadczenia, bo masz bardzo ścisłe argumenty, aczkolwiek błędne.
Offline
Oczywiście, że mogę zostać skontrowany innym czarem. Czyli według ciebie należy poczekać, aż przeciwnik sam rzuci np. haste, a później samemu go skontrować. Ciągnąc ten tok myślenia można dojść do wniosku, że rzucając czary wspomagające tylko się pogrążamy, więc najlepiej w ogóle ich nie używać...
Co do walki 1 feniks vs 1 hydra, coś takiego się chyba nigdy nie zdarzy, poza tym w tym przypadku obydwie jednostki nie potrafią całkowicie pokazać, na co je stać. Oczywiście, że hydra wygra z 1 feniksem, lecz póki nie zaktualizowałem gry będę uznawać ich przyrost, czy ci się to podoba czy nie.
Owszem, zdarzyło mi się zagrać przez neta kilkanaście razy, lecz dużo częściej gram w hot seat bądź z kompem ( dla odprężenia)
Ostatnio edytowany przez Kramer (2012-05-08 22:45:11)
Offline
Mówiłem o tych dwóch przypadkach. Oberwać klątwą to jeszcze pół biedy jak mamy wode na mass i uleczenie lub rozproszenie to nie jest źle. Wjechać na haste w przeciwnika i dostać pod jego strzelcami to już nie jest przyjemność. Tak samo rzucanie slowa na start. Czekam wszystkimi jednostkami i rzucam haste, powiedźmy, że mam dwa ataki pod rząd zanim ty się ruszysz po moim czekaniu. Na arenie z matim widać jak używam haste.
I to nie jest aktualizacja gry, tylko wklejenie plików do folderu data...
Ostatnio edytowany przez Xeno (2012-05-08 22:29:54)
Offline
No to Kramer uznaj fakt iż nikt tu nie uznaje 4 fenixów w populacji. To nie jest temat na porównanie 1 vs 1, tylko miast, tutaj WŻ ma nieco ciężej, ponieważ posiada silne jednostki, ale również i takie, które na zbyt wiele się nie przydają, Cytka takowych nie posiada. Gorgony niszczą wyższe poziomy, a hydra niemal zawsze znajdzie sposób na zahaczenie przynajmniej 2 jednostek. Pierwszy ruch za wiele Ci nie daje, jeżeli nie robisz szybkiego wjazdy na nieprzygotowanego wroga. O ile Twierdza ma ogromnego offa i siłę przebicia o tyle WŻ muszą pokombinować, a Cytka jest jak mur...
Offline
Co do walki cytka wż- dla mnie jaszczurze tanki miażdżą wż, jedynie 1 jednostka od wrót zasługuje na moje 100 procentowe poparcie. Def cytki to piękna sprawa, dodać jeszcze gorgonę na wysokie lvle oraz bazyliszka ze spojrzeniem, a wróg leży i kwiczy...
P.S. Właśnie zakładam wyżej wspomnianą łatkę
Ostatnio edytowany przez Kramer (2012-05-08 23:59:46)
Offline
Def cytki jest cool, ale z Tazim na min. 15lvl, dopiero wtedy jego spec procentuje (dlatego na arenach masz 15lvl bolka^^).
A łatkę można pobrać stąd http://h3.ligaheroes.pl/pliki.html "pliki WOH 2011" - notatniki wklejamy do folderu DATA.
Offline