Nie, faktycznie krzyżowcy są dobrzy, w fb czasami mogą nawet więcej zdziałać, ale wampiry mają większy potencjał, dzięki powstrzymywaniu kontry i odradzaniu, w dodatku są bardziej mobilne...
Offline
W FB częściej przydają się krzyżowcy, ale oni są szybko eliminowani. Wampy to spora udręka i mogą napsuć krwii. Na mapie wampy są bardzo przydatne. Ulepszonymi w 2 tygodniu możemy obrobić max konserwę bez strat.
Offline
Przybysz
Może ja powiem swoje zdanie. Pokaże mój ranking jednostek 4 poziomu:
1. Wampir (Alp) - może wersja nieulepszona nie robi wrażenia (choć inne też za bardzo też nie mają się czym pochwalić), to wersja ulepszona to CUDO! Wysysanie życia, brak kontry. Do tego niezły speed i przydaje się podczas oblężeń zamku.
2. Krzyżowiec - mam podobne zdanie jak u wampira. Nieulepszony nie jest zachwycający, ale polepszenie daje mu kopa. Najlepsze obrażenia, podwójny atak - miodzio. Jedynym minusem jest niska przydatność podczas oblężeń zamku (piechota).
3. Bazyliszek - Może w statach nie imponuje, ale ma wielkie znaczenie strategiczne. Po pierwsze, drugie i trzecie - zamienia w kamień. Przeszkadza komuś pegaz/gryf itp? Można go zamienić w kamień na 3 kolejki. Szkoda, że nie działa na umarlaki i smoków.
4. Demon - Nie ma dodatkowych umiejętności, nie zachwyca HP, atakiem itp. (tak jak bazyliszek), ale jak nie na jakość, to na ilość! Tylko gracze, którzy w Inferno potrafią farmić, docenią tę jednostkę.
5. Arcymag. Tak naprawdę przed ulepszaniem to jedyny strzelec fortecy (giganci i gremliny nie strzelają, tylko ulepszone). Ponad to, obniżają koszt czarów, co idealnie pasuje do czarodziei z fortecy.
6. Meduza - strzela, choć ma mało strzał. Plusem jest to, że jest dobra na jednostki, które próbują ją zablokować.
7. PEgaz - dobre TYLKO do blokowania strzelców. Nic poza tym.
8. Ogr - Wytrzymałość to jego jedyna i największa zaleta. Ale ten speed! Przypominają entów, tylko że są mocniejsze i ich przyrost jest identyczny (po wybudowaniu zagajnika +2 do przyrostu).
9. Żywiołak energii - tragedia. Po pierwsze, animacja ż. ognia jest myląca, bo wydaje się, że lata, a tak nie jest. Po 2 - nie ma umiejętności. Po 3 - nieprzydatne jak większość jednostek z WŻ
Offline
Bazyliszek ma jedne z najlepszych statystyk na poziomie. Ogr ma dobrego offa. Farming to zaleta czarta, a nie demona...
Offline