Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#1 2007-03-23 18:56:27

lordpiorunow

Obywatel

Zarejestrowany: 2007-03-21
Posty: 277
Miasto: Loch/Bastion/Nekro
Jednostka: Minotaury, Smoki ogólnie
Bohater: Malekith/Wystan/Vokial/Uland
WWW

Projekt waszej jednostki:)

Projektowanie jednostek.

Projektujcie:)

EDIT: znalazlem forum na ktorym jest 45 tron tego.Chcecie to moge podac kilka przykladow;)

cos takiego np.

- Nazwa: Barbarian/Uruk Slasher

- Biografia: Uruk Slasherzy pochodzą z zaśnieżonych ziem Erathii, zmagając się tam z chłodem i niesprzyjającymi warunkami klimatycznymi. Przez wiele pokoleń ukrywali się w jaskiniach i podziemiach, używając swej siły tylko przeciwko sobie.Dowiedziawszy się, iż po ziemi Erathii kroczyć zaczęły różne dziwne jednostki, na czele z Posłańcami Bogów, zapragnęły stać się równie silne, jak one. Od tamtego momentu zaczęły się ich mordercze treningi wytrzymałości, celności i barbarzyńskiej siły. Wciąż jednak występywały wśród nich kłótnie, a chęć zabicia pobratamka po dziś dzień tkwi w ich naturze.

- Przynależność - Neutralny
Statystyki:
- Growth: 2
- Health: 90
- Speed: 9
- Attack: 21
- Defense: 19
- Damage: Różne
- Shots: None
- Spells: None
- Gold Cost: 2000
- Resource Cost: 2 Ore, 2 Wood (Kamienny Topór, Drewniana Tarcza)
Skills:
- Frenzy Axe: Losowy stack Uruk Slasherów zostaje poddany czarowi "Berserk" na pocz. walki
- Unpatient: Obrażenia zmieniają się wraz ze stanem morale bohatera (domyślnie 10 - 15)
- Charakterystyka: Wyglądem nie różni się zbytnio od człowieka, jednakże w jego dłoni zawsze tkwi ciężki topór i masywna tarcza. Bardzo umięsniona i lekko pochylona sylwetka.

I Jak?

Ostatnio edytowany przez lordpiorunow (2007-04-11 14:42:52)


http://i47.tinypic.com/wl7sl3.png

Offline

 

#2 2007-11-04 23:09:40

 PlaceK

Obywatel

15546769
Skąd: ni stąd, ni z owąd :P
Zarejestrowany: 2007-10-30
Posty: 265
Miasto: Inferno/Nekro/Lochy
Kampania: SoD
Jednostka: ArcyDiabły/Smoki Cienia/C.Smok
Bohater: Random
Magia: Fire^^

Re: Projekt waszej jednostki:)

Z racji że napisałem że dam coś od siebie to teraz daje  . Po 1/2 godziny mordęgi z paintem to to co udało mi się stworzyć : 
                                 Obrazka nie ma bo nie wiem jak się hostuje obrazki.
A więc tak :

1. Oto jest Mściciel : Po wygnaniu elfa z rampartu ten poszedł gdzieś w głeboki las i na 10 lat przepadł  . Wszyscy myśleli że napewno zginął , ale On wrócił odmieniony przez Nekromaniaka Erolca w straszliwego i krwiowładnego , mściciela. Teraz to największa zaraza zamku , całego rampartu. Straszy biedne  krasnoloduki , inne elfy oraz nawet małe zielone smoki   

2. Strażnik nocy : A więc tak, Anioł był sam na patrolu przy trasie o nazwie ''niebo i podziemia''. Postanowił więc że poczeka do końca swojej zmiany na swojego kumpla , Św. Piotra aż ten go łaskawie zmieni.Lecz Piotr się nie ziawił i od tamtej pory Anioł przeobraził się w Strażnika Nocy.


No i jak wam się podoba  . Nie bądzcie surowi to "mój pierwszy raz". A i jak możecie oceńcie jeszcze historyjki.


http://img216.imageshack.us/img216/9388/siggb4.png

http://i45.tinypic.com/2dvocg2.png

Offline

 

#3 2008-12-18 18:25:52

 Magyar

Rekrut

Skąd: Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2008-08-29
Posty: 1634
Miasto: Zamek, Bastion i Forteca
Kampania: The Restoration of Erathia
Jednostka: Archaniol, Zloty Smok i Tytan
Bohater: Lyonis, Elleshar i Solmyr
Magia: Woda

Re: Projekt waszej jednostki:)

Ja mam taka wizje moich jednostek:
1. Duszek Lasu
2. Taki mityczny "Pol czlowiek- pol koziol" - (atakowal by, podobnie do rogatego demona, czyli rogami)
3. Elfi Jezdziec - jednostka strzelecka czyli "Elf ktory by jezdzil na Losiu" (tak nawiasem mowiac to kiedys w sredniowieczu w Szwecji, Losie byly uzywane rownie czesto jak konie, a nie byly uzywane na wojnach, bo w przeciwienstwie do koni Losie sa zbyt plochliwe. No, ale w koncu powstal kiedys Pulk szwedzkiej Kawalerjii na Losiach).
4. Szary Wilk
5. Druid (rzuca czary grupowe, a takze leczy przyjazne jednostki, jest to szybka i wytrzymala jednostka)
6. Niedzwiedz (ma baaardzo duzy atak i sile uderzeniowa, ta jednostka chodzi na 4 lapach, a atakuje stajac na 2 tylnych lapach, ma ciemny i brazowy kolor, bardzo fajna jednostka).
7. Mag Natury (obniza o polowe koszt rzucania czarow, regeneruje 2 pkt. magii w czasie kazdej tury podczas bitwy, ma wysokie morale, jest to powolna jednostka bo ma tylko 7pkt. szybkosci, ale nie pada tak szybko bo pod koniec kazdej tury regeneruje 25% otrzymanych obrazen i ma 250 pkt. wytrzymalosci).
Bedzie to miasto bardzo naturalne i podobne do Bastionu (czyli maisto lesne), bohaterowie w tym miescie to beda: Wojownicy i Wladcy Natury. Magia w tym miescie bedzie na wysokim poziomie.

Ostatnio edytowany przez stasek93 (2008-12-18 18:28:48)


http://i46.tinypic.com/2lkp2fa.png

"Do ataku! - Krzyknął dzielnie Generał, Spierdzielając w krzaki..."

Offline

 

#4 2008-12-18 19:15:46

 Nerevan

Obywatel

Skąd: Nadbrzeże/Elbląg
Zarejestrowany: 2008-06-24
Posty: 472
WWW

Re: Projekt waszej jednostki:)

Hmm... Co do wizji Staska...
Wydaje mi się, że to miasto byłoby baaardzo drogie, bo większość jednostek jest niezwykle silna (nie wspominając o Magu Natury, który jak dla mnie jest "lekko" przesadzony; gdyby nie powolność, to by był overpover... tylko nie wiem, jak wygląda z obrażeniami). Od Druida wywalić czary grupowe, bo to lekka przesada, ale leczenie byłoby ciekawą umiejętnością... Jednak, poza nieco za małym zbalansowaniem tego miasta, to sama wizja jest jak najbardziej ok . Oczywiście mówię z punktu "wejścia miasta do gry", bo tak w ogóle sama wizja jest świetna .


http://www.piercingmetal.com/graphics/logo_mastodon.jpg

Offline

 

#5 2008-12-18 19:41:39

 Macielug

Obywatel

11734157
Zarejestrowany: 2008-09-25
Posty: 645
Miasto: Wrota Żywiołów
Kampania: WOG
Jednostka: Czarodziejski smok
Bohater: Roland

Re: Projekt waszej jednostki:)

Ja chciałbym taką jednostkę:

Hydro smok

Przynależność: Cytadela

Atak: 25
Obrona: 28
HP: 275
Obr: 20-35
Szybkość: 15
Przyrost: 1
Koszt: 4,500 $, 1 uncja siarki, jeden kociołek

Biografia: Pewien czarnoksiężnik spotkał smoka, którego zaczarował tak, że mu służył. Smok spotkał hydrę i jakieś dziwne zaklęcie rzucone przez czarnoksiężnika spowodowało iż smok zamienił się w hydro smoka.
Charakterystyka: Wygląda z góry jak hydra chaosu, a z dołu jak zielony smok. Dlatego jest to hydro smok.

Umiejętności:
Pluje kwasem, powstrzymuje kontę

Co sądzicie?


Jeśli coś chcesz to zawsze możesz to osiągnąć.

Offline

 

#6 2008-12-18 20:38:31

crazy'olka

Przestępca

12624371
Zarejestrowany: 2008-11-29
Posty: 113
Miasto: Bastion/Cytadela/Loch
Kampania: SoD
Jednostka: Gorgona większa/Ent/Koszmar
Bohater: Mephala/Tazar/Mutare

Re: Projekt waszej jednostki:)

Podobny do GORYNYCZA;)
A to moje jednostki:) Wszystkie są ulepszone
poz. 1 Korrend
poz. 2 Strażnik węży
poz. 3 Durz
poz. 4 Niksa
poz. 5 Nuckvelarre
poz. 6 Jeździec koszmara
poz. 7 Strzyga

Korrendy-
Atak-4
obrona-5
wytrzymałość- 8
szybkość- 6
Powstrzymuję kontraatak

Strażnik węży
atak- 8
obrona-6
wytrzymałość- 20
szybkość-8
Rzuca losowe  czary wody

Durz
atak-9
obrona-11
wytrzymałość-25
szybkość-4
Nienawidzi uruków i strzela 2razy

Niksa
atak-12
obrona-13
wytrzymałość-40
szybkość-7
Wysysa duszę przeciwnika i lata

Nuckvelarre
atak-15
obrona-13
wytrzymałość-50
szybkość-11
Atakuje dwa razy i wzbudza strach

Jeździec koszmara
atak- 17
obrona-19
wytrzymałość-110
szybkość-9
Zabija spojrzeniem i rzuca czary ognia

Strzyga
atak-27
obrona-25
wytrzymałość-300
szybkość-14
Lata, nienawidzi smoków, pod wpływem czaru ''pogromca''.

http://screeny.pl/13927- tu jest wygląd jednostek, wiem, że trochę niedokładne ale macie:)

Nerevan: Poprawiłem link tak, aby działał .

Ostatnio edytowany przez crazy'olka (2008-12-18 20:40:12)


A może frytki do tego?

Offline

 

#7 2010-11-27 21:42:01

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: Projekt waszej jednostki:)

Ja bym wykorzystal mitologie!Zostalo jeszcze sporo.
Na przyklad Sfinks.Czyli lew z glowa czlowieka.Trzeba by stworzyc zupelnie inne miasto.Byla by to jednostka raczej silna 5-7 poziom.
Posuwala by sie skokami a jako umiejetnosc miala by unieruchomienie jednostki ktora nie mogla by sie ruszyc przez np. 3 tury.

Offline

 

#8 2010-11-27 21:52:44

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Projekt waszej jednostki:)

Coś a la sfinks miało wyjść w egipskim mieście, ale chyba jako budynek, a nie jednostka.

Mnie w H3 brakuje Syren jako jednostek (są tylko jako obiekty na mapie).



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#9 2010-12-09 21:03:48

 Sheyq

Obywatel

Skąd: Polska ;>
Zarejestrowany: 2010-12-03
Posty: 37
Miasto: Wszystkie poza inferno i WŻ
Kampania: Przeklęte przymierze
Jednostka: Hydra
Bohater: Tazar/Crag Hack
Magia: Powietrze

Re: Projekt waszej jednostki:)

ja bym próbował odnowić forge ;> Cechowałoby się ponadprzeciętnymi statystykami i niskim rozrzutem dmg, ale byłoby dość wolne, bez jednostek latających (maszyny są ciężkie) oraz zdolności specjalnych z wyjątkiem jeepa (pomijając bycie nieożywionym jak np. gargulec) i mniejszą liczebnością. Niebyłoby jednostek (no teorytycznie) zapożyczonych z innych miast. A propo jednostek, to byłyby zmechanizowane, ale to nieco inne typy :

1lvl - szeregowy / kapral - wygląda podobnie do pikiniera tyle, że ze strzelbą. Strzelak.

ATK: 3 / 3
DEF: 4 /5
AMMO: 12/24
HP:  8/ 10
DMG : 1-3 / 2-3
SPD - 3 / 4

Robot / Cyborg - Trochę wolny ale niezłe staty. Nieożywiony (nie mylić z martwym).

ATK : 4/5
DEF : 7/8
HP : 15/17
DMG : 3-4/3-4
SPD : 4/5

Laserowy rycerz / Siekacz -Taki koleś walczący w pierwszym szeregu, aby narobił trochę strat.

ATK: 9
DEF: 4
HP: 15/20
DMG: 4-5/4-6
SPD: 4/5

Maniak/Ognisty szaleniec - Latałby z miotaczem płomieni, coś jak minos bez rogów + miotacz. Słabe ogniwo tego miasta.

ATK : 8/8
DEF: 9/10
HP: 35/40
DMG:7-10
SPD : 6/7

Strzelec wyborowy / Snajper - nietrudno się domyślić, coś jak strzelcy gelu ale ze snajperką. Bardzo duże DMG i ATK jak na ten poziom, ale niska obrona i wytrzymałość.

ATK: 16/16
DEF: 5/8
Ammo : 24/36
DMG: 15-18/16-18
HP: 30/40
SPEED:5/6

Jeep / Pojazd pancerny - najszybsza jednostka forge, głównie do blokowania strzelców, ale jak się "fuksnie" to może przywalić.

ATK: 14/15
DEF:13/15
DMG:15/20-22
HP: 100/120
SPEED: 14/14

10% szans na podwójne dmg


Niszczyciel / Terminator - coś ala t-800. Potężna jednostka z ogromną ilością życia i obrony. Trochę wolna jak na 7 poziom, ale rekompensuje to siłą.

ATK: 19/28
DEF: 25/35
DMG: 30-35/40-50
HP: 200/335
SPEED:7/9

Miasto pomijam, choć dla balansu gildia byłaby 3lvlowa, a grail dodawałby ślamazarnym jednostkom np. +2 speeda. Osobiście uważam, że nieco przegiąłem ze snajperem, ale to już oceńcie sami

Gdyby ktoś mógłby mi na gg napisać albo tu w temacie jak MNIEJ WIĘCEJ robiłoby się takie miasto (wiem, że długi proces) to proszę o napisanie  do mnie (6651504) lub tutaj.

Ostatnio edytowany przez Sheyq (2010-12-10 14:52:49)


Jeśli coś się może nie udać, to na pewno się nie uda.

Offline

 

#10 2011-04-20 17:33:22

ksywa15

Przybysz

Zarejestrowany: 2011-04-20
Posty: 4

Re: Projekt waszej jednostki:)

z zamku pewnego dnia uciekł kszyowiec...

(nie ul.)
giernek
szybkośc 6
hp 40
ob 4-8
obrona 12
atak 6
specjanośc pszywołuje pikiniery (8/1)
darmowa ucieczka
koszt 400 *
pop 4 +2(2500*)
budowa koszarów
2500 gold 5 kamienia

(ul.)
palladyn
szybkość 11
hp 60
ob 4-12
obrona 12
atak 9
specjaność pszywołuje łucznicy (9/1)
uderzenie śmierci
koszt 1000 *
pop 4 + 2(2500*)
ulepszenie koszarów
1500 gold 10 klejnoty

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora