Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#11 2010-08-07 22:09:22

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Projekt waszego artefaktu

Moherowy Beret!

Jego niezwykłe właściwości to: atak +20, żądza krwi żydów, masonów, komunistów i metali (działa jak czar żądza krwi), zmniejszenie obrony i wiedzy bohatera po 10 punktów + strata 500 sztuk złota dziennie (Radio samo się nie utrzyma)

Miecz Nazgula! (teraz coś ekstra przesadzonego)

Jego niezwykłe właściwości to: zwiększenie ataku i obrony po 20 punktów, daje 20% szans na to, że trafiona jednostka wroga struchleje ze strachu (działa jak zamiana w kamień) na 2 tury


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#12 2010-08-07 23:59:24

 Lowcakur

Rekrut

4499461
Skąd: Rumia/Strande
Zarejestrowany: 2010-02-17
Posty: 1391
Miasto: Lochy/Nekropolia/Inferno
Kampania: Podziemia i Diabły
Jednostka: Złe Oko/Wampirzy Lord/Magog
Bohater: Ajit/Vokal/Xeron
Magia: Ogien/Ziemia
WWW

Re: Projekt waszego artefaktu

A teraz cos odemnie:
Berlo Le(o)chow:
Przyzywa obroncow krzyza(200 na kazdy poziom bohatera), ale posiadanie go w aktywnym ekwipunku, powoduje utrate:
-Wszystkich Jednostek spoza twojego miasta(czyli np: Grasz Pedalownia, a posiadasz w armi troche Beszkow. Wiec Beszki na czas bitwy wylatuja z armii. )
-Jesli posiadasz umiejetnosci Inteligencji oraz Madrosci, nie mozesz z nich korzystac.
Staty obroncy krzyza:
Atak: 1
Obrona: 12
Szybkosc: 4
HP: 8
Skille:
Stale pod dzialaniem Zadzy Krwi.

Mathias: Nie powinieneś mieszać polityki do herosa. To tak na przyszłość.


One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...

http://i48.tinypic.com/1zou4h1.png

Offline

 

#13 2011-01-16 14:22:53

 Malarz

Obywatel

6085348
Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2010-07-03
Posty: 212
Miasto: Ostanio Cytka
Jednostka: Szkielet
Bohater: Zydar, Tazar
Magia: Wody

Re: Projekt waszego artefaktu

Płaszcz Nomada
Wygląd: zastanówcie się jak wygląda Nomad i wyciągnijcie płaszcz
Efekt: twój bohater nie ulega obniżeniu wartości ruchu w trakcie chodzenia nie po drogach

Sztuka Wojny
Wygląd: Książka, umieszczona w eq bocznym (tym z książkami magii itp, nie pamiętam nazwy)
Efekt: Na początku bitwy zostaje rzucony czar modlitwa. Ponadto bohater otrzymuje +10 do inteligencji

Offline

 

#14 2011-01-16 15:53:40

 Deferdus

Wojownik

7242199
Skąd: Krewlod
Zarejestrowany: 2010-12-31
Posty: 812
Miasto: Twierdza i Zamek
Kampania: Ostrze Armagedonu
Jednostka: Strzelcy, Kapłani
Bohater: Gelu
Magia: Nie określona

Re: Projekt waszego artefaktu

Homo nie wiadomo
Wygląd - zniekształcona maska.
Co robi - Dodaje ci losowy oddział 25 jednostek

okulary okularnika
wygląd - wyglądają jak okulary Harrego Pottera
Co robi - Dodaje +25 do inteligencji.

Mathias: Tym postem potwierdziłeś, że robisz sobie ewidentne jaja z forum. Otrzymujesz upomnienie za pisanie postów o znikomej wartości merytorycznej.


Odwaga to panowanie nad strachem, a nie brak strachu.
http://lastlabs.pl/musicbar.php?username=Deferdus&color=lemon&unicode=no
http://osusig.ppy.sh/image5.png?uid=3636051&m=1

Offline

 

#15 2011-01-29 01:24:44

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: Projekt waszego artefaktu

Ja bym dodal ze dwa elementy do plaszcza nieumarlego aby byl trudniejszy jakies nagolenniki i pierscien.
Natomiast obnizyl bym ilosc smoczych artefaktow robiac dwa smocze bo sa zbyt trudne do zlozenia - za duzo ich jest.To by poprawilo bledy gry!

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora